Polski FPS World War 3 sprzedaje się świetnie
Mam wrażenie, że brak open bety i ogólne NDA nie przysłużyły się twórcom. Wrażenie źle zarządzanego projektu. "Kasa z góry PLS!"
mnie osobiście szkoda czasu na to.
zaraz RDR2,
lada chwilka BFV,
cały czas gram w Blackouta w COD - który jest ZNAKOMITYM trybem BR,
a aktualnie wbijam 2500h w R6
Nie ma miejsca na kolejnego FPS. Szczególnie tak działającego.
Battlefield V? Po bardzo dobrej 4 i średniej 1, najnowsza odsłona wypada bardzo blado.
@sinbad
Widzisz, innym szkoda czasu (a tym bardziej pieniędzy) na BFV i dlatego szukają alternatywy lub następcy BF4. Kiepski start - oczywiście ze ujowo ale mimo tego i tak większość graczy pokłada nadzieje w tytule.
Dla mnie nie ma miejsca na takiego FPS jak BFV który poza grafiką nie ma nic ciekawego do zaoferowania (a skoro BF1 mi nie przypadł do gustu to i BFV i nie przypadnie).
Zgadzam się z resztą, BFV to starszny syf (jestem fanem BF, 900h w BF1, 1500h w BF4) i dlatego szukam innego FPSa który go zastąpi. Battle Royale mnie nie jarają totalnie więc Blackout odpada. Liczłem na WW3 ale poczekam do końca grudnia i zobaczę co z tego wyniknie.
Nie wiem - wy próbujecie mnie przekonać? Do czego?
Mój czas mój wybór moje pieniądze.
BFV na start będzie przynajmniej działać i będę miał z kim grać na 100% (znajomi z discorda na dwa pełne 4 osobowe squady mają preorder).
Pokładałem nadzieje już w kilku takich grach:
DayZ, Squad (choć tu jest dobrze ale za mało się dzieje) i jeszcze troche innych. Nawet jak rzucę BFV po 1-2 miesiącach to będzie to tytuł o wiele lepiej dopracowany niż WW3 kiedykolwiek będzie.
Nikt Cię nie chce przekonać. To sekcja komentarzy, komentujemy, wyrażamy opinie. Jak widać część z nas chciała wyrazić opinię, że pokładamy nadzieję w WW3 jako zastępstwie dla według nas gównianego BFV. To tyle. Jak tobie się BFV podoba, to spoko.
Komentujemy powód dla którego jesteśmy zainteresowani WW3 w ogóle.
Nie bądź taki insecure.
To tylko pokazuje jaki jest popyt na takie gry.
Szkoda, że twórcy dali ciała na start, ale potencjał jest spory.
Pozostaje czekać na poprawę i kierunek rozwoju.
Dokładnie.
Popyt jest, a ilość ocen negatywnych za zwyczajne spartaczenie startu gry we wczesnym dostępie tym bardziej to pokazuje. Ludzie chcą po prostu fajnej gry militarnej bez udziwnień.
Niech studio robi swoje i pracuje, taką ilość sprzedanych sztuk to kupa kasy i mają szansę pracować ostro nad tytułem, który będzie trzymał graczy tak długo, jak długo kolejny CoD czy BF nie wrócą do współczesnych czasów bez udziwnień. Czyli minimum rok (podobno kolejny CoD ma być MW4).
sprzedaje się świetnie, haha, ludzie kupują i zwracają, wystarczy poczytać recenzje, a wy dalej zakłamujcie rzeczywistość, bo polskie, bo polacy rodacy stworzyli, ta jasne, produkt który nawet betą nie powinien się nazywać
Bo to nie jest beta.
LevelCap, streamer z 2 mln subskrypcji chyba też jest Polakiem (z wielkiej dzbanie) bo zachwala:
https://youtu.be/8yP6FFp64hs
Zwracają bo najwidoczniej nie znają znaczenia "EarlyAccess"! Kupują grę w EA trzeba oczekiwać mniejszych lub większych problemów ale jak ktoś ma problemy z czytaniem i myśleniem to później wielce oburzony zwraca grę a na koniec wystawia ocenę negatywną (powinno być blokowane ocenianie w EA).
Chyba coniektorzy zapomnieli o problemach jakie miał BF4. Ciagle wywalanie z gry, problemy ze znalezieniem serwera i co tam jeszcze....a sama gra kosztowała dużo więcej oraz robiło ją duże znane studio z dużo większym budżetem.
A jak sytuacja na chwilę obecną ? Uporali się już z tymi serwerami czy dalej kiszka ?
Mogli przed wypuszczeniem rzucić to za free w jakieś weekend i zobaczyć czy przed debiutem nawet w early access nie będzie kichy. No cóż spaprali sprawę. Ja poczekam ok msc. Jak naprawią i wtedy kupię
WW3 nie kupowałem, ale sprawdzę za parę tygodni jak wygląda sytuacja, jak serwery będą stabilne to kupię.
