Anthem - problematyczny start dema VIP
Wielka korporacja, mająca swoich "analityków biznesowych" i nie tylko, a nie potrafi dostosować ilości serwerów do osób, które złożyły preorder.
Miało ono podkręcić atmosferę przed premierą, ale jego pierwszych kilkanaście godzin okazało się katastrofą za sprawą masy problemów technicznych.
Brawo, kolejny bubel ze stajni EA.
I to jest to super przygotowane demo by zachęcić wszystkich do kupna gry - jak już samo to jest katastrofalne to wyobraźcie sobie pełną wersje gry.
Wielka korporacja, mająca swoich "analityków biznesowych" i nie tylko, a nie potrafi dostosować ilości serwerów do osób, które złożyły preorder.
Już jest wszystko dobrze. Gram na xboxe X i Ps4 Pro, i powiem tak: - grafikę między tymi dwoma konsolami dzieli PRZEPAŚĆ!!!!
Wcześniej grałem w alfę na gównianym laptopie z GTXem 1060, i grafika była śliczna. Wczoraj najpierw odpaliłem demo na Prosiaku, i pierwsza moja reakcja była taka, - co to K jest??!!!! Tragedia na ps4. Grafika beznadziejna i jeszcze wydajność, a raczej jej brak. Co chwilę klatkowanie. 20 FpS lub mniej. Było już późno więc wyłączyłem. Rano odpalam to samo. Wyłączyłem wszystkie 3 ulepszacze, i jest trochę lepiej. Potem odpaliłem na xboxe, i grafika, bardzo przybliżona do PC, a najważniejsze, brak klatkowania. Gra działa płynnie. Może to przez dodatkowe 4 Gb ram, które ma XX. Do dzisiaj miałem problem, bo nie wiedziałem na którą konsole kupić Anthem. Teraz wybór jest jasny. Tylko Xbox X. Ps4 Pro to padaka, a raczej Anthem na tej konsoli. Samą grą jestem zachwycony, juz od pierwszego włączenia Afa testu.
EA lol jest patologicznie niezdolne do nauki na własnych i cudzych błędach. Pierwszy raz ktoś na tym marnym świecie wypuszcza grę online?
Dzięki za testy.
Historią. Aha. Idź, zabij, przynieś.
Ostatecznie gdzieś nad ranem udało mi się wbić na serwer, pograłem dobrą godzinę.
Wrażenia: wygląda ZAJEBIŚCIE. Taka ostro podrasowana Andromeda z modem IronMan. Jest naprawdę ładnie, efekty miażdżą. Pochodziłem trochę po hubie, pogadałem, pozwiedzałem - ciężko coś o nim napisać - jest bo musi być i tyle w temacie.
A jeśli chodzi o samą rozgrywkę... przez większość czasu latałem i strzelałem, strzelałem i latałem, trochę eksploracji porobiłem... i to by było na tyle. Przynieś 6 tego, zbierz jakieś kwiatki sratki, zrób to i tamto... meh, wyłączyłem.
Mi tu po prostu brakuje jakiejś historii, same strzelanie dla strzelania nudzi mnie strasznie, a zbieractwo omijam dalekim łukiem. Zauważyłem ostre podniety ludzi odnośnie modyfikacji, ulepszeń, zmiany kolorków itd - serio to jest teraz najważniejsze ?
Tak jak przypuszczałem oglądając filmiki na YT, to nie jest raczej gra dla mnie.
Oczywiście potencjał jest, widać wielki hype na starcie ale mam dziwne wrażenie że jeśli popremierowo ta gra szybko nie dostanie jakieś extra contentu fabularnego to masy szybko się nią znudzą.
Przy każdej misji masz non stop trajkotanie przez radio o tym co robisz, dla kogo i po co, zbierasz znajdźki fabularne, w forcie wybierasz dialogi, oglądasz cutscenki, słuchasz, odbierasz zlecenia, czytasz codex. Zawartość fabularna aż tam kipi, problem w tym, że nie jest ciekawa...
Od początku mówiono że zawartość fabularna jest tylko dodatkiem i to się potwierdza. To co opisałeś - cutscenki, gadanie itd. to w sumie latało mi totalnie, ciężko było w jakikolwiek sposób się zaangażować. Ot latałem, strzelałem i tyle.
