F1 2019 | PC
Gra jeszcze nie wyszła, a już trole zdarzyły ocenić grę na podstawie szczątkowych informacji.... Brawo za wysokie samooceny
Na razie nie wiadomo. Oficjalny cyfrowy pre-order jeszcze nie ruszył. Pudełkowa dystrybucja tego tytułu w Polsce stoi natomiast pod małym znakiem zapytania, zważywszy na niedawne wycofanie się firmy Techland z wydawania w naszym kraju gier innych niż własnej produkcji (tzw. third-party).
Wczoraj wyszedł pre order: [link]
!!!
Ktoś wie może kiedy wieści na temat nowości wprowadzonych do nowej części? Pomijam dodanie prawdopodobnie serii F2 lecz o zmiany mechaniki, tryb kariera.
Podobno będzie można zmienić malowanie bolidu, a coś więcej będziemy się dowiadywać później.
Było do przewidzenia F1 2019 w Polsce z Kubicą na okładce
Tylko nikt nie dodał , że będą boldiy F2 wtym syn Michael Schumachera , który jeździ dla prema team.
Fajnie, w końcu będzie można pojeździć Kubicą :)
Pewnie w pełni nie odwzorują beznadziejności Williamsa, żeby to miało sens.
Jeśli chodzi o mnie, F1 i Kubicę to jest dobrze widać że Codemasters przygotuje na pewno świetą grę !!! ( P.S : Szkoda tylko że wymagania szprzętowe będą dla mojego laptopa nie osiągalne opócz Win 10 rzecz jasna :/ )
Co ciekawe, w wybranych sklepach jeszcze nie jest zaktualizowana okładka gry ->
https://www.mediaexpert.pl/gry-pc/gra-pc-f1-2019-anniversary-edition,id-1360244
Rekomendowane: Intel Core i5-9600K 3.7 GHz / AMD Ryzen 5 2600X 3.6 GHz, 16 GB RAM, karta grafiki 6 GB GeForce GTX 1660 Ti
Poprawicie tą bzdure w końcu?
https://store.steampowered.com/app/737800/F1_2018/ nawet na steamie jak wół jest GTX 1060... I i5 8600K a nie 9600K. Takie miastogier wzoruje się na waszym portalu i te same bzdury powiela.
Widać że graficznie zapowiada się zacnie, nie wiem jak było w F1 2018 ale ze zdjęć widzę że w F1 2019 ładnie widać zużycie opon na pewno jeszcze są jakieś smaczki. Chyba w tym roku skuszę się.
A mam pytanie. Wie może ktoś czy w trybie kariery da się awansować z F2 do F1? Czy trzeba robić oddzielną karierę dla obu Formuł?
Od zawsze marzyłeś by dojeżdżać zawsze ostatni na metę albo rozbić bolid F1 ? Chciałbyś by poodpadały ci pedały gazu,hamulca,spojlery lub na zakręcie urwały się koła ? To wszystko teraz jest możliwe! Wystarczy,że w F1 2019 zagrasz Robertem Kubicą.
Mam nadzieje, ze podbija trudnosc. Jak Williamsem na 80 (niby ekstremalny poziom) objechalem w deszczu PC o 46s sekund na mecie to chyba jest cos nie tak. Co prawda uzywalem trakcje na medium + abs reszta wylaczone (nie nawidze jezdzic np z liniami, psuje to kompletnie immersje). Nie wyobrazam sobie wyniku gdybym startowal w lepszym zespole. Wszyscy zdublowani po 20 okrazeniach ?
Jeżeli grasz na 80 poziomie trudności, to polecam ustawić na 100-105 ( 110 to max) i gwarantuje tobie ze będziesz miał większa frajdę z gry. Tez grałem williamsem, zmieniłem zespół dopiero gdy zdobyłem z nim mistrzostwo. Samo przebijanie się do pierwszej dziesiątki i urywanie kilku pkt dawało mi dużo frajdy.
