Znamy datę premiery drugiego dodatku do Kingdom Come: Deliverance
Może wraz z premierą DLC, dadzą nowego patcha do podstawki? To chyba graczy bardziej interesuje niż samo DLC. : P
Na wersji 1.6.2 z sierpnia nie było bugów w żadnych zadaniach. Wszystkie questy w grze szło ukończyć.
Działanie gry było dużo lepsze niż przy premierze.
Nie zauważyłem problemów z zapisywaniem gry.
Gdy chciałem wyjść z gry gra zapisuje się i jest to od jakiejś wersji.
We wszystkich recenzjach tylko te 3 rzeczy były wymieniane w minusach, a to wszystko zostało poprawione.
Recenzje 7,5 do 8,5 są krzywdzące skoro wady zostały wyeliminowane. Masa tytułów AAA dostawało recenzje 8,5 do 10,0 mimo wad, które nigdy nie pójdzie poprawić (słaba fabuła, nieciekawe zadania, płaskie postacie, dialogi nudne)
W Kingdom Come:Deliverance masz to w zaletach gry.
Gra ma mnóstwo plusów - Klimat, fabuła, questy, dialogi, główny bohater, postacie, polityka, humor, ciekawy świat i świetna eksploracja, wygląd lasów, zamki robiące wrażenie,
system walki, jazda konna, skradanie, włamywanie i kradzież kieszonkowa, polowania w lasach, wiele dobrych rozwiązań rpg, kodeks, gra ma wiele podobieństw z Wiedźmina 1 i TES- Skyrim od tej dobrej strony tych gier, bitwy, klasztor (równie klimatyczny jak w Gothic 2 i Risen 1), zbroje bardzo starannie zrobione itd
Nie wiem o jakich błędach mówisz, bo u mnie tylko jeden błąd zdarzał się przez 110 godzin.
Mianowicie, gdy szybko wjechałem na koniu galopem do miasta Rataje nie wczytały się na czas tekstury i dopiero po 5-10 sekundach wskakiwały. Przy wolnej jeździe konnej lub na nogach było ok
Ale miałem wgrane tekstury HD i wszystkie ustawienia w grze na ultra. Instalacja na dysku SSD do tej gry jest obowiązkowa.
Przydaje się też więcej ramu niż 8gb, bo to jest za mało oraz silny procek. Nie wiem czy wiesz, ale od premiery poprawili ponad 1000 błędów w grze w tym blisko ok połowy dotyczyły zadań. Następny patch pewnie pojawi się w październiku wraz z premierą drugiego dodatku.
Gra będzie miała jeszcze długo wsparcie, bo zapowiedziane są też dodatki nr 3 i 4 oraz oficjalne udostępnienie narzędzi modderskich. Gra będzie wspierana przez twórców minimum do wiosny/lata 2019, a później pewnie będą ją szlifowali modderzy jak w przypadku Skyrim, jeśli silnik gry pozwoli na dogrywanie wielu modów jednocześnie bez konfliktów jak przy Skyrim. Inaczej wszystkie udoskonalenia będą musiały być w jednym modzie.
@Cziczaki @tosiekkeisot kiedy ostatnio graliście w tę grę, czy dalej poprostu powtarzacie stare żarty?
Aktualnie jest to jedyna gra w którą grywam, i gierka wciąż ma błędy techniczne. 1.6.2 ma poprawine błędy z questami itp. działaniem mechanik gry ale nie z optymalizacją. Niewątpliwie musi być lepiej niż było na premierę, ale wciąż kuleje, wiedźmina dłużej łatali to i na pewno do Kingdoma jeszcze coś dadzą.
To że tobie dobrze działa, nie znaczy że mi też. Nie owijam w bawełnę i piszę jak jest. Na 1080p i wyższych rozdziałkach jako tako działa. Ale odpal proszę grę w trybie szerokoekranowym z kątem widzenia 110°, a zobaczysz o co mi się rozchodzi. Inne gry (nowsze również) działają bez problemów, tylko ta ma problem i się sypie. I to niezależnie od ustawień graficznych.
Wygooglałem, że z wydajnością może pomóc jakiś program BES, który ogranicza procesor do 98%, gdyż twórcy na 8 rdzeniowe procesory pisać nie potrafią, więc przeciąża rdzenie kiedy inne nie mają co robić. Dziwne, że gierka ponoć byłych pracowników 2K Czech (tak kiedyś przeczytałem), a nawet nie mogli nikogo zatrudnić do siebie co wie o co chodzi w takich sprawach.
Ale ludzie i tak będą minusować takie komentarze, bo wiadomo, u nich działa dobrze bo nie mają ośmiu rdzeni, to trzeba hejtować tym, którym gra nie działa stabilnie.
Sprawdziłem, ustawiłem by ograniczał rdzenie na -2% i gra działa lepiej, aczkolwiek po jakimś czasie jak np. wbiegnie się koniem do miasta czy lasu to znowu zaczynają się problemy z teksturami lub zatrzymanie gry na kilka sekund, jednak ten program BES znacznie ograniczył częstotliwość występowania tego problemu, co tylko potwierdza że twórcy gry nie wiedzieli że gracze mogą już grać na 8 rdzeniach zamiast 6 czy 4, dziwne że w testach nawet nie brali pod uwagę takich procesorów.