^To chyba co innego słyszeliśmy. Od początku ta gra jest zapowiadana jako gra z silnym akcentem fabularnym. Nawet BioWare ostatnio o tym mówiło. Nawet będą po finalnym bossie dodatkowe DLC związane z historią w grze.
Fabuła. Idź, zabij, zbierz, przynieś.
Widac jak EA zeszla na psy najpejw Bf 5 teraz to, mozecie sie smiac z Acti ale beta testy dla pre orderow dla codow zawsze dzialaly prawidliwo, a ostatnio cody znow trzymaja poziom.
No cóż... gra wygląda bardzo ładnie i... w zasadzie to tyle. Strzelanie, latanie, przynieś to, zastrzel tamto... jak ktoś lubi taką banalną rozgrywkę, to mu się spodoba. Mnie znudziła po 30 min.
A taka była drama, że serwery WW3 padły w early accessie. Tutaj gra skończona, premiera za rogiem i wsparcie rynkowego giganta, a sytuacja podobna. Nie robili stress testów? Rozumiem, że Farm 51 miał na takowe bardzo ograniczony budżet, ale tutaj mówimy o EA. Szykuje się powtórka, kiedy demo zostanie udostępnione publicznie.
To demo w zasadzie jest publiczne - przez te rozdawnictwo zaproszeń.
Różnica jest taka, że w WW3 ludzie nie mogli grać na premiere przez w zasadzie pierwszy tydzień. Ludzie kupowali produkt, w który nie dało się grać.
W anthem masz jedynie krótkie demo gry, które już kilka godzin po premierze ponaprawiano do jako-takiego stanu używalności.
To demo w zasadzie jest publiczne - przez te rozdawnictwo zaproszeń.
Otóż to, 4 osoby tak jakby z jednego preorderu/dostępu do origin access. Nabywca + 3 osoby z kodu. Wątpie żeby na otwarte demo był potrójny wzrost ludzi, bo kto chcial wyprobowac to pewnie jakos zdobyl kod. Nawet na allegro sprzedawali.
Na allegro ? Wszędzie. Gamivo, ebay, do tego goście z BioWare też rozdali sporo kodów.
Tyle że Casey napisał że problem nie wynikał z obciążenia serwerów, a z czegoś innego. W sumie z tego co widzę na TT, to nadal sporo osób pisze że nie może się zalogować.
@jakisnick
Ale pomyśl, o jakich różnicach w budżecie tutaj mówimy. Poza tym WW3 to early access i gra ma pełne prawo wykrzaczać się w każdym momencie. Anthem jest już w pełni skończony.
@Elevrilnar
jest różnica pomiędzy niewielkimi problemami w early accessie, a kompletnym brakiem możliwości zagrania w kupiony produkt. Budżet nie ma tutaj nic do gadania, w dzisiejszych czasach premiery gier multi w stylu WW3 już się nie zdarzają, są totalnym wyjątkiem i powodem do potępienia.
Plus pamiętaj, że WW3 także miał swoją wersje testową w której były dokładnie te same problemy ale na mniejszą skale i nic z nimi nie zrobiono.
Budżet nie ma tutaj nic do gadania,
Jak to nie ma nic dogadania? Kod sieciowy optymalizuje się sam w magiczny sposób? Serwery działają za darmo? Stress testy to formalność, w którą nie trzeba nic inwestować? Jakość tych gier-usług w znacznej mierze zależy właśnie od tych elementów i swoje trzeba na nie wyłożyć. Farm 51 na nadmiar pieniędzy nie narzeka, dla EA nie stanowią one problemu.
w dzisiejszych czasach premiery gier multi w stylu WW3 już się nie zdarzają, są totalnym wyjątkiem i powodem do potępienia.
Chwalić oczywiście nie ma za co, ale trzymajmy się rzeczywistości. Nie pamiętam na przestrzeni ostatnich lat premiery żadnej gry sieciowej, która nie miałaby problemów z serwerami na starcie. I o ile w przypadku mniejszych developerów jest to całkowicie zrozumiałe, to w przypadku większych wydawców jest co najmniej dziwne.