Z poziomem trudności w F1 2018 jest mały kłopot - mam ustawiony na 100 i od drugiego sezonu wyścigi wygrywa mi się zbyt łatwo. No to postanowiłem podkręcić na 105 - w wyścigach pomogło, AI jest dużo bliżej mnie, ale dla odmiany programy treningowe stały się koszmarem. Wymagania co do czasu okrążenia wystrzeliły w kosmos i praktycznie niemożliwym stało się zaliczenie co niektórych, zwłaszcza oszczędzania paliwa. Żeby w ogóle zmieścić się w wyznaczonym czasie muszę cisnąć ile mam, a wtedy nie mam szans na utrzymanie się choćby w zielonym przedziale, o fioletowym nie wspomnę. W kwalifikacjach też stało się dupowato, bo nie od dziś wiadomo że gra strasznie oszukuje na koniec sesji - i ten problem ciągnie się jeszcze od 2016, jeżeli nie jesteś na torze w momencie końca czasu, to gra wylicza czasy okrążeń kierowców AI, i nagle się okazuje że robią czasy o 1.5s lepsze. Dosłownie przedwczoraj jechałem GP Wielkiej Brytanii, w Q2 zrobiłem jedno okrążenie żeby nie marnować opon i zjechałem do boksów. Czas miałem o prawie sekundę lepszy od drugiego miejsca. Tylko skończyła się sesja, nagle byłem piąty ze stratą dwóch sekund (!!!) do kolegi z zespołu.
A już najgorszy możliwy scenariusz to gdy na sam koniec sesji przestaje padać deszcz. Wiadomo że tor jest jeszcze przez ładnych parę minut mokry i nie ma żadnej opcji żeby pojechać szybkie kółko, a tu dwie minuty przed końcem AI wyjeżdża na tor na slickach i bach, 10 sekund lepsze czasy i lądujesz na ostatnim miejscu. Bo ich czasy są liczone na podstawie opon na jakich są robione, a nie rzeczywistych warunków na torze.
To jest jedna rzecz na którą czekam w F1 2019, że kalkulowane czasy okrążeń AI będą bardziej zgodne z rzeczywistością.
Zauwazylem, ze na niektorych torach AI kreci wrecz jakies kosmiczne wyniki. Poziom trudnosci skacze w zaleznosci od toru.
Sami mistrzowie kierownicy, zastępców Kubicy powinno być na pęczki... :)
Nie no, serio, jaka gra by nie wyszła, zaraz wszyscy piszą, ze za łatwa.
Tak, F1 nie jest super trudne, ale bez przesady, z wyłączonymi wspomagaczami nie jest lekko, a najwyższy poziom trudności to też nie jest takie nic. Tutaj jak w F1 - 1-2 s. to może być przepaść, a powyżej pewnego poziomu swoich umiejętności znaleźć sekundę albo dwie...
Oczywiście są naprawdę dobrzy gracze, ale nie 95% internetu.
Ja tam z Ekspert (6/8) w F1 2016 z ABS i trakcją medium byłem zadowolony.
Nie wiem co ze mną jest nie tak, ale nabiłem w F1 2018 300 godzin i mam problem aby wygrać przy poziomie 80 a tutaj proszę: 85? phii. 100? Za łatwe. Kurde panowie jak Wy to robicie? Może problem w tym, że jeżdze na wszystkim manualnym z włączoną tylko trakcją? Powyłączajcie wspomagacze i macie wymagającą grę a nie marudzicie na poziom trudności.
Kurde panowie jak Wy to robicie?
Nie wiem jak Ci to powiedzieć, łącznie we wszystkich F1 od Codemasters mam już ponad 1500h, może to wynika z doświadczenia. Zawsze jeździłem na poziomie Legend, od kiedy twórcy przeszli na suwak procentowy, zawsze mam 100. Nigdy nie czułem się jednak na tyle silny żeby przesunąć go na 105 czy 110, dopiero w 2018 spróbowałem podbić poziom, ale pojawiły się problemy o jakich wspomniałem w poprzednim poście.
Może problem w tym, że jeżdze na wszystkim manualnym z włączoną tylko trakcją? Powyłączajcie wspomagacze i macie wymagającą grę a nie marudzicie na poziom trudności.
Zero wspomagaczy, wszystko ustawione na manualne, z ERS włącznie. Ścinanie zakrętów na restrykcyjne
Ja zauwazylem, ze jak na jakims torze pojezdze w deszczu, to pozniej jak rusze na suchym to potrafie cisnac maksymalnie do granic mozliwosci bolidu. Kazdy limit, kazde wciskanie gazu jest wyczute przez deszcz do granic i pozniej jak zaczniesz na suchym to po prostu cisniesz, ze az ciarki przechodza.
Oczywiscie uzywasz kierownicy z FFB ?
A jak grasz np na konsoli w 30 FPS i do tego masz TV z dosyc wysokim input lagiem, to sam sobie utrudniasz.
