Mortal Kombat 11 | PC
Na steam wynika z tego , że cały MK 11 będzie dubbingowany po PL jestem ciekaw kogo tam wybiorą :D w sumie już się trochę obawiam , zawsze pozostaje opcja PL napisy ENG dźwięk :D
Po ich ostatnim popisie z Denuvo w Injustice 2 wolę sobie cierpliwie poczekać... Ci co kupili plują sobie teraz w brodę...
Mam ostatniego MK10 i nie narzekam, niestety to była ich ostatnia bijatyka bez tego syfu przez co w kolejną Injustice 2 nie da się grać 3 postaciami i nie chodzi tutaj o wersję od tych bez oka ale oryginał kupiony legalnie na steam - co za gó@#$.
Jak do tej pory nic ciekawego nie pokazali. Jak nie będzie conajmniej tyle postaci co w MK X to według mnie nie warto się przesiadać.
Tak w sumie nie ogarniam po co teraz kupować tego jedenastego Mortala kiedy w dziesiątke cały czas gra się świetnie , wygląda bardzo ładnie. Będzie zapewne przez pierwsze kilka miechów od premiery oferować więcej zawartości i wszystko dobrze działa. Nasuwa mi się syndrom Civki 6 i Civki 5. Kiedy Civka 6 wyszła wszyscy zadali se pytanie po uj ją kupować jak w civke 5 gra się lepiej oferuje więcej zawartości?
Po to żeby rynek się kręcił a oni mogli zarabiać kasę geniuszu. Takie gry jak Civ, czy bardziej np. simsy/fifa mają swoje wierne grona fanów, którzy mają klapki na oczy i nie widzą, że kupują co roku jedno i to samo.
No shit sherlock bardziej nasuwa mi sie pytanie czemu w dzisiejszych czasach jeszcze istnieją tacy tępi fani serii gier którzy totalnie zaślepienii nie widzą negatywnych ocen i spekulacji. Tak samo było z F76 nadzieja umiera ostatnia hehe.
Docelowo ma być raptem 28 postaci (w tym 3 ukryte) w grze... Bardzo biednie w porównaniu do MK XL. Biorąc pod uwagę Denuvo i małą liczbę postaci raczej nie warto się przesiadać z MK XL.
No chyba właśnie bardziej bogato niż w MKXL, w którym wraz z gościnnymi postaciami miałeś ledwie 24-osobowy roster, gdzie brakowało takich jak "tuzów" Noob Saibot, Smoke, Sindel, Kabal, Cyrax, Shang Tsung, Jade czy Sektor. No i nie zapominaj, że MKXL to rozszerzona wersja MKX, która na start miała... 16 postaci? To była biedota.
MK X było znacznie słabsze od MX 9. Na wielu płaszczyznach to był regres. Pewnie też dlatego, że MK 9 to jak nic taki remake MK 1-3 więc taka sama fabuła, postacie, klimat.
A w MK X poszło to w złą stronę.
@Ziomaletto1, uspokój się. Jesteś strasznym fanboyem MK11 i wyzywasz innych bo brak ci argumentów.
Podstawowy Mortal Kombat X miał 25 postaci czyli tyle samo ile MK11. Póki co MKXL ma jakoś 28 postaci, ale do MK11 dorzucą po jakimś czasie w DLC z 5 postaci. Zawartość pod względem ilości zawodników będzie niemal identyczna.
Na 100% będzie DLC z kilkoma dodatkowymi postaciami na podobnej zasadzie jak to było przy MK XL do poprzedniczki.
Oby tylko były to te fajne postacie z serii jak Reptile niż te do pośmiania z filmów :)
>>"@Ziomaletto1, uspokój się. Jesteś strasznym fanboyem MK11 i wyzywasz innych bo brak ci argumentów.
Podstawowy Mortal Kombat X miał 25 postaci czyli tyle samo ile MK11"
1. Wskaż mi posty, gdzie kogokolwiek wyzwałem w dyskusji o Mortal Kombat. A najlepiej - "pic or didn't happened", bo o takie kocopoły to ja mogę też każdego oskarżać bez dowodów.
2. Fanbojem gry, która jeszcze nie wyszła? Z choinki się urwałeś? Stwierdziłem tylko fakt znany przez wszystkich, którzy grali w poprzedniczkę. MKX miał 25 postaci? To chyba wliczając też NPC-ów, bo na premierę miałeś tylko 16 GRYWALNYCH postaci.
@Ziomoletto1 problemy z pamięcią? Na prośbę daje screena. Teraz ty podaj screen który udowadnia, że na premiere MKX miał 16 postaci. I uspokój się!
MK11 - póki co oficjalnie ujawniony rooster
a trzeba do niego dodać jeszcze Shao Kahn (preorderowcy a potem DLC) oraz Shang Tsung w DLC
25 postaci na start, każda 3 warianty + kustomizacja
Czy kupując wydanie pudełkowe na ps4 trzeba kupić w konkretnym sklepie aby otrzymać dostęp do bety?
Kupiłem w konsoleigry.pl i jest u nich nawet na karcie produktu, że dostaje się dostęp do bety jak coś.
Co do bety to powinna być informacja że taki dostęp się dostanie tak mi się wydaje.
Ja juz kupiłem i to Premium Edition z pre-order'em dla Shao Kahn'a. Szczerze to dla mnie nie ma lepszej Bijatyki niż seria MK.
X byla fajna lecz nie tak jak 9, duzo głupich niepotrzebnych postaci. Tutaj zapowiada się ze będzie lepiej, np. ,jade, Shao Kahn , shang tsung, noob WRACAJĄ!!! . Niech dają postacie z serii a z filmów w DLC, ci co chcą kupią.
Grafika wygląda dobrze, poprawione modele postaci (w X były z wosku chyba)
Tak czy inaczej dla mnie super, nawet DLC dokupie wszystkie, bo Tekken, SFczy IJ inne, to nie to samo co MK.
Wydaje się dobre ale trzeba poczekać. Może być jak z Injustice 2 - zła implementacja syfu denuvo i gra zepsuta...
Dziś 16, kończy się 1 kwietnia o 08:00.
Juz grałem i, takie sobie, malo postaci. Ale napewno lepsza od X, chociaż więcej postaci z serii bedzie a nie jakieś Jason'y, Predatorzy. Czy LeatherFace. Niech dają takie postacie w DLC, zainteresowani z pewnością kupią.
Wolę poczekać aż dojdzie moja Premium Edition z Shao Kahn'em.
Pozdrawiam , Miłego ogrywania bety.
PS: jeśli chodzi o mnie to napewno kupie wszystkie DLC, a to dlatego ze MK to jedyne,, bijatyki'' jakie mnie interesują.
Liczę ze dadzą Rain'a i Fujin'a 8-/
Przecież w X dokładnie to zrobili - wszystkie postacie z filmów doszły w DLC :P
Ty chyba nie ogarniasz tematu, malo bylo znanych i lubianych postaci z serii, one powinny byc na start w podstawce lub w DLC przed tymi zjeb... postaciami z filmów
Mam nadzieję że teraz się rozumiemy.
8-)
Przez Przypadek napisałem tu. To jest do
@Czarny Wilk
Widzę ze nie rozumiesz, tak doszły w DLC ale nie było tych fajnych i lubianych z serii jak np. Shang Tsung, Noob i inne Shao Kahn.
Tylko jakieś zastane Cassie, Jaqui, Kung Jin na chu... takie postacie tylko Takeda w miarę dobry.
Jaka ta gra jest niesamowita i soczysta :)
Walka super intuicyjna (nie wiem czy tak ma każdy czy tylko Ci co ogrywali MK9 i MKX - ale gra się super).
Co do samej bety - szkoda, że tak mało postaci, no ale to tylko beta. Większym problemem dla mnie jest brak walki lokalnej 1vs1 na tej samej konsoli.
Jak komuś się nudzi, a ma niedosyt filmików z MK11 to zapraszam do zapisu z mojego live z bety:
https://www.youtube.com/watch?v=OqdmmlnJtjo
Zgadzam Się z tobą, malo postaci w becie tez żałuje ze nie dali np. Raidena i Sub-Zero .
Dla mnie gra wymiata dalem 370 zł za Premium Edycję z Shao Kahn'em i jestem pewien ze zakupie wszystkie DLC które pojawią się później (te które nie wejdą w skład PE).
MK to jedyne ,, bijatyki '' w jakie gram , wiec niech 11 będzie kompletna, choćbym miał wydać 1000zł(przecież żałosna kolekcjonerka z maską kosztuje 1200zł) . X była strasznie beznadziejna, pod każdym względem słabsza od 9. To moje zdanie.
Pozdrawiam, miłego grania w BETĘ.
PS: Street Fighter i inne np. Injustice 1,2 nigdy nie próbowałem i nie zamierzam.
Pograj w poprzednie części Mortala i zobaczysz że 11 jest wolniejsza
Fajna gra ale minus jest wolniejsza i to bardzo od poprzednich części i minus ale mały nie ważny że jak robi się Xraya to strasznie biedne jest prawie nie pokazuje łamania kości itp
Czy wolniejsza ? No nie tak do końca, tępo w tej grze póki co dalej jest szybkie, jedyna różnica, że postacie nie poruszają się za pomocą dashowania tak szybko jak wcześniej, ale dalej całość jest szybka i bardzo dynamiczna.
