Monster Hunter World – wyciekły wymagania sprzętowe wersji PC
No, powinno pójść bez problemu :p
To będzie mój pierwszy monster hunter :)
Ciekawe czy coś poprawia z poziomem trudności czy wciąż nie będzie wyboru. Wersja konsolowa była dla wielu niegrywalna z tego powodu.
Aha
A jakiej odpowiedzi oczekujesz? Jak MH jest dla ciebie za trudny, to w niego nie graj. Proste.
Panie gry robi się dla zysku. Z takim podejściem nie będzie zysku a jedynie liczenie na wersję PC... A po premierze zganianie na piractwo. Tym bardziej że recenzenci zwracali uwagę na ten mankament gry.
Dlatego mnie ciekawi czy zostanie to usprawnione w wersji PC.
Panie gry robi się dla zysku. Z takim podejściem nie będzie zysku a jedynie liczenie na wersję PC...
No i gra okazała się hitem dla capcomu. Jak za trudne, to nie graj, a gra i tak się świetnie sprzedaje.
https://www.gry-online.pl/newsroom/monster-hunter-world-najwiekszym-hitem-capcomu/zc1aa54
@futureman16
Czy wiesz, dlaczego gry Dark Souls i Devil May Cry są takie popularne, jeśli nie niezwykłe światy i postacie? Dzięki temu, że walki z potworów są wymagające i ... satysfakcjonujące. Takie gry potrzebują niektóre graczy.
Jedni grają dla przygody, a inni dla wyzwanie. Jak gra jest za trudne dla Ciebie, to nie graj i nie narzekaj. Idź zagrać w Fallout 4.
P.S. Chyba że wybrałeś potworki w złej kolejności bez ulepszony ekwipunku i umki.
Gra niegrywalna z tego powodu? To jest największy plus tej gry. Trzeba się przygotować na silniejsze potwory oraz wycraftować odpowiedni ekwipunek do walki. Czasem czułem się jakbym toczył pojedynek na poziomie Dark Souls( jeden zły ruch lub nieprzemyślany postój na naostrzenie broni ,czy ładowanie amunicji i potwór ma nas w garści.
W sumie przy wersji PC problem nie istnieje trainer wszystko zlaltwia ale zawsze lepiej jak twórcy dostosowują produkt pod szerszą grupę a więc dla niedzielnych graczy tryb easy a dla szukajacych super wyzwań hard. Dla reszty tryby pośrednie. A tak mamy tutaj od easy po hard raz za łatwo raz za trudno. Nie wiem czy to na zachodzie się obroni jestem ciekawy ilość sprzedanych gier na PC będzie wyznacznikiem.
@futureman16
Nie wiem czy to na zachodzie się obroni jestem ciekawy ilość sprzedanych gier na PC będzie wyznacznikiem.
Ta gra już wyszła na zachodzie, więc czego wersja PC ma być wyznacznikiem?
Jeśli gra jest za trudna to trzeba po prostu poćwiczyć na słabszych potworach. Też kiedyś myślałem, że te gry są za trudne i miałem ogromne problemy z takim Yian Kut-Ku. Teraz ten potwór służy mi jako worek treningowy, gdy wracam do Freedom Unite po dłuższej przerwie.
Dobrze, że teraz bo wiem jaki ma być nowy laptop xD
A minumum i rekomendowana karta od AMD to nie łaska?
To jeszcze ludzie ogrzewaja mieszkania Radeonami ?
Kolejny powtarzający frazesy wymyślone 10 lat temu...Ehhh aż ni szkoda takich "znafców".
Nie pisalem tego powaznie panie spiete poslady. Musisz miec smutne zycie albo Radeona.
Świat się kończy...Już prawie wszystkie Jrpg sprzedały duszę diabłu i są na PC...
Rozumiem że jak wydali port PC to jednocześnie wydali obowiązkowy patch niszczący grę na konsoli?
Jest odwrotne prawie wszystkie gry PC stały się multiplatformowe i branża stoi w miejscu w sprawach technicznych w związku z tym. Gdyby nie ten myk z konsolali Bylibyśmy parę lat do przodu i gry by były coraz bardziej innowacyjne.
@futureman16
Gdyby nie ten myk z konsolali Bylibyśmy parę lat do przodu i gry by były coraz bardziej innowacyjne.
Jakiś dowód? Czy to tylko takie gdybanie i (jak zwykle) obwinianie konsol za coś, za co nie są winne?
Jest odwrotne prawie wszystkie gry PC stały się multiplatformowe i branża stoi w miejscu w sprawach technicznych w związku z tym. Gdyby nie ten myk z konsolali Bylibyśmy parę lat do przodu i gry by były coraz bardziej innowacyjne.
Rany, co za bzdury.
Ictius dowodem niezaprzeczalnym jest ograniczenie sprzętowe i programowe konsoli. Myślę ze nie trzeba więcej tłumaczyć tylko jeszcze jdena wskazówka - gry wychodza multiplatformowo więc nie podskocza wyżej jak najsłabsze ogniwo.
Panwars - taa na pewno.
DanuelX - to też po części ale zawsze się znajdą tacy którzy zrobią więcej lepiej obecnie nie mogą bo otwarcie na wszystkie platformy daje wiekszy zysk jak sprzedaż innowacyjnej gry mimo że rynek hardwaru mógłby po części zasponsorowac produkt.