Najciekawsze gry MMORPG, w które zagramy w 2019 roku lub później
Osobiście dla mnie szkoda tracić czas na gry, które na dobrą sprawę się nie kończą. Wolę 5h intensywnej historii niż zbierać grzybki, kwiatki, ubijać tysiące potworów przez lata. :)
Gry MMO nie są dla graczy single player.
Poza tym zamiast 5h banalnej historyjki z jakiejś giereczki, wolę obejrzeć dobry film czy nawet przeczytać książkę. Dla mnie gry to po prostu środowisko do rywalizacji z innymi graczami.
Poza tym zamiast 5h banalnej historyjki z jakiejś giereczki, wolę obejrzeć dobry film czy nawet przeczytać książkę. Dla mnie gry to po prostu środowisko do rywalizacji z innymi graczami.
Dzięki takim ludziom jak ty, za 5 lat nie będziemy grać w nic innego niż kompetytywne multi-badziewia.
@adam11$13
Ależ głupota.
Jest tyle gustów ilu ludzi.
Jedni chcą w grze fabuły, inni sieczki, jeszcze inni szukają społeczności.
Jeśli gry single upadają to dlatego, że gracze ich nie kupują. Biznes to biznes. Nikt nie będzie pracować kilka lat nad tytułem by zarobić kilka groszy.
Inna sprawa, że tytuł single sprzedaje się i zarabia na siebie raz, a kosztuje nieraz więcej niż sandbox dający narzędzia do zabawy bez nagranych dialogów...
W każdym razie to, że ktoś woli MMO nie czyni z niego złego człowieka. Jesteś najwidoczniej w mniejszości, bo mniej gier powstaje dla ciebie. Prezentujesz to samo zachowanie co homo czy feministki - mniejszość, ale chcą być traktowani jak większość... Przykro mi, ale singlowych gier z fabułą jest mniej bo mniej się na nich zarabia. Ja też wolę gry single ale nie obwinię kogoś z innym gustem za ich brak tylko kupuje to czego nie zagrałem jeszcze.
Przykro mi, ale singlowych gier z fabułą jest mniej bo mniej się na nich zarabia.
Chciałbym cię poprawić. Wysokobudżetowych strzelanek nastawionych na singleplayer jest mniej.
Developerzy sami stwierdzili, że pompowanie milionów w coś, co wystarczy na 9 godzin zabawy jest nierentowne.
Pozycje z modułem dla jednego gracza cały czas są wydawane. Strategie turowe i drużynowe cRPG przeżywają obecnie renesans.
bo w takie gry nie gra się dla zbierania grzybków, kwiatków czy ubijania potworów tysiącami. Gra się dla znajomych z internetu i przeżyć "zbiorowych". Jeśli ktoś gra w mmo jak w gry single to naprawdę traci czas.
Możliwe, mimo tego nie widzę różnicy czy samemu zbieram te grzybki i kwiatki czy ze znajomymi. ;) Dla mnie ten sam sens - brak.
A szkoda, bo grupowo wszystko robi się lepiej i nawet beznadziejna gra robi się grywalna.
To już lepiej mieć życie po za komputerem..niż przeżywać razem jakieś rajdy XD Co ty masz,10 lat? Każda gra MMORPG jaka wyszła, zatrzymała mnie na maks 20 godzin. Z czego 10 godzin bawiłem się dobrze, a potem już na siłę. Nieważne czy sam czy z kimś. Jedyna gra w której spędziłem w cholerę czasu, to było Drakensang online.
Stary to po co w ogóle żyć? Zbierasz sobie pieniążki które ktoś sobie kiedyś wymyślił a po śmierci tak wszystko dla ciebie zniknie :V Szkoda marnować czasu na coś co nie ma sensu
Pierwsza gra to będzie klapa. Nie dosyć że trzeba kupić grę, która pewnie z 200 zł będzie kosztowała, to tylko PvP..a śmierć skraca czas w grze , chcesz grać dalej, to płać za nowe życie XD
Ale starzenie się, fajne, było już w Fable,i nie do końca wyszło.
A śmierdzenie po jakimś czasie ciekawy dodatek.
Ale ogólnie MMORPG są takie średnie. Raz że długie jak nie wiem, to nudne. Misje są beznadziejne, grind grind i jeszcze raz grind. Jedyne gry Mutli to gram World of worships i Warframe..i to już dla mnie za dużo.
Nah, ja tam zostanę przy The Elder Scrolls Online. Jedyne MMORGP, jakie kupiłem i sprawdza się nieźle – kiedy mi się nudzi, to mogę pograć, żeby zabić czas, a potem przez kilka miesięcy leży i czeka, aż znów mi się będzie nudziło. Większej ilości bym nie ogarnął.