Co do X-Raya - to... nie ma już x-ray, jest fatal blow - który ma inne zasady uruchomienia od starego x-ray, natomiast prześwietlenia zobaczysz przy wykonywaniu crushing blow.
SULIK widać że nie grałeś w betę MK 11 lub nie widziałeś są
ubogie Xraye tylko ty pewnie nie umiesz ich użyć albo w ogóle gry nie widziałeś
Na prawdę nie można zamówić preordera w pudełku na pc?
Czy ktoś kto grał w zamkniętą betę może się wypowiedzieć nt. optymalizacji gry ?
Na gameplay'ach często widać przycięcia w rozgrywce. Czyżby powtórka z Injustice 2 ?
grałem na ps4pro oraz na xbox one i nie przypominam sobie aby były jakiekolwiek przycięcia
Nie wierz Sulikowi on nie grał w Mortala i niektóre rzeczy bierze z dupy i niby cwaniakuje że grał a tak naprawdę zobaczył filmik od jakiegoś gracza
Witam a dlaczego by się nie dało zrobić dla moral kombat xl kombat pack tylko zrobili mortal kombat 11 moglli by dodać rain, kabal, shang tsung no i np noob saibot
-> SULIK
Mnie bardziej chodzi o wersję PC żeby nie było jak w Injustice 2 z Denuvo - na konsoli to raczej problemów nie będzie.
Tez mnie to ciekawi, oby optymalizacja byla dobra, konsole maja z tym lepiej ze ich wersje tworzy NR Studios wiec bedzie najlepiej dopracowana.
Miejmy nadzieję ze QLOC da radę.
Tak jak nienawidzę konsoli udawane>4k30fps< , 8-). Tak dla tej gry byłbym skłonny kupic nawet tego nowego xbox one X (jest chociaż te 60fps> to absolutne min, na kompie to ze 100/144 będziemy miecw real 4k) . Zapowiada sie super gra, i wkoncu dobra grafika w MK, dla mnie nie ma innych,, bijatyk'' niż seria Mortal Kombat.
Miej nadzieję, może będzie dobrze.
bolek2018 - tyle że bety na PCetach nie było :P
inna sprawa, że gry tego studia na PCetach chyba nigdy dobrze nie chodziły, a jak zaczynały to sporo czasu po premierze
Oj obawiam się o te zabezpieczenie Denuvo. Coraz wiecej przemawia za kupnem konsoli. Tą wersję tworzy samo
NR Studios, więc bedzie najlepiej dopracowana. Powiedzcie mi tylko jaką wybrać Xbox O X , Ps4 PROsiak(świnia)? . Dodam ze mój PC radzi sobie z nowymi tutułami.
Pecetową wersję tworzy QLOC, niewiadomo czy bedzię dobrze.
Szkoda że nie ma wersji w pudełku 8-/
PS: to prawda ze na PS4 Pro mozna smażyć kotlety? Jeśli tak patelnia poleci do kosza 8-)
A kto byłby za tym żeby do serii MK pojawił się "Blade" pół człowiek - pół wampir (grany przez Wesleya Snipesa)
Bardzo bym chciał i myślę że jak najbardziej by pasował
Yup, i dopchajmy zaś całą śmietankę złych z horrorów z lat 90, do tego Yodę, Wiedźmina, Brucea Willisa i Kevina samego w domu.
geohound dodajmy jeszcze ciebie do roli gremlina, albo nosacza... ha ha
Parę gościnnych wojowników z pewnością chciałbym zobaczyć. Nie pamiętam, by ktoś przy okazji Soul Calibur VI narzekał na Geralta, mimo że gość jest z zupełnie innej bajki, albo na Freddy'ego Krugera w MK9. Ja i tak pewnie zakupię dopiero wydaniu Komplete Edition, ale nie ukrywam, że chętnie widziałbym Doom Slayer'a, Asha Williamsa z Evil Dead czy Spawna jako gości. Grunt to by nie przesadzić. Co do Blade'a, nie wiem, chociaż pewnie by się nadawał.
Gra będzie wymagała STAŁEGO POŁĄCZENIA Z INTERNETEM NAWET W TRYBIE SINGLE PLAYER !
Deweloper zachował się wyjątkowo perfidnie informując o tym fakcie po cichu dopiero teraz.
Deweloper opublikował tweet potwierdzający, że gra będzie wymagać połączenia online, aby zdobyć sprzęt, grać w trybie Wieże czasu i uzyskać dostęp do Krypty. Od tego czasu usunął tweeta z nieznanych powodów (strach przed negatywną reakcją i obawa anulowania preorderów). Na szczęście nic nie znika z internetu jak raz już tam się znalazło.
Po takim zachowaniu dużo ludzi straciło zaufanie i chęć zakupu tej gry. Poniżej link do źródła:
Mamy 2019 rok. Do internetu podpięte są lodówki i pralki. W czym problem z graniem podczas połączenia z netem?
W czasach gdy Internet mieliśmy podłączony poprzez sieć telefoniczną to jeszcze bym zrozumiał aferę, ale teraz ? Prosze Cie, co poniektórzy by nie przeżyli jednego dnia bez neta to W czym problem jak mamy stale połączenie.
Oczywiście problemu by nie było gdyby nie notoryczne problemy z serwerami WB. Możliwe już część osób nie pamięta jaka była afera z tym gdy przez 3 dni nie działały serwery WB a potem Denuvo. Poniżej tylko kilka przykładów i zawsze dotyczą one Warner Bros...
Bolek2018
Ten argument do mnie przemawia, tak jak powyzej pisalem ze czekam na MK11,tak teraz nie kupię jej wcale.
Jeszcze mi napisz ze nawet z kumplem bez neta nie bedzię się dalo pograc siedząc przed TV.
A nawet jesli bedzie mozna to z kolei nie bedzięmy miec np dodatkowych zawodników lub modyfikowania postaci, ahh. Dodam ze mam staly dostęp do internetu ale co server padnie i... koniec grania na 2-7 dni? To ja rezygnuję z zakupu.
Chyba ze bedzię inaczej, zobaczymy
Dzięki za info.
UV czy zrobicie podobny materiał dotyczący turnieju MK 11 jak to miało miejsce z MK X już 23 kwietnia ?
https://tvgry.pl/wideo.asp?ID=5310
Jak na razie to mam problem z przejściem tutoriala bo niektóre okienka czasowe na wykonanie kombinacji to jakaś paranoja (np. 3 klatki przy 60 fps)... Ale zobaczymy jak pogram dłużej. A co do neta to faktycznie coś tam aktualizuje i pobiera z serwera ale jak na razie przy wszystkich opcjach mogłem klepnąc "cancel" i tylko wyświetliło, że do czasu ponownej synchronizacji dane mogą się rozjeżdżać, więc jak dla mnie spoko.
Dopadlem już wersję na ps4 póki co gra się dobrze system walki jest miodny postaci nowych też sporo. shao Khan jest i do tego bardzo fajne fatalitty ponadto podoba mi się to jak rozwinęli krypte bo ta z mortal x była masakra tutaj biegamy i mamy widok zza plecow i mamy trochę więcej możliwości lecz ceny za te skrzynki to jakaś porażka fabuły jeszcze nie grałem ale spodziewam Się że to będzie stary dobry mortal osobiście jestem zadowolony
Rozpakowalem dziś edycję kolekcjonerską na PS4 i maska Scorpiona jest MEGA! Szkoda tylko, że nie można jej założyć sobie na twarz. Wykonanie zajebiste, choć w całości plastikowa.
Sama gra czeka na weekend :D
Daliście radę przejść tutorial? Gram na X1 i te okienka czasowe na kombosy są jakieś kurna nienormalne. Ustawienie "long" a i tak nie daję rady... :(
Ja miałem kilka podejść i się udawało przeszedłem cały toturial do tego dodam że fabula jest bardzo fajna i wygląda bardzo dobrze jestem w połowie bo dostałem trofeum naprawdę polecam świetna bijatyka
Dawno już w bijatykę żadną nie grałem. Widziałem gameplaye i nieźle to wygląda. Z moich źródeł 11 euro w tej chwili klucz steam a że za bardzo grać w co nie ma to chyba wezmę.
Rozumiem,że jest tam jakaś historia fabularna?
MK4 forever :) tam dopiero była szybkość
takie pytanie,
1. mam MK X i MK KE, to się różni czymś?
2. w MK4 były oznaczenia HP LP HK LK, jak to się ma do MKX ?
jezuuuuuu jakie to sterowanie w MK KE jest toporne, w move list zależnie od tego gdzie stoimy jest d,a,c, ale juz jak zmienimy stronę to jest a,d,c, ... jak ja tęsknie za starym dobrym mk4, w move list było ffdfhp niezaleznie od strony od której stałem i wszystko było jasne lub bfduhp ...... nie mogę się odnaleść w tym nowym MK
Moby7777 [29] chodzi Ci o pierwszą część tutoriala nt. podstawowych mechanik i kombosy na których masz klepsydy z czasem ? zero problemu - tam po prostu cancelujesz jeden hit przechodząc w drugi.
