Demo technologiczne "fanowskiego Half-Life'a 3" już dostępne
Szczerze to myślałem, że pokażą chociaż jakąś lokację z gry w której będzie można pochodzić.
sasek jak sama nazwa wskazuje demo technologiczne, czyli badaja silnik itp...po co wrzucac filmik z zabugowanym modem?dobrze ze cos robia...
Niby tak, ale liczyłem jednak na coś więcej niż jestem w stanie sam zrobić na silniku UE4. Większość to bazowe efekty.
@dj_sasek
Sam jesteś w stanie to zrobić? To dlaczego nutę usiądziesz nad modem? Nieśmiertelność nazwiska dzięki stworzeniu moda HL3 czy innego tytułu, zapeoszenia na kilka konferencji growych - jakbyś umiał to co w tym demie to byś to zrobił ;) póki co to tylko się przechwalasz.
Napracują się chłopaki, a jak gra zacznie nabierać kolorytu, prawnicy Volvo zakończą zabawę. Trochę szkoda, ale trzeba być realistą.
Wątpię. Valve chyba nigdy nie zamknęła żadnego moda na podstawie ich gier.
Niech chwalą się głośniej!
A zapewne jak gra będzie w stopniu zaawansowanym to ktoś z Volvo ich pozwie i każe zabrać zabawki bo ćoś tam, i gra skończy jak każdy inny fanowski twór oparty na jakiejś licencji (Tak, patrze szczególnie na te związane z EA i Star Warsami.)
Black Mesa jakoś powstaje, do tego pojawiła się na Steamie we wczesnym dostępie. Bez pozwolenia Valve, by do tego nie doszło. Ekipie Gabena nie przeszkadzają takie fanowskie projekty. Wręcz przeciwnie, starają się je wspierać.
Black Mesa to remake HL1, a tu chodzi o "kontynuacje" o którą prawie każdy się ubiega, i w którą wszyscy przestali wierzyć że kiedykolwiek powstanie. To nie chodzi o żaden mod tp Team Fortress czy CS, tylko o kontynuacje Half Life opartą o wyciekły scenariusz
Black Mesa to remake lub remaster HL 1 (zmian jest stosunkowo mało na levelach) na silniku Source na którym powstało HL 2. Twórcy tego projektu dogadali się z Valve więc nie robią im problemów.
To samo z Tomb Raider 2 remake demo na silniku Unreal Engine 4. Nikt Nicobasowi nie robi problemu, bo Crystal Dynamics zrezygnowało w 2008 roku z tworzenia remaku 2 części po niezbyt dobrej sprzedaży w 2007 Anniversary czyli remaku TR 1.
Inaczej było z Resident evil 2 na Unreal Engine 4, gdzie zablokowano wydanie fanowskiego projektu, gdyż Capcom w 2015 wpadł na pomysł, by stworzyć remake dwójki od podstaw, a ten fanowski projekt trochę im nie był na rękę mimo, że był remasterem.
Najlepiej ma się sprawa z modami na udostępnionych narzędziach modderskich. Nikt nie blokował nigdy modów do Tomb raidera 1-5 na Tomb Raider Level Editor czy modów dużych do Gothica 1 i 2 jak Mroczne tajemnice czy Edycja Rozszerzona do G1 czy Returning lub Dzieje Khorinis do G2 Nk czy do Skyrima, a obecnie powstaje przecież do niego ogromny mod Skywind, gdzie modderzy próbują przenieść całego Morrowinda na silnik Skyrima. Oczywiście pod warunkiem, że nikt nie spróbuje brać opłat za swoje mody.
Najbardziej narażone są zawsze projekty fanowskie, które powstają na innym silniku niż gra i narzędzia modderskie.
Lepiej wtedy zmienić nazwę jak Residence of Evil: The Game, który naśladuje Resident evil remake.
A już twórca Drakan Remake, który tworzy na silniku Unity remake Drakana z 1999 obawia się o blokadę.
Jak patrzę na komentarze topyrza czy blurka, to ewidentnie chłopaki z młodego rocznika albo potrzebują lecytyny na krótką pamięć.
Przecież Valve słynie ze WSPIERANIA moderów. Ile to projektów wyszło dzięki ich wsparciu, jak np. CS? Dzięki nim przecież gearbox urósł w siłę jak robili dodatki do Half Life`a. Valve to akurat ostatnia firma po jakiej bym się spodziewał takiego numeru.
Tylko że CS był grą sieciową, a nie "kontynuacją" której prawie każdy się domaga.
Był na początku modem, który Valve wzięło pod swoje skrzydła i stał się pełnoprawną grą. Valve to nie Disney.
Poza tym, to jest kontynuacja co najwyżej w nazwie.
@Kaczmarek35 Przecież jest od dawna do kupienia na Steamie, w tym filmiku jest porównanie Black Mesa Mod do wersji płatnej na Steam.
https://www.youtube.com/watch?v=ifZxowTNsWk
Black Mesa jest na steam ale nie jest ukończona ale nie długo będzie
hej ludzie podobno powstaje nowy projekt zwany "half life 33"
looknijcie
link: [link]