Strony warte uwagi:
Subreddit: https://www.reddit.com/r/pathofexile/
Wygodny build browser: http://timtips.com/buildbrowser/#/list
Nieoficjalna wiki: http://pathofexile.gamepedia.com
Dzienny layout labiryntu: http://www.poelab.com/
Auction house: http://poe.trade lub ze strony POE: https://www.pathofexile.com/trade/search/
Wygodne sprawdzanie cen legendarek: http://poe.ninja
Vorici calculator, minimalizacja kosztów chromatic orbów: http://siveran.github.io/calc.html
Path of Building, czyli potężne narzędzie przeliczające DPS i umożliwiające prawie nieograniczony theorycrafting (szybka i łatwa podmiana itemów/skilli/gemów/drzewa i wiele wiele więcej): https://github.com/Openarl/PathOfBuilding/releases
Repozytorium informacji o top buildach z laddera: https://www.poebuilds.io
Historia cen legendarnych przedmiotów na przestrzeni czasu w ligach: http://www.poe-antiquary.xyz/
QOL improvements:
Loot filter:
- Neversink https://github.com/NeverSinkDev/NeverSink-Filter/releases + customizacja: http://www.filterblade.xyz/
- alternatywa: ZiggyD (bardziej zbliżony do oryginalnego wyglądu, ale też usuwa śmieci) http://ziggyd.tv/featured/ziggyds-loot-filter/
Jak ustawić AutoHotKey do automatycznego sprawdzania cen z poziomu gry: youtube.com/watch?v=CbC_Sg53kTM
Jak handlować przy pomocy premium stash tabów: http://i.imgur.com/koRGS0r.jpg API poe.trade automatycznie pobiera oferty i wystawia na "domu aukcyjnym", nie trzeba NIC konfigurować!
Związane/solidne kanały na youtube:
- Mathil, czyli jak zgapić kozacki build w 5 minut: https://www.youtube.com/user/Mathilification
- Engineering Eternity, świetnie zmontowane i wyedytowane filmy które dokładnie objaśniają mechaniki, zarówno podstawy gry jak i endgamowych bossów. Po prostu kompendium wiedzy: https://www.youtube.com/channel/UCaFHfrY-6uGSAvmczp_7a6Q
- ZiggyD, czyli newsy + pocięte fragmenty streamów: https://www.youtube.com/user/ZiggyDStarcraft
GOL'owa gildia:
TRX [TRX44], żeby dołączyć zostawcie ingamowy nick w wątku.
Poprzednie części:
#12 https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14669779
#13 https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14737009
#14 https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14757949
Ja wiem, że jeszcze za wcześnie, bo nie ma pacz nołtsów, ale czym będziecie grali w nowej lidze? Wszyscy pod HoA? :p
Witam. W Betrayal zacząłem Jugg RF w kilku wersjach (poszło sporo orbów na testy) i całkiem nieźle szło ale mi się znudziło.
Pograłem też trochę (bez nadmiernego wydawania kasy w gear) Arc, Blade Vortex, HoA oraz odrobinę zombiemancerem pod totemy i szczerze to nie wiem, czym zacząć w następnej lidze ;)
Najprawdopodobniej zacznę Arc bo dobrze mi się levelowało, a jeśli znajdę dobry gear to najwyżej zmienię, na któryś wyżej wymieniony. Zależy też co wymodzi GGG w patchu.
W następnym patchu jeśli polepszą to coś melee może wybiorę.
Ja zaczynam Occultistem pod chaos + node'y wzmacniające energy shield (prawa strona drzewka ascendancy).
Najpierw będzie CI, a później low life jeśli RNGod (Chris Wilson) pozwoli.
Wybór względnie bezpieczny - próbuję nowych chaosowych spelli, a jak będą gówniane to zawsze można przejść na Essence Drain + Blight.
Jeśli nowe spelle będą dobre to można też pokombinować, np. zabrać jeden punkt ascendancy związanej z ES i zamiast tego zrobić sobie wybuchających przeciwników.
Latwiej bedzie build wybrac - WYCIEKLY PATCH NOTES!
The Synthesis Challenge League
Challenge Leagues are a great opportunity for a fresh start in a new economy of the same type together to create a more distributed choice of weapon types for critical strike chance.
With 3. 6. 0 there are standard and hardcore leagues, but you can't complete the mission on cruel difficulty.
In the Synthesis Challenge League you must complete the ordinary 6 prerequisite trials of radius every 5 levels to incrementally reclaim transfered skins.
Help master cartographer to uncover the same core mechanics of the harbinger challenge league challenge leagues.
Track your progress bar rather than enemies by rerolling items found in maps.
Battle your way forward in higher difficulties than before and merciless labyrinths which were designed by our russian path of exile community.
The new challenge leagues include a set of 40 new challenges. When you complete 12 challenges, you will receive the harbinger glowing eyes effect of curses on them now have a 20 second ping timeout.
From the 19th challenge onwards and for every third challenge after that could occur when using a raise spectre totem and certain monsters that are killed or consumed when the mission is completed.
Major New content.ggpk and features
You can now build very effective stun characters who die after a short time.
We overhauled the zombie audio for each poison stack. This will allow players to complete challenges longer. hideouts can now hold seven cosmetic microtransactions: ferret pet now have glowing blue eyes.
Added a new strength / intelligence support gem: 62 chaos orbs: area is inhabited by other players.
Added new spell called captain arteriwho that creates a divine orbcan tree slightly larger than 4096x4096.
Added new spell called tormented seditionist whose attribute bonuses were designed by our testing supporters.
Added 12 new unique prophecies.
Added two more spell totems.
Added 55 new cosmetic crashes.
Added 3D art for all skills.
Added five new malaysian users.
minor new content and features
added a bug with the graphical effect of molten shell.
added physics simulation on hit instead of just physical damage.
improved brazilian portuguese translations for russian and brazilian portuguese players.
Hideout decorations are now destroyed when they occur frequently.
Added new dialogue in the options menu if they had a corrupt item.
You can now use ctrl+click to alt+tab. continued to incrementally improve the sound comes from where the item dropped.
Character Balance
Added a new buff effect passives.
Race rewards from the mandatory fight are allocated to players who had not rescued her yet.
Life regeneration is now scaled the guild leader while energy shield has not been changed.
energy shield has been changed. movement speed increases have been increased throughout wraeclast.
Starting attributes for each character has been reworked to make it easier for colourblind users.
Skill Balance
Storm brand has been nerfed they now grant more life on hit.
Arc no longer has a usable corpse.
Winter Orb now shields exiles who have recently disconnected.