Zabokraba [31] fabułą jest doznaniem wręcz filmowym, super sprawa
kil69 [32] jak przy wydaniu każdej gry studia Netherrealms sprawa wygląda tak: zamawiasz preorder w wersji cyfrowej - konsola nie puści Cię do grania do dnia oficjalnej premiery. Kupisz preorder płytkowy - to zagrasz jak do Ciebie dojdzie. A najczęściej same gry w sklepach pojawiają się przed premierą oficjalną i można grać z wersji pudełkowej przed premierą.
tadzikg [33]
ad.1. MK X = Mortal Kombat 10
MK KE = Mortal Kombat Komplete Edition (MK9)
więc no różnią się, nawet generacją konsol.
Ale pewnie powinieneś zapytać:
MK X a MK XL - to w MK XL masz wszystkie DLC wraz z dodatkowymi 9 postaciami których w podstawce nie ma (4 z horrorów + Goro, Tanya, Bo Rai Cho, Tremor, Triborg (4 cybernbetyczne ninjasy w jednym).
Natomiast czym się różni wersja MK9 od MK KE - tak samo jak MK X a MK XL - komplete edition to wszystkie DLC już na płytce oraz chyba nie trzeba wszystkiego ręcznie odblokowywać w krypcie
Ad2. w MK9-MK11 masz 2 pięści i 2 kopniaki - oznaczone jako wykroczne i zakroczne, a tak naprawdę to żadna różnica jak się nazywają, bo są ustawione na klawiszach 1-4 (dla Xów: X,Y,A,B, dla sony: kwadrat, tójkąt, X, koło) i tak masz opisane w liście ciosów - więc nawet nie musisz się zastanawiać co jest jaką pięścią a jakim kopniakiem, klikasz ten przycisk który masz wpisany w liście ciosów.
tadzikg [34] nie wiem jaki masz problem z menu i sterowaniem, pisze Ci dokładnie w którą stronę masz dać kierunek i bierze poprawkę na to po której stronie stoisz, łatwiej się już nie da :)
[34.1] Właściwie nie do końca wiem o której części piszesz, czy KE ( MK9+DLC) czy MKX, czy MK11. Wiele osób uważa MK11 za dużo wolniejsze od np. MK9 - i niby jest to prawda, do momentu kiedy nie nauczysz się grać. Oczywiście postacie teraz np. skaczą wolniej, nie dashują itp. ale też walczy się bardziej taktycznie, więc jak dla mnie na plus.
I normalnie łączy się chainy kombosowe z ciosami specjalnymi i poprawia chainem - w każdej części, a nie jak np. w MK Trilogy podbiega do gościa i wali 2xHP i 2xHK i tak w kółko przy cornerze :P
dziękuję za obszerną wypowiedz, teraz wiem, że gram w mk9 KE, dla mnie jest 10 razy za wolna.
tadzikg [34] nie wiem jaki masz problem z menu i sterowaniem, pisze Ci dokładnie w którą stronę masz dać kierunek i bierze poprawkę na to po której stronie stoisz, łatwiej się już nie da :) może dla mnie za łatwo, bo w mk4 gdzie byś nie stał to pisało bblp, dubk, dflp itp. a teraz jak na to patrze to muszę zerać na klawe bo nie wiem co i jak... za bardzo się przyzwyczaiłem do mk4.
Ad2. w MK9-MK11 masz 2 pięści i 2 kopniaki - oznaczone jako wykroczne i zakroczne no niestety jestem przyzwyczaiony do oznaczeń HP HK LP LK F B D U BK, cały czas grałem na klawie ale teraz z tym sterowaniem jest porażka
wow ładnie musiałeś poszukać w necie oceny i później zrobić jako własne żeby nie było przypału że tak naprawdę nie grałeś w te części
Cena z maską jest kapitalna. Oferta nie do odrzucenia. Podobno po założeniu maski gracz przejmuje super moce i staje się odporny na logikę.
Moc, mityczna, niemająca granic pojmowania potęga; energia, którą emanuje fabularno-gamingowy zwiastun do "Mortal Kombat 11" jest po prostu niezwykła, i to do tego stopnia, że mój apetyt na tą grę w wersji konsolowej Ps4 wzrasta tak, że mam wrażenie, że z ogromu fanowskiego ,,hype'u" zaraz wybuchnę i rozerwę materię rzeczywistości na drobne kawałki. Klimatyczna muzyka, znana z gier i filmów "Mortl Kombat", która mimo masy lat i doświadczenia na karku w ogóle się nie starzeje, dodatkowo podkreśla wyjątkowość i plus "Mortal Kombat 11".
https://www.youtube.com/watch?v=7tZSHK3XKOQ
Na wszystkie kombosy tego gamingowego świata! Dlaczego ta produkcja w opcji na Ps4 musi aż tyle kosztować? Nie ukrywam, że jeśli miałbym, załóżmy, kupić dwie gry na tę platformę konsolową i wydać 2 x ponad 200zł, to zdecydowałbym się kupić tylko: "Mortal Kombat 11" i "Days Gone". "Marvel Spider-Man", jak do tej pory, jest jedyną grą na Ps4, którą zaopatrzyłem się wydając ,,pełną kwotę" w pierwszym tygodniu jej premiery, a wiem że było to około 250zł, bez DLC-ków.
Na https://muve.pl/ jest promocja, po wpisaniu kodu rabatowego "MAJOWKA" mamy -25 zł. czyli 10 % z np. gry PCetowej 209 zł. czyli wychodzi jakieś 188 zł.
I po co? Ja klucz do gry kupiłem za 92 zł i to do tego do wersji Premium z pierwszym Kombat Packiem :D
Fajnie ze ludzi przedsiębiorczych nazywa się teraz januszami biznesu. Co za czasy.
Jest 23, gra od stycznia w bibliotece steam ciągle nie mogę pobrać bo "gra nie miała jeszcze premiery" a tu trzeba na 14 do roboty..
Czy ktoś jeszcze ma wrażenie , że jak ulał do tej gry pasuje ,,Back in Black"?
ponoc ta gra to ptw masakra placisz za gre i jeszcze plac mikrotransakcje oceny sa tragiczne 2/10
Jakie 2/10? wspanialy system walki, piekna grafika, fabula nie najgorsza, tak jest problem z mikrotransakcjami ale nie przeszkadza to w zabawie a ty Bieniu05 nie wypowiadaj sie na temat gry skoro w nia nie grales.
Niezłe gónwo !
Na razie oceny 1.9/10 na metacritic i spada !
Problemy z uruchomieniem gry i graniem z powodu dużej liczby opóźnień (stuttering, fps drops) powtórka jak w Injustice 2 ? Drapieżna monetyzacja w grze, wszechobecne mikrotransakcje - płacenie praktycznie za wszystko żeby odblokować i tylko przy połączeniu z serwerem WB.
Tutaj macie recki... powodzenia z takim syfem:
https://www.metacritic.com/game/pc/mortal-kombat-11
Kurdę ale ze mnie zezol, napisałem pod twoim postem pytanie, a tu mam odpowiedz czyli nie warto za nią płacić 350zł. Na następny raz czytam komentarze, przed wystawieniem własnego. A tak się cieszylem, beta mi się podobała, wkońcu inni gracze bedą wzmacniać ataki myślę, a tu taka wtopa.
Dziękuje wam NR Studios, i wam WB ale...
Poczekam na edycję kompletną.
PS: fabułę obejrzałem na YT, i faktycznie dawno takiej dobrej nie było w MK.
>>>Chyba ze kupię na allegro klucz Steam za ok 50-100 zł za ed Premium
Kup sobie lepiej MKXL nie pożałujesz jest za grosze i żadnych problemów technicznych (brak Denuvo) i nie ma grindu z chamskim parciem na kasę.
Dzięki za radę ale XL'kę juz dawno ograłem. Zaś tu w 11 nie podoba mi się jeszcze np design niektórych postaci np. Sub zero (w fabule) wiem ze jest kustomizacja, ale w X miał najlepszy wygląd (nie do przebicia).
>>> i te przerysowane fatale i fatal Blows, ta krew to chyba z wiśni lub truskawek.
Zgodzę się ze sporo rzeczy w X jest lepszych, ale tutaj postarali się, areny bardzo mi się podobają(widziałem na YT), a w X były słabe.
Siemano, ci którzy juz grali, Proszę napiszcie mi, czy gra jest na tyle dobra ze warto płacić za nią 350zł ed Premium.
Nie mogłem się jej doczekać, a teraz wszystko się zmieniło(po recenzjach i obejżeniu fabuły na YT) , mogę poczekać te kilka miechów. Czy źle robię? Czy warto ją kupić za taką sumę? Widziałem ze cena na PC jest niska, ale chciałem kupić na XoX, ponieważ na konsoli lepiej się gra, a grafika ponoć jes i tu dobra. Tylko ze cena... Płacić 350 a potem grind lub płać... przecież to jakaś chora logika.
Proszę POMÓŻĆIE 8-/ 8-)
Pozdrawiam was Gracze!!!