Nawet jak z tych 100 tyś za miesiąc zostanie 10 tyś i będzie to liczba stabilna, to będzie to niezły wynik do dalszego rozwoju.
Mimo, że gra mnie kompletnie nie interesuje (szarobure modern shootery znudziły mnie już za czasów Xboxa 360) to cieszy jednak sukces polskiego studia.
Dla tej gry są dwie opcje. Ludzie pograją max dwa miechy w dużej ilości, potem będzie spadek, i gra padnie po roku. Albo będzie sukcesem :) Poziom 10-20 tyś byłby już naprawdę spoko,biorąc pod uwagę że jest Cod i BF. A jakby coś poszło nie tak, to mogą przejść na darmową wersję, tak jak to miało być od początku.
Najpierw to studio musi się pozbierać. Początek mieli fatalny a ludzie nie zapominają takich rzeczy. Szkoda że im padły te serwery. Po 1 h spojrzałem to było 78 % polecanych opinii. Gdyby nie padły serwery mogłoby być jeszcze więcej. No a teraz mamy 50 %. Jeszcze wczoraj było 40 % więc powoli do góry idzie.
Mnie dziwi że serio nie zrobili tych otwartych beta testów. Tam wszystko idzie wybaczyć i by wychwycili jak serwery by działały. A tak testowali pewnie koło 5000-10000 tys ludzi i myśleli że starczy. No trochę szkoda bo teraz będą płacić za błędy. Grę może kupię za kilka tygodni. Jednak musi być przynajmniej 75 % i koło 50 tys graczy. Tak nie kupię tego.
Mam wrażenie, że niektórzy stawiają poprzeczkę za wysoko, po hasłach pokroju "polski BF". WW3 to gra, która walczy na poziomie Insurgency, jeśli przeciętna liczba graczy miesięcznie będzie wynosić około 2000 (tak dwa miesiące po premierze) to będzie można mówić, że gra jest "zdrowa, żyje i jest sukces".
Tak samo szczytowa liczba graczy (all-time-peak) na poziomie 15 - 20k będzie bardzo dobrym wynikiem.
Praca dla Farm51 dopiero się zaczyna, gracze będą zaraz głodni aktualizacji.
Cieszy taki obrót rzeczy. Cała sytuacja z technicznymi komplikacjami jest przykra, ale gry w dzisiejszych czasach mają znacznie dłuższe życia, niż kiedyś. Wystarczy, że twórcy do sytuacji podejdą ze skruchą - co już robią przepraszając i dzielnie przyjmując wszelką krytykę. I także w związku z podbudowywaną przez youtuberów i graczy rywalizacją WW3 z nowym Battlefieldem, mam uczucie, że prawdziwą premierę WW3 będzie miało w okolicach premiery tego drugiego. Teraz gra może sobie pozwolić na jedno czy dwa potknięcia, ale za ten miesiąc wszystko musi być dopięte na ostatni guzik.
Gra jest niesamowicie słaba. Drętwa, na ultra wygląda po prostu brzydko, tekstury w niskiej rozdzielczości, dźwięk broni jest śmieszny, reszta audio też strasznie biedna. Wszyscy zachwycali się modelem strzelania mimo tego, że przypomnia on strzelanie plastikowymi zabawkami Bez odrzutu i wagi. Tego samego dnia zagrałem w BF4,który jest praktycznie pod każdym względem lepszy. Jedyne co w WW3 jest fajne to personalizacja sprzętu, ale po wejściu do gry bieda. Czułem się jakbym zapłacił za słaba grę F2P.
Oddałem po 30 minutach i z całego serca nie polecam. Nie wierzę że w ciągu 18 miesięcy ta gra zmieni się w coś co będzie miało do zaoferowania więcej niż Battlefield sprzed 5 lat. Nawet w Insurgency lepiej się strzela. Szkoda.
Ja w to nie grałem, ale odnoszę wrażenie że Ty też nie. Tu masz porównanie odrzutu z BF4 --- https://youtu.be/lSSbvsM5WR8?t=59s
Kromka jest obkupiony w akcje farmy, więc nie warto mu wierzyć to tani naganiacz.
Jak on mógł przetestować grę w 30 minut jak 30 minut to logowanie trwa haha :)
Logowanie trwało wczoraj 10 sekund na serwerze AS.
Jeśli dla ciebie wystarczającym argumentem że strzelanie w WW3 jest dobre to filmik kromki pokazujący, że celownik ucieka do góry... to nie mamy o czym rozmawiać :)
Najważniejsze dla nich będzie ilu aktywnych graczy jest na serwerze. To będzie podstawowe kryterium , jak będzie dużo to gra się rozwinie, jak nie to cóż... umrze w zapomnieniu.
Cieszy mnie to, ale te błędy z połączeniem już nie bardzo. Oby jak najszybciej to naprawili, bo sam zamierzam za jakiś czas kupić :)
To tylko pokazuje naiwność ludzi. Kupują grę od niewielkiego studia które dopiero co wyprodukowało coś większego a cała masa ludzi myśli że skoro jest już w sprzedaży to musi być wszystko idealnie. Serio? Na jakim świecie się urodziliście? Jeszcze się nie nauczyliście?
