Lords of the Fallen 2 w rękach amerykańskiego Defiant Studios
@Ohydny Czerwono dupny Pirat -> Akurat pierwsza część Lords of the Fallen jest spoko gra, choć łatwiejsza od Dark Souls. Druga część na razie nic nie wiadomo, więc jest za wczesna na takie opinie.
Nie wróżę nic dobrego takiemu posunięciu.
Pierwszy LOFT był całkiem spoko. Twórcy mądrze zainwestowali skromny budżet i zamiast jechać na fali ambicji i upychać do gry wszystkie swoje śmiałe koncepcje, skupili się na doszlifowaniu raptem kilku podstawowych (ale kluczowym dla rozgrywki) aspektów. Przez takie podejście gra nie miała w sobie zbyt wiele zawartości (i w tym upatruję jej największej wady), ale to co w niej było, stało na wystarczająco wysokim poziomie, przez co nie czuć było "taniochy" ani tandety.
Od sequela oczekuję kontynuacji tego trendu i rozbudowy o nową zawartość. Chcę sensownej fabuły, klas postaci opartych na zaklęciach i magii z prawdziwego zdarzenia (nie bieda-rękawicy), broni dystansowych (w "jedynce" nie było ich wcale), większego świata, więcej zadań, większej ilości przeciwników (i bossów), więcej pancerzy (tym razem oryginalnych, nie kopiuj/wklej ze zmienioną teksturą) itd. To co było dobre (system walki, kierunek artystyczny, eksploracja, walka z bossami, projekt świata) według mnie mogłoby nawet powrócić w niezmienionej formie.
Niestety CI Games zapowiedziało powrót do gier o niższym budżecie, więc cudów się póki co nie spodziewam.
No tak, bo CI Games samemu to tylko słabe strzelanki może zrobić. Wszystko inne ktoś inny musi robić...
Lords of the Fallen 1 było bardzo przyjemne, aczkolwiek chciałbym zobaczyć dokładnie to co opisał Persecuted.
W sumie nie wiem czemu same minusy są odnośnie tego newsa skoro nic tak naprawdę nie wiadomo.
Czemu nie? Tylko niech wreszcie zmienią te niesamowicie powolne animacje ataku i nie tylko. Ktoś pisał że zanim postać machnęła bronią zdążył zrobić sobie kanapkę. Przesada oczywiście ale z tego powodu do LOF nie powróciłem od czasu ukończenia go. Design przeciwników to też duża wada. Czemu cały czas wałkowane są różne wariacje pakera z ogromną tarczą lub jakieś wielkie pająki?. Creativity CI Games! Zróbcie naprawde interesujący bestiariusz i każde starcie będzie unikalne i nowe jak w soulsach gdzie trzeba było uczyć się nowych przeciwników ich zachowań i attack pattern.
Po failu jaki zapewnił CI dla inwestorów / nie mówiąc o SGW3 który mi się podobał, od CI i ich inwestycji trzymam się z daleka. Naprawdę te studio nie ma pomysłu jak stworzyć markę i ją dobrze prowadzić, tym bardziej jak bronić swojej pozycji.