Fallout 76 otrzyma w grudniu co najmniej dwa duże patche
Kontynuujemy również prace nad niewiarygodną listą aktualizacji gry.
Mają rację, też im nie wierzę i myślę, że ja nie jedyny :P
Zresztą miesiąc po premierze i poza kilkoma usprawnieniami, głównie dość drobnymi, bez zapowiedzi naprawy sporej liczby bugów oni dopiero chwalą się, że za jakiś czas będą mieli orientacyjny plan jak naprawić rozgrywkę.
Nooooo, trochę słabo.
Najbardziej rozwalił mnie ten punkt:
otrzymamy opcję Push-to-Talk, wsparcie dla rozdzielczości 21:9 oraz ustawienia FOV;
Czyli rzeczy które powinny być NA STARCIE w każdej szanującej się grze. No ale wiadomo beczezda to małe biedne studio i pewnie nie mieli ani czasu ani pieniędzy na implementację :(
Cholera, a już trzymałem pudełko z grą w ręku, dobrze że się nie zdecydowałem, poczekam aż stanieje :) i może wtedy się skuszę.
Spoko, za rok jeszcze jak wyjdą mody to będzie można kupić dla zabawy za 40zl w Biedronce. Jak jeszcze do tego czasu ponaprawiają, pousprawniają, pododawają i może skończą do roku czasu to wtedy będzie można pograć.
Na razie gram w F4 GOTY i bawię się bardzo dobrze, ale lwia część tej zabawy to mody, które skutecznie polepszają wrażenia z gry i możliwości grania.
Ha! I co hejterzy? Fallout i Bethesda idą po grę roku, a wy to tylko narzekacie...wy, wy, wy...
Kontynuujemy również prace nad niewiarygodną listą aktualizacji gry.
Mają rację, też im nie wierzę i myślę, że ja nie jedyny :P
Zresztą miesiąc po premierze i poza kilkoma usprawnieniami, głównie dość drobnymi, bez zapowiedzi naprawy sporej liczby bugów oni dopiero chwalą się, że za jakiś czas będą mieli orientacyjny plan jak naprawić rozgrywkę.
Nooooo, trochę słabo.
Najbardziej rozwalił mnie ten punkt:
otrzymamy opcję Push-to-Talk, wsparcie dla rozdzielczości 21:9 oraz ustawienia FOV;
Czyli rzeczy które powinny być NA STARCIE w każdej szanującej się grze. No ale wiadomo beczezda to małe biedne studio i pewnie nie mieli ani czasu ani pieniędzy na implementację :(
Mieli czas i tym bardziej pieniadze. Chcieli po prostu wydac to w jakims platnym DLC u nich w shopie ale zrobil sie "nieoczekiwany" szum...i trudno, musza to wrzucic w bezplatnym patchu po swietach, graczom nigdy nie dogodzisz. Odbija to sobie pozniej... ;)
BUHAHAHAHA aaaa hahahaha
Najlepszy jest ten fix z power armorem - otwarcie mówią, że nie wiedzą czy zadziała. Jak utknąłeś w power armorze to kaplica, nawet devsi nie pomogą :D
I ciekawy jest fakt, że Bethesda od jakiegoś czasu odmawia zwrotów. Aż tyle ich jest?
To już jest kompromitacja...
- w Skyrima SE (i ponoć Fallout 4 też) nie da się pograć bez konieczności rozłączenia z internetu bo inaczej grę wywala po starcie przez próbę połączenia się gry z serwerm Bethesdy
- wszystkie gry od czasów Morrowinda (~2001 rok) robią na tym samym silniku - po taniości, jak najmniej wysiłku, drogo biorą a resztę roboty zostawiają moderom za free
- Elder Scroll 6 ma być na tym samym silniku... bo im się nie chce wysilać
- Fallout 76 to już śmiech na sali...
Jak Bethesda nie zmieni nastawienia to szczerze liczę na to, że ten pozew zbiorowy (temat odmowa zwrotu pieniędzy pomimo, że konsumenci mają do tego prawo) wydoi nieźle tę firmę z pieniędzy i spowoduje jej upadek. A markę Falloutów i Scrollsów niech przejmie inna firma bo chyba gorzej być już nie może.
