Monster Hunter World – problemy z wydajnością na PC?
proponuję, żeby firmy które notorycznie mają na swoim koncie skopane PCtowe porty lub nie umieją ich robić powierzały to firmom które się na tym znają i mają w tym duże doświadczenie.
proponuję, żeby firmy które notorycznie mają na swoim koncie skopane PCtowe porty lub nie umieją ich robić powierzały to firmom które się na tym znają i mają w tym duże doświadczenie.
Pewnie trojan zwany Denuvo zamula, Tydzień temu cracker Voksi opublikował swoje spostrzezenia, że nowe Denuvo cos chrzani przy Sonicu a wczoraj na prośbę austriackiej firmy zapukała do niego policja, przypadek?
no przypadek że do crackera zapukała policja XDDD na pewno nie ma to nic związanego z jego nielegalną działalnością.
Tyle, że nieleglaną działąlność prowadzi od X lat, był podany na tacy (miał strone, udzielał się też na innych) i nagle teraz sobie o nim przypomnieli? (fakt, że od miesiąca złamał sporo gier z tym shitem)
A wczoraj zgarnęła go policja i koniec cracków. Dostał pozew od Denuvo
EDIT: widzę, że napisalem to samo co ty. Powinienem czytać do końca.
Coś popisują że to fake bo podobno jakiś haker zrobił mu dowcip i napisał to, że policja go zgarnęła. Wątpię że taki mózg się nie zabezpieczył na taką ewentualność. Tym bardziej że jest z nim kontakt a jakby go rzeczywiście zgarnęli to typ siedziałby w areszcie bez dostępu do internetu :D
EDIT 2: Voksi is online on steam, perhaps this is just a hack or prank
Inżynierzy z nasa są mniej ogarnięci internetowo niż takie osoby. Każdy ma swoją specjalizację.
Gość który łamie zabezpieczenia korporacji zatrudniającej setki wyszkolonych ludzi nie jest mózgiem? WTF gości
oczywiście że 7-4790K jest wąskim gardłem dla GPU, między 8700K a 4970K dla tej rozdzielczości różnice po stronie GPU są od 15-30% w zależności od gry. Przy rozdzielczości 1440p limit klatek GPU jest zlimitowany CPU, w przypadku 4K i wyższych na ten moment jest jeszcze odwrotnie. Nie podane zostały też taktowanie CPU, czy był to BC czy CPU po porządnym OC. Dla takich kart jak 1080/1080ti i takich rozdzielczości zawsze CPU będzie limitem. Poza tym 4xxx CPU to procesor obecnie 5 generacji do tyłu bo mamy już serie 9xxx więc jest to już procesor dawno odbiegający od pierwszej ligi. Do nowych 9xxx będzie w 1440p w grach wolniejszy od 20-40% i tak będzie obcinał klatki na topowych GPU.
To wszystko co napisałeś jest zrozumiałe, ale wyłączenie zaledwie jednej opcji, która niewiele zmienia wygląd gry,
a daje wzrost z 45-60 klatek na sekundę do 65-100 fps-ów to też sprawa wyjątkowa skoro testowane było na 1440p.
Ale pewnie jest tak jak mówisz, że przy lepszym procku wzrost wydajności na GTX 1080/1080Ti może być 20-30%.
Jasne... Ja używam GTX 1060 i i5 3570 (gorszy procesor), a nie mam problem z płynności w grze Wiedźmin 3, Kingdom Come i Metro Last Light na High/Ultra, a Monster Hunter World wcale nie jest ładniejszy od wymienione gry. Nie ma dla nich usprawiedliwienie za skopane optymalizacji i lenistwo.
Dokładnie, ciężko oczekiwać by procek czwartej generacji (zwłaszcza jeśli nie kręcony) nie byłby wąskim gardłem dla 1080. Choć szczerze to właśnie trochę się obawiam jak Capcom przygotuje port na PC. I do tego te nieszczęsne denuvo.
To bardziej problem z portami.
W odwrotną stronę podobna sytuacja.
Długo Crysis był niedostępny na konsole. Dopiero w 2011 po czterech latach od premiery Pc konsole dały sobie radę.