A co się dzieje z Lineage Ethernal? Projekt umarł? Już dawno temu słyszałem o tej grze i żadnych newsów od tamtego czasu tu nie było.
Masz w artykule na 7 stronie:
NCsoft jeszcze w 2011 roku zapowiedział kolejną odsłonę serii Lineage. Nie opatrzył jej jednak numerem trzy, a do tego całkowicie zmienił założenia rozgrywki, stawiając na rzut izometryczny. Nowa część miała się zwać Eternal, ale niedawno deweloperzy powiadomili o ogromnych zmianach w projekcie (m.in. przejściu na silnik Unreal Engine 4) i przemianowaniu całości na Project TL. Kiedy i w jakiej formie pojawi się ten tytuł? Nie wiadomo, optymistyczne szacunki zakładają, że w roku 2020, ale wziąwszy pod uwagę ostatnie zawirowania oraz brak informacji, ciężko o jakiekolwiek konkrety.
Szczerze to żadna z tych gier nie wygląda (moim zdaniem) ciekawie, chociaż zapał na MMO powoli ostyga, wchodzę do GW2 głownie żeby pograć na harfie i popisać na czacie, czasem wbiję do TESO pograć z 1os. jak w Skyrima.
Już od lat nie grałem dłużej w MMORPGa - parę razy próbowałem w międzyczasie, ale po kilku godzinach gry zawsze się odbijałem. W tej chwili mam na oku Pantheon - może on coś zmieni ...
Nigdy nie lubiałam czekać aż jakaś gra wyjdzie ale teraz widze, jak bardzo mi brakuje tego uczucia na codzień. Ostatnio czekałam na Black Desert, tak jakoś z 4 lata. No i to było jak BDO było jeszcze w alphie na Korei. Ogólnie na tą chwilę błąkam się miedzy Terą, FFXIV a BDO. Po tych perełkach (przynajmniej według mnie) nie liczę na to, że wyjdzie kiedyś takie MMORPG, które będzie godnym następcą. Na tej liście niema nic, co mogłabym nazwać moim przyszłym wirtualnym domem. Próba przerzucenia się na single nie zaspokaja mojego pragnienia pogrania. Chyba popadnę w nicość xd
brakuje jeszcze następnego dodatku do WoW-a
Od małego ubiłem miliony potworów i będę je ubijał ciągle Mmorpg na zawsze
Dual Universe
No no ten cały 'Dual Universe' zapowiada się całkiem przyjemnie, patrząc na filmik to już podoba mi się płynne sterowanie i animacja latania oraz budowanie miast i tego typu rzeczy, klockowate zerżnięte ze SE no ale zapowiada się fajnie. Ciekawi mnie bardzo poniższe:
"I rzeczywiście, produkcja ta ma oferować potężne możliwości i mnóstwo swobody. Nie znajdziemy tu zadań, NPC, a za likwidowanie kosmitów nie otrzymamy punktów doświadczenia. Postać rozwiniemy poprzez crafting, budowanie oraz eksplorację. Dodajmy do tego jeszcze handel, bo on też odegra tutaj ogromną rolę."
Np. wydobywanie surowców i budowa jakiegoś pro turbo statku, którym będzie można wydobywać surowce czy to wiertłami czy laserami lub innym sposobem, a potem w takim transportowcu zawożenie do miasta lub do swojego budynku, który posiada opcję handlu itd. a handel np. globalny, albo podzielony np. na galaktyki lub pobliskie planety czy też miasta :d. Dodatkowo mogliby dodać kontrakty np. zlecenie przewiezienia tego i tego surowca z miejsca A do B :). Super by było gdyby dodali moduł cloacku żeby można było się zbunkrować czy to jako pirat żeby przechwycić łup jak i tajny kurier w jakimś małym szybkim statku do małych przesyłek lub ogromny frachtowiec :D
Ashes of Creation
hmmm z opisu widać coś podobnego do starego dobrego L2 C4-5. Pod względem magii itd. wygląda całkiem przyjemnie, ciekawe jak wyglądać będzie zadanie supporta medyka oraz system bufów o ile będzie, fajnie by było gdyby zrobili tak jak w L2, że bufy mogą dawać tylko nieliczne klasy i to bufy dla całego party jak i pojedyńcze osoby poza lub cały konkretny obszar:). To widać już dwie gierki na które będę czekał:)
Mamy 2020 i wszystkie te gry nawet nie weszly w kolejna faze (alfa -> beta itp) a co dopiero mowic o premierze. Scam.