Najlepsze mody do FS19. Nowe mapy, traktory i pieniądze bez wysiłku
Trzy ciekawe i pomocne skrypty, reszta modów jest słaba w porównaniu do tego co oferowały mody i mapy do fs17
Poczekajmy jeszcze:) Trwają prace nad GPSem (wygląda świetnie póki co) i Courseplay. Wiadomo, że 80% modów jest słaba i taka tendencja się utrzyma.
Wlazłem z ciekawości zobaczyć czy jest mod zombie. Zawiodłem się.
Wyobraźnia działa:
Widzę moc kiełbas i szynek pełzających z masarni w stronę domu gracza które chcą pomścić tę niesprawiedliwą śmierć. ;-E
EDYCJA: Oj post chyba nie w tym miejscu. Przepraszam.
Przy okazji. Ktoś się orientuje jak wielu graczy ma taki Farming Simulator? Sam nigdy nie pykałem a coraz to widzę jakąś wzmiankę i zainteresowało mnie jak wielu graczy może grać w podobne tytuły oraz co odnajdują w tego typu grze. Za wszelkie dane i opinie grających będę wdzięczny.
Skrócona wersja poradnika.
1) Kupujesz grę
2) Instalujesz
3) Uruchamiasz
4) Wchodzisz w menu w "MODYFIKACJE" i masz tam te wszystkie mody bez żadnego kombinowania i ręcznego pobierania i kopiowania do katalogu z modami. Mody posortowane po kategoriach, po ocenach, po ilości pobrań. Do wyboru do koloru. W dodatku pewność, że ściągniecie mod kompatybilny z aktualną wersją gry i aktualizacje za naciśnięciem jednego klawisza.
5) Uruchamiasz grę ponownie (jeśli o to poprosi)
6) Cieszysz się nowym pługiem czy innym kombajnem.
THE END
I jeszcze z uwagi na to, że systemowy folder "moje dokumenty" nie jest najlepszym miejscem na folder z modami który może "ważyć" więcej niż sama gra jak się rozkręcicie to krótka instrukcja jak zmienić go na dowolny inny.
1) W folderze z grą (bądź w innym dowolnym miejscu) tworzycie nowy folder o nazwie mody (nazwa jest dowolna, więc można puścić wodzę fantazji).
2) Otwieracie plik "C:\Użytkownicy\%nazwa użytkownika%\Dokumenty\My Games\FarmingSimulator2019\gameSettings.xml"
i zmieniacie linię z
<modsDirectoryOverride active="false" directory="C:/Temp"></modsDirectoryOverride>
na
<modsDirectoryOverride active="true" directory="tu ścieżka do waszego świeżo utworzonego folderu"></modsDirectoryOverride>
Seasons powinien być wbudowany w tą grę. Giants powinien dogadać się z moderami i całego FS budować już w standardzie z Seasons. Ten mod zupełnie zmienia sposób rozgrywki, dopiero wtedy sensu nabiera kupowanie pól, planowanie zasiewów i zbiorów itp.
Przedstawione mody wydają się naprawdę interesujące, imponujące i niezwykle kreatywne, ale takiego moda, który dla wielu mógłby być najważniejszy jakoś w tym zestawieniu nie dane mi było zobaczyć — mam na myśli mod, który pozwala na słuchaniu w radiu złotych przebojów redaktorów TVGry.
Jeszcze jest nowy, niedawno zapowiedziany mod, Farming Simulator 22. Dziwna nazwa moda, i w sumie to nie zmienia wiele, ale cóż...
A są mody na tragiczną fizykę? Jak można w ogóle nazywać ten szajs symulatorem?
Tym bardziej, że DCS to głównie symulator lotniczy.