Pierwszy długi gameplay z polskiego World War 3
Trudno oceniać grę na podstawie krótkiego gameplaya i to we wczesnej fazie produkcji ale krótkie spostrzeżenia wynotowałem:
Na plus:
- tempo jakby wolniejsze niż w BF
- rozglądanie się na boki
- możliwość prowadzenia ognia na plecach i szybki obrót o 180 stopni
- różne rodzaje amunicji do karabinków WoW !
- animacje skoku z dużej wysokości
Na minus:
- animacje poruszania się dzielnych wojaków trochę drewniane
Rozumiem że grałeś? Żeby poczuć wrażenia płynące z grania,dostrzec różnice i czy dowiedzieć się czy jest bardziej realistyczna pod względem gameplayu,warstwie taktycznej....trzeba samemu spróbować.
Nie trzeba grać...z filmiku jak ktoś gra, można wywnioskować. Oglądałem filmy z Overwatcha, i gra mi się wydawała nie dla mnie. Zagrałem za darmo, i to nie dla mnie XD Mnie tam wystarczy zobaczyć gameplay, i wiem czy grę chcę, czy nie chcę.
W tym momencie jedyne w czym BF5 jest lepsze to marketing XD
Szczególnie plucie na graczy i upieranie się przy zgodności z historią ;-)
Przecież zerżnęli dosłownie wszystko, przecierałem oczy ze zdumienia i się zastanawiałem, czy to tak na poważnie.
No i te animacje trochę kaleczne.
Miejskie mapy z BF3 i BF4.
Dobrze to wygląda, jakieś zniszczenie obiektów/osłon są. po GC się zobaczy co prasa pisze.
Trudno oceniać grę na podstawie krótkiego gameplaya i to we wczesnej fazie produkcji ale krótkie spostrzeżenia wynotowałem:
Na plus:
- tempo jakby wolniejsze niż w BF
- rozglądanie się na boki
- możliwość prowadzenia ognia na plecach i szybki obrót o 180 stopni
- różne rodzaje amunicji do karabinków WoW !
- animacje skoku z dużej wysokości
Na minus:
- animacje poruszania się dzielnych wojaków trochę drewniane
Na pierwszy rzut oka wygląda jak niszowy Battlefield. Mam nadzieję, że to może być jedna z nielicznych gier multiplayer, która zatrzyma mnie na dłużej, oby tego nie zepsuli.
Pamiętajcie że te materiały to jest Alpha a nie beta. Więc wiele z tych rzeczy się jeszcze zmieni.
Jeśli chodzi o sam gameplay wygląda spoko ale to jest za mało żeby ocenić wstępnie grę. Mam nadzieję że niebawem pojawią się więcej filmików youtuberów jak grają w ten tytuł puki co wygląda to dobrze ale za wcześnie żeby coś więcej powiedzieć.
Czyli poszli w Battlefielda.
To w sumie dobrze wielu graczy chce efektownej walki w stylu BF, ale bez tych wszystkich udziwnień, czyli po prostu z zachowaniem autentyzmu (mniej więcej ).
Marder dobrze wypunktował plusy, więc nie mam nic do dodania.
Oczywiście dla mnie najważniejszą kwestią jest strona techniczna, zobaczymy czy rodacy podołają w tym elemencie.
Czekamy na jakiś bardziej obszerny gameplay.
Jestem mocno zaniepokojony tym, co zobaczyłem, bo bardzo kibicuję The Farm 51 (Wojtka Pazdura i Kamila Bilczyńskiego miałem przyjemność poznać osobiście przy okazji przeprowadzania wywiadów). Generalnie widać potencjał w WW3: sporo pojazdów, wiele typów uzbrojenia i amunicji, całkiem przyzwoita (jak na alpha footage) oprawa, efekty specjalne też niczego sobie. Tyle że na razie kiepsko wygląda to, co w FPS-ie najważniejsze - gameplay. Animacje są strasznie drewniane i szarpane, feeling broni żaden, zupełnie nie czuć recoila i wagi karabinów. Nie wiem kiedy dokładnie planowana jest premiera (jakoś w 2019), ale czy do jej czasu zdążą naprawić to wszystko? Tu jest masa do zrobienia. Mam nadzieję, że Farma nie powtórzy błędu CI Games przy Sniperze 3 gdzie mierzono siły na zamiary, a nie zamiary według sił.
Piszesz o tym czuciu broni jakbyś już ograł pełną wersje, a nie obejrzał na yt krótki pokaz z wersji alfa.
Za wcześnie wyciągasz wnioski.
Bazuję na tym, co jest. Ale mam nadzieję, że masz rację. Po prostu pierwsze wrażenie nie jest najlepsze.
"nie czuć recoila i wagi karabinów" co ty bierzesz chłopie? Nie jesteś w stanie tego stwierdzić oglądając film na yt.
Ja też "nie czułem" wagi borni w Insurgency jak oglądałem filmy. Jak tylko zagrałem to zmieniłem zdanie, bo każda broń "kopie" inaczej. Mam nadzieję, że podobnie będzie i z WW3.
