Konsole xbox one s oddałem do sklepu na gwarancje 18 września by ją wysłali do serwisu i powiedzieli mi że naprawa potrwa max miesiąc. Nie wiem jak to wygląda w praktyce ale jeżeli oddawaliście konsole Microsoft to ile czekaliście na naprawę.
Posępne się. Szukam teraz fajnych ofert One X i zastanawia mnie kwestia gwarancji: zazwyczaj sprzedawcy piszą żeby im oddawać konsole i oni prześlą do serwisu. Czy w takim wypadku nie lepiej odrazu uderzyć do Microsoftu?
No i zrobiłeś głupotę bawiąc się w serwis przez sklep. A wystarczyło tylko przeczytać FAQ na stronie Microsoftu.
Kiedyś znajomy kupił w sklepie nowego laptopa, który po pewnym czasie mu się zepsuł. Wysłał więc od razu do firmowego serwisu, gdzie doradzono mu by spadał na drzewo, bo laptop jest refurbished i nie ma gwarancji. Zrobił więc karczemną awanturę w sklepie i w ten sposób załatwił sprawę. Oczywiście niczego nie sugeruję, ale zastanawiające jest dlaczego sklepy chcą, by to im odsyłać konsolę, skoro MS oferuje serwis door-to-door. Tym bardziej, że MS nie potrzebuje żadnego dowodu zakupu, wystarczy mu tylko numer seryjny sprzętu.
A MS nie daje przypadkiem tylko 12 miechow gwarancji, a po tym czasie masz kolejne 12 w ramach niezgodnosci towaru z umowa ale juz ze sklepem?
Ja czekam cierpliwe i xbxo one s kupiłem w euro agd i przedłużyłem gwarancje na max 3 lata bo podstawowa gwarancja na konsole to 2 lata. Zawiozłem do sklepu bo tam kupiłem konsole i łaski nie robią muszą konsole wysłać do serwisu.
A co ma jedno z drugim wspólnego? Serwis dał mu na piśmie odpowiedź, że jego sprzęt był fabrycznie odświeżany, choć sklep sprzedał go jako nówkę.
Mam nadziej że nie zadzwonią do mnie że urządzenie jest zalane cieczą bo się wtedy wkur...... bo przecież na konsole nie wylałem wiadra wody. Takie historie są znane ale żeby sprzedać perfidnie sprzęt który nie miał gwarancji w oryginalnym zapieczętowanym pudle to jest szczyt chamstwa.
Może nie koniecznie na temat ale gdy popsuła mi się myszka razera pod koniec gwarancji odesłałem ja do sklepu a ci po prostu oddali mi kase.
Mam takie pytanie czy da się śledzić konsole w serwisie Microsoft jakimś kodem czy coś....
Powinieneś zadzwonić na infolinię MS. Naprawa na ogół trwa 2 tygodnie. Wysyłają kuriera, który zabiera konsole, a później przywozi do ciebie.
Zrobiłeś źle, reklamując konsole poprzez sprzedawcę. Teraz musisz czekać.