@Elevrilnar
Bardzo fajnie wybrałeś moje słowa z kontekstu i się wytworzyłeś z tego swoją historie tylko po to, żeby się nie zgodzić.
Masz coś słabą pamięć z tymi grami multiplayer. Możesz mi przypomnieć kiedy cod na premiere miał problemy z serwerami, żeby ludzie nie mogli na nie wejść? Może coś takiego o bf5/bf1? battlefrontach od ea? chociażby cokolwiek o dwóch wersjach fortnite?
Z gier "indie" to poza WW3 to tylko pubg miał jakieś większe problemy - ale też nie na taką skale żeby były problemy z zagraniem przez prawie cały TYDZIEŃ.
Ostatnim razem jakakolwiek większa gra od wydawcy AAA miała porównywalne problemy do WW3 były za czasów gdy wychodziły Simcity od ea i GTA Online na ps3.
EA nie przygotowala sie na taka ilosc osob, ale przeciez udostepniajac jednemu nabywcy kod, ktory dodawal 3 osoby do gry, mogli sie domyslec zeby przygotowac wiecej serwerow. Zepsuli start i zrobili zle pierwsze wrazenie jesli chodzi o Anthema. Jeszcze co najlepsze, kody z aktywacja byly sprzedawane na allegro/g2a wiec kto chcial zagrac to pewnie zagral, a na demko publiczne to obstawiam tylko lekki wzrost co do "zamknietego".
Ok, chyba się poddaje, dzisiaj już zderzam się ciągle z ścianą ciągłego loadingu. Ten punkt rozgrywki już jest po za moim umiejętnościami:P Wczoraj pograłem chwile i moje pierwsze wnioski (kolejny kiepski port). Sterowanie myszą i klawiaturą nie jest (łagodnie pisząc) najlepsze. Nie wiem czy przez akceleracje myszy czy co ale w locie steruje się fatalnie (o pływaniu nawet nie wspomnę). Patrząc po reddicie chyba nie tylko jak ma podobne odczucia.
No ale jak to? Przecież podobno "nikogo", a serwery nie wytrzymały? Kłamczuszki.
EA jak zawsze nie zawiodło....
Rzekomo, DEMO miało być dostępne od 25, jak dopiero uruchomiłem ok 1:00 (26 01), bo przez cały dzień DEMO się nie chciało włączyć....
Gdy już grałem, pierwszy loading-screen i musiałem wyłączyć grę bo, gra zapętliła ładowanie, tak już na pierwszej misji ! Grałem dwie godziny, przy każdym loading-scree'nie gra się albo wysypywała albo zapętlała ładowanie. Pierwsze wrażenie mam negatywne, bo takie problemy techniczne mogą sugerować że na premierę, będzie podobnie.
Problemy z którymi się spotkałem:
- loading loop
- loading freeze
- Game Breaking bug - w misji Twierdza jeśli któryś z towarzyszy mający dostarczyć żółte coś do świecącej platformy będzie mieć disconnect to można wyjść z misji bo obiekt potrzebny do jej zakończenia (złote coś na plecach nie respi się po disconnectcie)
- FOV 50
- sterowanie lataniem - spieprzone
- sterowanie Pływaniem - masakra - latanie góra - dół zanim się to opanuje to padaka
- klawiszologia - ergonomia tego czegoś to jest żart
- loadingi między miejscówkami - nawet najmniejszymi
- loadingi między Forge a lobby
TRAGEDIA
jak na demo, które ma zareklamować grę od której wg doniesień zależy przyszłość studia.
Żałosne.
Może hype ich uratuje, bo napewno jest i myśle że sporo osób kupi. Natomist w moim odczuciu to już nie to samo bio ware co kiedyś i raczej małe szanse że zrobiąc coś na miare Mass effecta 2 i 3 albo DA:O i nie jestem pewien czy to tylko wina EA. Dobrze ze jes Resident do ogrania i Battleflet gothic.
Sprzedać się sprzeda, ale ten tytuł nie przetrwa zbyt długo.
Chyba graliśmy w dwie inne gry - Po 5-6 godzinach ze znajomymi nie napotkaliśmy /odczuliśmy nawet trzech z tych rzeczy, które tutaj wypisałeś.
