Najlepsze mody do TES V: Skyrim – niby 2019 rok, a Skyrim dalej rządzi
Gram teraz w Enderal, super mod. Z modami poprawiającymi grafikę nawet nie widać, że to taka stara gra.
Może off topic,ale ktoś wie jak nazywa się mod w którym po obudzeniu Sereny w następnym pomieszczeniu atakuje nas Mrocza Zjawa (?) z Dark Souls?
Chyba czas odsprzedać Skyrima na PS4 i zaopatrzyć się w wersję PC, bo tych modów próżno na konsoli szukać ;(
Czemu nie ma najlepszego Moda.
Dużo większa immersywność, animacje, tekstury itd.
Poprawione jest wszystko.
Dodano rozbudowany Crafting, nowe frakcje, możliwość założenia własnej osady a także gildii, a także zatrudnianie do nich prawie wszystkich możliwych postaci,
Możesz łowić ryby, są nowe bronie, armour, NPC, zwierzęta, Wampiry i Wilkołaki (Overhaul), krew na twojej twarzy, dużo bardziej zaludniony świat(zwierzęta i reszta także).
Ponad 1000 modów.
http://perfectlymodded.weebly.com/about-spm.html
Bezi2598 Ten ModPack powiedzmy, jest to zbiór modów, ale tak zmieniający rozgrywkę że jest to inna Gra.
Inne rozpoczęcie gry, inne postacie i setki questów i historii.
"Mod" jest do tego bardzo stabilny,
Może nie ma dlatego że GOL nie wspiera piratów a SPM to piracka paczka modów - twórcy tej paczki nie mają pozwolenia na udostępnianie tych modów w żadnej formie.
@Legion 13
Od kiedy to trzeba mieć pozwolenie na udostępnianie modów? Przecież mody nie nie są własnością twórców.
@Dharxen
Od zawsze, ogólnie cały mod jest własnością Bethesdy ale już sama zawartość (skrypty, tekstury, modele, dźwięki itd.) są własnością ich twórcy (czyli modera). Ogólnie twórców takich modpacków przed pozwami chroni tylko to że moder musiałby współpracować z Bethesdą żeby rozpocząć sprawę w sądzie, a że nie ma w tym żadnych pieniędzy to Bethesda ma to gdzieś.
@Legion 13
No właśnie tak nie jest. Cały mod należy do twórców gry/właścicieli marki, a nie do twórców moda. Na dodatek modderzy często korzystają ze światów, czy modeli stworzonych przez innych modderów i mają do tego pełne prawo. Poza tym modderzy często udostępniają to co stworzyli, żeby inni mogli z tego korzystać. Taki Returning do Gothica II Noc Kruka zawiera mnóstwo elementów z innych modów. Poprawiający grafikę L'Hiver również. Nikt nie ma z tym problemu, bo każdy wie, że jest to zgodne z licencją. Nie ma czegoś takiego jak pirackie paczki modów.
Skyrim na VR dostaje dużego grywalnościowego kopa, a dodatkowo na PC można go modować jak zwykłą wersję. Jeżeli ktoś ma możliwość sprawdzenia to gorąco polecam - dobrze chodzi nawet z potężniejszymi modami graficznymi (w przeciwności do Fallouta 4 VR który wymaganiami miażdży nawet konkretne maszyny...)
Kurcze ,zeby Skyrima dało sie tak samo zmodawac na XONE.Mógłbym nawet zapłacic ze 2E za kazdego moda....szkoda
20 modów to mała kropla w morzu.
Ja za pierwszym razem jak grałem miałem ok 200 modów.
Za drugim razem ok 500. Gra lepsza na każdej płaszczyźnie.
Przy Nexus jest blokada na 255 modach jednocześnie.
Poza tym on nie jest tak dobrym narzędziem do modowania jak niektórzy twierdzą. Merge-scrypterem idzie ominąć blokadę 255 modów, bo idzie łączyć mody w jeden plik.
Jedno muszę przyznać takie gry jak Morrowind, Oblivion, Skyrim, Gothic 1 i 2 po porządnym zmodowaniu dostają nowe życie. Stają się wyraźnie lepsze, że nigdy już nie powróci się do czystych wersji bez modów.
Modowanie Skyrima z bardzo wieloma modami nie jest raczej dla zupełnych laików, bo trzeba umieć ustawiać dane mody w odpowiedniej kolejności, by nie było konfliktów. Trzeba zwracać uwagę też, które mody wymagają innych modów oraz które nie mogą być wgrane razem ze sobą. Inaczej prędzej czy później ktoś tak namiesza, że gra się będzie sypać :)
Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak się nazywa mod pozwalający na wybór postaci zamiast wyboru save'a. Ten w grze nie działa na mojej postaci a nie chcę grać od nowa.