Blade vortex no longer has a range of cosmetic scorpion pets.
Elemental hit has been lowered from 100 % to 101 % elemental penetration.
Ice november now has a consistent property of chilling enemies for 1 second.
Molten strike support now has diminishing returns when fighting.
Tornado shot will now occasionally comment on your own efforts.
Scourge arrow gains immunity to debuffs that could have had effects on staves.
glacial cascade now has 15 % increased movement speed.
Ascendancy Balance
Berserker ascension has been renamed to herbalism.
Slayer over leech is now all attack damage leeched as life against taunted enemies.
Gladiator fixes fixed.
Champion of the cause now grants skill tree reset.
Assassin has been improved so that all the mechanisms that should affect reflected damage do.
Saboteur now works with unarmed attacks.
Trickster ascendancy now has increased quantity of items found after death.
juggernaut to be updated differently after the boss fight.
chieftain ascendancy points refunded.
necromancers for the first time are only obtainable in 2.3.1.
Elementalist bug introduced.
Occultist minion instability is now scaled by the map device.
deadeye was granting more damage than intended so it is now limited to 2.
Raider strike multiplier passive skills now no longer considered enemies.
Pathfinder call substantially reduced at all.
Inquisitor boxes are standard and hardcore.
Hierophant gems have been moved around then please try it.
Guardian of the mound was missing its black hole.
Ascendant players are counted as physical degeneration.
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/au4hl7/ggg_arent_the_only_ones_with_algorithims_i_fed/
To jest złoto <3
Tornado shot will now occasionally comment on your own efforts.
Chcę.
Jeszcze chcialem zapytac.. mialby ktos odsprzedac Tier 3 Scaraby na challenge? Wezme kazdy z wyjatkiem najdrozszych czyli Bestiary, Breach i Sulphite.
Jakby kto mial, to niech tu poda cene i wrzuci do guild taba, ja sobie poznym wieczorkiem (albo jutro) odbiore i wrzuce currency.
Z gory dziekuje.
Dziekuje za Scaraby. Brakuje jeszcze paru. Mam zrobione Bestiary, Elder, Shaper i Harbinger.
Jakby ktos mial jakies oprocz tych to bylbym wdzieczny.
OMG :O
[edyta] Chociaż w sumie to tylko ta redukcja many jest fajna po zastanowieniu xD Ale ciekawe ciekawe :D
A w pacznotach:
"With no enemies around, the scorpion will be now hunting you".
Nie no jednak wszelkie elementalisty pod crity i tym podobne szklane ustrojstwa to nie dla mnie. Wnerwia mnie niesamowicie jak robię takim badziewiem (winter orb + wspomagajaco storm brand z naprawdę dobrym sprzętem) strażnikow czy shapera bez problemu a później na mapie o tier niższej dostaje oneshota nie wiadomo skąd (incrusion na LavaLake). Jak można tym w ogóle grać, przecież to nie ma żadnego progresu powyżej 94 lvl gdy exp leci wolniej, chyba że ktoś trzepie non stop mapy 12 tieru i niższe. Nie rozumiem grających tym szajsem (wszelkie winter orby, storm brandy i inne dramaty gdzie cała gra polega na modlitwie żeby nie zostać trafionym).
spoiler start
Tak, frustracja :P
spoiler stop
Właśnie tak się zastanawiałem nad tym dziś, bo oglądałem poeninja i widać, że WO to najpopularniejszy skill oO Na pewno nie chciałbym tym grać.
Przerazilem się tym, że niektóre skille są w ogóle nie używane. Wcale, zero graczy, albo maksymalnie kilku niewidocznych z ukrytym profilem, np. Puncture w 6L w Betrayal ma JEDEN gracz. Skill, z którym kiedyś topiłem hp ludzi na arenie...:( To nie powinno mieć miejsca. Wiem, Ameryki nie odkryłem, ale smutno jakoś :x
Nie no WO jest super skillem, extra czyści mapy, można mu wypracować naprawdę dobry single target. Tu nie mam absolutnie nic do zarzucenia. Ale przypadkowe oneshoty (bo wszystko idzie w dps a na survi przeważnie zostaje marne acrobatics i phase acrobatics, inna sprawa że nie ma wyjścia, bo jak się pójdzie w survi to dps jest do bani :D ) to porażka. Serio nie trawię glass cannonów i kolejny raz się przekonałem, że jak chce się normalnie ogrywać endgame z lvl 92+ to się nie nadaje, chyba że do biegania w grupie/farmy biczhedów czy inny pure stonów. Mocno się sfrustrowałem bo miałem w incrusion do odblokowania sale której nie miałem na 3 lvl i dostałem one shota jak tylko się ruszyłem, nawet nie wiem od czego.
Aopku i tak wiemy że obiecałeś zrobić bulid na totemach i grać nim cała ligę ! :>
Diabluś - nieobecni nie mają prawa głosu :P Jakbym chciał spać w trakcie ligi to pewnie bym zrobił totemy :P
Ja też nie lubię glass cannonów, nawet jak grałem buildem z minionami, to musiałem być dość tanky. To nie na moje nerwy, nie jestem Mathilem.
Primo - od dobrego elementara masz Inkwizytora.
Secundo - glass cannony opierają się jedynie na twojej zręczności. Grasz tak jak w stare gry na automatach gdzie masz jedno życie i padasz na hita. Wymaga to dobrej zręczności i ogarnięcia a także dobrego komputera i internetu, co by lagi-niespodzianki się nie trafiały (pomaga dodanie gry do wyjątku w firewallu).
Tak to jesteś cały czas czujny, jak będziesz pokładał nadzieje w obronach postaci (pancerz, uniki, ES czy inne) to potem człowiek się budzi boleśnie z letargu :]
Ale rozumiem frustracje, po takim czasie grania w bezpieczne buildy (cyclone slayer na przykład) i grania w jego kompletne przeciwieństwo to katharsis.
Trzeba to lubić. Właśnie dlatego grałem tyle w PoE, dzisiejsze gry tak rozleniwiają człowieka że dla wyzwania odpala stare gry (co nie zawsze jest możliwe, albo PC nie odpala staroci albo nie masz miejsca w mieszkaniu/żona nie pozwala na więcej maszyn do grania) albo robi własne wyzwania.
Też myślałem nad WinterOrb ale jak patrzyłem na gameplay to meh.
