Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Fallout 76 otrzyma w grudniu co najmniej dwa duże patche

28.11.2018 10:52
elathir
4
10
odpowiedz
elathir
103
Czymże jest nuda?

Kontynuujemy również prace nad niewiarygodną listą aktualizacji gry.

Mają rację, też im nie wierzę i myślę, że ja nie jedyny :P

Zresztą miesiąc po premierze i poza kilkoma usprawnieniami, głównie dość drobnymi, bez zapowiedzi naprawy sporej liczby bugów oni dopiero chwalą się, że za jakiś czas będą mieli orientacyjny plan jak naprawić rozgrywkę.

Nooooo, trochę słabo.

28.11.2018 10:55
DanuelX
5
10
odpowiedz
1 odpowiedź
DanuelX
82
Kopalny

Najbardziej rozwalił mnie ten punkt:
otrzymamy opcję Push-to-Talk, wsparcie dla rozdzielczości 21:9 oraz ustawienia FOV;
Czyli rzeczy które powinny być NA STARCIE w każdej szanującej się grze. No ale wiadomo beczezda to małe biedne studio i pewnie nie mieli ani czasu ani pieniędzy na implementację :(

28.11.2018 11:55
Azaziz
😂
9
5
odpowiedz
Azaziz
39
Pretorianin

No i dobrze. Gra wchodzi powoli we wczesną betę!

28.11.2018 10:36
1
Rabbitss
25
Generał

Cholera, a już trzymałem pudełko z grą w ręku, dobrze że się nie zdecydowałem, poczekam aż stanieje :) i może wtedy się skuszę.

28.11.2018 10:47
AIDIDPl
😂
2
4
odpowiedz
AIDIDPl
179
PC-towiec
Image

Spoko, za rok jeszcze jak wyjdą mody to będzie można kupić dla zabawy za 40zl w Biedronce. Jak jeszcze do tego czasu ponaprawiają, pousprawniają, pododawają i może skończą do roku czasu to wtedy będzie można pograć.

Na razie gram w F4 GOTY i bawię się bardzo dobrze, ale lwia część tej zabawy to mody, które skutecznie polepszają wrażenia z gry i możliwości grania.

post wyedytowany przez AIDIDPl 2018-11-28 10:57:44
28.11.2018 10:52
moscu
3
odpowiedz
moscu
19
Pretorianin

Ha! I co hejterzy? Fallout i Bethesda idą po grę roku, a wy to tylko narzekacie...wy, wy, wy...

28.11.2018 10:52
elathir
4
10
odpowiedz
elathir
103
Czymże jest nuda?

Kontynuujemy również prace nad niewiarygodną listą aktualizacji gry.

Mają rację, też im nie wierzę i myślę, że ja nie jedyny :P

Zresztą miesiąc po premierze i poza kilkoma usprawnieniami, głównie dość drobnymi, bez zapowiedzi naprawy sporej liczby bugów oni dopiero chwalą się, że za jakiś czas będą mieli orientacyjny plan jak naprawić rozgrywkę.

Nooooo, trochę słabo.

28.11.2018 10:55
DanuelX
5
10
odpowiedz
1 odpowiedź
DanuelX
82
Kopalny

Najbardziej rozwalił mnie ten punkt:
otrzymamy opcję Push-to-Talk, wsparcie dla rozdzielczości 21:9 oraz ustawienia FOV;
Czyli rzeczy które powinny być NA STARCIE w każdej szanującej się grze. No ale wiadomo beczezda to małe biedne studio i pewnie nie mieli ani czasu ani pieniędzy na implementację :(

28.11.2018 11:01
5.1
Gibsonn
102
Generał

Mieli czas i tym bardziej pieniadze. Chcieli po prostu wydac to w jakims platnym DLC u nich w shopie ale zrobil sie "nieoczekiwany" szum...i trudno, musza to wrzucic w bezplatnym patchu po swietach, graczom nigdy nie dogodzisz. Odbija to sobie pozniej... ;)

28.11.2018 11:03
6
odpowiedz
sticky_dude
72
Generał

Duże? Przecież te patche 50gb to już standard ;)

28.11.2018 11:47
👎
7
odpowiedz
zanonimizowany1197800
21
Centurion

BUHAHAHAHA aaaa hahahaha

28.11.2018 11:49
8
odpowiedz
zanonimizowany1272618
5
Generał

Najlepszy jest ten fix z power armorem - otwarcie mówią, że nie wiedzą czy zadziała. Jak utknąłeś w power armorze to kaplica, nawet devsi nie pomogą :D

I ciekawy jest fakt, że Bethesda od jakiegoś czasu odmawia zwrotów. Aż tyle ich jest?