Głównymi mankamentami gry w tym momencie są problemy techniczne. Gra potrafi wyłączyć się w dowolnym momencie (choć preferuje podczas customizowania postaci) i czasem zdarzy się przesunięcie ścieżki dźwiękowej o sekundę bądź dwie względem obrazu. No ale co do rozgrywki - co tu dużo mówić, jest wspaniała. Czuć nieco większy ciężar postaci w porównaniu do poprzedniczki, nieco więcej możliwości, no i wprowadzono większe i mniejsze zmiany (z przewagą tych pierwszych, oczywiście :]) w ruchach postaci. O grafice już nie wspomnę, bo jest dobrze, bardzo dobrze. Jednak sam się sobie dziwię pod jednym względem - podoba mi się wprowadzony grind. W poprzedniczce nie miałem żadnej motywacji żeby do niej przysiąść na dłużej, dosyć szybko się od niej odbiłem. Tutaj mam jakąś motywację żeby grać, wymasterować ulubione postacie. Jest to, muszę przyznać, dość tani chwyt, ale w moim przypadku okazał się skuteczny :] 9 jak dla mnie w ogólnym rozrachunku nie licząc bubli technicznych, z nimi byłoby 7.5
czy tylko ja mam takie wrażenie, czy to jest część MK gdzie jest mniej postaci niż zwykle?
Najgorszy MK jakiego grałem i najgorsza gra tego roku w jaką grałem ^^ kolejne studio które leci na hajs i dodają w DLC postacie które powinny być od samego początku gry + brak postaci którymi lubiłem pograć ... nie ogarniam tego jak pewne postacie mogły być we wcześniejszych częściach gry a w najnowszej tych postaci nie ma ;/ tzn wiadomo o co chodzi ... pewnie będą w dlc sprzedawane po 20-50zł... sama oprawa graficzna jest spoko ale spodziewałem się więcej... co do optymalizacji ... czy jest ok ciężko powiedzieć bo mam dość mocnego kompa, ale nadal nie mogę zrozumieć dlaczego twórcy dalej trzymaja xray,fatale, cutscenki, meny gry i wybieranie postaci w 30fps aaa i jeszcze krypta która jest tutaj chyba najlepsza też w 30fps ;/ w ogole nie mogę tego pojąć ... rok 2019 a ci dalej blokują na 30 fps ... moje oczy krwawią kiedy to walcze w 60fps nagle jest cutscenka czy robisz xray i 30 fps o_O... gra mimo iz na nią czekałem bardzo, dupy mi nie urwała.. wręcz mam duży niesmak 100-120 tyle to warte nie więcej... już nawet nie chce wypowiadać sie o problemach technicznych .. 6/10 ni cholery wiecej ...
Bardzo Dziękuje, kolejna osoba która zawiodła się na grze. Ja bardzo ale to bardzo czekałem, pamiętam jak w grudniu mówię sobie, oby to szybko zleciało te 5 miechów. A teraz wiem ze warto poczekać aż będzie tańsza. I nie to ze nie mam kasy, poprostu nie będę jej oddawał pazernym deweloperom. Dodam tez ze fatale są przerysowane, dziwnie to wygląda, jeszcze ta wiśniowa krew.
Ja czekam na DOOM Eternal, dawać go!!!
>PS:kupić na pewno kupię, bo z bijatyk lubię tylko MK, ale jak cena będzie przystępna. A nie 350zł za edycję Premium. Gdyby były wszystkie postacie z serii dałbym tylę.
Z dotychczasowych części najlepsze są MK 1, MK 2, MK 9,
ale w miarę dają radę MK 3, MK Trylogy, MK X.
Ta cześć nie przypada mi do gustu. Nie daje mi przyjemności.
U mnie tak wygląda ranking:
MK 1 - 9,5 (najlepsza bijatyka od czasu SF II)
MK 2 - 10+....(Najlepsza bijatyka w historii gier)
MK 3 - 8
MK Trylogy - 8,5
MK 4 - 7,5
MK 9 - 9,5+
MK X - 7,5+
MK 11 - 6
Gra zbiera bardzo niskie oceny na meta od graczy.
Ostatnie trzy części porównam jak drastyczny jest spadek.
Mortal Kombat 9 Ps3 - 8,5 z 538 ocen
Mortal Kombat 9 Pc - 8,7 z 575 ocen
Mortal Kombat X Ps4 - 7,8 z 958 ocen
Mortal Kombat X Pc - 5,5 z 561 ocen
Mortal Kombat 11 Ps4 - 2,7 z 864 ocen
Mortal Kombat 11 Pc - 1,7 z 259 ocen
Moim zdaniem ta część powinna powstać pod kolejną generację konsol za 2-3 lata, a nie teraz, bo to taka gorsza wersja MK XL, która też szału nie robiła i była wyraźnie słabsza niż MK 9 (2011- Ps3, 2013 - Pc)
MK 11 to najlepsza bijatyka do tej pory, gdybys miał teraz 10 lat jak wtedy kiedy grałeś w mk2 to byś sie bardziej jarał niż mk2
Tak jak w przypadku każdego Mortala najlepiej poczekać na kompletną edycję. Może się opamiętają jak przy Shadow of War i wywalą mikropłatności bo aktualny grind jest na poziomie gier mobilnych
A co wy się przyczepiliście do tych mikropłatności ? Dla mnie najważniejsze jest walka sieciowa\lokalna ze znajomymi i to dostałem a reszta to miły dodatek. Nie ruszam reszty bo dla mnie to mało istotne, tak jak w tekkenie lokalna rozgrywka jak i sieciowa - wszystko na temat. Nie potrzebuje strojów itp. to wszytko dla Gimbazy. Gameplay przypadł mi do gustu + oprawa audiowizualna i jest zaje^%$cie. Czy to było w MK 1 ? nie, nawalanie z kumplem tylko i każdy się cieszył.
Też prawda, stroje czy dodatkowe animacje nie są specjalnie potrzebne, najważniejsze to : dobra walka i fajnie postacie. Podobno mają przytemperować ten grind. Jednak kupię, 15 maja wersję Premium. Podjąłem taką decyzję po tym jak zagrałem chwilę u kumpla i ugryzłem kawałek fabuły, dawno nie było takiej dobrej. Chyba najlepsza ze wszystkich bijatyk.
>>>czy możecie mi doradzić, kupić edycję pudełkową czy cyfrową? <ta się nieZniszcy
PS: Fujin ma być w DLC, dajcie jeszcze Rain'a 8-).
Trzeba być niezłym imbecylem żeby oceniać najlepszą część Mortala od pierwszej części ocenami typu 6 i gadaniem o jakichś mikropłatnościach skoro wcale nie trzeba z nich korzystać, bo są opcjonalne dla tych którym nie chce się zdobywać wszystkich strojów, broni itd poprzez postępy w grze. Mamy tutaj najładniejszą grafikę do tej pory, multum opcji i trybów których brakowało wcześniej, w końcu bardziej rozwinięty wątek fabularny i dłuższą kampanię, personalizację postaci której nie było wcześniej (można zmienić broń, elementy stroju, wygląd itd) i w końcu co się zapowiada więcej postaci w nadchodzących DLC które będą z uniwersum MK, a nie tylko tych gościnnych typu Spawn, Joker czy Terminator.. No ale niestety są tzw. niedzielni gracze ogólni i niedzielni grający w MK. Na całe szczęście mamy odpowiednie strony jak grupy na fejsie i fora fanów gdzie każdy wie że lepszej części do tej pory nie było, a ci co oceniają tutaj a tym bardziej na Steam to jak już mówiłem ci niedzielni oraz gimby :)
Raz na rok wychodzi gra w której przechodzę fabułę i to właśnie jest Mortal Kombat 11. dostajemy grę i ciekawy film który jest lepsza kontynuacja tego z 1995 roku.
Kolejna marka, która się stoczyła, bo twórcy zaczęli lecieć na "hajs" i przestali myśleć o graczach. Ta gra nie powinna powstać... ewentualnie za jakiś czas na PS5.
Nie mam jeszcze własnej kopii, ale grałem u znajomego zarówno w trybie wieży jak i fabuły. Uważam że to najlepsza bijatyka jaka powstała do tej pory. Aktualnie nie ma lepszej na rynku, grafika animacje, wszystkie fatal blows, Fatality, crushing blows, Brutality nie znalazłem tego w żadnej innej grze, np. żałosny Tekken
To co powinni zmienić to dawać postaci z serii, te stare i lubiane. Anie wymyślać jakieś Gerasy, czy inne słabe.
Dodam tez że nie wiem po co te postacie w DLC serio... Joker i Terminator w MK, kto to wpadł na taki pomysł, chora logika.
Najlepiej jakby z upływem czasu pojawiły się wszystkie postacie z serii stworzone do tej pory, no chociaż te najciekawsze.
Bardzo fajnie zmienili walkę, teraz w końcu gracze w sieci, zamiast czekać na cios specjalny (fatal blows) , będą wzmacniać ciosy. Gameplay dzięki temu stał się wyśmienity. Ocena 8,5 dlatego ze nie ma wielu fajnych postaci z serii, a w DLC planowane jakieś głupie Jokery, Spawny i inne niepotrzebne w tej serii.