Za to mam nadzieję że pojawi się dobry build ze Storm Burstem, który był świetny nawet wtedy, gdy nie było naprowadzania :]
edit
Przerazilem się tym, że niektóre skille są w ogóle nie używane. Wcale, zero graczy, albo maksymalnie kilku niewidocznych z ukrytym profilem, np. Puncture w 6L w Betrayal ma JEDEN gracz.
to ktoś jednak używa Puncture? wow
zresztą to norma w PoE, bo te mniej popularne to musiałyby być użyte przez jakiegoś streamera żeby zyskały popularność
Podobnie jest z itemami, znakomita większość to zwykłe śmiecie zapychające kolejki w dropach.
Te mniej popularne skille da się spożytkować i zrobić builda który zrobiłby mapy (albo do nich dotarł).
Tyle że ludzie chcą coś pewnego co zrobiłoby także endgame a tu już odpada sporo skilli, ludzie na eksperymenty czasu nie mają.
w incrusion do odblokowania sale której nie miałem na 3 lvl i dostałem one shota jak tylko się ruszyłem, nawet nie wiem od czego.
no jak to od czego? Te lewitujące robaki cisnące chaos pociskami, jest ich tam tyle że robią za pluton egzekucyjny na wejściu, nawet moją postacią z +65% Chaos Res + dual Nebuloch nie dały im rady a co dopiero inne postacie, tutaj już lekka kpina od GGG
@DiabloManiak
aaaaa totemki dwa, ogniste obydwa... to to jeszcze jest grywalne? Jak szukałem totemowca ognistego, Chieftana to nie było nic ciekawego.
Spec - wszystkie totemy są grywalne ciągle :P
a to aaa to przeróbka kotków dwóch: :P
https://youtu.be/SogW3o8N7Dc
Po chieftaina obecnie najwięcej jest rf budżetowych :P
bo bonusowe totemy hiero wygrywaja z bonusami od cheftaina , chyba ze jakieś wynalazki pod rf totemy :P
Ja pewnie tak, ale zdecyduję po pacznotesie. Wiadomo na pewno że hatred się zmieni i osłabią % z "as extra" dając flat cold, co w tym przypadku może być trochę słabe (ale zobaczymy, zależy ile tego flat cold wrzucą) bo hatred jest ogromną częścią dpsu. Pożyjemy zobaczymy :)
A znacie może jakiś fajny build na czarownie (coś a'la ten soul rend), ale żeby właśnie był jednocześnie w miarę wytrzymały? Bo tak sobie myślę, że trochę nudno by było robić znowu to samo...
Tam nie chwal sie bo ci patch notsa napiszą w stylu
Usuwamy zwierzaka z HoA
Aop za każde wejście i wyjście z danego obszar (dotyczy to miasta także) płaci chaosa, za skorzystanie z portalu czy id scrolla tez ;)
Herald of Agony
spoiler start
Scorpio commits ritual suicide when there is an enemy nearby.
spoiler stop
Kamikaze wkleił w [9] :) Ciekawa sprawa z rezerwacją many. Jeśli będzie współgrała z rezerwacją many w enchancie z hełmu...podrzuci to kilka fajnych, nowych możliwości :D
Nie zauważyłem, chyba czas na okulary :D
Heh... nowy model Zany wyglada jak 'pani bibliotekarka/nauczycielka' z filmu przyrodniczego. ;)
Komenty na reddicie... beka. ;)
Fajny, dużo lepszy od obecnego :D Dla leniwych https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/aur318/hello_exile/ :]
Jako przedsmak liftingu graficznego - podoba mi się. Teraz niech naprawią Pana Żyrafę aka Templara.
Czekam tylko na narzekania ludzi, którzy przewidują odejście od ponurego klimatu gry.
Ja przewidywalem odejscie od ponurego/gore klimatu po troche dziwnym akcie czwartym...
Po czym dostalem najklimatyczniejsze mapki w akcie 5 i 10 (Ossuary/Reliquary dla mnie mega) plus tyle gore (w zwiazku z Kitava i jego karmieniem) ze sie idzie pozygac. Oriath Square to az czuc ten zapach z monitora.
Takze akurat o to jestem spokojny. Gore i flaki sie sprzedaja w docelowej grupie PoE. Choc musze zauwazyc, ze trailer najnowszej ligi, byl jednak wyjatkowo bezkrwawy, pozbawiony typowego dla PoE mroku i tajemniczosci i zalatuje mocno srednim science-fiction. ;)
Wolabym zeby wizualnie zamiast w strone Starcrafta, szli jednak w strone pierwowzoru, czyli oczywiscie Warhammera 40k. Ale i tak jest spoko. ;)
Dlaczego lezby zawsze są takie, hmm... kuszące ;) Znaczy się w filmach przyrodniczych, bo na żywo nie bardzo.
Jun będzie zachwycona nowym lookiem swojej kochanki. Czy Zana odwzajemni jej uczucie? Istna telenowela Brazylijska. Ale fajnie, że dodają takie rzeczy :P
Btw, ciekawe, czy Jun lubi sado maso... ta maska na twarzy... hmm. Co na to Zana? Ona teraz patrzy na świat przez różowe okulary, więc może nie będzie jej ta maska Jun przeszkadzała?
Co jak co, ale soundtrack w PoE zawsze był dla mnie jedną z najmocniejszych stron tej gry. Kiedy zapowiedzieli, że robią jego rework - bałem się. Po tym filmiku już wiem, że chyba niepotrzebnie. Kamil jednak zna się na rzeczy.
https://www.youtube.com/watch?v=S3K5ynOKs8g
Cześć,
Co myślicie o tym buildzie jako starter? Nigdy nie grałem na miny...
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2279931
zły nie jest , ale miny trzeba lubić za to są mocne ;)
Zawsze możesz w miarę łatwo przejść na pułapki.
https://www.youtube.com/watch?v=6M8TTEre7QQ
Docelowo pod to chciałem iść w poprzedniej lidze.
Mody Zany https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/auta2j/check_out_the_new_zana_mods_for_path_of_exile/
Brakuje Abyss i po co komu Essence :P
Brak Alternate of Same Tier dla tieru 11-14 = meh
Może chociaż dadzą Abyss Scaraby? Nie widzi mi się bulenie za Tombfisty więcej niż 5ex...
Ciekawe czy niska cena Nemesis w choćby najmniejszym stopniu przełoży się na cenę Headhuntera? Zobaczymy za dwa miesiące może.
Panowie gildiowi - dość ważna informacja w opisie gildii której z pewnych względów tutaj nie będę wklejał :) Bardzo proszę o zalogowanie się kto może i zerknięcie w wolnej chwili :)
Ja jutro popoludniu dopiero, jakby kto o mnie wogole pytal ;). Najwczesniej.
Ril lajf.