Tylko napotkaliśmy się z dwoma pierwszymi problemami, ale to głównie podczas problemów z serwerami które chodziły średnio na początku jak już się odpaliły.
Zrobiliśmy wszystkie strongholdy, wraz wszystkie fazy z bossem - Nie napotkaliśmy takiego game breaking buga, później oglądałem streamy i też dwóch streamerów normalnie przeszły przez te tryby bez problemów.
Jak masz problem z lataniem(build tego dema też jest 3-4 patche do tyłu) to łatwo to sobie skonfigurować w ustawieniach na klawę i mysz za pomocą wielu sliderów, masz nawet tam slidery od pływania.
ps. masz też pada, gdzie nie musisz nic ustawiać tak naprawdę.
Co do klawiszologii i ergonomii, mój 10 letni bratanek nie miał z tym problemów więc nie wiem czy mamy tutaj do czynienia z osobą, która już jest w kwiecie wieku i ma problem już tylko i wyłącznie fizyczny i gra jest po prostu dla takiej osoby za szybka i nie potrafi sobie poradzić albo nie wiem, rozgrywka w stylu wszystko podane na tacy w najłatwiejszym stylu jak możliwe, bez żadnego osobistego wkładu i ustawień bo #zdziadziałyalboleniwy.
Ta gra to żaden cud czy majsterszyk, ale tutaj po tej wypowiedzi bardziej widzę problem z użytkownikiem w większości niż z samą grą.
symptomkaa - pojadę ci tym samym:
Niektórzy gracze stosując argument "A mi działa" wykazują kompletny brak wyobraźni i racjonalnego myślenia.
Opisałem to co mnie spotkało. Jeśli uważasz że strata połączenia, która uniemożliwia ukończenie questa to znakomity design, wzorowo zrobione testy jakości to serdecznie Ci gratuluję. Problem z takimi graczami jak Ty polega na tym, że "A mi działa i mojemu 10 letniemu bratankowi też" to argumenty z dupy.
Przyciski U i Y to nie ergonomiczne rozmieszczenie klawiszy - powinny to być Q i E.
Tak się składa że w pracy projektuję interface aplikacji i stron internetowych. Są pewne zasady UI i UX, które w Anthem po prostu leżą i kwiczą.
Weźmy np ekran podsumowania misji. na dole masz "press F to skip all" Skipujesz ale i tak musisz jeszcze dwa razy wcisnąć F aby skończyć misję. Inna sprawa to HOLD BUTTON TO... na PC to nie ma prawa bytu.
Moderator: Prosimy o uspokojenie emocji i zaprzestanie wzajemnego się obrażania. W przypadku niedostosowania się do tej prośby Administracja lub Moderacja podejmie przewidziane Regulaminem Forum -> https://www.gry-online.pl/regulamin.asp?ID=2 działania.
Wygląda na to, że się ktoś oburzył i zaczął wyjeżdżać z ostrymi bluzgami.
Mój argument nie polegał na tym ''A mi działa'', tylko polegał na tym, jak po mojej stronie to wyglądało, ty napisałeś to w takim tonie, jakby działo się tak zawsze.
Reszta problemów poza freezami itd, to typowe problemy po stronie użytkownika, które łatwo dało się ogarnąć i po chwili się przyzwyczaić do swoich ustawień, jak i całego sterowania, funkcji w grze - Wystarczyło chcieć, a nie narzekać, narzekać i pewnie mieć bulwę w przełyku od tych nerwów.
I dalej jestem zdania, patrząc na rocznik w Twoim nicku użytkownika, że gra po prostu nie jest dla Ciebie, i więcej problemów jest z Tobą w tej sytuacji niż z samą grą i jej sterowaniem.
''- sterowanie lataniem - spieprzone
- sterowanie Pływaniem - masakra - latanie góra - dół zanim się to opanuje to padaka
- klawiszologia - ergonomia tego czegoś to jest żart''.
Choćbym słuchał starszych ludzi pod biedronką co idę na zakupy narzekającymi na wszystko i wszystkich z takim tonem i nastawieniem.