@Misiuz871 jeżdżę na G920 i kompie gdzie klatki poniżej 100 nie schodzą. Nie wiem, może i po 1500 godzinach tak jak u @grish_em_all wskoczę na ten top lvl. Ale na obecną chwilę 130 godzin w F1 2017 i 380 w F1 2018 (aż sobie steama sprawdziłem) mi nie pozwala nawet się zbliżyć do poziomu powyżej 85 bez asyst. ABS daje co prawda jakąś dodatkową sekundę na kółko, ale co to za zabawa z ABS. Ma być trudno. Wyłączenie trakcji już sobie zostawiłem na F1 2019. Osiemnastkę tak przetrawiłem, że już nie mogę na nią patrzeć :)
Pozostaje jeszcze jedna kwestia, o której żaden z nas nie wspomniał - ustawienie samochodu. Ja osobiście nie lubię spędzać długich godzin na ustawianiu wszystkiego od zera, dlatego korzystam z tej strony: https://www.racedepartment.com/forums/f1-2018-setups.501/ i zawsze szukałem setupów od jegomościa Kyle Dunning, bo one pasowały mi najbardziej, zazwyczaj wystarczały mi zaledwie drobne poprawki żeby dopasować je do mojego stylu jazdy. Niestety dosłownie wczoraj wrzucił na to forum informację że już nie będzie wrzucał więcej ustawień, do F1 2019 raczej też nie wróci :( Ale udziela tam się naprawdę sporo ludzi, więc może popróbuj kilku różnych setupów od różnych ludzi, a nuż znajdziesz te parę dziesiątych sekundy na kółku. A wiem z własnego doświadczenia, że różnica pomiędzy domyślnymi ustawieniami (czyli wszystkie suwaki w połowie) a tymi od Kyle'a, potrafiła w moim przypadku sięgać nawet 1.5s
Tej stronki nie znałem, dzięki. Zazwyczaj brałem stąd: https://realsport101.com/news/sports/racing/f1/f1-2018-canadian-grand-prix-set-up-guide/ Też są dobre. Kombinowałem również z tymi z próby czasowej, ale w karierze się kompletnie mi nie sprawdzały więc wróciłem do Tobyego Duranta. Sam też trochę kombinowałem. Co do ustawień to akurat dużo czasu nad nimi spędzam. Po prostu potrzebuje więcej doświadczenia na to wychodzi. Jednemu przychodzi łatwo inny musi kłuć na blachę. Jak w szkole :)
Racja, ustawienia do prób czasowych kompletnie nie zdają egzaminu w karierze, zwłaszcza jak się jedzie na 100% dystansu, opony wręcz znikają w oczach. A za to właśnie lubiłem setupy Kyle'a, pamiętam jak w F1 2017 w Monako pojechałem na tylko jeden pitstop, cały wyścig cisnąłem ile miałem, a na koniec stintów zużycie opon było poniżej 50%. A stronkę którą podałeś na pewno sobie zapamiętam, może się przydać na przyszłość :)
Skoro lubisz F1 to pewnie znasz kanał Kondiasha na YT On zawsze miał problemy z oponami, ale nigdy jak pisałem, żeby zmienił setup to nie słuchał ;) Setup ma gigantyczne znaczenie dla opon. Minimalna zmiana i się zużywają szybciej niż pakiet neta w telefonie :D Ogólnie jak się robi setup to warto kilka razy w treningu przejechać zarządzanie oponami aby było sporo na plusie. Chyba nigdy zużycie mi nie wypadło powyżej 70% zalecanego na tych setupach od Tobyego. Przy wyścigu 100% a tylko takie jeździłem w F1 2018 w większości wyścigów w zupełności 1 pit starczał. Czasami, ale to czasami było trzeba dwóch. Trzech nigdy nie zrobiłem przez 8 sezonów. Dla zużycia opon też ciśnienie hamulców ma znaczenie. Zmiennych jest tak naprawdę pierdyliard. Dla osób, które jeżdżą wyścigi 5 kółek i 25% to nie ma znaczenia, jednak ci, którzy machają 50 i 100% to już muszą mieć to opanowane bo inaczej kaplica.
Wreszcie po latach Liberty się ugieło i zezwoliło na transfery kierowców Ai pomiędzy zespołami.