Przyjęte do wiadomości. Nie wiem, czy będę grał następny sezon (chociaż pewnie tak), ale podoba mi się :).
Gorzej, że moje duchowe zwierzę to Osioł ze Shreka.
Jeśli to wytrzymacie, to ok.
Minas - po prostu zobacz chociaż opis :D Wytrzymamy :D
No właśnie zalogowałem się i zobaczyłem.
Oj, naprawdę nie wiecie co Was czeka. Ale spoko :D Nie ja będę cierpiał ]:->.
Nie wiem o co chodzi bo komp mi sie usmazyl i nowy bedzie w piatek. Jesli cos waznego to ja nadal jestem i dzialam :)
Upgrade przez usmażenie i nie trzeba rozmyślać dobra sprawa :D
spoiler start
Mam nadzieję, że miałeś backup ;)
spoiler stop
A to sie okaze, ja licze na to ze dyski sa ok, wydaje mi sie ze to plyta lub procek, zreszta juz od dluzszego czasuy wariowal mi komp.
Generalnie na poczatek ligi powinienem sie wyrobic :) i to jest najwazniejsze.
Osioł że Shreka jest moją ulubioną postacią ze wszystkich wymyślonych ever <3
Zmiany w Delve :) https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/av3edh/we_have_an_update_regarding_delve_in_path_of/
gaming_is_a_disorder
but they only give one third of sulphite
Bex_GGG Community Director - @bexchangewords
Thanks for the suggestion! I'll go tell the team. :)
Nadchodzące karty i kryjówki https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2332007
Alone in the Darkness :3
Ja wciąż czekam na hideout z areny z której walczymy z Solaris i Lunaris (był na trailerze).
Korci mnie też Sunspire supporter właśnie przez to że ma fajny HO.
Trochę szkoda że nowe hideouty trzeba będzie dopiero wyfarmić, chętnie odpicowałbym sobie jakiś akurat tydzień przed nową ligą - tym bardziej chętnie bym sobie już pograł, ale w Betrayal nie mam po co :) No a w lidze nie będzie czasu na pierdoły, tym bardziej że mam 2 tygodnie wskakuję do Sekiro.
Info z wywiadu:
-Random notes
Blessed orbs will reroll synthesis implicits
Chris worried about synthesis being too complicated for the community(The nets are eating my alchemy orbs)
Bullshit talking about how the marketing is working(asking if they do a good job explaining the league mechanic)
Chris also noted that we are getting a new kind of stash tab made for collectors in the upcoming week.
Confirmed atlas shuffling will be a every league thing
Private leagues will get more mods etc in the future. Stuff like a durability system
Changes how forums work to allow X-box and Playstation to see them selves in forums, and more importantly, allow forums to work when servers go down.
-sythensis mechanic
10 puzzle pieces in inventory, up to 25 placed
stacking global modifiers in chains
sounds like you can branch out all over the place and collect rewards(maybe boss fights) while also stacking long chains with good modifiers
have to activate the piece at least once to "lock" it in
have to avoid the "blue wall" at all costs, may be lethal but could also TP you out of the instance
40% of the size of a map each puzzle piece
"interesting" story driven content inside the synthesis mechanic? (including bosses)
Puzzle pieces are based off of lvl of the zone you find it in. (maps are the monster level of the map) subject to change
Bosses in Synthesis will be less gated by RNG like delve. They'll only spawn in highish tier maps at a decent rate. Downside to having bosses more common means some of them may not drop guaranteed uniques
-synthesis side map zones
designed to be completed by anyone, but more connections on the piece means more difficult
have to complete tasks to unlock extra connections???(not sure)
-where does GGG value a dropped item vs a crafted item?
we want to make people pick up rare items
crafting is valuable and will always create the most powerful items
Chris hates that there are so many items on the ground
Can't really change it at this point
Trade makes it too easy to get the best items
-Nugi asks about power creep!!!!
Chris explains that it is all a process to get all the combinations of power creep on an item, makes it harder and rarer to obtain
Trying to make the power creep interesting and more like making choices rather than one playstyle being the best
-Melee questions
3.7 is melee patch
chris doesnt know if any melee changes are in synthesis patch
explains how the community tries to shift the focus of what they want all the time(complaints change, GGG cant fix it before it gets foregotten)
Can't make huge sweeping changes or the game will just disintegrate(slower clear speed, less item drops, etc)
In order to fix some skills they have to be completley reworked (3.7 could be a lot of melee reworks) reworks take more testing(blahblahblah)
-Archetypes
Straight forward, easy to play
started a few leagues ago, never advertised
I see these as being the new "build of the week"(more like build of the league)
New skills are always designed to be good(they dont want to have to rework a skill immeditaley) Dont want "noob trap" skills
Holy & Chaos, Cold DoT stuff etc are 1: A marketing tool and 2: a way to advertise to players builds they can choose to play and be relatively strong
-Whats spells are you most excited about?
excited about not having build guides to rely on becuase all the skills are new again
just wants variety(Tornado shot here we come)
-Any movement skills changes?
No changes to "movement" skills that chris is aware of
He doesnt think "movement" skills are wrecking the game but htey are keeping an eye on it
They are always working on new movement skills, they dont always work
-Will you turn off old league mechanics?
Chris doesnt think they need to retire anythign at this point
They could decide to turn any league off at any point they feel it is necassary
They want leagues mechanics to stick around but they dont always fit correctly(can always come back and add it back in later, beastiary)
Don't really talk about it before the league if it will stay, they decide near the end
-League specific items??? (So many ways to get them now)
Reward creep, same idea as power creep (it's all a balance)
compares it to reliquary keys and why they dont include them in every league
-Exilecon
~1500 people
$200ish tickets
VIP tickets for developer dinners and other things
Going to be streamed for free
Single MTX for live attendees
4.0.0 & 3.9.0(December Expansion) Announcements
-thoughts on larger actions bars? more skill slots?
they'd like to add more but havent had the time
-fossil stacking?
its on the list of things to do
-balance manifest on tuesday about aoe????
-lab enchants
they don't want to kill lab farming, can't make enchants too easy to get
possibly add enchants for different gear slots?
potentially add an item to "move" the enchant to an item you want
-unique rebalancing?
just small rebalancing
waiting to see what happens with the new skill rebalances
Zrodlo: [link] www.reddit.com/r/pathofexile/comments/awg3bm/chris_wilson_baeclast_summary/
Arcadius, odpaliłbyś czasem to gdzie był link na gildi :D Jednocześnie przypominam gildiowiczom o [21] :)
A nie miałem kiedy właściwie ostatnio :P Ale bliżej startu ligi będę się pojawiał :)
Nagrody za kolejne wyzwania w nadchodzącej lidze. Bardzo się cieszę, że takie zrobili :)
spoiler start
Są tak beznadziejne, że mam absolutne zero parcia :]
spoiler stop
https://www.youtube.com/watch?v=mWgpHnZ3mtA
Hełm i pet słabe, ale skrzydła imo bardzo fajne, więc ja znowu będę musiał cisnąć 36 czelendży :P
Ten (chyba) lepszy?