PS:tak jak ktoś napisał wyżej, grind dotyczy tylko kustomizacji, jak twierzdzą sami twórcy. Nie kupimy za nich animacji Fatality. Co do tego chciał bym aby były chociaż 3 dla każdej z postaci.
Pisanie że MK XL jest lepsza, brak mi słów, jest brzydka , zawiera mało aren i te plastikowe postacie(z wosku?).
Sorry zapomniałem dodać, to dotyczy wersji Xbox One X, wersja na PC jest słaba tez grałem, mogli to lepiej zrobić.
Grafika nawet na konsoli wygląda Bardzo Dobrze 8-) i jest 60FPS
Czemu niby na PC słaba skoro na PC zawsze jest najlepiej? ;) Grafika najlepsza i wszystko działa i chodzi idealnie :)
Mroczny Elfie
Dlatego ze jest słabo zoptymalizowana, na mocnym kompie powinno być cały czas 60fps lub więcej, ale to nie tylko o to chodzi, poczytaj w sieci a się dowiesz.
Jeśli gra działa gorzej lub podobnie na konsoli, to po co siedzieć przed PC, jak można polezec na kanapie i pograć Wygodniej 8-)
Grałem w obydwie wersję jak na razie XoX radzi sobię lepiej. Wersje na konsole tworzy NRS(twórca gry) dlatego na konsolach będzie najlepiej dopracowana, zoptymalizowana.
Co do PC, pewnie ze góruję nad konsolami. Ale nie w tej grze jeszcze nie.
Port na PC ogarniają QLOC, i gracze pecetowi się trochę skarżyli, uważam ze słusznie po na kompie za wysokobudżetowym to powinno działać idealnie. Jeśli tobie gra się dobrze, to nie ma tematu. Każdy ma indywidualne podejście.
Odpowiedź jest najprostsza na świecie.. masz skopanego kompa :P Albo stary sprzęt albo źle skonfigurowany :) I nie mów że tutaj coś nie góruje bo góruje tylko po prostu u CIEBIE nie działa to dobrze! Ja mam i7 4 Ghz, GTX 1080, 16 GB ramu na Windzie 10 i rozdziałce 2560x1440 i gierka chodzi pięknie na ultra bez żadnych problemów :) Ale sprzęt miałem odpowiednio konfigurowany pod gry i działanie przez profesjonalnego informatyka, dlatego od 4 lat system mi się odpala w 4 sekundy a zamyka w 2 :D Jak się chce to wszystko można.
Nie mam słabego kompa, >podobne< parametry do twojego z tym ze karta słabsza GTX 980Ti. Być może jest tak jak piszesz słaba optymalizacja. (może BIOS trzeba ustawić). Jakiegoś dnia udam się do informatyka . Jak narazie zostanę przy konsoli. Ostatnio na kompie gram tylko w strategie,one działają dobrze, Wiedźmin 3 tez. A MK nie wiem co jest grane, ale mam wrażenie ze śmiga gorzej od xbox'a. Czytałem w sieci ze port jest ,,przeciętny''. E tam szkoda spamować, widocznie cos nie tak z moim PC, podzespoły mam OK. Komp służy mi do wszystkich innych gier (własnie czeka na DOOM Eternal) a xbox'a kupiłem niedawno dla MK11
Jakbyście mieli wybierać pomiędzy Injustice 2 a Mortal Kombat 11 co byście teraz kupili ?
Zależy czego oczekujesz. Jeżeli chcesz pograć superbohaterami z lore DC to Injustice 2, a jeżeli chcesz pograć w chyba najbardziej dopracowaną i skillową bijatykę na rynku to MK11. Oprócz tego MK11 jest lepsze pod względem technicznym, oprawy wizualnej itd. Injustice łudząco przypomina poprzednią część MK.
Zdecydowanie MK11, tylko seria MK pokaże ci taką brutalność. Uwielbiam ją, dla mnie nie ma innych bijatyk.
W dodatku fabuła jest w niej Bardzo Dobra!
Kupuj Mortal Kombat 11. Nawet tyłek harley Quin nie jest wart tych pieniędzy co Mortal kombat. A tak na poważnie. Naprawdę Mortal Kombat 11 bardziej poważny niż klimaty Dc. Moim zdaniem bijatyka z jajami.
No nie jest, bo jest warty więcej 8-)
To najlepsza bijatyka jaka do tej pory wyszła. Jeśli dodadzą więcej postaci z serii , może będę skłonny dać 10.
Plastikowa grafika, wolna rozgrywka i multum grindu. Niestety, spory zjadz w dół po udanym X.
"spory zjadz w dół po udanym X." XDDDDDDDDDDDDD
hahaahah, każdy fan MK po tym poście już wie że nie wolno cie brać na poważnie.
UDANYM X hahahaahahah, szczególnie na pc, szczególnie ich netcode był udany nawet na konsolach :DDDDDDDDDDDDDD hahah
Gdzie można kupić MK 9 ? O ile wogóle to jest gdzieś dostępne?
Sprawdz w empiku lub media marku a jak masz steama to mozesz w sklepach swojego miasta kupić paysafecard .Na stronie paysafecard ci wyszuka sklepy najbliższe koło ciebie trzeba wpisać ulice, miasto itd.
Jeśli ktoś ma problem ze złą synchronizacją dzwięku w cutscenkach to Tu jest rozwiązanie https://www.youtube.com/watch?v=ziKf78R-6B0
Świetny ten Mortal Kombat 11. Skończyłem każdym ale najdłużej zawsze grałem Sub-Zero i Jonny Cage. Od starych części. Ta część naprawdę się udała zwłaszcza fabularnie. To jak Film ten z 1996 roku.
Jak dla mnie świetna! Ma kilka irytujących błędów (desynchronizacja dzwięku w przerywnikach filmowych, 30fps w filmach i fatality...) ale cześć udało sie już naprawić fanom a reszta na pewno naprawi nadchodzący update. Grafika i miodność 11/10. Gra dość trudna i nie polecam gry na klawiaturze bo wykonanie trudniejszych kombinacji graniczy z cudem. Gameplay ze Story Mode PC Ultra 4K https://www.youtube.com/watch?v=YLNnQOvvXJc
Z ta klawiaturą to chyba masz racje. W MKXL było łatwiej i wszystko wchodziło a tutaj mam wrażenie że niektóre klawisze nie wchodzą przy kombosach. Też to zauważyłeś ? Dlatego gra na klawiaturze jest bardzo irytująca. Nie mam póki co pada ale chyba będe musiał kupić. Polecasz coś sensownego ?
bolek2018 Klawiaturę odpuściłem już podczas treningu którego nie dałem rady przejść do końca. Ja gram padem od ps4 i gra się super więc jak najbardziej go polecam.
Nie żebym był jakimś tam zboczuchem albo innym pederastą, ale chciałbym zaznaczyć pewną niepokojącą rzecz - wygląd kobiet. Chyba kojarzycie jak wyglądały w Mortal Kombat z 2011 r. gdzie laski były bardzo "krucho" ubrane, a zwłaszcza Mileena z trzecim strojem... po prostu miały mocny seksapil. To samo z facetami. W Mortal Kombat X przerobiono kobitki i tylko Mileena, Cassie i Jacqui miały coś pociągającego ze sobą, a taka Kitana wyglądała jak blacha. Mężczyźni w większości jakoś zachowali tą swoją "muskulaturę". A tu nagle gdy wyszła jedenasta część to laski stały się po prostu brzydkie (zwłaszcza Jacqui i ponownie Kitana). Z tego co znalazłem na pewniej stronce (swoją drogą tłumaczona chyba translatorem) gdzie Ed Boon okazuje się być mocnym SJW i zapowiedział że nie pojawią się żadne modyfikacje strojów podobnych z MK9 dla kobiet. Ale jakoś facetom sexi klate dają modyfikować (no po prostu by ją pokazali) takiemu Johnny'emu, Liu Kangowi, a nawet Kabalowi. NrGeek sam przyznał się co do tego w materiale o Mortalu 11 w skrócie [1 minuta]. Według mnie to raczej SJW, a raczej dyskryminacja kobiet, bo pokazuje jakie to one brzydkie są, a mężczyźni przystojniachy, a bicepsy jak u Pudziana. To szczegół wiadomo, no ale ta poprawność polityczna trochę paskudzi kobiety z MK. Od początku powstawania Mortala widać wyraźnie było, że seksapil kobiet ewoluował z część na część, a tu pojawia się Jedenastka i pacz! Pacz co się stało z piękną Jade z MK: Deception i MK: 2011 w nowej części. Żałosne...
Zaznaczam oczywiście że "bijatyki dla cycków" to seria DoA, no ale ludzie. Mortal też tak zaczynał, bo w końcu Mileena dawno temu nie bez powodu wylądowała na Playboyu. Lara Croft tak samo - miała pociągać mężczyzn, a od Tomb Raidera z 2013 stała się... brudna. No niestety - poprawność polityczna niszczy.
Mam nadzieję że mój komentarz nie zostanie negatywnie odebrany, ale mówię co chciałem powiedzieć.