Jeszcze 2 godzinki i będziem śmigać :) Coś czuję, że jutro do roboty pójdę niewyspany :)
Jakbyś był czujny , to już wczoraj od 19 mogłeś zacząć grać. Wystarczyło wejść na forum steama.
@up Ja jestem dopiero na Singapurze w F1 2018, a gdzie tu jeszcze Dirt Rally 2 i Asseto... Nie ma czasu na wszystko, a powazne granie na kierownicy po prostu meczy.
Model jazdy jakiś taki zbyt prosty. Bez asysty trakcji w F1 2018 to była mordęga. W F1 2019 czy z asystą, czy bez większej różnicy nie czuję.
Mam nadzieję, że naprawili poziom trudności, bo mam dośc tego, że ustawiam sobie na 90 i na jednym torze jeździ się dobrze, a na następnym nie ma szans jechać na podobnym poziomie co AI z tego samego zespołu. Najgorzej jest chyba z Monaco i Bahrajnem
Mam ustawiony poziom 90 i w Bahrajnie byłem 10 Alfą Romeo, co ciekawe Williams był przede mną
Premiera za 2 dni a ja dostałem dzisiaj preordera. Szkoda, że taki upał i nie chce się grać.
No i ch... d... i kamieni kupa. Nie idzie zainstalować ;-) Brak jakiegoś pliku uwierzytelniającego. Pewnie dopiero na premierę ruszy.
Gameinfinity na allegro wczoraj przyszła paka z grą i jeszcze wielka naklejka f1 z Kubicą i Hamiltonem. Dzisiaj próbowałem zainstalować to mi steam wywalił komunikat, że data premiery jest 28 i wtedy dopiero mogę instalować.
Siemanko,
te wszystkie dodatki z edycji legendarnej są na płycie czy w formie kodu do pobrania? To dla mnie dość istotna informacja.
Jeżeli kupiłeś edycje legendarna, to na steamie dodatek będzie w formie dla, powinno automatycznie pobrać przy instalacji gry.
Dopiero teraz zauważyłem, że odpisałem w temacie dot. PC. Kupiłem gierkę na ps4.
Ja też już grę zamówiłem przez Media Expert, dałem jako odbiór osobisty na miejscu w sklepie. Ciekawe, czy gra już dzisiaj dojdzie... czy będę musiał czekać do poniedziałku.
Co prawda Media Expert w soboty też jest otwarty, ale wtedy chyba nie wysyłają przesyłek do sklepów z magazynu centralnego?
W Media Expercie może być różnie. Ja zamawiałam Legends Edition, we wtorek rano wyszło z magazynu, ale mail z info o możliwości odbioru przyszedł dopiero w środę o 1 w nocy...
No to sobie pograłem, super.
Ktoś coś? Internet pusty...
Dobra, na steam piszo, wystarczy wyłączyć nakładkę steam w czasie gry, jakby co.
Mam dokładnie ten sam problem. Wyłączenie nakładki Steam nic nie dało. Może spróbuję zaktualizować sterownik karty graficznej, ale nie wierzę, że coś to pomoże :/
Na forum Codemasters piszą, że ten problem dotyka większości graczy z Win7. Na chwilę obecną istnieją 2 rozwiązania:
1. Przesiadka na Win10
2. Aktualizacja Win7 - tutaj wstawiam link do pobrania https://www.microsoft.com/pl-PL/download/details.aspx?id=36805
No i grę już dzisiaj odebrałem w Media Expert.
Udało mi się zająć 3 miejsce Robertem Kubicą w Grand Prix Austrii. Co prawda, na włączonych wszystkich asystach oraz na poziomie trudności 30 (łatwym)... ale podium to w końcu podium ;)
Ja niewiem jak niektórzy gracze jeżdzą ale ja mając wg mne idealny czysty, szybki przejazd brakuje mi do rekordów toru, 3-5sekund. A jak wiadomo to jest mega dużo w tym sporcie. Więcej chyba nie wycisne. Gram na padzie xbox one. Chyba tylko na kierownicy da sie wyciskać lepsze czasy? Czy jeszcze specjalnie trzeba pada ustawić.
A grasz z wyłączonymi asystami i manualną skrzynią biegów? Czy masz włączone wszystkie ułatwienia?
