Fallout 76: Bethesda przybliża rozwój postaci
Karty perków będą miały trójstopniowy system rang – „moc” umiejętności będzie zależała od liczby gwiazdek na karcie perka. - wygląda to jak system z Battlefront 2...
Będą one losowo dobierane z paczek otrzymywanych wraz z kolejnymi poziomami doświadczenia. - i tu główne pytanie do twórców gry, czy te owe paczki można zdobywać tylko i wyłącznie poprzez granie, lvlowanie postaci, czy można je nabyć w inny sposób - płatne lootboxy, mikrotranzakcje?
Przez co gra stanie się grą Pay-to-Win... to niepokojące, a im bliżej premiery to wygląda to coraz gorzej.
E tam! Są dużo fajnych gier single, że da się żyć bez Fallout 76. Bethesda nie dostaną moje pieniędzy. ;)
Karty = mikrotransakcje
Widzę, że kupa ludzi tutaj jest niedoinformowana.
Było już w kilku miejscach mówione, że karty się będzie zdobywać przez levelowanie, a gra na pewno nie będzie pay to win. Przestańcie płakać bo to już się robi smutne.
Zapowiada się świetnie. Mam nadzieję, że gra będzie tak samo dobra jak poprzednie części.
Jak porównujesz tą grę do poprzednich części to się mocno zdziwisz po premierze :). Lepiej nie kupuj preordera.
Preordera i tak raczej kupię. Na żadnej części jeszcze się nie zawiodłem.
Admini tego forum to jednak geniusze. Wchodzi, edytuje wypowiedzi, które mu się nie podobają i dopiero po 3 godzinach uznaje, że jednak "neeeee" i usuwa wszystko x D
Dlaczego moje posty zostały usunięte? Niebyły obraźliwe ani wulgarne. Kulturalnie napisałem.
No coz. Bylem gotow na wszystko i planowalem zakup Fallouta76 pomimo pewnych obaw. Jednak jezeli okaze sie, ze te paczki z kartami-perkami bedzie mozna kupic za prawdziwa kase to nawet nie westchne wyrzucajac plany preordera do kosza. Mialy byc tylko kosmetyczne gadzety za mikro transakcje. Czekam na konkretne info na ten temat.
Wszystko zależy od tego czy wolisz wierzyć temu co mówią niedoinformowani hejterzy na forach czy temu co mówią w wywiadach/twitterach i innych Q&A twórcy gry.
Gra nie będzie pay to win i tak jak napisałeś lootboxy mają mieć cosmeticsy. Karty z perkami się dostaje tylko za lvlowanie.
Ja tam jakoś super podjarany nie jestem. Ale w przeciwieństwie do większości ludzi przynajmniej słucham co twórcy mają do powiedzenia. A reszta ludzie niestety "OMG OMG WTF TO NIE JEST FALLOUT 5 HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJT <autistic screaming>"
Oby to coś okazało się jak największym niewypałem.
No teraz tylko czekamy, aż kochany Todd, powie że tak kocha graczy, że chce pomóc tym z nich, którzy nie mają tyle czasu na gry komputerowe.
Standardowa śpiewka dzisiejszych producentów / wydawców gier:
"Bo istnieje odsetek graczy którzy nie mają czasu na wielogodzinne granie w Fallout 76, wiec dajemy im możliwość by mogli zakupić wszystko co chcą szybciej"
To po kij grasz, jak nie masz czasu na grę? - jaki jest tego sens?
@Up
Bo każdy kto chce grać może to robić? Niektórzy będą mieli dużo czasy, a inni tylko chwile ale jak chcą to mogą. Wątpię aby osoby które mają mało czasu nagminnie używały mikropłatności prędzej stawiałbym na dzieciaki.
Proponuje czepiać się wydawcy i osób które tego używają bo między tłumaczeniem producentów, a realnym stanem rzeczy jest przepaść.
Będą one losowo dobierane z paczek otrzymywanych wraz z kolejnymi poziomami doświadczenia
Powtórka z Battlefronta?
Nie rozumiem- jak można wyrzucić tak unikalny system progresji i zastąpić go... kartami z lootboxów?
Zapowiada się ostra walka- która gra bardziej pogrzebie długoletnią serię? Fallout 76 czy Metal Gear (won't) survive?
Raczej wątpię, że będą mikropłatności bo to oznaczałoby, że mają dość krótką pamięć - Butterfront 2 ekhm. Po drugie wydawcy już nie wprowadzają już tak bardzo mikropłatności do gier jak wcześniej więc byłby to dla nich podwójny strzał strzał w stopę.
Szczerze mówiąc, nawet bez możliwości kupna lootboxów z perkami, system w którym taką paczkę otrzymuje się za lvl-up, mocno imo psuje grę. Może handel kartami naprawi ten problem, ale raczej wątpię...
Z kilometra smierdzi to gownem, mikroplatnosciami i pay2win. Kolejna edycja Fallouta i kolejny raz upraszczaja juz wczesniej udebilniony system rozwoju postaci w F4.