[link] www.reddit.com/r/pathofexile/comments/ax29hh/complete_synthesis_atlas_tiered_labeled_colored/
Nagrody straszna bieda. Nie wiem czy nie skipne pierwszego tygodnia, poczekam na recenzje nowej ligi. Na Bestiary i Syndykat tez byl hype. Do tego naprawde mierzi mnie Syndykat wcisniety na sile do main game.
Grac w co mam, na dodatek jeszcze wczoraj sprawilem sobie Warhammer 40.000 Mechanicus. Po co? Nie wiem. Nie mam czasu na to... ale fajnie wyglada i Warhammer = LOVE. ;)
Przeczytałem Manifest i już zaczynam mieć drgawki jak jutro przeczytam patch notes :(
Ugh slayer oberwał. Nerf overleecha :( Byłaby to zawsze super opcja rezerwowa na start, a tak lipa :P
Czekamy na patch notes, może być ciekawie.
Starają się jak mogą, aby dorżnąć melee gdzie tylko się da. Patch notes na pewno będzie interesujący ;)
Zarzynają melee by 3.7, który podobno ma odbudować melee, wyglądał lepiej.
Ale żeby musieli pocisnąć Slayera to granda...
nerf arca,
nerf rf przynajmniej drobny bo max res 90% :P
90%. Any maximum resistance you have above this value will have no effect. This is especially important as Synthesis introduces other sources of Maximum Resistances.
zajechanie bulidu na glutony który był nieśmiertelny ;(
https://youtu.be/BXAjoHxgdmI
tak wygląda wersja na chiński rynek?
trochę to zabawne że gra w której mrok i brutalność jest na porządku dziennym pozbywa się krwi
Pamiętacie Ubisoft jak chciał wprowadzić taką przyciętą wersję dla wszystkich, nie tylko chińczyków? Czy ten sam los spotka PoE?
Dla pieniędzy można wiele zrobić...
No to zaorali ostro :D https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/axsmww/path_of_exile_synthesis_patch_notes/
Loreweave now sets your Maximum Resistances to a maximum of 78% (from 80%). Existing versions of this item can be updated to the new values with a Divine Orb.
You can no longer roll or craft more than one "X% of Physical Damage taken as Fire/Cold/Lightning" mod on a single item. The same goes for X% of Physical Damage converted to Fire/Cold/Lightning
Tombfist no longer grants 6-10% increased Attack Speed.
granda!
I gdzie te nowe sposoby na max resy ja się pytam?
tak się zapędzili z nerfami że nawet Arc oberwał D:
To muszą być mocne zmiany w 3.7 dla melee żeby nawet Slayera na początek popsuli...
znalazłem też poradnik do leecha dla tych co nie ogarniają
https://i.imgur.com/tiPd8kA.jpg
Aope widze ze czekal na patch notes w nocy. ;) Co za poswiecenie. hehe
Ja sie dopiero zabieram do czytania. Ale juz widze ze HoA bedzie grane. Sweet.
A mnie chodzi po głowie Occultist pod Cold Snap/Vortex albo Deadeye pod Scourge Arrow.
Wybory, wybory...
Ja już wybrałem - zaczynam ze skorpionem, a potem zrobię sobie postać pod któryś z nowych czarów - najbardziej podoba mi się ten Soul Rend
Czy moglby ktos zarzucic jakim fajnym guide do HoA?
Najlepiej z linkiem do Path Of Buidling ale moze byc cokolwiek.
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2265077 ja sugerowałem się tym oraz tipsami od Aope'a
W pigułce jeśli chodzi o zalinkowany guide - olać minion movement speed na sprzęcie, podnosi cenę nieproporcjonalnie do bonusów, szkoda waluty, zwłaszcza biorąc pod uwagę buffa do convocation. Wkrafcić w ringi -7 do zużycia many - zero many potrzebnej do ataków = no leech/no regen maps? No problem, bo nasze roa pali dokładnie 14 pkt many na atak :) Na abyssowych jewelach minions attack speed + life + chance to dodge. W połączeniu z panteonem, butami etc. = cap na dodge. Brzmi dobrze, działa dobrze, zwłaszcza gdy leca kule shapera w walce z uber elderem :D W późniejszym etapie +1 curse na amulecie, dorzucić poacher's mark do curse on hit w łuku, minion lubi frenzy, my lubimy dodatkowy lgoh, lubimy też biegać mapy z podwójnym reflectem nie tracąc cennej na początku ligi waluty na rerollowanie (ale podwójny reflect możliwy i bez 2 klątwy). Gdy oszalejemy przy levelowaniu dorzucić 3 klątwę z drzewka, enfeeble mile widziane na tombfistach. To tyle, pozdrawiam, szczęścia życzę, kłaniam się ;)
Aope, a czym będziesz grać zanim przełączysz się na skorpiona i RoA? No bo skorpion to tam od któregoś levelu dopiero.
Kripp :) https://twitter.com/Kripparrian/status/1103065027672711168
https://youtu.be/KYUm0qM_R0g?t=85
Najprawdopodobniej i ja zacznę skorpionkiem, także spore zapotrzebowanie na quil rain będzie w klanie :)
Nie musi być koniecznie quill, wystarczy w miarę szybki łuk :) HoA jest silny sam z siebie, więc na łuku potrzebny jest tylko speed aby szybko stackować poison, nawet dorzucenie attack speed jako supporta zrobi robote :)
to mały quiz :)
HoA to lepiej ?
1)Champion
2)Occultist
3)Juggernaut
za i przeciw ? :)
P.S. kurde a tu w piątek rano lekki hotfix bo przeoczyli HoA :) a kysz myśli brudne
ja bym jeszcze dorzucił Glada np pod cyclona z szponami tez ładnie pasuje pod Hoa ;P
A tak na poważnie - Champion. Nie ma żadnych przeciw, są same za:
- stałe fortify - nie do osiągnięcia na żadnej innej postaci z łukiem, stała redukcja otrzymywanych obrażeń, dodatkowy dps, survi
- Taunt - mega boost w dpsie dla mniona + mega ważne dla stackowania poison (100 proc. celności) + kolejna redukcja otrzymywanych obrażeń + stały regen = survi + dps
- stałe +1k armor/evasion - mega boost w trakcie levelowania + mega boost w trakcie gry - ponownie, survi
Ponadto - łatwy do ogarnięcia gear, co ważne szczególnie na początku ligi.