Dopiero na wyłączonych asystach da się tą grę wymasterować. No i bez kierownicy nie podchodź. Co do asyst to gigantyczne znaczenie ma manualna skrzynia. Na manualu zbijaniem biegów hamujesz dużo bardziej efektywnie niż samym hamulcem. Dodatkowo Ci najlepsi potrafią paliwo i ERS zmienić kilkadziesiąt razy na okrążenie. Zobacz sobie np gameplaye TRL Limitles na YT. Oczopląsu od tych jego zmian paliwa i ERS idzie dostać. Ot skupienie i koordynacja ruchowa.
Bez asyst ale z automatem. To zmienie na manual i będe sie uczył w to grać w na nowo jeśli to nieco ma poprawić czasy. Kiery nie mam nie będe kupował, musze zadowolić sie padem.
W realu też tak kierowcy kilkadziesiąt razy na okrążenie paliwo i ERS zmieniają? Wiem, że w kluczowych momentach tak, ale podobne wachlowanie to już chyba mało realne jest.
Co do gry - miała wyglądać super, a skończyło się na tej mgle, która w nocy jest przesadzona i wygląda komicznie.
Codies, czas chyba przejść na UE4. MotoGP 18/19 wygląda świetnie.
Manualne biegi daja ogromna przewage. Juz nie chodzi o sam czas okrazenia bo to wiadomo , ale np w sytuacjach gdzie brakuje przyczepnosci mozesz szybciej zmieniac biegi, aby silnik nie pracował na duzych obrotach (przydatne szczegolnie w deszczu). Przykladow jest mnóstwo. Przed kazdym weekendem potrzebuje z 2 okrazenia, aby nauczyc sie, na ktorym biegu przejezdzac zakrety.
Bez kierownicy to raczej nigdy nie zblizysz sie do czasu najlepszych.
Tez mam ustawiona zmiane paliwa i ersu na przyciskach na kierownicy, zebym nie musial wchodzic w to menu (dzieki temu mozna robic to szybko i sprawnie jak na tym filmiku), ale zmieniac co chwile jak ten koles to mi sie nawet nie chce :)
Ten filmik bije lipą z daleka na kilometr niby ma wszystkie asysty wyłączone ale jest jakieś szybkie przejście z asyst odrazu do startu wyścigu, a potem żadnego uślizgu w trakcie okrążenia. Oglądałem wczoraj trzeci trening i kwalifikacje na live, a potem onboardy i nikt nie miał takich czystych okrążeń.
Klawisz90, tak właśnie jeżdżą e-sportowcy. Taka jazda wymaga wielu, wielu, wielu godzin męczarni. A co do tych zmian paliwa i ERS to zwykłym klikaniem klawisza raczej niewykonalne, wiele razy próbowałem i pierdolca idzie dostać.. Musi mieć to na pokrętle ustawione na kierownicy.
Ale o tym jak się z pokrętłem ERS jeździ niestety się nigdy nie przekonam bo mam g920 bez pokręteł. No cóż, Chyba czas wymienić ją na coś bardziej profesjonalnego, ale g920 jest na tyle świetna, że mi się nie chce 1000zł dokładać do T300 i kiery Ferrari. Wiadomo marzeniem jest Fanatec i kiera Podium, ale za 3000 to ja wolę samochód jakiś do upalaniu na polu kupić.
omosquito no właśnie wielu godzin męczarni, treningu i ustawień, a filmik jest z dnia premiery więc za bardzo nie było czasu na te męczarnie. Co do zmiany ustawień dyferencjału, balansu i ERS to mam F1 add-on do T300RS i to jest naprawdę łatwo zmienić.
Klawisz90 TRL miał wcześniejszy dostęp. Duzi youtuberzy mogli grać już w maju, On akurat chyba od 21 czerwca ogrywał. Dodatkowo miał wymasterowane wszystkie wcześniejsze F1 a 19 jest np. zdecydowanie dużo łatwiejsza od 18. Wiem po sobie. W 18 z trakcją włączoną jeździło się tylko minimalnie łatwiej niż w 19 z wyłączoną. W 18 jak wyłączałem trakcję to bączek za bączkiem w 19 sobie po prostu bezproblemowo mogę jechać bez trakcji a w różnych F1 przejechałem jakieś +- 600 godzin, on pewnie z 5000 jak nie lepiej.
Czy ktoś wie, jak zwiększyć w tej grze czułość skręcania na padzie od Xboxa 360?
Bo jazda na takich torach ulicznych jak Monako czy Azerbejdżan to istna katorga.
Czy też macie w tej grze przerywany, czasami charczący dźwięk (zwłaszcza jeśli chodzi o bolidy) albo problem z płynnym działaniem grafiki?
