Dying Light 2 z najlepszą grafiką na PC
Ciekawe czy Techland połasi się na kasę Epica, i wyda tytuł jako czasowy exclusive na ich platformie.
Studio eksperymentuje z wprowadzeniem do produkcji ray tracingu oraz technologii Nvidia DLSS.
Lećcie kupować nowe rtx-y!!!
CO.
Jakie 'newsy' tego typu są męczące...
Osobiście podejrzewałem że nadchodząca nowa wersja Switcha będzie w stanie wyświetlić najlepszą grafikę spośród wszystkich platform...
Nowa wersja małej przenośnej konsolki, przebije grafikę konsol oraz PCtów?
Po DL1 powiedzieli że dwójka nie wyjdzie na obecną generację konsol bo gra jest zbyt ambitna a konsole za słabe...widać można pogodzić jedno i drugie więc news nie dziwi zwłaszcza że jedynka też na PC wygląda i działa najlepiej.
Taki clickbaitowy tytuł, który na pierwszy rzut mówi, że lepszej grafiki na PC nie widzieliśmy. :)
A co do produkcji, powodzenia! Trzymam kciuki. :)
To tylko słowa. Lepiej poczekamy na premiera Dying Light 2 dla PC i porównamy się do konsoli. To było zbyt piękne, żeby było prawdziwe. Bo do tej pory większości gry wydane na PC nie różnią się za bardzo od wersji konsolowe. Tylko "trochę" lepiej i nic więcej. Taki jest urok multiplatformowy.
Z Metro Exodus też było samo. Może ma lepsza grafika dla PC, ale to było mała różnica w porównanie do konsoli.
https://www.youtube.com/watch?v=SI_MC2k3_lE
nigdy nie jest tylko trochę lepiej, różnice są zawsze b. duże / poza tym ty chcesz oceniać porównanie na filmie youtube w okienku ?! pomijając już to że same GI RT dla Metro Exodus to przepaść na PC (pc vs pc). Co więcej nawet porównując grę w obrębie jednej konsoli PS4 vs PS4Pro to czasem jest przepaść i nie chodzi tylko o płynność czy rozdzielczość ale ilość detali, cieni itc.
Wskaż mi jedną grę, w której jest "przepaść" pomiędzy PS4, a PS4 PRO? Posiadam ten drugi i jestem na siebie wściekły, że dałem się nabrać na to, że PRO to duży krok w przód i dopłaciłem. Spraw bym przestał żałować i wskaż mi ten tytuł, który robi taką ogromną różnice w ilości cieni, detali?
@L3wy92 -> Ponieważ PS4 Pro został zrobiony z myślą o 4K. Czyli większy rozdzielczość dla 4K albo więcej klatki FPS dla 1080p.
@A.l.e.X -> Oczywiście, ale takie gry AAA są niewiele i to bez modów.
Nie no wiadomo jakoś trzeba usprawiedlwiac to, że się kupiło drogą grzale
Różnica jest, ale pisanie że różnice są bardzo duże to spora przesada
Sporą różnicę to ja widzę jak odpalę grę z ps3 np Uncharted 2, a potem Uncharted 4
To jest spora różnica
Wersje pc vs konsolowe to detale, a ten cały rt jest godny pożałowania
T ochrony lepsze tekstury i cienie nie sprawia, że gra zacznie wyglądać jakoś inaczej, tym bardziej jak się gra na TV i siedzi dość daleko od niego
T ochrony lepsze tekstury i cienie nie sprawia, że gra zacznie wyglądać jakoś inaczej, tym bardziej jak się gra na TV i siedzi dość daleko od niego
Oczywiście, że sprawią. Tekstury i światło robią największą robotę w grafice. I to, że grasz na telewizorze niczego nie zmienia.
Ich Warhound też robił spore wrażenie. Ba, z lekkimi poprawkami mógłby wyjść nawet i dzisiaj, musieliby jedynie dowalić bazylion efektów i wsio/
Co z tego skoro 80% osób nawet nie doświadczy tych ustawień graficznych :) mnie bardziej ciekawi czy gra znów będzie niedostępna u naszych sąsiadów czy tym razem będzie mniej brutalna hehe
5-6 lat to niemal cała generacja. W końcu coś zaczyna się ruszać z grafiką, bo sporo (od Crysisa 1) był zastój. Najpierw Metro, potem Plague Tale, który na pececie z odblokowanym HDR'em i emulacją RT momentami jest jeszcze ładniejszy niż Metro. Z nadchodzących tytułów The Last of Us 2 i wspomniany DL 2.