Co do Mortala 11 to uważam że to na razie przeciętniak, ale Boon naprawi wieżyczki i trochę ponaprawia.
A teraz zobacz pełną recenzję nrgeeka I zobacz co mówi o postaciach żeńskich.
Sonya z MK9 wyglądała przez piersi wręcz komicznie, w MK11 wygląda zdecydowanie lepiej.
Co do twarzy danych postaci to uważam, że twarze kobiecych postaci wyglądają w tej odsłonie zajebiście dobrze (no może poza Cassie, ale ona w 10 odsłonie serii też mi się nie podobała).
Daybingo - widziałem. Są urocze, ale straciły swój seksapil, który od początków miał być widoczny.
SULIK - mnie bardziej przeszkadza tylko Kitana, bo jej szczęka się zmieniała. W MK9 miała dość męską, ale normalną. W MKX miała "trójkątną", a w MK11 ma okrągłą. Do tego przypomina chinke, co do niej nie pasuje to w ogóle.
Podzielam opinię o postaciach kobiecych, aczkolwiek w porównaniu do mkX jest duża zmiana na lepsze, gdzie twarze postaci w mojej opinii wyglądały topornie i plastikowo; ubolewam też nad Liu który prezentuje się jak tępy koksiarz.
Mimo to uważam że gra jak najbardziej udana, super jest ten kreator postaci, animacje walki, finiszery! , krypta.
Brednie. W takim MK9 Sonia wygląda jak facet z piersiami. W MKX było już trochę lepiej, ale dalej plastikowo. INJUSTICE 2 to była pierwsza gra w której kobiety wyglądały jak kobiety, a twarze ludzi nie były pokraczne. MK11 jest ich drugą grą z normalnymi kobietami i normalnie wygladajacymi twarzami. Jasne akurat Sonia nie jest jakaś mega seksowna, ale to w końcu kobieta żołnierz, a nie modelka. Dla odmiany taka np. Kitana (w wersji ludzkiej) wygląda bardzo kobieco.
@up
Akurat Sonya jako mocna "żołnierka" była dopiero w MKX. W poprzedniczkach brzydotą nie emanowała (oprócz jej mordki w MK9), a była sexi jeśli spostrzegłeś.
Dla zainteresowanych dzisiaj udostępniono łatkę, która balansuje wieże i nagrody za ich ukończenie :)
Szczegóły:
https://www.reddit.com/r/MortalKombat/comments/bivc54/2292019_april_ps4_update/
Czy nie macie problemów z poprawnym rozpoznawaniem przez grę przycisków ?
Na steam ludzie narzekają, po ostatniej aktualizacji, na problemy z wykonywaniem combosów i fatality niezależnie od gry na padzie czy klawiaturze.
Gra mi się bardzo podoba i chyba nie ma w rozgrywce żadnych minusów, w dodatku naprawdę fajna kampania pasująca klimatem do mortala brutalność i śmiech nie myślałem, że można zrobić coś tak fajnego zapraszam [link]
Dla wszystkich, którzy pytają czy gra jest warta 350 zł.
Odpowiedź brzmi: Nie jest warta.
Porównująć gameplayowo do Mortal XL to XL wypada o niebo lepiej. Lepsza grafika. Lepsze Fatality, większa i bardziej dosadna brutalność, lepsze combosy, większa różnorodność ciosów, więcej postaci, większa różnorodność ataków i taktyk do zastosowania w walce.
W MK11 gra mi się jakoś tak...sztywno. Gra jest sztywna jeśli chodzi o walkę. Postacie ruszają się jakoś tak dziwnie sztywno i mają mniej ciosów i combosów. Jakieś te ciosy takie z d##y wzięte i nijakie. Wojownicy rzucają nie wiadomo czym. Fatal blows też takie przerysowane. Moim zdaniem idzie to wszystko w złym kierunku. Jakieś to wszystko takie ugrzecznione w tej grze i wręcz śmieszne. Mogli zrobić bardziej realistycznie odwzrorowaną bijatykę. Ciosy mogły by być bardziej realistycznie zrobione czyli mniej rzucania ch###stwami a więcej klasycznej walki czyli kopnięć, rzutów , podcięć, łamania kończyn i innych kombinacji itd.. Mogli dać możliwość walki bronią białą np mieczami albo bronią taką jak nunczaka, kije itd.., odcinanie lub łamanie kończyn np. za pomocą specjalnej kombinacji itp. co skutkowałoby zmniejszeniem mobilności postaci. Poza tym w MK11 ciała wojowników nie są uszkadzane walką. W XL'ce i MK9 każda postać odnosiła obrażenia wizualne. Tutaj tego nie ma.
jakie 350zł? jaj sobie robisz? Ja kupiłem te grę za 190zł, przeciętnie chodzi po 210zł.
Miałem na myśli wersję na PS4.
W MediaExpert kosztuje 359,99 zł. Chore. Wiem , można taniej kupić.
Dobrze , że nie kupiłem. Miałem okazję zagrać najpierw u kumpla na PC a u drugiego na PS4.
I powiem szczerze, że dobrze że nie kupiłem.
Ta gra to słaba strasznie jest. Postaci mało. Słaby system walki.
@PePe PL
Uzasadnij. Dlaczego brednie?
Człowieku, serię Mortal kombat obserwuję i ogrywam począwszy od lat 90-tych i jestem fanem serii. Grałem we wszystkie części, nawet te na PS2 więc wiem co mówię.
I powiem że 11-ka zdecydowanie słabsza niż XL-ka.
XL-kę przechodziłem na wszystkie możliwe sposoby. Spędziłem setki godzin zarówno online jak i w singlu oraz grając ze znajomymi przy piwku.
Natomiast w 11-kę nawet nie chce mi się grać. Pograliśmy z kumplem 2 godzinki i strasznie szybko się znudziła. Odpalił XL-kę na blaszaku i graliśmy w XL.
Stek bzdur to stek bzdur. Co tu wyjaśniać? Ale niech będzie. Po kolei. Grafika. Na serio trzeba być ślepym, żeby sugerować iż grafika w MKX była lepsza. INJUSTICE 2 było przełomowe pod kątem grafiki w grach NRS (foto-realistyczne twarze, mimika, shadery skóry i materiałów, naturalne oświetlenie) i MK11 kontynuuje ten postęp. MKX z plastikowymi wojownikami wygląda jak gra z innej generacji. Jedynie efekty cząsteczkowe oraz szeroko rozumiany design postaci w zbrojach czy innych ras dawały tam radę. Postacie ludzkie były za to wręcz karykaturalne. Taka Sonia to nawet nie przypominała kobiety. Bardziej Drag Queen czy Trans. Po drugie Fatal Blows. Jest to na dobrą sprawę ten sam mechanizm co Xray z MKX. Ma podobne animacje. U jednych postaci lepsze, a u innych gorsze. Tak samo było w MKX. To samo z Fatality. Tak w MKX jak i MK11 niektóre są bardzo ciekawe i pomysłowe, a inne zrobione na siłę, głupie i nieciekawe. System Combosow. Tutaj nie nastąpiły żadne większe zmiany systemowe. Kombosy robi się tak samo jak w MKX z ta rożnicą, że statystycznie są trochę słabsze, walki trwają dłużej bo obrażenia są mniejsze. Uszkodzenia ciał w MK9 były mega groteskowe i bardzo dobrze, że się tego pozbyli. Pamiętam jak w co drugiej walce Kung Lao miał naderwaną skórę wokół oka. Wyglądało to beznadziejnie, nic nie wynosiło do gry. Realizm. Żaden poprzedni mortal nie był realistyczny więc czemu nagle to jest wielki problem, że MK11 nie idzie w tym kierunku? Seria w której od lat są cyborgi, fantastyczne rasy, czarnoksiężnicy i bogowie... Sztywność. Względem japońskich bijatyk każda gra NRS jest sztywna. Specyficzne, raczej długie animacje plus brak możliwości buforowania następnych ciosów oraz kilka innych detali technicznych czynią te gry sztywnymi. MKX też było sztywne. Injustice 2 też było sztywne. Fajnie jakby się to zmieniło na lepsze, ale obiektywnie porównując do MKX nic nie zmieniło się na gorsze. Cena. Gra normalnie kosztuje ok 200 zł. To cena jak każdej innej nowej gry. Season Pass ok 160 zł. Znowu podobnie jak w każdej innej nowej grze. MKX też miał takie ceny na premierę. Tak więc podtrzymuje opinie, że twój post to stek bzdur.
Mortal Kombat 11 jest dla mnie obecnie najlepszą częścią serii Mortal Kombat, co w wersji muzycznej próbuję przedstawić na tym krótkim filmie :)
https://www.youtube.com/watch?v=Jb3cQiM2080
Gram od 3 dni i muszę przyznać, że to najlepsza bijatyka w jaką grałem (a grałem w prawie wszystkie). Przeszedłem juz historię, a teraz biore się za trenowanie gry Raidenem i wskakuje do online :) Super fatality, grafika jeszcze lepsza niż w Injustice :)
Żenujące jest to zaniżanie oceny przez ludzi, których nie stać na te gre, głęboko w was zawiść siedzi, przykre. Ta gra powinna mieć ocenę 9/10.