Oprócz tego, gra jest niegrywalna, gdy się wybierze DirectX 12, bo od razu wywala do pulpitu. Dlatego jest zmuszony grać na DirectX 11, mimo iż mam Windowsa 10 na laptopie.
Instalacja nowych sterowników - zarówno do karty graficznej, jak i do dźwiękowej - nic nie pomogła.
Czy to raczej wina gry i trzeba czekać na ewentualnego patcha od Codemasters?
Z tą płynnością jest najczęściej tak, że spadki FPS-ów najczęściej spadają tylko w kluczowych momentach gry - np. w trakcie pokonywania zakrętów. Ale to nie tylko w F1 2019 - w DSJ4 (jest to gra o skokach narciarskich, pewnie ją znacie) też zdarzają się spadki, ale też tylko w kluczowym momencie, takim jak wyjście z progu mojego skoczka.
Widać że poprawki w grze są na pierwszy rzut oka mało widoczne ale odczuwalne podczas rozgrywki. ( moje porównanie jest do F1 2017 bo w 2018 mało grałem )
Najbardziej istotna dla mnie jest możliwość symulacji sesji nie lubiłem niektórych programów treningowych i się przy nich męczyłem teraz mogę to pominąć tracąc tylko trochę na rozwoju a nie całość.
Dublowanie widać że AI trochę lepiej ogarnia i nawet w zakrętach potrafi przepuścić szybszego kierowcę.
Sam poziom ścigania moim zdaniem jest dobrze zrobiony ja gram w F1 od dawna ale poza 4fun i amatorszczyznę na padzie nigdy nie wyszedłem. Ale padem ściga się w tej części na prawdę fajnie. Czuć że się człowiek ściga a nie jest za wolny czy za szybki w porównaniu do kolegi lub osiągów zespołu z tym miałem problem w poprzednich odsłonach. Ja gram na difficulty 55 w Renault.
Wstęp do kariery przez mini kampanię w F2 bardzo spoko :) uczestnictwo potem w F1 dawnych rywali z F2 też dobrze moim zdaniem wpływa na emocje i rywalizacje.
Modele postaci ja zawsze na to narzekałem ale tu mogę powiedzieć że są średnie nie odstraszają jak dawniej ale też nie są dobre. Animacje ich trochę kuleją.
Ogólna grafika jest dobra. Jak zawsze w F1 grałem w 4K z TAA szachownicą co daje mi przy prawie max ustawieniach ( obniżone do wysokich odbicia na bolidach tylko ) 60 - 70 FPS na GTX 1070.
Crush gry na DX 12. Niestety zdarzył mi się podczas wyścigu ( miałem na szczęście zapis z 3 okrążeń wcześniej ) zmieniłem na DX11 i jest git wydajność ta sama. Warto uważać bo jadąc pełny dystans stracić wyścig można się poirytować by było.
Dźwięk w Wiliamsie dramat w Renault ok ale i tak do np. klasycznych wyścigów z 2008r to nie mają brzemienia te obecne silniki.
Widzieć Roberta podczas wyścigu fajna sprawa, pozytywnie wpływa na klimat.
Ode mnie 9.0 gra spoko ogrywam to i czekam na 2021r :) ciekawe jak się zmieni to wszystko wtedy.
Proszę o pomoc. Kupiłem grę na PS4 i gra niby działa ale co jakiś czas pojawia się błąd i wywala mnie do głównego menu ps4. Mój kumpel ma podobny problem na pc i wywala To na pulpit. Co to może być?
Czy można zmienić trudność przeciwników, liczbę okrążeń oraz inne rzeczy w trybie kariery?
Bo u mnie te opcje nie są aktywne gdy je próbuję włączyć w karierze.
W czasie ładowania sesji możesz zmienić, na dole w prawym rogu masz pokazane co trzeba wcisnac
Ok, mam nadzieję, że Twój sposób zadziała.
Bo mi się średnio podoba rozpoczynanie kariery od nowa tylko z tego względu, że chciałbym sobie zmienić liczbę okrążeń czy poziom trudności...
Mam pytanie - na jakiej skrzyni biegów najlepiej jeździć? Automatycznej, czy manualnej?
Słyszałem, że manualna skrzynia daje ogromną przewagę (nie dziwota), ale jak ktoś nigdy nie jeździł na takiej skrzyni w grach i nie ma wprawy?
Gram na padzie od Xboxa 360.