Gra pisana tylko pod Pc lub tylko pod konsole w tym tkwi haczyk. Przeniesienie na szybko na inną platformę nie jest takie proste. Przekonał się o tym także CD Project przy Wiedźminie 1.
Shadow of Tomb Raider tworzą dwie grupy. Jedna zajmuje się wersją Pc-ową -Nixxes Software, a druga wersją konsolową -Eidos Montreal. To jest dobre wyjście. Na konsole niby łatwiej zrobić dobrą optymilizacje, bo tworzy się pod konkretną konfigurację, a na Pckażdy ma trochę inny zestaw.
@A.l.e.X i @tankshtela -> To popatrzcie na inne gry AAA, które chodzą po ponad 60-120 FPS na "stary" procesor i GTX 1080. W YouTube są mnóstwo takie testy.
Sir Xan - mylisz pojęcia gry to kombinacja CPU/GPU to że jakaś gra ma poniżej 60fps nie znaczy że dociśnięty jest tylko GPU, bo może być to też CPU, wszystko zależy na czym w danej chwili siedzi gra czy na miejscu procesorowy, czy graficznym. To wszystko będzie zależało od danej gry. Oczywiście można wszystko można optymalizować bez końca ale pewnych rzeczy się nie przeskoczy i tyle.
Aha, jedna opcja zabiera 20 klatek. Po wyłączeniu jej gra śmiga jak szalona. To chyba nie najgorsza ta wydajność eh?
biorąc pod uwagę że gra prezentuje się co najwyżej przeciętnie to jednak optymalizacja jest bardzo słaba
Co najwyżej przeciętnie? Ty chyba tylko tak ze screenów co? Już na PS4 Pro / Xbox One X wygląda zajebiście (full hd) a co dopiero na PC
filmików pojawiła się cała masa i to one obnażają słabe strony tego tytułu. Screeny można jeszcze jakoś podretuszować.
Niskiej rozdzielczości tekstury, słabe modele i wszechobecny "bloom", który nieudolnie stara się maskować niedoróbki graficzne. Ta gra prezentowałaby się co najwyżej poprawnie jakieś 5 lat temu.
Teraz to jest relikt przeszłości. Wiele gier F2P ma ładniejszą oprawę graficzną.
ps. full HD w dzisiejszych czasach to absolutne minimum a nie powód do szczytowania
Ogólnie Fake News.
Gra chodzi w stabilnym 60 fps w przy high i full hd na Geforce... 980.
https://www.youtube.com/watch?v=1-xObJiF7KI
Ktoś wymaksował grafę na kilkuletnim procku i się dziwi, że są ścinki...
Lel, 980 to nadal super mocna i droga karta a oni na tym filmiku mówią o niej jakby to był jakiś złom z 2012 roku którzy można kupić za 400zł. Że nie jest "modern", że nie jest to seria 10XX...
kęsik - rozumiem Cię, ale oni patrzą na to z perspektywy Zachodniej. Dla nich jedna karta graficzna to nie jest całą pensja miesięczna tylko jakoś 1/3 średnio albo 1/2 a dla co bogatszych mniej więc oni nie mają takiego problemu ze zmianą sprzętu i nie chomikują jednej karty przez 4 generację bo "dałem 3k za nią to musi długo służyć". Dla nich 2 generacje temu to jest trochę już starszy sprzęt. W filmiku mówią tłumacząć "dobra karta, ale nie należy do najnowszych". 980 to już jest średnia półka. Niestety u nas stosunek cen kart do zarobków to masakra więc wiem czemu wiele osób się oburza jak słyszy "970/80 stare karty".
to jakis cinki ten gracz jak już lubi pastwić sie w ponad 1000p i high/ultra to 2xgtx1080ti lub gtx titan v niech sobie załatwi.
No co wy nie powiecie
Przecież od dawna wiadomo, że do 1440p a tytułach z H2 2017 i 2018 potrzebne jest GTX1080TI
Co z tego jak NVIDIA promuje GTX1080 jako kartę do 1440p a GTX1080TI do 4k jak realia weryfikują sprawy
Jak ktoś tylko gra w online PVP gnioty like Overwatch, PUBG, Fortnite itp to ok może ma tam swoje FPSy w 1440p na GTX1080 ale jak zacznie grać w porządne gry to niech sobie zrobi reality check a nie nagle wielkie zdziwienie.