Chciałbym, by twórcy poszli śladami Cryteka przy Crysisie 1. Dla mnie gra może jako minimum wymagać 1080TI. Chcę w koncu prawdziwego NEXT GENA. Dla NEXT GENA z prawdziwego zdarzenia polubię sandboxy. :P
1080 oraz 1080Ti to mniej niż 5% użytkowników według ankiety sprzętowej steam, karty lepsze to łącznie mniej niż 1 procent. Już widzę jak deweloperzy pędzą wydać majątek na coś, czego nie sprzedadzą na obecnej generacji konsol i ograniczą liczbę klientów do 5% użytkowników steam... Taa. A potem czeka ich świetlana przyszłość niczym Crytek - otwieranie studiów w Europie i świecie, nowe AAA produkcje, setki zatrudnionych, zero szans na bankructwo czy rozmienianie się na drobne jakimiś gierkami sieciowymi. Prawda? Crysis przecież był takim hitem sprzedażowym, że zarobił na siebie w tydzień od premiery ;) prawda? :D
To co pokazał rdr2 to jest mała rewolucja, takiej jakości grafiki w otwartym świecie jeszcze nie było
Gra wyszła tylko na konsole
No, a najładniejszy liniowy tytuł to wciąż Uncharted 4 nawet jeżeli w niektórych miejscach wygląda słabiej (Szkocja), ale tak ma każda gra
@Siera, dla kogoś, kto nie będzie miał czegoś, co komuś zazdrości, to ta osoba, która to ma, zawsze bedzie oderwana od rzeczywistości, czego przykładem jest Alex wzgledem niektórych, także tego :P
@Gracz998, ja doskonale o tym wiem, ale twórcom Crysisa jakoś to nie przeszkadzało ;) Poza tym to, że ja tego chcę, to tylko marzenia, bo nikt nie zrobi gry tylko dla highendu, a szkoda. No, ale kasa najważniejsza, więc....
@Ghost - to prawda, na konsolach te gry powalają, ale Tlou 2 powinien je odsadzić drastycznie. :)
Żyjesz w odrealnieniu ponieważ uważasz że twórców gier obchodzi do czego są zdolne mocne PCty, nawet ten Crysis którego tak ubóstwiasz miał minimalne wymagania mieszczące się w granicach średniego kompa. To że ty będziesz miał rtx 12080 super TI nie zmieni niczego tak długo jak większość ludzi będzie miała 1060, ergo najmocniejsze komponenty to nie jest postęp. Komponenty które są przystępne cenowo to jest postęp technologiczny.
Na szczęście tutaj różnica bedzie spora, więc na nic się sprawdza Twoja teoria :)
Nie wiesz jaka będzie różnica więc na nic sprawdza się twoja teoria. Czy ty naprawdę niczego się nie nauczyłeś po tych wszystkich twoich wpadkach z przewidywaniem sukcesów bądź nie poszczególnych tytułów itd? Po tylu niesprawdzonych teoriach podawanych przez ciebie nadal masz tą niemądrą pewność siebie i idziesz w zaparte.
Sotr - sukces, Metro - sukces, RE2 - sukces,PT:I - sukces, Agony - porażka, ale Agony Unrated - sukces. Nie, nie nauczyłem się :) Pomijam fakt, że to twórcy mówią o całej generacji konsol różnicy w grafice między konsolsmi, a PC. To nie moje słowa ;)
Tak samo jak twórcy mówili o RT w Battlefieldzie i Metro, a wyszedł w najlepszym przypadku pół RT.
"Zgadywać" sukces dużych tytułów to nie jest ciężka sprawa, natomiast jak już musisz pomyśleć o takim Agony czy innym mniejszym tytule który nie jest w 90% dobrym tytułem to już się wywalasz. Agony Unrated też żadnym sukcesem nie było, dodali więcej scenek a beznadziejna rozgrywka pozostała. Pomijając to że jakieś tam Call of Cthulu też miało być grą roku a wyszedł średniak. Ty się po prostu za bardzo napalasz na cokolwiek.
Przeczytaj recki Unrated i wróć tu jeszcze raz :) A o CoC nigdy nie pisałem, że to choćby mikro kandydat do goty. Gra to średniak. Osoby Ci się pomyliły ;)
@sticky_dude
I dobrze. Ja wolę grywalne, singlowe gry jakich patrzący tylko na grafikę ludzie nie zobaczą. Prawdopodobnie i tak masz sprzet, który nie ciągnie wszystkiego na ultra, więc jak zwykle gadanie byle czego i byle jak.
Dla mnie ważne by ps5 było kompatybilne, bym dostał Horizon 2, kolejnego GoW, kolejne Days Gone, nowe IP i masę świetnych tytułów oraz łatwość obsługi. A ty pozostań przy najładniejszej grafice, ściąganiu sterowników, kilku launcherach, braku pewności że jak kupisz coś na Epic to patrząc na działania sklepu za rok to nie stracisz bo sklep padnie itp itd.
