Crysis z trybem kooperacyjnym i ray tracingiem dzięki modom
adam607a
Crytek zajmuje się obecnie inną grą - Hunt: Showdown, ale nie widać w niej nic przełomowego w oprawie wizualnej.
www.youtube.com/watch?v=ObAqK8a-W9w
To nie jest postep? Piekna. gry 2-3 letnie przy tym to historia
1080gtx w 1080p bedzie to raczej rzezbil z jezorem na brodzie
Szczerze czego wymagasz od gry sieciowej, większość ludzi gra na low detalach
bo przedkłada statystyki nad grafiką.
Druga sprawa, nawet gdyby zrobili rewolucyjną grafikę niczym z crysis'em 1,
to z 80% ludzi grających w ową produkcje by z niej nie skorzystała ze względu na sprzęt.
Przełom w grafice? Już Unreal Engine 4 miał taki zrobić ale poza ciskaniem kolejnych błyskotek i efektów - nic się w tej kwestii ostatnio nie zmienia.
Tekstury i animacje są wystarczająco dobre, teraz jedynie twórcy muszą się starać by nie popsuć tego przez np. filtry czy rozmazywanie bloomem i innym syfem :]
I jak wspomniał [2] są oni zajęci grą z jakimś gameplayem :]
swoją drogą gra naprawdę niezła, szkoda że populacja graczy słaba i często człowiek napotyka tych samych graczy...
niby dlatego że to gra Early Access ale co to znaczy dzisiaj? Mniej zawartości i dużo bugów? Przecież większość wysokobudżetowych gier w tych czasach jest taka w wersji 1.0 w fazie "gold" :]
Jakby kiedyś mieli zrobić czwórkę (niestety nie będzie, a szkoda) , to oficjalny coop byłby fajnym pomysłem.
Mogliby to samo zrobić z 2 i 3 częścią.
''Program Reshade'' Tego wlasnie beda uzywac tworcy gier do tworzenia falszywego Ray Tracingu na konsolach nowej generacji!
Dlatego prawdziwy Ray Tracing bedzie jeszcze dlugo dostepny tylko dla PC a wszystko przez AMD Navi! Chip ktory nie ma i nigdy nie bedzie mial wyspecjalizowanych rdzeni RT ktore odpowiadaja za obliczenia Ray Tracingu w czasie rzeczywistym!
Moze za dwa lata AMD w nastepcy Navi bedzie mialo rdzenie RT w swoich kartach ale ze sa o lata swietlne za Nvidia, sprawia ze po raz kolejny konsole beda przez kilka lat chamowac rynek PC!
Dopiero Konsole PS5 Pro i Xbox Two X pewnie otrymaja Ray Tracing z prawdziwego zdarzenia ale bedzie to dopiero po jakis czterech, pieciu latach od premiery zwyklych odpowiednikow czyli gdzies tak w 2025 roku!
Powiedz ludziom z przemysłu filmowego że są kretynami, bo używają wyspecjalizowanych kart graficznych bez rdzeni RT do generowania promieni światła :)
Zresztą widać jak Ci korporacja mózg przeżarła. To co oferuje NVIDIA to nie jest prawdziwy raytracing i wygląda to komicznie...
Podkreślam to tylko moje zdanie i mogę się mylić.
Filmy to nie gry. W grach promienie światła są generowane w czasie rzeczywistym. Przy produkcji filmu rendering 2 godzinnego filmu trwa sporo czasu, przez co nie potrzebują do tego rt, bo po co skoro nie mają parcia na czas. Trzeba też wziąć pod uwagę, że w grach karty graficzne, prócz oświetlenia, muszą generować też coraz bardziej wymagającą grafikę. Po to są właśnie rdzenie rt. Za kilkanaście lat karty może podołają generowaniu oświetlenia bez rdzeni rt. Teraz to zbyt młoda technologia tylko dla pasjonatów z kompami za 10 tys. Wątpię by konsole przyszłej generacji w ogóle otrzymają rt, nie przekraczając 2000 zł, skoro sony chce wpakować do nich nowe ssd. Z drugiej strony gry typu The last of us 2 przez swój korytarzowy charakter będą mogły obsłużyć bardziej realistyczne oświetlenie, które będzie bliźniaczo podobne do rt.
Konsole nie wstrzymują bardzo rynku PC bo i tak 80% społeczeństwa nie stać na komputery, które obsłużą gry widocznie ładniejsze niż na konsolach.
Szczerze mówiąc wolałbym moda który by dodawał większą ilość przeciwników na oficjalnych mapach, nowych przeciwników czy nawet większe, dopracowane mapy fabularne.
Crysis jak dla mnie nie potrzebuje modów do grafiki, bo pomimo swojego wieku dalej wygląda lepiej od wielu nowszych produkcji które wychodzą teraz.
Ale wiecie, że jest to lekki przełom w grafice. Jeżeli Marty rozwinie tą wersję alpha, to GI z Path\Ray Tracingiem będzie można używać w prawie każdej grze, dzięki ReShade, w tym wielu starszych tytułach.
Bo na razie mamy śmieszną implementację RT GI w Metro (jedno odbicie promienia), cośtam co pokazała Nvidia w Quake 2 (nawet nie mam pojęcia, czy to jest ogólnie dostępne) i niezależny SEUS PTGI dla Minecrafta, który wygląda najlepiej z tego wszystkiego.
RT i RT, a duzo on to nie zmienia w grze. Nie potrzebuje superealistic odbic bo ja sie nie bede przygladal lufie karabinu czy obija wszystko poprawnie...
Nie pogniewałbym się za remake (ew remaster) Crysisa 1 z obsługą RT i HDR'u (który tu pominięto, a który by dał jeszcze większego kopa niż RT), skoro już nie chcą robić czwórki z przyczyn mi nieznanych. Wydali by ją jedynie na pecetach i PS5 z całkowitym pominięciem current genów i byłaby moc.