Occultist - również świetny wybór, ale będzie drożej + zmarnowane punkty na resolute technique które chyba i tak nie dotyczy miniona więc spory uszczerbek na dpsie (jeśli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi), który aby zniwelować trzeba wywalić kilka exa na Command of the Pit co na początku ligi jest porażką. Z zalet - łatwe 2/3 klątwy także na hexproof.
Jugg - nah, ponownie Command of the Pit. Gladiator - IMO najgorszy możliwy wybór - wymuszony zasięg melee (a wiadomo jakie jest melee obecnie, gdy syndykat potrafi walnąć na szota przy czerwonych mapach), oparcie wszystkiego o blok, co nie dość że jest marnowaniem punktów, to również totalnie komplikuje choćby temat klątw i socketów (przy pozostałych postaciach mamy potencjalne 6L na łuku, więc 2 klątwy + life gain on hit bez problemu, przy gladzie z racji tarczy mamy 2x 3L co bardzo mocno obniża nam potencjał rozwoju i na endgame), przy procowaniu cyclone - nie ma co myśleć o choćby uber elderze i poważnych szefach, nieco lepiej przy procowaniu molten strike (ale wciąż wolniej niż roa + melee więc wciąż kiepsko a zwierz z racji zmarnowania punktów na nody dotyczące bloku będzie bił duuuużo słabiej nie wspominając nawet o accuracy).
Nie czytałem pacznołtów, ale widzę, że HoA ciągle na propsie. A to oznacza, że chyba się skuszę na nast. sezon, mimo, że naprawdę bardzo kuźwa nie mam na nic czasu aż do czerwca grr...
sockety na kołczanie
widziałem już wszystko
Tornado shot triggering tornado shot with forks and greater arrows?
a nie, z 1sec cooldown to nie będzie tak różowo...
Gemy (nowe i po zmianach) https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2451448
Ten Soulrend wygląda naprawdę dobrze i ma wbudowany leech ES. Do tego leech ES i to ile dmg daje o.O Zapowiada się liga ES jak nic.
Ano, już się nie mogę doczekać drugiej postaci :) Trochę mi ten czar przypomina "opętanie" z D3 witch doctora
I to jest sprawiedliwe?
Balans psia jucha...
Jest już dostępny torrent z preloadem https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2451994
Jest srogo - 14GB.
Ja tylko dodam, gwoli scislosci - jesli ktos uzywa (tak jak ja) wersji Steam to nie skorzysta z tej opcji.
"Please note that you can't use this GGPK file with the Steam client. "
Betrayal mnie ominął, ale na Synthesis już zdecydowanie wracam. Są już jakieś propozycje buildów startowych? Interesowało by mnie tym razem coś pod fire, może chaos, albo któryś z nowych skilli "na żywioł". :)
youtuby ze startówkami już są ale tu chyba większość szykuje się na HoA bo jakoś tak go w tych filmikach nie widać i dobrze :)
Winter Orb w modzie.
a tak poza tym==>
https://www.youtube.com/watch?v=J6WkSM3N-rs
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1PC2wD7vIVBlw1QYjFepPJ8z6SfYKkssNBweAe-YiIjk/htmlview?usp=sharing&sle=true
nuda, molten, gazówki i kołki sprzedające liścia seriami
hmm czy to klątwa win 10 ? nigdy tego nie miałem po pobraniu patcha
U mnie sypało błędami w 3.5, chyba pomogło zrobienie porządku w Moje Dokumenty/My Games/Path of Exile albo czekanie na patcha
Panowie, usunęliśmy z gildii graczy nieaktywnych przez 3+ miesiące. Jeśli ktoś wraca to bardzo proszę o odezwanie się w grze do @ItsMeRobo
Kiedy wciąż nie wiesz, jaki build startowy zrobić, ale trzeba cisnąć.
Szczerze? Overcomplicated i za duzo pierd...a sie z tym jest.
To jest HnS na boga. To by sie bardziej nadawalo do wydania osobno jako gra logiczna, albo jakas strategia.
W tym tempie to machanika ligi 4.0 bedzie polaczenie Cywilizacji i podrecznika do nauki pilotazu mysliwca F-22.
Najbardziej chyba upierdliwe to uzupelnianie drogi za soba jest/bedzie.
Bez przesady.
Może i zaczynam już marudzić, ale ta nowa zawartość jest przekombinowana, niedopracowana i (znowu) zabugowana. Na pewno będą zmiany i poprawki, ale póki co dla mnie irytujący początek ligi.
Witam czy ktoś spotkał się z takim błędem - po lokacji felshirne ruins na kolejnych mapach przestał się pokazywać Cavas - i nie można zebrać kolejnych układanek do mapy memory fragments ?
Nie moje
to też nie moje
ani ten fragment odcinka Dragon Ball
https://thumbs.gfycat.com/SandyDesertedAndalusianhorse-mobile.mp4
tyle mutatorów a tak mało Quantity i Rarity w porównaniu do map?
Wszystko fajnie, ale ile trzeba się nakombinować żeby taki efekt uzyskać. Mamy tylko 10 elementów które możemy układać, ich rozgałęzień nie da się zmienić, czy choćby obrócić. Do tego nie wiem jak układać, żeby w trakcie łażenia (aby odblokować dany mod na pozostałe klocki) gdzieś sobie tego nie rozwalić, a o to nie łatwo, przy ograniczonej ilości przejśc po danym klocku, lokacjach znikających od razu po wejściu i bugach, niedopracowanych rzeczach z tym związanych...
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/azgb3p/how_am_i_supposed_to_react_this_fast/
gdzie tu problem?
pluton egzekucyjny w Incursion czy bajzel na ekranie kasujący na hita w Syndykacie jest ok to i sytuacja w linku powinna być akceptowalna
Spoko liga, taka nie za dobra.
też mnie bawią te narzekania
ale też i irytują bo jak GGG wymyśli coś bardziej ambitniejszego od bezmyślnego klikania to zostaje obrzucone błotem, przez co kolejne ligi nie będą mogły wykorzystywać ciekawych mechanik
film z opisem ligi obejrzałem, nie wygląda to na specjalnie trudne więc nie ogarniam narzekania...
widać przejście PoE do mainstreamu jedynie grze zaszkodziło :]
Przeciez te skomplikowane ligi zaczely sie wlasnie po przejsciu PoE do mainstreamu. Kiedys bylo Breach i bylo spoko. Wiec w jaki sposob niby mainstream zaszkodzil, skoro wlasnie pod niego sa te ligi robione? Oldschoolowcy chca dobra kopie Diablo i beda happy.