Dlatego najlepiej kupić sobie konsole i nie mieć problemów w wydajnością, choć i na PS4 się zdarza.
Nie, nie najlepiej ponieważ za ileś tam lat każdy będzie mógł kupić PC-ta za marne grosze powiedźmy za 500 zł który udźwignie ten tytuł w 4K na maksymalnych detalach i innymi bajerami, natomiast na konsoli nigdy tak tego nie odpalisz i nieważne czy to będzie za 2, 5 czy 10 lat.
500 zł za PC do gier w 4K. Niektórzy to mają wyobraźnie. Może złóż najpierw PC za 500zł, który udźwignie 7 letnie gry w 1080/60 a dopiero potem sobie wymyślaj.
nieważne czy to będzie za 2, 5 czy 10 lat.
Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Na konsoli nigdy tego tytułu nie odpalisz w 4K i stałych 60 klatkach na sekundę chyba, że wyjdzie jakiś remaster za 10-15 lat na PS7, 8 czy to tam będzie diabli wiedzą, natomiast kiedyś też powiedźmy za te 10-15 lat ktoś kupi swój pierwszy komputer na jakiś olx-ie czy gumtree za kilkaset złotych i najdzie go ochota żeby odpalić stare tytuły np. takiego Monster Hunter World i wtedy będzie go mógł sobie ograć w tym 4K na full detalach i innymi bajerami. Proste i nie wiem czego tu można nie rozumieć.
Wiadomo. Denuvo - kolejny średniak z przeciętną wydajnością. Przypomina mi to najnowszego deus exa gdzie wyłączenie jednej opcji związanej z cieniami dawało 2 krotny wzrost wydajności.
Gralem kilka gier na swoim PC (info w profilu) i tylko 1 dzialala idealna na wszystkich wysokich ustaweniach, bylo to Gear of War 4. Serio, odpalilem gre, 60fps, wszystki HIGH, ON, 6x, plynnie, zadnych skokow. Trudno powiedziec to innych grach jak Rise Of Tomb Rider, Prey, Dishonored2. Mowa tu dodatkowo 144hz co pewnie tez wymaga ze dwie takie same karty.
Można sypać przykładami dobrze zoptymalizowanych gier. Wrzucanie wszystkich do jednego worka ze względu na narodowość nie jest zbyt mądre.
Dark Souls 3 na początku miał masę problemów z wydajnością. Gra potrafiła się niemiłosiernie przycinać. Kolejne patche poprawiły to, jednak na "stuttering" ciągle narzeka wiele osób. Natomiast Bayonetta, czy Vanquish to gry z poprzedniej generacji konsol. Byłby śmiech na sali, gdyby nie działały płynnie na współczesnym pc.
Pakowanie do jednego worka jeśli chodzi o doświadczenie z tworzeniem i portowaniem gier na PC Japończyków nie jest głupie. Co więcej jest całkowicie uprawomocnione dotychczasowymi osiągnięciami tej nacji na tej platformie oraz historycznym udziałem PC w Japońskim rynkiem.
Dark Souls 3 było świetne żrobione i nie miało żadnych problemów z wydajnością. Grałem na premierę na 960GTX i chodziło ślicznie.
@marcing805 chodziło zajeb...
https://www.youtube.com/watch?v=uBNI4XiAQfc
Że tobie działało ok, nie znaczy że innym również.
Pewnie wystarczy pobawić się chwilę z ustawieniami i bez jakichś kolosalnych ubytków na grafice można doprowadzić FPSy do normalnego poziomu. Jak typ nawłącza jakichś pierdół to nie dziwne, że mu zjada klatki
Przecież nawet w artykule jest napisane że wyłączenie jednej opcji dodaje 20-40FPS.
Jakby ktoś był ciekawy to tutaj klip który pokazuje co zmienia ta opcja:
https://clips.twitch.tv/BenevolentRoughHummingbirdDxCat
Przecież tej gry pod konsole nie potrafili zoptymalizowac, to co dopiero na PC
Ja obstawiam na Nvidi pierdoły jak się je wylączy to pewnie będzie git tak było z grami Metro.