Nowe informacje o polskiej grze World War 3
Czyli logicznej i sprawnej wersji gry nie ma się co spodziewać w tym roku - nic poczekam i zobaczę.
PS. system killstreaków rodem z CODa? :(
Gra ma być w early access w III kwartale 2018. Wakacje by odpadły czyli we wrześniu by mogło być. Jeśli twórcy chcą rozwalić konkurencje ( Cod i BV ) muszą szybciej grę wypuścić.
Mogą też wydać grę w Q1/Q2 2019 gdy wielu graczom już znudzi się CoD i BF.
z pewnością wydanie gry na jesieni gdy zadebiutuje nowy CoD i BF nie ma sensu, gra moze przejsć bez echa...tym bardziej jeśli okaze się kaszaną (jejku oby nie!). Takze wolałbym zaczekać i np zagrać na wiosnę 2019, w tym czasie mogliby szlifować gierkę :)
Znowu Unreal 4... Ten silnik to najbardziej toporny i ociężały moloch, jaki moze istnieć :/ Niemal wszystko co ostatnio powstało na Unrealu jest szczerze mówiąc do bani, optymalizacja leży i kwiczy, tekstury się nie doczytują itp, itd. Dotyczy to też zazwyczaj mechaniki gry oraz często animacji (chociaż to też pewnie kwestia artystów). Mam wrażenie że ten silnik jest bardzo ograniczony pod tym względem. Czy tylko ja mam takie odczucia?
Silnik daje duże możliwości, ale to jak ludzie to wykorzystują to już inna kwestia. Unrealem się jakoś nie interesuję, ale wszytkie gry z CryEnginem nie wydane przez Cryteka nie miały w sobie nic specjalnego, a wręcz często działały słabo.
Mimo tego, życze powodzenia! :) Póki co widać, że mnóstwo pracy wkłądają w ten projekt. Oby nie skończyło sie tak jak z Agony :P
Ale wiecie, że Unreal to "tylko" silnik? To jak go wykorzystają to inna sprawa. Niby dlaczego destrukcji otoczenia by nie miało być?