Twórcy Agony z problemami finansowymi
No szok po prostu xd.
Nie jest mi żal takich twórców którzy wypuszczają gniota, a później płaczą, że kasy nie mają. Widzieli co zrobili, testowali, a jednak wypuścili licząc, że kogoś okradną z pieniędzy bo inaczej nie można tego nazwać.
No właśnie, nie testowali. Jeżeli dobrze pamiętam ten fragment z ich własnego oświadczenia, to zawierzyli komentarzom pod filmikami na YouTube :)
Producenci obiecują, że Agony wciąż będzie aktualizowane.
Wypadałoby wszystko tutaj przebudować
Ja po 4 paku grając 2 h miałem takie silne bóle głowy, że myślałem, że padnę agonią w tej grze
Nie chlej tyle to główkę oszczędzisz.
No co zrobić, Agonia ich dosięgła.
Wydali to co wydali, więc pretensję mogę mieć sami do siebie.
Nauczyłem się już nie podniecać zapowiedziami i nowymi premierami, gdy coś wygląda ciekawie, dodaję to do obserwowanych na steamie i nie czytam nic do premiery, recenzjom w pierwszym tygodniu też nie ma co ufać, dopiero jak ludzie ograją po 10+ dniach można sprawdzić oceny.
Oszczędziło mi to zawodu w tym przypadku, Agony leżało sobie w following przez kilka miesięcy, przypomniałem sobie o nim dopiero po pierwszych newsach, że gra jest żałosna.
Skok na kase, nie chcieli zaimplementowac lootboksow, mokrotransakcji, spadajacych z nieba skrzynek z czesciami ciala? A tak serio w jak chorym umysle powstaje tak chore dzielo?
Bardzo jest chore, tak chore, że powycinali jakieś sceny, które chyba na nikim prócz takich typkach jak ty, nie zrobiły wrażenia.
Po prostu chłopaki przedobrzyli z zapowiedziami + cenzurka + jeszcze nie wysyłanie kluczy ludziom, którzy ich wsparli na kickstarterze. Chyba sprawiedliwości staje się zadość.
Jakoś mnie to nie dziwi. Jestem jednym z klientów, który dał się nabrać, ze swojej winy właściwie, w obietnice i ciekawą tematykę, no i teraz już przynajmniej mam nauczkę, żeby nie zamawiać preorderów tylko poczekać parę dni.
Jako, że planuję napisać z niej recenzję to ukończyłem całe Agony i to była prawdziwa Agonia. Tyle błędów, braku informacji, głupich rozwiązań, miałkiej fabuły, jak i słabych zakończeń, nie było nawet w grze Lucius.
Jakie słabe gry, takie wyniki sprzedaży...
Grafika to nie wszystko. Liczy się też grywalność.
Czy nie tak powinny kończyć studia produkujące chłam, a reklamujące go jakby to był produkt z najwyższej półki?
To po cholere robili gre na 10 godzin ...Nie lepiej zrobić krótką 3-5 godzinną gre dopracowaną w każdym calu...Mnie i tak nużą wszystkie tytuły które trwają 10 godzin i wiecej...
Gra jest pusta, niedopracowana i po prostu brzydka... Nie ma co się dziwić jaki to los spotkał naszych kochanych deweloperów...
Jaki oni pierwotnie planowali 3h to powodzenia :|
Toż to kampanie call of Duty są dłuższe
gdyby ta gra miała 3h... była by dopracowana... i nie była tak nudna to grałbym
Szkoda, chciałem kupić w dniu premiery, dobrze że się wstrzymałem.
Przyznaję iż nie grałem. Widziałem jedynie filmiki. Z tego co widziałem było dość klimatycznie i dobrze jeśli idzie o poziom artystyczny. Jako nie grający jedynie tyle mogę stwierdzić.
Zdecydowanie nie cieszą mnie problemy twórców Agony. Chciałbym aby Polacy wypadali jak najlepiej, zaś sukces Wiedźminów jeszcze zaostrzył mój apetyt na 'narodowy' sukces. ;-)
Tym bardziej że drużyna jeśli idzie o gałę (mundial) po prostu obniża morale.
Kogo obchodzi jakieś Unrated. Dajcie wersję vr. Ile można czekać? Miał wyjść dawno. Pośpieszcie się, poki mam Oculusa, bo wystawiam go na sprzedaż, a jak ludzie zobaczą, że to właśnie ja krytykuję Agony, ,już nikt go nie kupi :P I nie ma się co oszukiwać. W końcu to ja najbardziej bronilem tej gry..... pewnie w .... całej Europie :P
Też się zastanawiam właśnie co Ci twórcy teraz zgrywają pokrzywdzonych, skoro kickstarter był, obiecano VR oraz patcha, potem Unrated z wiadomych względów. Póki co nie wywiązują się z tego co zapowiadali więc to dość normalny los. Jeszcze, żeby to faktycznie tak tragicznie wypadło ale kaska na pokrycie choćby VR być powinna ze zbiórki, a druga sprawa, że przez kontrowersje tytuł sprzedał się w ponad100tys. kopi z tego co pamiętam - jeśli się mylę poprawcie mnie (na pewno w pierwsze 3 dni zarobili 4mln zł). Nie bardzo rozumiem, niech potraktują graczy serio i postarają się to naprawić. Jak No man's sky jest coraz bardziej grywalne to i to da rade przebudować.