Jak już będziesz czuł, że na automacie lepszy nie będziesz to zmień na manuala i tyle :) Wiadomo, łopatki na kierownicy mega ułatwiają taką przesiadkę, ale na padzie nie powinno być też z tym problemów.
Przechodzę już trzeci sezon w karierze (pierwszy sezon w F2, dwa kolejne sezony w F1).
W pierwszym sezonie F1 jeździłem w zespole Renault i udało mi się zająć 3 miejsce w klasyfikacji generalnej. Obecnie, w drugim sezonie, jadę w Red Bull'u i jak na razie z łatwością wygrałem pierwszy wyścig - GP Australii.
Jadę na poziomie łatwym (na poziomie trudności wynoszącym 25%). Zastanawiam się, czy sobie tego progu nie podwyższyć do 30%, a może i nawet do 35%. W końcu jadę teraz w mocniejszym bolidzie.
Można w karierze jechać cały sezon F2 czy tylko te 3 wyścigi?
A wygrałeś mistrzostwa F2 w karierze?
Może jak znajdziesz się na dalszym miejscu, to "za karę" jedziesz kolejny sezon w F2? Sam nie wiem, bo ja także od razu wygrałem pierwszy sezon w Formule 2.
Mlałem że będzie się trzeba przebijać do F1.
A moja ocena to 9/10.
Trochę odjąłem za nieliczne błędy, takie jak crashowanie gry na DX12.
Witam.
Może ktoś podpowiedzieć jak edytować utworzonego na początku gry kierowcę ?
Pisałem o tym w innym wątku tutaj https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14950710&N=1
Z góry dzięki
Jeśli masz problemly z takimi pierdołami to ja bym sobie odpuścił jednak ten komputer i wrócił do książek na Twoim miejscu.
Przechodzę już trzeci sezon w karierze (pierwszy sezon w F2, dwa kolejne sezony w F1).
W pierwszym sezonie F1 jeździłem w zespole Renault i udało mi się zająć 3 miejsce w klasyfikacji generalnej. Obecnie, w drugim sezonie, jadę w Red Bull'u i jak na razie z łatwością wygrałem pierwszy wyścig - GP Australii.
Jadę na poziomie łatwym (na poziomie trudności wynoszącym 25%). Zastanawiam się, czy sobie tego progu nie podwyższyć do 30%, a może i nawet do 35%. W końcu jadę teraz w mocniejszym bolidzie.
Każdy gra po swojemu ale sprawia Ci frajdę jazda na takim niskim poziomie i najkrótszych wyścigów? Zresztą i tak Ci musi nie za dobrze iść jak na 25% trudności nie wygrałeś wszystko bolidem Renault. Zwiększ sobie poziom, pomęcz się trochę, gra nabiera frajdy jak się wcale nie wygrywa wyścigów :)
Zwłaszcza że ta cześć jest dość łatwa. Włączyłem sobie poziom trudności 80 bo nigdy nie byłem w to zbyt wybitny i jak z początku się bujałem gdzieś w okolicy 13-17miejsca na wyścigach tak nagle Kanada - miejsce 4 i teraz we Francji w deszczu wygrana. Aż mi się odechciało trochę. Dobrze się tym Wiliamsem w deszczu jezdzi (albo rywale nie potrafią na mokro) i mistrzowski pitstop był, wjechałem tuż za Hamiltonem i Vettelem a wyjechałem przed nimi i tak już zostało, mimo wszystko mało realistyczne :D
No, akurat to, że Williams wyprzedził Ferrari w alei jest realistyczne. Przecież pit stopy to jedyna rzecz, która im wychodzi ;)
Cześć. Mam problem w F1 2019. Gdy jadę na prostej lub na zakręcie bolid staje albo wjeżdża w barierki. Tracę panowanie i nic nie mogę zrobić. Wyskakuje komunikat, że nie mogę dokończyć sesji z powodu uszkodzeń samochodu. Dzieje się to na każdym torze i w każdym zespole. Czy ktoś wie co to za usterka i wie jak ją naprawić? Podrawiam.
Cześć. Gram na Xbox One. Problem pojawia się na zakrętach, na prostych. Cały czas steruje padem, a w pewnym momencie bolid nie reaguje na moje komendy, czyli na sterowanie padem. Dzieje się to na treningach, podczas kwalifikacji i wyścigu.