28.11.2018 11:55
Azaziz
😂
9
5
odpowiedz
Azaziz
39
Pretorianin

No i dobrze. Gra wchodzi powoli we wczesną betę!

28.11.2018 12:01
Xsaroth
😐
10
4
odpowiedz
3 odpowiedzi
Xsaroth
87
Pretorianin

To już jest kompromitacja...
- w Skyrima SE (i ponoć Fallout 4 też) nie da się pograć bez konieczności rozłączenia z internetu bo inaczej grę wywala po starcie przez próbę połączenia się gry z serwerm Bethesdy
- wszystkie gry od czasów Morrowinda (~2001 rok) robią na tym samym silniku - po taniości, jak najmniej wysiłku, drogo biorą a resztę roboty zostawiają moderom za free
- Elder Scroll 6 ma być na tym samym silniku... bo im się nie chce wysilać
- Fallout 76 to już śmiech na sali...

Jak Bethesda nie zmieni nastawienia to szczerze liczę na to, że ten pozew zbiorowy (temat odmowa zwrotu pieniędzy pomimo, że konsumenci mają do tego prawo) wydoi nieźle tę firmę z pieniędzy i spowoduje jej upadek. A markę Falloutów i Scrollsów niech przejmie inna firma bo chyba gorzej być już nie może.

28.11.2018 15:46
10.1
zanonimizowany1113196
68
Generał

Może być gorzej - gdyby Fallouta przejęło EA. Ale na EA skala "gorzej" chyba się już kończy...

28.11.2018 22:33
panZDZiCH
10.2
panZDZiCH
138
Generał

Xsaroth -> Tak dokładnie jest, silnik z Morrowinda to ten sam co w 76... Brak słów.

28.11.2018 22:53
oo44wo
10.3
oo44wo
43
Konsul

To co widzimy u Bethesdy już od paru gier to wina nie samego silnika, a ich nieumiejętności wykorzystania go. Oraz podejścia do tworzenia gier na odwal.

28.11.2018 12:10
11
1
odpowiedz
4Skyrim11
25
Pretorianin

Niech zgadnę - "duże" dlatego, bo będą zajmować po 50 gigabajtów?

28.11.2018 12:14
Soulcatcher
12
odpowiedz
5 odpowiedzi
Soulcatcher
275
ESO

Premium VIP

To dobra informacja.
Mogli by powiększyć STASH do 1000 zamiast do 600, było by wygodniej.

28.11.2018 18:16
12.1
1
tankshtela
49
Konsul

Tak bronisz f76 a nawet nie wiesz dlaczego z taką nie chęcią powiększają stash do 600, na więcej nie licz bo po prostu ich to kosztuje realne pieniądze...

28.11.2018 18:54
Soulcatcher
12.2
Soulcatcher
275
ESO

Premium VIP

tankshtela ---> buduję od 20 lat systemy informatyczne, wiem na czym polega problem.

28.11.2018 20:07
Sir klesk
12.3
Sir klesk
256
...ślady jak sanek płoza

Ja sie na tym nie znam i chetnie dowiem sie czegos nowego. :)
W jaki sposob zwiekszenie pojemnosci skrytki w grze generuje dodatkowe koszta?

Zreszta Stacjo Benzynowa chyba jednak to Ty nie do konca sledzisz newsy. O ograniczeniu stasha wypowiadali sie zawsze w kontekscie balansu surowcow, broni i innych przedmiotow, ktore moga stracic na wartosci jezeli bedzie mozna wszystko "odkladac na pozniej". W odniesieniu do zwiekszenia limitu zaledwie (a dla mnie zdecydowanie aż) o 200kg - nawet w objasnieniach do tego patcha napisane jest, ze narazie chca testowac wplyw takiej zmiany na balans i potem z czasem podnosic limit.

post wyedytowany przez Sir klesk 2018-11-28 20:08:19
28.11.2018 21:15
Soulcatcher
12.4
1
Soulcatcher
275
ESO