''Weźmy np ekran podsumowania misji. na dole masz "press F to skip all" Skipujesz ale i tak musisz jeszcze dwa razy wcisnąć F aby skończyć misję. Inna sprawa to HOLD BUTTON TO.'' - Serio i to jest takim problemem i wielkim złem, że trzeba wcisnąć dwa razy przycisk ''F'' co zajmuje pół sekundy? Ta ma swoje problemy, ale to nie jest jednym z nich.
Kierując się Twoim rocznikiem/wiekiem, i być może ''doświadczeniem'' byłbym zdania, że wypowiedzi, argumenty i zdrowe podejście były by bardziej wykwalifikowane i niż ''To gówno, tamto gówno, to parodia, tamto tragedia, jakiś żart i masakra i ogólnie padaka'', no ale cóż wygląda na to, że ludzie są różni i wspomnę jedno powiedzenie - ''Maybe it's your time, old man'' i powinieneś zacząć chwytać po tytuły z łatwiejszym dostępem.
I na tym w sumie kończę, idąc grać w RE2, bah bah.
Od godziny gram, wszystko śmiga, gram z kumplem, pierwsza misja zrobiona, nawet rozbawiła lekko :D.
To chyba dobrze ze testuja gre przed premiera? Nie rozumiem skad te narzekania, sam developer nie ma fizycznej mozliwosci przetestowac gre gdze potrzeba tysiecy zywych graczy.
Wazne zeby w dniu premiery gra chodzila tip-top, a beta/early access/demo to tylko testy... przypominam raz jeszcze.
Raczej "płatna" beta nazwana demem, w koncu dostep jest tylko dla osob z preoderem czy origin/ea access.
Gdzie te cwaniaki co czepiały sie małego Polskiego studia The farm 51 za fatalny start WW3. Taki gigant jak EA ma problem ze startem dema pełnego produktu jakim jest Anthem.
Jak już się uporało z serwerami to..
Krótka historia z głównej linii fabularnej z trzema łysymi była bardzo ciekawa plus cutscenki były bardzo dobrze zrobione(jak się nie zacinały, he-he.)
A co to mechaniki, to jest typowy looter shooter, nic innego niż warframe czy destiny - Gra dla fanów takich rzeczy, mnie się grało przyjemnie.
Co do ogólnej oceny - Podoba mi się o wiele bardziej niż wyżej wymienione tytuły, z Anthem miałem milion razy więcej zabawy niż z moich kilku podejść do warframe.
#Colosusnajlepszyjavelin
Witaj w klubie. Kolosów nigdy za wiele szczególnie że widząc ile ludzi gra nimi. Przez całą grę spotkałem 1 kolosa oprócz mnie. Co mnie w sumie dziwi patrząc na zniszczenia jakie to cudo potrawi wywołać.
tylko szkoda ze porownanie jest falszywe bo np warframe jest gra f2p. a ja uwazam ze anthem jest znacznie gorsze niz warframe. co kto lubi :P. ja nie bede gral w gre ktora jest niezoptymalizowana i technicznie niedopracowana, a warframe przeciwnie.
@tynwar porównanie nie jest fałszywe jeśli jest to czyjeś zdanie/opinia jak w tym przypadku. Komuś może lepiej się grac w w Destiny a komuś w Anthem a jeszcze komu innemu w twoje Warframe.
@tynwar
imo trudno porównywać też gry które miały premiery w tak dużym odstępie czasu. Myślę, że mało ludzi pamięta jak wyglądało Warframe na początku. Fakt, f2p, ale też była bieda z ilościami klas czy generalnie tym jak gra wyglądała.
Ale pomijając to wszystko. W Anthem mam po prostu więcej funu, wygląda to fajniej, efektowniej, są combosy, trzeba się zgrywać z innymi trochę, poruszanie się jest przyjemniejsze fajniejsze. No i gra bardziej oparta na skillach niż na strzelaniu, Destiny i Warframe jest na odwrót. W Warframe grałem jakieś 1,5 roku i może dlatego mi się już przejadło.
@symptomkaa
O ile zacinania się cutscenek nie miałem to gierka się zacinała przy loadingu. Ale to spokojnie naprawią bo sporo ludzi to miało.