Niezły kozak jesteś jak ty tylko po trailerze możesz powiedzieć czy broń ma właściwy feeling i recoil. Co do ostatniego to obejrzyj jeszcze raz bo jak ktoś nie przymierzy to celownik lata mu po połowie ekranu, zwłaszcza podczas rozglądania na boki. Co do animacji i spadków (sporadycznych) fpsów: to jest alpha więc nie dziwi. Szerze po wcześniejszym trailerze byłe raczej meh, teraz licznik wskazuje rosnący hype;)
Zazwyczaj nie lubie wtórności, ale wystarczyło kilka sekund z rozgrywki i gęba się cieszy. Nie ma tutaj żadnego zaskoczenia i nie będzie go w dniu premiery, WWIII będzie solidnym rzemiosłem ale obecnie bardzo potrzebnym. Bo brak jest gier z sensownym konfliktem w tle który nie byłby przerysowany, albo zbyt odegły w czasie.
Oby tylko mechanika i działanie broni były na poziomie, a będzie znakomicie.
No i to jest zwiastun. Widać to co twórcy chcieli nam pokazać czyli mechaniki, funkcje i oczywisty gameplay bez żadnych wybuchów na cały ekran i cięć co 0,01 sekundy i innego efekciarstwa.
BF:V się na chwilę obecną schował bo poza rozpierduchą i epickością ze zwiastuna nic się nie wynosi.
Trochę drewniane animacje, co razi w tym trailerze to rozmyta grafika.Chyba z unreala da się wycisnąć więcej, Panowie?
Oczywiście.
To jest alpha :)
Widzę, że już zapomnieliście co to znaczy.
Tu się może zmienić wszystko. Łącznie z kasacją produktu i zrobieniem z tego BR na mapie Warszawy.
No bez jaj, mamy 2018r. a gra wygląda jak z 2010. Rozgrywka też wygląda mało interesująca, ot
zwykły battlefield. Widac mały budżet, nie mają szans z zachodnimi koncernami, pokażcie mi shootera online który się utrzymał na rynku i miał mały budżet. No właśnie.
Biedniejszy BF3. Z beznadziejnymi głosami Ku.....XD Za darmo bym grał, ale złotówki bym raczej na to nie wydał..trzeba zobaczyć trochę więcej gameplayu.
Niech przenoszone spawny wprowadzą oraz inne przydatne gadżety jak Ucav oraz Mav.
A ja sądzę że to kolejna polska gra która może mocno namieszać na rynku widzę tutaj dużo BF3 i to dobrze bo a) to według wielu najlepszy bf w historii b) jak się wzorować to od najlepszych.
O kurde to jest słabe xD
Naprawdę!
Chciałem bronić tego tytułu, no ale się nie da, to jest zwyczajnie słabe!
Wszyscy narzekają, że zrzynka, ale wiecie, że ma być bardziej zaawansowany system balistyczny i personalizowania uzbrojenia jak i żołnierza, co wpłynie na jego rolę na polu bitwy i mobilność
zrzynka z czego ? bf4 ? tylko dlatego że bf4 był pierwszy to teraz wszystko co jest w podobnym klimacie ma być kopią bf'a ? śmiech
No cóż. Nadal słyszę jak jakaś gra ma otartą mapę i auta to jest to z marszu "gra GTApodobna". Wątpię, by to się kiedykolwiek zmieniło.
Akcje nurkują :D
Hm. No cóż. Hm. Może jeszcze sporo poprawią. No ale na teraz. Ojej.
Przykre ale słabo. No słabo i już.
Taki Polski "Battlefield" :D no zobaczymy może akurat okaże się całkiem dobra.
Ciekawe, jak zaawansowana jest destrukcja otoczenia. Mam nadzieje, że nie gorsza niż w Battlefieldach.
Jak oceniacie?
Wygląda bardzo solidnie, ciężko powiedzieć coś więcej bez jednolitego zapisu z bitwy. Chciałoby się wersję na konsole.
Wiadomo to jest alpha i ta gra to nie będzie jakaś rewolucja w świecie FPSów, opady szczeny nie miałem ale sam gameplay pozytywnie mnie zaskoczył :)
Ciekawe czy można będzie wysadzić Sejm albo choć pomnik smoleński na placu Piłsudskiego.
Wygląda nienajgorzej i z chęcią przetestuję wczesny dostęp. No i będzie to pierwszy shooter online gdzie będzie można postrzelać pod PeKiNem.
Można by się zabawić w szukanie różnic pomiędzy tą produkcją a battlefieldem 3/4. Oby wyszło z tego coś więcej.
Jest szaro, mgliście, deszczowo. Dokładne przeciwieństwo BFa. Odgłosy broni surowe, metaliczne, stłumione kiedy jesteśmy w pojeździe. Dokładne przeciwieństwo BFa. Tempo wolniejsze, leczymy się za pomocą wstrzykiwanej adrenaliny, nie ma regeneracji i nie widać nigdzie apteczek ze zdrowiem. Po zgonie pojawia się wskaźnik postaci i otrzymanych obrażeń. Widok nadlatującego B2 robi wrażenie. Trochę sztywne animacje żołnierzy. Resztę obejrzyjcie na filmie.