Faktycznie najlepsza , nie tylko z serii MK, a
w ogóle z tego typu gier. Mam juz swoją kopię gry, przeszedłem fabułę i oceniam na 9/10. Do dychy brakuje, ponieważ nie ma dużo ciekawych postaci z uniwersum mortala, niewiem po co wymyślać nowe skoro juz to zrobili we wcześniejszych odsłonach.Gra ma jeszcze kilka wad, ale juz nie będę pisał niektórzy i tak przymkną na nie oko. Cóż nie można mieć wszystkiego ale i tak jest nieźle. Polecam
@Up : ja tez będę trenował Raiden'em, super postać jak również Sub-Zero.
Kocham tą grę, wszystkie inne poszły w odstawkę od kiedy w nią gram(nawet nasz wiedźmin 3) . Jestem wielkim fanem MK11, na tyle wielkim że, chyba sprzedam edycję standardową i kupię Premium albo Kollector. Gra wygląda pięknie!!! 8-)
Czy tylko moją ulubioną postacią jest Raiden? Zaraz po nim Sub-Zero, Scorpion, Liu Lang. Fujin oraz Rain. <3
Czy ktoś wie czy edycja podstawowa różni się od Premium tym że, np Premium dostaje częściej aktualizacje lub ma inną wersję gry? Z tego co widziałem płyty w obu edycjach wyglądają tak samo więc, może te kombat pack i inne dodatki są w formie kodu. Bo niewiem czy mam zakupić kombat pack do edycji standard czy wybrać nową edycję Premium.
Niby są te kryształy czasu a gówno za nie można kupić, zamiast skin, intro, czy victory pose, to są jakieś losowe przedmioty w menu, do losowych postaci. A ja chcę mieć wszystko do tych klasycznych. Ja to bym nawet kupił odblokowanie wszystkiego z krypty(za jakieś 150zł) , bo nie mam czasu żeby farmic i to wszystko odblokować. 8-)
Naprawdę nie rozumiem, w jaką stronę zmierza ten świat. W latach 95-08 gry wychodziły jakie wychodziły, żadna nie była idealna na premierę, do tego latach 90tych nie było luksusu w postaci D0Upd pobierane go w dniu premiery ze Steama, trzeba było czekać, aż twórca patch przygotuje, do tego zdarzały się przypadki, że do gier wydanych w polskiej wersji językowej nie wychodziły patche, bo np. polski wydawca już nie istniał. A mimo to, każda z tych ogrywanych latami perełek, cieszyła tym co dobre i nie patrzyło się na mankamenty.
Później były lata 09-15 gdzie wszyscy w okół twierdzili, że gry stały się "casualowe" i nie ma żadnej satysfakcji z czasu poświęconego grze.
Teraz mamy sytuację nazwijmy to kompromisową, gdzie gry są wymagające, ale oferują ścieżki na skróty (mówimy o tych rozsądnych oczywiście) w postaci mikrotransakcji i co słyszę i widzę do okoła? "Grind!", "Grind!", "W grę nie da się grać".
Mortal Kombat 11 jest dokładnie tym czego oczekiwałem po ponad 20 latach ewolucji serii, jest absolutnie wymagającą produkcją i pokazuje prawdziwy poziom rozwoju skilla, kiedy zaczyna się przechodzić bez problemu 5-10 pięter wyżej w nieskończonej wieży po kilku tygodniach gry. Gramy wspólnie ze znajomymi od premiery nieprzerwanie w każdej wolnej chwili. Męczyliśmy TT przed obydwoma nerfami, wymaxowaliśmy jedną CHT i po 1-2 poziomy kilku innych jeszcze przed nerfem wymagań wież.
Jeśli chodzi o rewolucję w mechanice, bo dokładnie tak należy to nazywać, to mamy:
Rozdzielenie Enchantów, Finishera, likwidację Breakera, zastąpiony systemem opartym o doskonały blok, przewroty oraz ataki przy podnoszeniu, wydłużone wstawanie wykorzystujące oddzielny pasek defensywny. Fatal Blow moim zdaniem rozwiązanie świetne, cios zabiera 32% HP normalnej postaci i można go użyć mając mniej niż 30% jeden raz na całą walkę i właściwie użyty potrafi przechylić szale zwycięstwa.
Natomiast są jeszcze tzw. algorytmy kalibracyjne dotyczące obrażeń i grawitacji, tzn. w przypadku użycia w ramach jednego kombosa więcej niż raz tego samego ataku bądź sekwencji, każdy kolejny zadaje mniejszy dmg, w przypadku grawitacji, nie które ruchy otwierające juggle przy ponownym użyciu potrafią rzucić o ziemię albo w dal, a w większości przypadków grawitacja wzrasta z każdym podbiciem.
Moim zdaniem pod względem nacisku na umiejętności, deklasuje SF i SC.
INFO : Mortal Kombat 11 ma dostać
>>> przynajmniej <<< 3 Kombat packi Postacie z pierwszego mamy poznać w następnym tygodniu. Wiec może dostaniemy tych dobrych starych znajomych z serii MK. Płatnie to płatnie, trudno, ważne ze bedą, być może razem będzie ok. 40/45 postaci w wersji
,, komplete''. Dla mnie super bo teraz w wolnym czasie, ciągle gram w Mortala.
Tylko PO CO !!! Te zje**** postacie z filmów i innych serii.
Tylko miejsca marnują !!!
Fajnie jakby też dodali jakieś obszary w krypcie i przedłużyli trochę fabułę. 8-)
Po Mortal Kombat 11 wiem jedno... to niekwestionowany KRÓL bijatyk.
Fatality, Brutality, Fatal Blow
4 Intra przed walką, 4 Zwycięzkie Pozy, Drwiny, super system walki i uników,. Takie dobrodziejstwa tyko w smoczej serii, brakuje tylko starych znajomych (ahh tyle fajnych postaci juz wymyślili, wystarczy je dodać!!) Jestem pod wrażeniem. Wiedząc że jest szansa na klasycznych wojowników, bezapelacyjnie daję 10/10 !!!
I to juz mój ostatni komentarz do MK11
Jeśli ktoś to zobaczy, niech da znać czy tez tak ma
Nie można się połączyć z serweramj straciłem poziom w grze oraz całą zebraną walutę(wyszło jakie WB maja zajebiste serwery) ahahhh, i po grze.
Wieżę czasu oraz krypta nieaktywna.
Inne gry działają online jak trzeba.
takie sa po prostu wspolczesne gry. Stworzyc cos nowego: nie. Zamiast tego weźmy legendarne gry / filmy / serie i je zniszczmy wyciągając trochę pieniędzy od klientów.
I chociaż MK IX mnie bardzo ladnie zaskoczyl, szczegolnie jesli mowa o fabule, tak potem mamy tylko spadek w przepaść. Fabula w MK X kwiczała, tutaj też. Następnych częsci nie ma sensu wydawać, teraz zostaje juz miejse tylko na kolejny remake
Przecież fabuła w takich grach nie ma znaczenia
System walki jest genialny, otoczka, klimat, tyle wystarczy
@Ghost2P
Wszystko co wymieniłeś było i jest lepsze w poprzednich odsłonach (IX, X). Choć to tylko moje zdanie.
Kilka miesięcy temu zachwalałem tego MK ale po nim ograłem IX i X, były bardziej klimatyczne, lepsze areny, kombosy itp. . Tu za bardzo przypomina to Injustice.
Kurz po premierze opadł jak i moje chęci do zakupu Kombat Pack'ów. Nie wiem czy tamte przecieki które powyżej wymieniłem pokryją się z prawdą. Zamiast dawać terminatora, jokers i innych, mogliby dodać np. Onagę, Fujina, Raina, Ermaca, Kenshiego, Milenę, Tanyę i dużo innych.
(Tylko Spawn wydaję się ciekawy)
Ani się system walki podoba bardziej, opóźnione wake upy, osobne paski na defensywę i ofensywę, krótki skok to zmiany na plus. Tak jak wyjście z zonglowania, przewrót zamiast przerwania kombosa. gra jest lepiej zbalansowana. Co do fabuły to jest całkiem fajna jak taki lepszy film klasy b.
Poprzednia część właśnie była gorsza i mało klimatyczna
Ta z PS3/360 ok, ale się już zestarzala technicznie
Jest wyciek następnych postaci, będą to:
Fujin, Joker, Sindel i Spawn.
https://twitter.com/BruskPoet/status/1184940774820958208
To żeś wyskoczył ?? Joker, Sindel i Spawn już dawno zostały zapowiedziane przez studio NRS, nawet dali dla nich zwiastun parę miesięcy temu.
O tym, że pojawi się Fujin też wiadomo już od momentu premiery gry, z wyciągniętych plików wersji PC. Ponadto, w Kombat Packu 2 dojdą jeszcze takie postacie jak Sheeva i gościnnie Ash Williams. Niewiadome są tylko 3 brakujące postacie.
UWAGA!
Promocja na Steam:
Mortal Kombat 11: wersja zwykła 139,79 zł, premium 215,99 zł, kombat pack 97,19 zł, X Bundle 164,26 zł. Do końca niecałe 18 godzin!