Imo warto zaznaczyć, że różnica między tymi tytułami to to, że w Anthem możemy prawie w ogóle nie strzelać. Same skille robią bardzo dużo. Gdzie w Warframe czy DEstiny jednak głównie się strzela.
Ciekawe, że ludzie się wypowiadają często na temat całej fabuły (nie Ty) a właśnie nikt nie miał do niej dostępu, jedynie 3 misje :D Jak ktoś po 3 misjach stwierdza że fabuła jest miałka to powodzenia. Zresztą, taki Warframe fabuły dla mnie nie ma żadnej.
@Psycho7552 przeczytaj jeszcze raz i uwaznie z zrozumieniem to zrozumiesz moze o co mi chodzilo z falszywym porownaniem...
Na Xboxie One S to ma może ze 20 klatek, w porywach pod 30. Oczy płaczą. O ile w ogóle uda się połączyć z serwerami.
Ja już nawet kijkiem nie dotykam niczego od EA (no może z wyjątkiem Fify bo dostałem z PS, ale to i tak raz na miesiąc jak ze szwagrem się na wódeczkę umówię, gramy i pijemy bo ogólnie samemu nie chce mi się w to grać). Dziwi mnie natomiast, że - wnioskując z komentarzy - większość ludzi na forum jeździła po Anthem, a tu wszyscy się rzucili do testów. To jak to jest? Gra nie pasuje, a jednak gramy? Tak szczerze pytam.
Kolejna sprawa - z tym uwielbieniem BioWare to trochę jak z gadką Tomaszewskiego, że w 1973 zatrzymaliśmy Anglię na Wembley. Fajnie było kiedyś, ale teraz - nie siląc się na rozbudowane stwierdzenia, jest "teraz". A obecnie BW nie reprezentuje sobą praktycznie nic ciekawego. Bardzo, bardzo to dziwne, że ludzie tak się napinają i wierzą w jakieś cuda odnośnie studia, które produkuje gry, zamiast brać pod uwagę produkcje same w sobie.
Absolutnie się z Tobą zgadzam. Jestem fanem starego BioWare i ich gier, Anthem to już inne BioWare i po prostu do mnie nie trafia. Złapałem się na tym że latając i zwiedzając szukałem jakiejś sensownej fabuły, a przecież to nie ten typ gier :)
Dlaczego ludzie piszą, że Warframe nie jest podobne do Anthem?
- w obu grach mamy 1 lub 2-4 osobowe coopy
- w Anthem są roboty, w Warframe można by uznać, że też (operator steruje nim)
- w obu grach można latać (tak, w otwartych mapach i w niektórych misjach mamy możliwość latania)
- customizacja postaci i broni - jest
- różne klasy - są (chociaż w Anthem są 4 klasy a w Warframe od groma)
- story - jest. Tylko czytam, że w Anthem jest ubogie i nijakie a w Warframe jest spore i dość długie
Czy jest coś o czym nie wiem, że wielu ludzi sądzi iż nie są podobne do siebie?
Różnica jest taka, że Warframe jest darmowe z mikropłatnością (kosmetyczną + można w grze sprzedawać itemy by uzyskać walutę którą kupujesz za złotówki), a Anthem jest płatne z mikropłatnością też (kosmetyczną, nie wiem czy da się zyskać w grze specjalną walutę).
Różnica jest taka, że Warframe ma głównie fanów gry, a Anthem ma za sobą wielu psychofanów BioWare (zarówno tych ZA jak i tych PRZECIW), którzy jak plaga ciągną się za tym studiem od lat i niszczą wszystko po drodze.
Podoba Ci się Warframe ? GRAJ. Podoba Ci się Anthem ? TEŻ GRAJ.
Nie podoba ? Nie graj. Ale nie dyskutuj bo wilki Cię rozszarpią :)
Kolejny głupkowaty loot shooter na rynku. Może ja jestem za stary, ale za nic na świecie nie rozumiem przyjemności z grania w grę, w której godzinami strzelasz tylko po to żeby dostać nową broń dzięki której kolejne godziny strzelania będą miały inne cyferki.
a ja za nic w swiecie nie rozumiem jak mozna grac w bijatyki czy sportowki. ale wiem czemu nie rozumiem. bo inni maja inny gust niz ja.
