Egipscy deweloperzy indie podążają ścieżką wytyczoną przez Polaków – poznajcie Knights of Light
To wygląda jak Shadow of Mordor w Indyczej wersji, Świat ładny i silnik dają dobre wrażenie ,ale mechanika walki jest toporna.Wolę większy realizm w walce niż jakieś pierdyknięcie na kilka metrów wojownika. Plusem jest ucinanie nóg i głów( W tej generacji twórcy mają problemy z taką fizyką ).
Co ciekawe, fabuła zostanie wzbogacona o elementy fantastyczne, inspirowane miejscowymi legendami;
I to dobra wiadomość w KCD bardzo mi tego brakowało i po 60 godzinach zaczeło mnie nudzić do tego stopnia że nie ukończyłem głównego wątku, elementy fantasy sprawią również że gra może trafić do szerszego grona graczy.
Kolego, nie każdy tytuł musi zawierać elementy fantastyczne. W Kingdom Come Deliverance (bo chyba chodzi Ci o ten tytuł) w samym założeniu miało być osadzoną w realiach XVI wieku (proszę poprawić jeśli się mylę) i kładziono nacisk na REALIZM (w przeciwnym wypadku - brakowałoby jej oryginalności, byłaby tylko kolejnym klonem Elder Scrollsów. Wiedźminów, itp., czyź nie) ;-)
Tym samym autorzy podążają ścieżką wytyczoną przez zespół CD Projekt RED, który po premierze gry trzeciej części przygód Geralta z Rivii dostarczył jeszcze dwa dodatki do niej, czyli Serca z Kamienia oraz Krew i Wino.
Aha, dobrze wiedzieć, że idea wydania 2 dodatków do gry jest autorskim pomysłem CDP Red. Niech to szybko opatentują, to jeszcze z tych biednych Egipcjan kasę zedrą. Chyba nie ma w świecie elektronicznej rozrywki wiadomości, pod którą nie umielibyście podpiąć Wiedźmina 3 <facepalm>
Ale o co chodzi? Autorzy sami powołują się na CD Projekt RED. Nikt tutaj nie dorabia żadnej ideologii.
Przyznaję, że nie czytałem oficjalnej wiadomości tego egipskiego studia, ale przeczytajcie sobie jeszcze raz przytoczony fragment newsa - CDP Red wytyczył ścieżkę wydawania dodatków do gry? A konkretnie dwóch? To wcześniej inni wydawali zawsze 1 albo 3 dodatki?
Żeby nie było - nie hejtuję W3, bo sam byłem nim zachwycony, ale na litość boską...
wygląda jak sklejone ze sobą assety kupione w markecie UE4 z animacjami walki na miecze, co samo w sobie nie jest złe
Muszę przyznać, że idea bardzo mi się podoba, zawsze miałem słabość na punkcie dawnych klimatów bliskowschodnich. Jednak te animacje i okrutnie przegięty motion blur śmierdzą straszną amatorszczyzną. Mam nadzieję, że uzbierają zakładaną kwotę i uda im się porządnie zrealizować ten projekt.
Dark Shadow of Assassin's Souls?
Nieważne, czy to będzie zrzynka. Ważne, czy to będzie grywalne. Jeżeli Egipscy deweloperzy wyrwą to co najlepsze ze wspomnianych przeze mnie produkcji, dorzucając trochę ciekawych pomysłów (a przynajmniej niczego nie spieprzą), to może być po prostu dobra siekanina.
Faktycznie wygląda jak Shadow of Mordor czy Shadow of War ;) Założenie wydania dwóch dodatków utwierdza Was w przekonaniu, że podążają ścieżką wytyczoną przez Polaków to was z tym lepiej zostawię. Skąd to założenie? Nie będę rozwijał się w temat bardziej, ponieważ przedmówcy to już poruszyli. Jakieś dodatkowe info? Bo wg. autora jest to oznajmujące, może jakiś końkretny argument a nie tylko domysły.. ?
A wystarczyło zajrzeć do źródła, czyli kickstartera:
We are greatly inspired by two studios CD Projekt Red and Ninja Theory.
CD Projekt Red has a great mindset and philosophy in their projects in terms of production quality and consumer friendly practice. We aim to follow their trend in our production values as well.
So we will NEVER implement micro-transactions or loot-boxes or even a season pass. Our expansions are a real additional game content that builds on the original game not a missing part you need to buy to finish the game. Our pricing will always be reasonable compared to other AAA video game prices. You will always get more than what you pay for our games granting you a real value for your money. Finally we will offer gamers the option of purchasing a DRM free release for PC through our website.