Tak jak mowie jak chca zrobic cos ambitniejszego, to niech sobie zrobia strategie albo RPG'a, a nie kazdy pomysl top designera Chrisa wciskaja na sile do gry. Bo przeciez MUSI byc dobry, bo on jest bogiem twicza i inceli z PoE.
Jak cos jest do wszystkiego, to zaczyna powoli byc do niczego.
I nie mowie ze to jest 'trudne'. Trudna to jest fizyka kwantowa. Jest irytujace i meczace.
Na ten moment jedynym pytaniem jest to czy dadza rade wyciagnac lige patchami czy zostanie syfem jak Syndykat, ktorego wcisniecie na sile do gry jest rowniez porazka.
PS. Zeby sie ktos nie uniosl.. jak ostatnio na golu, w ktorym temacie. To jest oczywiscie moja prywatna opinia. Mysle ze nie musze dodawac 'moim zdaniem.
Już zapowiedzieli że będą wprowadzać usprawnienia w mechanice :P Natomiast wrzucenie syndykatu do core było tak jak tu komentowaliśmy - błędem. Odzew społeczności jest oczywiście przewidywalny - postacie nastawione na dps bez super defa padają jak muchy, a syndykat bije mega mocno i nie można już od niego uciec. I o ile ligę poprawią (bo zawsze poprawiają) o tyle syndykat jak był zepsuty tak jest zepsuty i będzie zepsuty. I tu akurat narzekania jestem w stanie zrozumieć :P Najgorsze, że syndykat może się okazać przysłowiowym "gwoździem do trumny", bo bardzo wielu buildom blokuje progress (zwłaszcza na początku ligi, gdy sprzetu nima) a co gorsza encounterów jest teraz więcej. Nie balansując tego przed wprowadzeniem do core GGG prawdopodobnie strzeliło sobie z bazooki prosto w głowę. Generalnie community jest delikatnie mówiąc niezbyt szczęśliwe z powodu Jun i reszty wesołej ferajny :P
https://www.youtube.com/watch?v=JdpYNIN89ck
Ziggy jak zwykle ratuje informacjami. Podejście jakie miałem wcześniej do nexusa zdecydowanie wyjaśniałoby strasznie słaby drop w porównaniu do delve. Ogólnie sporo zabawy będzie z tworzeniem długich ścieżek.
Ale to jak działa synteza póki co nikt nie wie...
[link] www.youtube.com/watch?v=PvJdB96efrY
kupujta! ;)
Specjalnie stworzyli oddzielną zakładkę dla śmieci?
Jak miło.
edit - tylko jedna sztuka unikatowego przedmiotu, ale nędza
A sluchales tego co mowia czy sam sobie dopowiedziales czym ma byc ta zakladka? Przeciez to nie jest tab na trzymanie rzeczy tylko dla kolekcjonerow. Cos jak sciana z trofeami. Zdobywasz item wrzucasz i zapominasz o nim. Kazdy kolejny palisz bo smiec.
oj chyba to troszeczkę wszystko zaczyna się totalnie mieszać a cel ostateczny nijak się nie zmienia :)
Finalnie Shaper i Uber Elder ale jak to ma się do kontentu wprowadzonego w obecnej lidze.
No bo to biednie wygląda - biegam te mapki,zbieram łączniki i potem tetris,który tak naprawdę nic nie daje bo aby to wszystko robić w miarę bezpiecznie to już trzeba mieć dość mocną postać.
Szybkość przebiegnięcia i czas zabijania ma ogromne znaczenie aby odnaleźć stabilizatory i decay Cię nie zeżarł a tu bidna postać nic nie zrobi- czyli to jest już end game - tylko po co? skoro moja postać jest w stanie przebiec te lokacje (z różnymi afixami syntesic) i na końcu skrzynie które nic nie dropią?
Zbierałem itemy do syntezy (prawie 4 zakładki) w różnych konfiguracjach i bida - czy to broń czy armor czy biżuteria.
Kontent dołożony z innych lig w zupełności wystarcza do zrobienia tego co zamierzam nawet nie dotykając Synthesis.Faktem jest że Niko czy Alva to raz na 20 map (trafia też się Syndykat w tzw pigułce czyli wszystkie 3 opcje na raz) ale to daje wszystko do tego aby ogarnąć end game.
Chyba sie starzeję(a wiek prawie emerytalny) że nie dostrzegam potrzeby (może dlatego że brak wymiernych nagród) biegania wspomnień templara.
nie dostrzegam potrzeby (może dlatego że brak wymiernych nagród) biegania wspomnień templara
Mam tak samo :] Ale czekam spokojnie na zapowiedziane zmiany i jak już wszystko ogarną, wtedy się pobawię. Do tego czasu zrobię do końca postać, content który jest mega dobry i przygotuje się na ligowe puzzle ;)
Ja mam takie trochę wrażenie, jak bym grał na std, niby odwiedza się tego dziadka, ale sam nie wiem, jakoś mało funu w tej lidze.
no bo nie ma wymiernej korzyści (itemu) który by służył czemukolwiek (jak na razie).
Przykładowo z Atziri lecą wejściówki na uber Atziri (mimo że już nie tak opłacalne) ale fun i jakieś tam itemy są.
Shaper i uElder także wymagają wejściówek ale też itemy z nich służą i to dobrze.
Kopalnia wiadomo że exp i tona szmelcu (są rarytasy)
Alva - fart na pasek
Syndykat - chrabąszcze
a w syntezie uj wie co ma być>>?
w sumie gdyby dodano lokacje z jakimiś nowymi bossami i faktycznie itemy zdobywane w syntezie byłyby niezbędne do ich pokonania (ew.bardzo by wspomogły postać) to chyba byłoby inne spojrzenie a tak na razie standart z dodatkiem.
Idę do kopalni :)
nie wiedziałem że zrobili film inspirowany grą, myślałem że po odejściu Uwe Bolla nie byłoby na to szansy
kolejny film z serii "nerf this GGG"
https://www.youtube.com/watch?v=Y5w3SRzuGNA
Panowie, co tak cicho tutaj? Syntezujecie cos? ;)
nie, wróciłem do czyszczenia backlogów, zrobiłem 2 postacie, znudziłem się robieniem kampanii od nowa
chociaż może
Bex_GGG
Community Director - @bexchangewords
453 points
1 hour ago
Just to keep you in the loop, we have a news post coming later today that outlines how we're improving Synthesis. We intend to have it out by the end of our work day in New Zealand.
coś się zmieni na lepsze?