Do ludzi płaczących o problemy z logowaniem bo to EA i bublowaty Anthem.
Każda, powtarzam, każda gra online kiedy odpala ma dokładnie te same problemy.
Tylko dziwnym trafem akurat na Anthem trzeba hejtować. Bo taka moda :D
premiere ciezko przewidziec, a do bety to w sumie co do sztuki znali maksymalna ilosc graczy jaka bedzie mogla zagrac. jest ogromna roznica. a i tak dali ciala.
@WarriorOI
Dokładnie tak jak mówisz. I w becie nie było problemu z logowaniem. Tu jest demo, nie znali dokładnej liczby bo każdy kto ma dostęp do VIP dema ma także klucze do rozesłania dla innych. Tak czy siak, na jaką grę nie spojrzysz, która ma coś wspólnego z MMO to zawsze były problemy w pierwszy dzień, i tak samo będzie tu.
Ale jak to nie znali? Sam piszesz, że potrzebny był klucz. A jeśli potrzebny był klucz to dokładnie wiedzieli ile kluczy rozdali/sprzedali. Gadanie, że nie znali dokłądnej liczby jest bzdurne.
no wyobraź sobie, że dostęp do VIP dema ma 100000 osób. Potencjalny rozstrzał jest między 1 a 300000. Jako, że nie wiedzą jak bardzo ich gra jest popularna a każdy w necie ją hejtuje, to równie dobrze mogli obstawiać powiedzmy 50k, a tu zonk chciało się zalogować 150k. No to chyba jednak są spore różnice.
Bzdury. Sam napisales, ze znali gorna granice wiec mogli sie przygotować. Szczegolnie, ze wiedza jak wazny jest to projekt. Po prostu dali ciala i tyle. Po prostu EA.
Dali ciała i tyle nie ma co ich bronić. Na pocieszenie jest tylko fakt, że to demo i ograniczona ilość ludzi miała z nim kontakt. Najważniejsze żeby w dniu premiery wszystko hulało jak należy. Szkoda tylko że to taki loot shooter bez większej głębi czy klimatu. Ale zapewne fanów takiej zabawy trochę się znajdzie...
//Naprawienie problemów z serwerami pozwoliło serwisowi PCGamer przeprowadzić kilka prostych testów wydajności. Na komputerze z procesorem Intel Core i7-8700, kartą Nvidia GeForce RTX 2080 i 16 GB RAM-u gra uzyskiwała 45-51 klatek na sekundę w ustawieniach Ultra i rozdzielczości 1440p. Aby otrzymać 60 FPS-ów i więcej, konieczne było obniżenie jakości grafiki na Wysoką.
//
To akurat jest totalny Bullshit i powinien zostać uzupełniony o Update bo gra w kilka h się z tym uporała.
25.01 owszem na moim sprzęcie miałem jakieś 28 do 36 fps na ultra w 1440p.
Ale już kilka godzin po południu 26ego nie miałem problemów by w 85% czasu kręcić się między 6x a 72 ze skokami do ponad 90ciu. Jedyne spadki poniżej 50ciu przy Ultra 1440p były gdy w party było 2-3 użytkowników javelin'u Storm i używało combo na Ultimate'ach.
Wtedy ilość efektów, cząsteczek itp potrafiła zjechać fps o 20-30w dół.
Ha demo mozna pobrac ale trzeba miec dostep zaraz pewnie w statystykach bedzie ile "gralo"
W sumie miałem szukać jak tu się zakłada tematy itp ale chyba wyjdzie lepiej jak wkleję pod kilkoma postami o Anthemie. Jako że organizacja będzie kluczem w grze to zrobiłem kanał Anthema dla Polaków na discordzie. Jak ktoś by chciał się dobrać w 4ki to chyba nie będzie lepszego miejsca. Także jakby ktoś chciał wejść przed następnym demem i się ogarnąć to zapraszam!
[link] kod bez daty ważności. Pozdrawiam!
Chciałbym dodac ale jak go wrzucam to mi usuwa. Więc albo nie wolno mi, albo gamoń nie potrafi :/