Gram na Xbox One i w pierwszym sezonie kariery od Grand Prix Belgii nie mam możliwości ukończenia wyścigu. Po przejechaniu kilku okrążeń bolid zwalnia i pojawia się komunikat o uszkodzeniach uniemożliwiających jazdę, mimo że nie ma żadnych uszkodzeń. Problem powtarza się w każdym wyścigu.
Może zapomniałeś zmienić części silnika i ciągle używasz tych samych komponentów od początku sezonu? To by się mogło zgadzać, że po połowie sezonu zużycie sięga 100% i silnik zwyczajnie wysiada
Ja mam ten sam problem, co ty Frytek. Tylko od GP Austrii.
Zmieniłem części silnika, patrzę co trening czy z silnikiem wszystko w porządku. Paliwo dotankowane . Nie mam pojęcia co się dzieje.
Jak włączyć napisy na Xbox one, bo przejrzałem chyba całe ustawienia i nie znalazłem
Witam. Czy jest opcja w grze na trenowanie np. pit stopow?
Mam takze problem z ustawieniem widoku. Jak zmienie w opcjach na widok z kokpitu to po przejsciu do gry widok pozostaje niezmieniony (tzn znad glowy kierowcy). Nie mam opcji (guzika) save przy zmianie widoku ale ikonka po wyjsciu z menu pokazuje ze gra robi "Save". Czy ktos ma podobny problem?
Pozdrawiam
Mam pytanie. Jeżeli zaczynam karierę bezpośrednio od F1, to moim partnerem w teamie jest Robert Kubica. Jeżeli natomiast rozpoczynam od F2, to jeżdżę wraz z George Russellem. Patrzyłem na YT na gameplaye i jest podobnie. Nie wiecie, czy można rozpocząć od F2, a po awansie do F1 jeździć z Robertem?
Moglby ktos pomoc, nie wiem jak ustawic kierwonice pod formule 1 2019, ani w grze ani w profilerze logitech, mam logitech driving gorce gt,pomozcie prosze
Ja gram na Trustmaster t300 gt , ale mogę pomoc jeśli napiszesz z czym masz problem
Ogólnie nie wiem jak ustawic wszystko w logitech profiler, te wszytskie strefy, jaki dobrac skret kierownicy, no i w samej grze strefy hamulca ,liniowosc kierownicy i te wszystkie zakresy,np skrecam kierownica a w grze nie skreca tak jak ja chce, nie wiem chyba glupi jestem
Czy pudełkowo-pecetowa wersja tej gry posiada płytkę? Jeśli tak to ile trzeba pobrać dodatkowo?
Oj dużo się pozmieniało w tej grze od edycji z 2010 roku. Ze zwykłych wyścigów zrobiono coś, co przypomina prawdziwą Formułę. Oczywiście porobiono kilka wpadek technicznych ale do samej rozgrywki zarzutów nie mam.
Nie wiem czemu, ale w 2017 jakoś przyjemniej mi się grało. Tutaj wszystko jest takie jakieś dziwne. Gra bardziej frustruje niż bawi. W 2017 przejechałem 7 sezonów i kupiłem 2019 i od premiery nawet jednego sezonu nie ukończyłem, bo mi się nie chce, tak słabe to jest.
I te beznadziejne wywiady.. kto to wymyślił? Możesz być badboyem, albo tym grzecznym, ale co z tego wynika? Nic sensownego.
Codemasters powinno mocno zająć się warstwą techniczną tej gry i przyszłych edycji.
Dzisiaj (i to w jednym wyścigu w Japonii, której nie lubię) zaliczyłem prawdopodobnie najlepszy manewr w historii mojej kariery, Haas i Williams zderzyło się między sobą na tym samym okrążeniu i zakręcie aż na ostatnim okrążeniu... wyleciał mi crash reported.
Jeszcze niedawno był z tym spokój, ale po ostatnim patchu gra wywala coraz częściej.
Czy możliwe jest zacząć karierę Kubica w Williamsie i rozegranie 10 sezonów?
Czy tylko zostaje stworzenie wirtualnego zawodnika? Włączyłem u kolegi na szybko i wydaje mi się ze jest tylko opcja druga, zaczynajac od F2
Witam wszystkich mam pytanie.
Posiadam F1 2019 od paru dni i po uzyskaniu lepszego czasu okrążenia gra go nie ulepsza wciąż pokazuje mi stary( oczywiście przejechany prawidłowo) czy ktoś ma pomysł dlaczego tak się dzieje?