Teraz już każda gra mająca premierę jest jak w fazie Beta.
Wydaliście pieniądze na premierę (i przed nią) no to dostaliście co chcieliście. Masa negatywnych ocen dopiero co raczkującej grze. Polecam w przyszłości zagłębić się w temat zanim zakupicie jakąkolwiek grę na steamie. Poczekać na gameplaye czy recenzje, ale nie pupka boli bo chce się być "pierwszym".
Przecież można oddać chyba grę jeśli się nie przegrało więcej niż dwie godziny, więc nie wiem kogo tutaj pupka boli. Mimo, że zaliczyli faila na start, to i tak wyraźnnie jest napisane że gra jest w fazie BETA, więc jak dla mnie mogłoby nawet nie być serwerów przez parę dni, bo twórcy mają do tego prawo.
Nic nie działa łączy i klapa. Nędza ta gra klapa totalna.
20 minut włączać grę toż to absurd. Widać że to beta skończona w 10%.
Tragedia nie gra do pięt nie dorasta BF4. Ładowanie i ładowanie. Mapy za ogromne na tylu graczy 30 to za mało. Jak ktoś ma zamiar kupić to wstrzymać się minimum do stycznia.
Masz pecha jak na razie i tyle. Dziś rozegrałem z 7h,gierka warta stówy. Teraz tylko czekać az dobrze ogarną jak na razie min.serwery i optymalizację.
@ChuckNorris
Za duże mapy na 30 osób? Spoko. Tylko, że to beta. Mapy są już pod większą liczbę graczy w przyszłości np 64. Albo jak nie to je zmniejszą właśnie dzięki wczesnejmu dostępowi. Następny co nie rozumie co kupił - to nie jest pełna wersja :D myślcie ludzie...
Udało mi się pograć 4 rundy. Kilka wniosków:
- customizacja nie działa bo ją wyłączono. Mimo tego liczba elementów do ustawienia jest fajna i przede wszystkim zdroworozsądkowa.
- mapy, Warszawa cudna, Berlin słaby (głównie przez kolorystykę), do Moskwy się nie dobiłem przez błędy połączenia
- optymalizacja to na razie bajka przyszłości. Na najniższych detalach mam od 20 do 50 fps. Na tym samym sprzęcie wyglądający zdecydowanie lepiej BF 4 na Ultra z MSAAx4 chodzil stabilnie od 70 fps w górę. No ale niech sobie szlifują to, może uda się w przyszłości osiągnąć w miarę przyzwoity poziom techniczny.
- destrukcja otoczenia jakaś tam jest tzn. ograniczona do pojazdów które mogą rozwalać murki, latarnie itp.
- z jakiegoś dziwnego powodu znika minimapa, by za chwię na pare sekund się pojawić. Jeżeli jest to uzależnione od jakiegoś gadgetu to raczej słaby pomysł
- o łączeniu z master serverem napisano już wszystko - gra uruchamia się 10 minut, kolejne 10 łączy się z serwerem, dopiero wtedy mamy menu. A i tak potrafi się wysypać po drodze.
- animacje przeskakiwania przez przeszkody to chyba na razie placeholder. Rozumiem zamysł i pewną antybattlefieldowość (parkour z całym ekwipunkiem od DICE wygląda fajnie, ale ma się nijak do rzeczywistości), ale wykonanie techniczne jest po prostu złe. Postać się blokuje lub spada pod teksturę i teleportuje nas kilka metrów dalej
- strzelanie z broni jest bardzo spoko. Youtuberzy jarają się motywem leaningu za pomocą Q i E. Nie jest to żadne odkrycie Ameryki, bo od setek lat jest to w Armie. Ale dobrze, że WW3 stara się to eksponować i dobrze się z tego korzysta.
- UX Design oszczędny do granic możliwości, ale nie jest to kwestia której nie pójdzie poprawić.
Na chwilę obecną WW3 to bardziej niedorobiony technicznie bieda-Battlefield 3 niż realne zagrożenie dla V. I wielka szkoda, że ten start wygląda jak wygląda bo gdyby chociaż połączenie z serwerami i optymalizacja stały na wyższym poziomie to strzelam, że Farm 51 mogłoby podkraść sporo graczy właśnie od DICE.
Najgorsze jest tylko to że gra jest głównie skierowana do biegania w grupie wtedy odbijanie baz ma jakiś cel, a z tego co widzę co się teraz dzieje to każdy lata gdzie chce. Rozumiem że to dopiero pierwsze dni i nie każdy wie o co biega. Może za kilka miesięcy ludzie będą bardziej ogarnięci i będzie teamwork tylko obawiam się że za pół roku to graczy będzie jeszcze mniej niż teraz. Fajna odskocznia od BFa ale jednak tryb arcadowy daje więcej frajdy niż taki symulator pola bitwy.