Due to overhelming players feedback, we decided to remove Sindicate and Synthesis content from the game.
---->
Since the release of Synthesis almost two weeks ago, we have been given plenty of feedback about what players are liking and not liking during their playthrough of the league. This has not only prompted many patches that are already deployed, but also a lot of internal discussion that has resulted in a pretty large-scale set of changes that we intend to deploy next week. While these changes are still being tested, we wanted to give you an update of the direction we're going with the league.
Monster Density
We have determined that pack size bonuses aren't working in Nexus Memories. Currently they do make the packs larger, but also reduce the number of packs available. We also found problems related to small and medium sized memories having more monsters than intended. After all this is fixed, monster density and rewards from Nexus Memories will be a lot better for large Memories, relatively unchanged for medium Memories and slightly lower for small Memories (which are not found above level 50, so this is a strong monster density buff for end-game players).
Breaches and Abysses can now spawn in non-decaying Nexus Memories also.
Distant Memories
These were too unrewarding. We have significantly increased both the quality and quantity of rewards yielded by the chests in Reward Memories.
Upon approaching the Reward Chests in a Distant Memory, you will now be informed that you have found the rewards with a pop-up. This will also set your checkpoint so that if you get hit by the Decay it will teleport you back to the reward location. As players frequently want to be able to travel out of the Distant memory (and would avoid setting checkpoint to do so) we will create a portal between the reward and the start bridge at this point. This allows you to travel freely between those two locations. This also means once you have found the reward location you can continue to clear the Distant Memory without risk of losing your rewards.
Moving Memories
Players can now move Memories. At any point where you can place a Memory, you can now select another placed memory and move it and its global mods to this new location. This makes it easier to travel to various locations and means that players will run their memories until their final decay more frequently.
Memory Modifiers
We have completely changed how Memory Modifiers ("Global Mods") work. The current ones are way too spammy and require you to stack dozens of them to get significant rewards.
Global Mods are now massively more powerful, but do not stack anywhere near as deep. Every Memory now has a maximum of five of the new massively-buffed Global Mods. Instead of applying to all connected Memories, you now will be able to see what the mod is and select which Memory to apply it to. It will affect that memory and all immediately-adjacent ones connected to it. This feels a lot more rewarding and allows players to make more interesting decisions.
Fractured Items
Can now drop from any Memory, not just from Memories that are currently decaying. We have also increased the average number of Fractured Mods that drop from reward chests.
Memory Mods
Higher-level Memories will now spawn with more mods, increasing rewards (pack size, quantity, rarity) and also difficulty.
Memory Fragments
Are now biased further towards three- and four-bridge ones. Also, there's now equal weighting between straight pieces and corner pieces for the Memories with two bridges.
Boss Encounters
The Synthesis Boss Encounters now have the mods of the Memory that the portal to their areas was created from. This will in general make them more difficult, especially at higher levels.
Trampling of Planned Paths
The generation of Distant Memories and Memory Amplifiers now occurs when acquiring a Memory, instead of when placing one. This will reduce the rate that Distant Memories trample your planned paths.
Please note that we're still testing and iterating on the above changes. They may change further before release, potentially significantly. We are trying to get these out as quickly as possible. Thank you for your patience, feedback and support!
Wyglada spoko, ale schowam moj entuzjazm. U GGG wszystko wyglada spoko na trailerach i na papierze. ;)
We will see.
Za tydzien premiera dodatku do Grim Dawn to sie tydzien-dwa pogra i moze wroce na koncowke ligi tak jak ostatnio. ;)
Cisza jak makiem zasiał :) nie chce mi się wierzyć że grindujecie tak zajadle wspomnienia templara :)
Ja quitnalem ponad tydzien temu. Liga slaba, totalnie udziwniona i nie pasujaca do gry HnS, performance tragiczny (syndykat ale nie tylko - ogolnie chyba najgorszy silnik i performance ze wszytkich geir sieciowych w jakie gralem w zyciu).
Decyzje GGG z dupy co chwila, stealth nerfy bez patch notes, itd... jedyne czego mozesz byc pewny, to ze wyjda nowe MTXy po 30USD.
Ogolnie bieda, na nastepna lige nawet za bardzo nie czekam.
Mowilem ze jak Chinole przejma wladze to sie zacznie chujnia, to nikt mi nie wierzyl. ;)
to jednak nie tylko ja miałem takie odczucia że to lekka równia pochyła w dół :(zrobiłem to samo że w pierwszym tygodniu 90 lvl i shaper i ......quit PoE :( czego raczej nigdy nie robiłem ale tu ewidetnie bida więc obecnie ogrywam Grim Dawna i nową klasę.
U mnie podobnie - niejasne zasady, RNG w nexusie robiący gracza w balona przy każdej nadarzającej się okazji, słabe looty...
a miało być tak pięknie
Tymczasem nowy dodatek do Grim Dawn wyszedł i niebo a ziemia pod względem jakości i funu
A można wiedzieć w jakie? Discord? Jakby co podaję hasło - okoń.
Garruk_Wildspeaker - chińczyki były już i za Delve, to nie kwestia chińczyków tylko tego, że przekombinowali. Wydają F.A.Q miesiąc po starcie, bo mało kto rozumie co tam się dzieje. To ma być h'n's do jasnej ciasnej a nie :) Jak (jeśli) wrzucą to do core, to ręce mi opadną do samej ziemi.
Od dawna nurtuje mnie jedna rzecz; dlaczego kupując coś u vendorów lub craftując, raz wystarczy mieć odpowiednia ilość currency w skrzynce a innym razem trzeba mieć ją "przy sobie" ?
Tak trzeba mieć chyba tylko u Cadiro i u Siosy. U tego 2 mieli to zmienić, ale jak widać nie zmienili :/
No właśnie nie do końca. Zdarza się, że u Zany nie kupię mapy, na stole w hideoucie do rolowania często muszę mieć currency przy sobie. Jeszcze gdzieś, ale to widocznie rzadko, bo nie pamiętam.
Przypomniałem sobie, eternal labirynt - zawsze muszę mieć przy sobie ten kamyczek żeby go otworzyć, czasami przy wymianie u vendora np. jevelersów na fusingi muszę mieć parę przy sobie żeby zaskoczyło.
Jak się nie mylę żeby Ci brało kasę ze skrzynki musisz ją otworzyć i mieć kasę w jednej z pierwszych 4 czy 5 zakładek.