Pozdro.
Gra szału nie robi. Z tej serii zdecydowanie najlepsze są MK1, MK2, które miażdżyły w latach 90' oraz MK9 z 2011, który jest rebootem MK 1-3.
Największe wrażenie z wszystkich bijatyk w historii zrobiły na mnie te:
International Karate + 1987 - Amiga, Commodore 64
Street Fighter II 1991 - automaty, Amiga, emulator SNES
Mortal Kombat 1992 - automaty, Amiga, emulator MAME
Mortal Kombat II 1993 - automaty, Amiga, emulator MAME
Tekken 3 1998 - automaty, Psx 1, emulator Psx 1
Z nowszych dobre wrażenie robi 9 część Mortal Kombat wydana w 2011 roku na Ps3, a w 2013 Pc.
Najlepsza bijatyka jaka kiedykolwiek wyszła. A jak ktoś uwarza inaczej, to znaczy że nie grał albo się ch*ja zna :)
Jest promocja na CDKeys. Edycja Premium za nieco ponad stówkę. Moim zdaniem warto
To tylko Deep Fake MK11, ale pomyślcie co by pomyślał szef w pracy albo żona/dziewczyna oglądająca Was w filmach dla dorosłych...
Niektóre postacie mają bardzo mało kombosów,ruchów specjalnych. W MK XL takim Raiden'em grało mi się swietnie ,w 11 jest powolny i przestałem lubic nim grac,jak również innymi.
Graficznie najlepszy MK,ale pod względem rozgrywki nie ma startu do dwóch poprzednich gier z serii.
Sub-Zero też lipa ,tworzy tylko topory gdzie w X/XL sztylety,młot,miecz,klon,lodowe wybuchy itp. Szkoda ze taki downgrade ,bo to jedna z najlepszych postaci MK.
Właśnie przypadkiem zauważyłem film przedstawiający fabularne DLC do MK11 ,po prostu wow! Pierwszy taki dodatek w historii tej serii,kupuję na premierę wraz z Kombat Pack'iem. W koncu zagram Fujin'em. Friendship,kolejne dodatkowe postacie/areny ,stage fatality. Super!
Gdyby niektóre postacie miały wiecej kombosów jak np. w X to dla mnie była by to najlepsza gra z gatunku bijatyk ,jak również z całej serii.
PS: fajnie jakby w fabule znów był turniej
Jednak nadal nie rozumiem dodawania przez twórców do gry postaci z innych uniwersów takich jak Terminator,Robocop,Spawn itp.
Niezle rok temu edycjapremium kosztowała +,- 400 zł a teraz Aftermatch zawierająca wszystko to co Premium oraz nadchodzący dodatek(DLC) kosztuje 249 zł. Zaczynam rozumiec ludzi czekających na kompletne wydanie danej gry. Sporo mozna zaoszczedzic ,choc z drugiej strony rok lub półtora to sporo czasu,a życie czasem może zaskoczyć,tak jak ostatnio.
Mimo posiadania podstawki na płycie ,zakupiłem cyfrowo MK11
,,Aftermatch Kollection''. Jest to jedyna seria bijatyk w ktorą gram więc nie żałuję.
Niestety słaby progres w porównaniu do MK XL. Mniej mroczny styl graficzny, grafika ogólnie niewiele lepsza, udźwiękowienie takie samo. Nie przekonuje mnie też budyniowa krew. Stage fatility dopiero w DLC. Fatality i ogólnie ciosy specjalne przekombinowane jakby już pomysłów twórcom brakowało. Niefajne postacie z DLC, ale to już kwestia gustu. Główny wątek to znowu podróże w czasie (to samo było w MK9, ile można?) Brak mojego ulubionego trybu TEST YOUR LUCK. Połowa zawartości gry stworzona pod rozgrywkę multiplayer przez internet. Samą grę mogę polecić tylko graczom, którzy nie ogrywali poprzednich części i dla urozmaicenia po ciągłym napierdzielaniu postaciami w poprzednich częściach.
Zakupiona za 250 zeta na xbox-one.....opłacało się jak nic innego.Wersja Ultimate zajebista. Poprawiona grafika i nowe postacie, w tym moja piękna Milenka która mimo tych zębisk jest poprostu prze słodziutka. Gram Milenką ( piękną ) terminatorem (Szwarcusiem) i moim ulubionym bo filmowym złym Shang Tsungiem ( cytryniarzem ). Mega bijatyka 9/10.
Kocham.....to właśnie w tej wersji Milenka najlepiej wygląda. Niby słodka ale drapieżna z niej japoneczka. W tamtych częściach wyglądała jak gwiazda porno, bez jaj. To Mortal Kombat. Powinno być klimatem Japan, a Liu Kang i Kung Lao to biali są w dziesiątątce, przynajmniej tak to wygląda, tak samo jak Shang Tsung w9, zero klimatu .
Jak wiadomo najlepsze części tej serii to kultowe MK1 1992 , MK2 1993, które całkowicie zdominowały wraz z Street Fighter 2 1991 bijatyki 2d przez dekadę lat 90' oraz MK 2011, który jest rebootem MK1-3 i mocno naśladował we wszystkim kultowe MK2.
Zdecydowanie najlepszymi bijatykami 2d w historii gier to właśnie Street Fighter 2 1991 i Mortal Kombat 2 1993, które królowały na automatach i Amidze, a później na emulatorach. Były szalenie popularne i zagrywał się w nie dość spory procent graczy, gdy w nowe części mimo wszystko gra znacznie mniejszy procent graczy. W dużej mierze jest to z powodu, że gry takie jak SF2 oraz MK1 i MK2 trafiły na czasy VHS, gdzie nadal popularne były filmy karate 1988-1998.
MK X oraz MK 11 mają za dużo dziwactw odchodząc od korzeni wprowadzając jakieś mało kanoniczne postacie i nie mają tak mrocznego klimatu fantasy jak najlepsze części.
Historia serii Mortal Kombat część 1:
www.youtube.com/watch?v=9lkVSU_o-7w
Kultowo to musisz mieć nasrane w kwaterze głównej, żeby wypisywać takie rzeczy. Może już najwyższy czas oddać pegasusa potrzebującym i zaopatrzyć się przynajmniej w tamagotchi. Idąc tym tropem może uda Ci się za 10 lat docenić geniusz tej najpiękniejszej bijatyki w historii ;)
Tragiczna gra.
Takiego prostactwa to jeszcze nie widziałem.
Fantastyczna bijatyka. Jest w niej co robić, bo nawet jak już mamy dosyć walk, to możemy explorowac ogromną wyspe. Jest tu co robić.
Denuvo zdjęte więc można teraz kupować w podziękowaniu za usuwanie tego syfu w przeciwieństwie do polityki ubisyfu i dożywotniego trzymania denuvo.
No to tak, Mortal Kombat jest grą postać > skill.
Poza tym wystarczy robić mashing lub skakać na minusie (nie chodzi mi tutaj o przykładowo -4, tylko np -9) aby wygrać. Nie licząc tego zoning w rozgrywkach online (na offline nie jest tak mocny jak sie może wydawać) jest wkurwiający. Sama gra ma potencjał, ale jak już mówiłem, niszczy ją sam totalnie zepsuty balans postaci (część postaci w chuj keruje, a część jest praktycznie niegrywalna), oraz sama noskillowa rozgrywka.
Spróbujcie lepiej "Shaolin vs Wutang 2" Nie ma nawet tej gry na GOL, ale jeśli chcecie czystych sztuk walk, a nie dziwacznych rzeczy jak w MK 11 czy Tekkenie, to gra bedzie dla was. Trafiłem przez przypadek, ale gra wymiata. Szkoda, że jest tak mało popularna.
jakas porazka, zeby jeszcze doplacac za dodatkowe postacie przy tak przesadzonej cenie gry. wiedza jak zniechecic gracza
Nie wystawiam oceny bo lubie serie, ale zgadzam sie z tymi co uwazaja ze MK11 to krok wstecz. Wg mnie 11stka jest slaba no moze nie zeby wystawiac 1/10 ale max 6 ode mnie. Na szczescie nowy MK1 to ogien z pupy 10/10 i 165godz nabite w tej chwili!
Kupiłem w oficjalnej wersji Steam MK 11 Aftermatch na allegro, ponieważ bardzo chciałem zagrać Terminatorem i Robocopem. +Doskonała grafika, najnowsze postacie, gra jest na wysokim poziomie z ciekawą fabułą. Bardzo miło usłyszeć głos Arnolda Schwarzeneggera w grze i dodaje to więcej motywacji do walki i model starego Terminatora zrobiony idealnie. Trzy minusy to trochę ciężko odblokować skiny do postaci, brak Tag Tournament i zbyt wysokie wymagania graficzne do słabych komputerów, często mogą się pojawić spowolnienia obrazu z dźwiękiem, dlatego w parametrach ustawień zmieniłem rozdzielczość ekranu na 1600x900 i wszystkie tekstury ustawiłem na niskim poziomie i bardzo dobrze działa. Moim zdaniem gra jest lepsza od poprzedniej części. Polecam oficjalną licencję w wersji Steam, ponieważ można zagrać również w wersji offline.