A tak poważniej trzeba dorosnąć by doceniać gameplay. To jak z nastolatkami i dojrzałymi mężczyznami. Dzieciak szuka wymalowanej Karyny bo ładnie wygląda, potem narzeka i rzuca... Dojrzały zaś zwraca uwagę na charakter i wnętrze i to właśnie mam w grach na konsoli - piękną współpracę, wygodę, doskonały gameplay i duży wybór. A laptopa też używam do strategii, Gothica itp. Nigdy więc nie powiem, że pc lepszy lub gorszy - pc i konsole dają mi masę radości i to jest ważne, a nie durne kłótnie o grafikę. Masz śliczną grafikę w Anthem - idź i graj zatem w shit sieciowy ;)
Widocznie nie pamiętasz czasów PS1 i PS2. Wtedy nie tyle co się zrównały, ale przewyższały PC. Oczywiście nigdy już to nie będzie miało miejsca w przyszłości, ale kiedyś się wydarzyło.
Tylko osób posiadających super komputery z RTX 2080ti jest w ogóle max 2% więc ta grupka się ni liczy to tak jak z posidaniem samochodu marki Ferrari lub Lamborghini w Polsce poniżej 1%
Choćby tylko na tym forum osób ze mną wlacznie naliczylem 5 i pewnie jest ich dużo więcej :)
Według ankiety steam: NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti - 0.29%
Więc pewnie jest ich dużo mniej. jest większy odsetek ludzi posiadających sprzęt high endowy którzy udzielają się na forach niż tych którzy mają sprzęt przeciętny. Dlatego próba określenia czegokolwiek na podstawie for tematycznych jest bezsensowna. Równie dobrze możesz wejść na forum fanów latarek i stwierdzić że w przeciętnym gospodarstwie domowym jest kilka żarów po 1000 lumenów.
Przecież 360tka przewyższala współczesne komputery
Nikomu się wtedy jeszcze dx10 nie snil
W 2004 roku HL2, Doom 3, Far Cry 1 i Moha Pacific Assault miały lepszą grafikę niż wszystkie gry konsolowe do premiery Uncharteda 2, także tego...
Sok_Pomidorowy Jesteś wielkim optymistą :) Chciałbym zobaczyć takie porównanie graficzne uwzględniające detale, rozdzielczości tekstur i ekranu i klatki na sekundę. Ciekawe czy plejka by dorównała mocnemu pecetowi.
MoH PA nie byl jakims killerem graficznym, rok pozniej wyszedl FEAR, a w 2006 takie gry jak Prey czy Oblivion, a pod koniec roku Gears of War, które w porównaniu do kazdej innej gry wygladalo duzo lepiej
Bylem po prostu w szoku, jak zobaczyłem Girsy, nieziemsko to wygladalo
Pozniej był w sumie Crysis (od strony techniczno - artystycznej cudnie wygladal BioShock czy CoD4), gdzie tez bylo OMG
Potem Uncharted 2 i Killzone 2, konsole wskoczyły na wyzszy level
Nowsze gry byly oczywiscie takze bardzo ladne, ale były to juz raczej roznice dosc kosmetyczne - Killzone 3 nie wygalda jakos specjalnie lepiej od 2, to samo Uncharted 3, cudownie wygladaly takie gry jak God of War 3 czy RDR, ale to wciąż zblizony poziom
Dopiero Crysis 3 stanowił dosc duzy krok do przodu w kwestii grafiki, takze Killzone Shadowfall czy Ryse Son of Rome
PA w którymś levelu rozwalił nawet FC1. Mie pamiętam, jaki, bo gralem w to na premierę, ale na pewno była tam woda w dużych ilościach :p
Słodki Jezu!
I bardzo dobrze! Obsluga Ray Tracingu jest wazniejsza niz fabula i cokolwiek innego co jest zwiazanego z gra, gameplejem itd!
Ray Tracing musi sie pojawic w kazdej grze poniewaz jest to najbardziej przelomowa technologia od czasow pojawienia sie kart Voodoo 3dfx!
Uff. Całe szczęście konsolowcom jest wszystko jedno, jeśli chodzi o grafikę w grach...Nikogo tyłek boleć nie będzie.
Nie, nie jest. Gdyby RdR 2 miał grafikę jak jedynka, sprzedaż by spadła min o 75%
Ciekawa teoria, ja mysle ze sprzedaz byłaby taka sama, nawet gdyby gra miala gorsza grafike
San Andreas w swoim czasie byl raczej mocno przecietny graficznie, a jak się sprzedal kazdy wie
@Hydro2
A wnioski te poparłeś badaniami? Masz jakieś dowody? Może to, że Zelda ma prostą i ubogą raczej grafikę, podobnie Mario karty i odyssey - mini to ciągną sprzedaż Switch do dziś?
A może dowodem są sukcesy na konsolach gier o średniej grafice jak Persona czy Yakuza?
A może wyniki sprzedaży RDR1 czy GTA V do dziś, które już wygląda nieco staro są tego dowodem? No bo to nie GTA wciąż schodzi jak świeże bułeczki, lepiej niż takie wypasione graficznie BRV czy Anthem?
Jak zwykle bzdury pleciesz.
Zelda jest akurat bardzo piękna graficznie, a styl artystyczny niszczy konkurencję, więc słaby przykład. Poza tym te wszystkie gry mają grafikę w miarę odpowiednią na swój czas, a RdR jest z roku 2010 ;)