Gierka kończona i optymalizowana na szybko. Tak czy inaczej ten program jest warty zapamiętania.
Ja tam nie wiem co wy chcecie od odpymalizacji tej gry.Mi na i3 7300 GTX 1050 2 GB i 8 GB ramu gra chodzi dość płynnie w 40-45 klatkach i nawet podczas sporych bitew fabularnych klatkarz nie spada poniżej chwilowych 35
Kurcze wypadnie za rok kupić wydanie zbiorcze po wszystkich dlc. Lubie takie klimaty ale jak przechodzę raz to nie bardzo sięgam po dodatki.
Dokładnie, jak będzie GotY za 50zł albo nawet w Humble Bundle za $10 to będzie się można zastanawiać.
Gra jakby wyszła nieco później i bez tych błędów która miała na premierę to oceny od recenzentów oscylowałyby w okolicach 9-9.5. Ale w sumie ocen też jakiś najgorszych nie zebrała pomimo tragicznych błędów. Teraz tylko czekać na to DLC.
Ta gra powinna mieć premierę dopiero TERAZ.
Mam, ale jeszcze nie skończyłem. Niby wszystko w tej grze mi odpowiada, koncept, pomysły, fabuła, rozwój postaci, ale w pewnym momencie zaczęło mnie drażnić to, że gra próbuje być realistyczna do bólu. Czekanie na skończenie animacji przy robieniu czegokolwiek, mnóstwo łażenia i szukania, dbanie o wyspanie się czy o jedzenie, mało intuicyjny interfejs oraz mapa. Pewnie kilka lat temu bym szybko skończył grę i ocenił bardzo wysoko, ale dzisiaj to nie mam ochoty na takie granie.
Bezi2598
Ale w tej grze nie ma nic trudnego w sumie.
Te stwierdzenia były mocno na wyrost.
Grałem na trybie Hardcore i nie odczułem tej trudności, a co dopiero, gdybym grał na normalnym poziomie :)
Nie trzeba niczego szukać z tego co wiem na Normal.. Są znaczniki chyba, że wyłączysz Huda lub zagrasz na Hardcore.
Walka szybko staje się dość prosta. Trochę treningu.
Idiotyczne to jest to, że tak łatwo od początku gry jest w Tesach czy AC. Postęp nie cieszy, gdy w Gothic 1/2/Risen 1/Elex czy KCD czuć, że stajemy się co raz mocniejsi, gdy na początku byliśmy słabeuszem. Najgorszy wybór to skalowanie przeciwników. Gry takie od początku są łatwe, ale wszystkie postępy nie mają znaczenia, bo i tak wrogowie zawsze są na naszym poziomie (Oblivion, Skyrim, słyszałem, że też w AC Odyssey)
Eksploracja w KCD jest na bardzo wysokim poziomie. Ma się ochotę zaglądać w każde miejsce.
Z dotychczasowych gier pod tym względem jedynie tak dobre były Gothic 1, Gothic 2 NK, Gothic 3, Risen 1, TES -Skyrim i ewentualnie z nowszych Wiedźmin 3 oraz AC Origins/Odyssey.
Siłą KCD są też elementy rpg. Wiesiek 3 ma dużo mniej w sobie rpg niż KCD czy seria TES.
Świetnym pomysłem było też zrobienie gry historycznej, a nie fantasy, bo to rzadkość. Średniowieczne Czechy to dobry wybór. Kodeks z opisami miejsc i postaci na wzór tego co mieliśmy w serii Assassin's creed począwszy od AC II.
Ale każdy lubi co lubi. Jednemu bardziej pasuje KCD, a innemu prostsze casualowe rozwiązania z AC.
Ja lubię zarówno serie Gothic, Risen, TES, Wiedźmin, AC, a także KCD. Serie Gothic, TES, Wiedźmin mam bardzo mocno zmodowane.
Wszystko ładnie, wszystko pięknie, ale muszę się przyczepić do jednej rzeczy ;) Akurat w Skyrimie nie mamy typowego skalowania poziomu przeciwników do naszego; przecież grając postacią na 1 lvl możemy natrafić na przeciwnika który, że tak powiem załatwi nas na hita. Działa to również w drugą stronę i np. na 50 poziomie natrafimy na wielu przeciwników których my będziemy zabijać na "strzał". Owszem skalowanie w Skyrimie działa tak, że im wyższy poziom mamy tym spotykamy mocniejszych przeciwników, ale przecież Ci słabsi cały czas występują na "przemian" z silniejszymi. Dlatego ja grając miałem duże wrażenie progresu kiedy na 40lvl miałem problemy ze smokami, a na 80 radziłem sobie ze wszystkim bez problemu (grając na legendarnym poziomie trudności dodam). Pamiętajmy, że to nie jest Oblivion, gdzie przez skalowanie odbiłem się od tej gry.