Resident Evil 2 – powstał mod z widokiem FPP
Pewnie niedługo wyjdzie aktualizacja, która dodaje taki widok, tak samo było z The Evil Within 2.
Fajna opcja ale już przeszedłem grę. A takie gry są na 1 raz tylko. Mogliby na premierę dawać wybór. Z pierwszej osoby chcemy grać albo z trzeciej.
W sumie ten sam silnik co przy RE7 to nie dziwi ten mod.
Skoro dwadziescia lat temu potrafili trafiac, to mysle ze teraz tez nie bedzie problemu.
Oba swietne i kazdy zadowolony - ja przykladowo preferuje tryb FPP nawet jako mod do Max Payne czy Just Cause 2 czy oczywiscie RE7 z VR. Sa ludzie ktorzy chca kamere po katach, wystarczy do dorzuca celownik laserowy jak w RE4 i bedzie grywalne, itd
Też mi ciekawszy, nie wiem co ludzi tak ciągnie do tej archaicznej stałej kamery, chyba nostalgia, gry poszły do przodu od tego czasu i oczekiwania także, gdyby re2 remake był z taką kamerą to mnie by to tylko odrzucało i nawet bym nie zagrał.
W dzisiejszych czasach to jest tak archaiczne jak leczenie spuszczaniem krwi, na serio, miejsce takich kamer to zostało już chyba tylko grach point and click.
Ale jako opcja, to co kto woli.
"Ciekawy" to nie znaczy "lepszy". A ciekawy to on jest w końcu w dzisiejszych czasach nie widuje się tego typu kamery w grach. A FPP jest po prostu dobrym, znanym i immersyjnym sposobem na ukazanie świata. Osobiście jestem fanem FPP i na pewno wypróbuje tę modyfikację.
Starsza wersja kamery utrudnia celowanie. Gra nie jest do tego przystosowana. Dzisiaj celuje się w części ciała, kiedyś wystarczyło trafić w przeciwnika.
Ja będę inny i powiem, że kamera w RE2 zza pleców podoba mi się najbardziej ze wszystkich trzech opcji. Może FPP też jest przyjemna, jeśli dobrze zrobiona jak w RE7, ale ta po kątach jak w oryginalnym RE to tragedia.
Sprawdzimy dzisiaj :)