Premium VIP

Sir klesk ---> jeżeli chodzi tu o pieniądze to tylko w jakimś mikroskopijnym zakresie.
Chodzi nawet nie o samą pojemność w wadze co o ilość przedmiotów które jednocześnie znajdują się w grze. Upraszczając każdy przedmiot w połączeniu z graczem to osobny record. Każdy przedmiot ma swoje zużycie itd. Wszystko to razy ilość graczy i ilość przedmiotów, a wszystko na serwerach a nie lokalnie.
Jakoś sobie to wyliczyli że przy 400 na gracza będzie dobrze i boją się że jak dadzą więcej to przestaną im działać zależności jakie zrobili w grze - balans lub że im przestanie się system wyrabiać.
Kolejnym problemem może być również ilość zasobów serwerowych zarezerwowana dla jednego gracza.
Ale ja bym się tym specjalnie nie martwił, będzie 600 a później zapewnie więcej.

post wyedytowany przez Soulcatcher 2018-11-28 21:21:42
28.11.2018 22:30
panZDZiCH
12.5
panZDZiCH
138
Generał

Soulcatcher -> Mogli dać 2000, bo zaraz nikt w to grał nie będzie.

28.11.2018 12:40
13
2
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany871976
78
Generał

A nie lepiej byłoby zrobić grę od nowa?

28.11.2018 12:49
elathir
13.1
2
elathir
103
Czymże jest nuda?

W sumie sieciowemu FF wyszło na dobre takie rozwiązanie.

28.11.2018 12:52
Elessar1984
14
2
odpowiedz
Elessar1984
130
Lord

I każdy patch po 50 GB, który doda po dwie garści nowych bugów.

28.11.2018 13:52
😂
15
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1028166
40
Pretorianin

Za późno.
To ich 'wieczne wsparcie' skończy się pewnie na kilku aktualizacjach.

28.11.2018 15:50
15.1
zanonimizowany1272618
5
Generał

Ja myślę, że tu akurat sprawa może być taka jak z NMS - dziesiątki aktualizacji potem i da się w to grać. Bethesda bardzo pompuje tego Fallouta i łatwo nie odpuści. Chyba, że naprawdę lawinowo ludzie przestaną w to grać, ale nadal - z NMS też tak było. Ja sądzę, iż potencjał jest, lepsze pytanie brzmi - kiedy będzie ok?

29.11.2018 08:38
elathir
15.2
elathir
103
Czymże jest nuda?

Problem polega na tym, że dla nich idea wsparcia gry po premierze jest czymś nowym. Wypuszczając Skyrima SE nie dość, że nie naprawili najbardziej rażących błędów podstawki to jeszcze dorzucili nowe, z którymi nic nie zrobili.

Pytanie więc, czy studio bez doświadczenia w tej kwestii da sobie radę z utrzymaniem i rozwojem gry.

28.11.2018 15:49
Lucand
16
odpowiedz
Lucand
110
Pretorianin

Ale oni tam muszą mieć bajzel, skoro takie drobne poprawki zajmują 2 tygodnie.

28.11.2018 18:52
Bukary
😂
17
1
odpowiedz
Bukary
229
Legend

Informacja o błędzie z pancerzem, którego nie potrafią naprawić, rozłożyła mnie na łopatki.

Pracują z tym silnikiem od tysiącleci (w kalendarzu "slinikowym") i... wciąż ich zaskakuje.

28.11.2018 18:58
Maniek9012
😐
18
3
odpowiedz
Maniek9012
68
Pivot to Profit
Wideo

Fallout 76 otrzyma w grudniu co najmniej dwa duże patche

Pierwszy doda 25 Gb z masą błędów, ale naprawi błędy i bugi premierowe, drugi 75 Gb odinstaluje w pełni grę i zainstaluje ją ponownie naprawiając błędy z tego pierwszego i przywróci błędy i bugi z premiery.

Wiem to może być prawda...
It just works...

https://www.youtube.com/watch?v=40D7u1BcmrE

post wyedytowany przez Maniek9012 2018-11-28 18:58:29
28.11.2018 20:40
kaszanka9
19
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

No i dobrze, bo do naprawy jest sporo.

28.11.2018 23:58
mgr. Kuba
👍
20
odpowiedz
mgr. Kuba
154
-

A niech to rozwijają, chętnie w to zagram gdzieś za rok czy pół jak będzie się to nadawało to grania. O ile w tedy jeszcze ktokolwiek będzie w to grał, bo przecież to online ;)

Wiadomość Fallout 76 otrzyma w grudniu co najmniej dwa duże patche