Może być gorzej - gdyby Fallouta przejęło EA. Ale na EA skala "gorzej" chyba się już kończy...
Xsaroth -> Tak dokładnie jest, silnik z Morrowinda to ten sam co w 76... Brak słów.
Niech zgadnę - "duże" dlatego, bo będą zajmować po 50 gigabajtów?
To dobra informacja.
Mogli by powiększyć STASH do 1000 zamiast do 600, było by wygodniej.
Tak bronisz f76 a nawet nie wiesz dlaczego z taką nie chęcią powiększają stash do 600, na więcej nie licz bo po prostu ich to kosztuje realne pieniądze...
tankshtela ---> buduję od 20 lat systemy informatyczne, wiem na czym polega problem.
Ja sie na tym nie znam i chetnie dowiem sie czegos nowego. :)
W jaki sposob zwiekszenie pojemnosci skrytki w grze generuje dodatkowe koszta?
Zreszta Stacjo Benzynowa chyba jednak to Ty nie do konca sledzisz newsy. O ograniczeniu stasha wypowiadali sie zawsze w kontekscie balansu surowcow, broni i innych przedmiotow, ktore moga stracic na wartosci jezeli bedzie mozna wszystko "odkladac na pozniej". W odniesieniu do zwiekszenia limitu zaledwie (a dla mnie zdecydowanie aż) o 200kg - nawet w objasnieniach do tego patcha napisane jest, ze narazie chca testowac wplyw takiej zmiany na balans i potem z czasem podnosic limit.
Sir klesk ---> jeżeli chodzi tu o pieniądze to tylko w jakimś mikroskopijnym zakresie.
Chodzi nawet nie o samą pojemność w wadze co o ilość przedmiotów które jednocześnie znajdują się w grze. Upraszczając każdy przedmiot w połączeniu z graczem to osobny record. Każdy przedmiot ma swoje zużycie itd. Wszystko to razy ilość graczy i ilość przedmiotów, a wszystko na serwerach a nie lokalnie.
Jakoś sobie to wyliczyli że przy 400 na gracza będzie dobrze i boją się że jak dadzą więcej to przestaną im działać zależności jakie zrobili w grze - balans lub że im przestanie się system wyrabiać.
Kolejnym problemem może być również ilość zasobów serwerowych zarezerwowana dla jednego gracza.
Ale ja bym się tym specjalnie nie martwił, będzie 600 a później zapewnie więcej.
A nie lepiej byłoby zrobić grę od nowa?
Za późno.
To ich 'wieczne wsparcie' skończy się pewnie na kilku aktualizacjach.
Ja myślę, że tu akurat sprawa może być taka jak z NMS - dziesiątki aktualizacji potem i da się w to grać. Bethesda bardzo pompuje tego Fallouta i łatwo nie odpuści. Chyba, że naprawdę lawinowo ludzie przestaną w to grać, ale nadal - z NMS też tak było. Ja sądzę, iż potencjał jest, lepsze pytanie brzmi - kiedy będzie ok?
Problem polega na tym, że dla nich idea wsparcia gry po premierze jest czymś nowym. Wypuszczając Skyrima SE nie dość, że nie naprawili najbardziej rażących błędów podstawki to jeszcze dorzucili nowe, z którymi nic nie zrobili.
Pytanie więc, czy studio bez doświadczenia w tej kwestii da sobie radę z utrzymaniem i rozwojem gry.
Informacja o błędzie z pancerzem, którego nie potrafią naprawić, rozłożyła mnie na łopatki.
Pracują z tym silnikiem od tysiącleci (w kalendarzu "slinikowym") i... wciąż ich zaskakuje.
Fallout 76 otrzyma w grudniu co najmniej dwa duże patche
Pierwszy doda 25 Gb z masą błędów, ale naprawi błędy i bugi premierowe, drugi 75 Gb odinstaluje w pełni grę i zainstaluje ją ponownie naprawiając błędy z tego pierwszego i przywróci błędy i bugi z premiery.
Wiem to może być prawda...
It just works...
https://www.youtube.com/watch?v=40D7u1BcmrE
A niech to rozwijają, chętnie w to zagram gdzieś za rok czy pół jak będzie się to nadawało to grania. O ile w tedy jeszcze ktokolwiek będzie w to grał, bo przecież to online ;)