Battlefield 5 - brak behemotów i klas elitarnych oraz wiele innych konkretów
Serio? Zmiana płci? Przeciez to druga wojna do uja. Tam kobiety praktycznie nie walczyły w regularnych armiach.
W wersji DICE Hitler był Komanczem.
@Recker90
Chciały równouprawnienia, to mają - niech babskie modele biegają i walczą za ojczyznę! Precz z dyskryminacją!
...
Ale zaraz zaraz - strzelać do kobiet?! Przecież kobiety nie są złe, nie są "evil"! Zakazać! Damskich modeli! Niech robią za jakieś niezabijalne NPC, czy coś, ale nie zabijać ich!
...
Ale zaraz zaraz! Dlaczego nie ma kobiet w mundurach?! Precz z dyskryminacją!
...
Potwierdzono powrót czterech klas – medyka, zwiadowcy, wsparcia i szturmowca.
To bardzo niedobrze. W Bad company 2 przez skurczenie ilości klas postaci był prawdziwy spam snajperów, tutaj niestety też ich będzie o wiele więcej.
Mała ilość amunicji ma pewnie wymusić częstsze korzystanie z fajnie wyglądającej broni białej. Gameplay kształtowany normalnie na kupowaniu przedmiotów w grze, to chore.
Na czym opierasz "Gameplay kształtowany normalnie na kupowaniu przedmiotów w grze"? Póki co nie ma żadnych przesłanek co do tego.
O wiele więcej? Raczej mniej. Pójdziesz w krzaki na końcu mapy - nie masz amunicji. Imo gra idzie w dobrą stronę bo wręcz wymusza granie zespołowe oraz granie w okolicach punktów.
@rRecker
,,Serio? Zmiana płci? Przeciez to druga wojna do uja,,
Wymagania realizmu od gry nastawionej na zabawę w multipleyerze..bawi za każdym razem xd
Tak, to 2 wojna gdzie po paru kulkach możesz nadal chodzić a byle apteczka wyleczy cię z wszystkiego. Ale to oczywiście, jest takie drugo wojenne xd.
Serio, czemu niektórzy ludzie są na tyle mało kumaci by zrozumieć, że i CoD i Battelfield nie celuje w realizm? Ile trzeba tych gier wydanych, by to zrozumieli?
Ludzie rozumieją że Battlefield nie celuje w realizm, bo to widać w co celuje. Wyrażają jednak głośno i wyraźnie swoje potrzeby - chcą więcej realizmu a mniej Fortnite'a w swojej ulubionej serii.
Jak w Battlefieldzie 6 żołnierze będą jeździć na różowych kucykach powiesz to samo? Że "ludzie zrozumcie że ta gra nigdy nie była realistyczna"?
Nie chodzi o sztywne trzymanie się realizmu, bo każdy kuma że to tylko gra. Jednakże jeśli akcja gry osadzona jest w określonych ramach historycznych oraz opiera się na realnych wydarzeniach, które miały miejsce w przeszłości, to trudno dziwić się, że ktoś oczekuje możliwie jak najwierniejszego odwzorowania ówczesnych wydarzeń i rzeczywistości.
Właśnie w takich drobiazgach widać to najbardziej. Serio, widziałeś kiedyś, nawet współcześnie, żołnierza z protezą ramienia i to jeszcze taką, która umożliwia mu strzelanie z karabinu? Przecież to nawet przy obecnej technice nie jest możliwe. Takie akcje zahaczają co najmniej o sci fi.
Coś ty Sttarki na ten realizm się uparł, każdy wie, że BF nie ma nic wspólnego z tym zagadnieniem. Chodzi o poczucie autentyczności, w BF3 i BF4 nie było z tym problemu.
Mimo wszystko nie będę wydawał wyroku po krótkiej prezentacji, czekam na jakiś dłuższy gameplay.
,,Chodzi o poczucie autentyczności, w BF3 i BF4 nie było z tym problemu. ,,
No ba, w końcu, 2 wojna gdzie po paru kulkach możesz nadal chodzić a byle apteczka wyleczy cię z wszystkiego, jest tak bardzo autentyczna xd.
Widać że bardzo trudno jest ci to zrozumieć, ale trafność historyczna i setting a realizm gameplayu i mechaniki to dwie bardzo rozbieżne rzeczy.
,,Widać że bardzo trudno jest ci to zrozumieć, ale trafność historyczna i setting a realizm gameplayu i mechaniki to dwie bardzo rozbieżne rzeczy.,,
Tyle, że BF od dawna, nie był dobry ani w tym ani w drugim xd.
Podobnie jak CoD.
Hmm o ile rozumiem takie czepianie się o wierność historyczną czy kanoniczność ( w przypadku takiego Battlefronta) w kampani singleplayer, to w przypadku multiplayera przynajmniej w mojej opinii nie ma to takiego dużego znaczenia. Tak jak przykładowo nie przeszkadzały mi pojedynki Jyn z Palpatinem czy coś, tak wątpie by i tu w zgiełku walki przeszkadzało mi, że niektórzy gracze mają damskie skiny.
Nie, będzie za to kampania Qunari w ramach crossoveru uniwersów, takie "EA all stars"
Oglądając trailer BF V przypomina się taka scena z South Park: https://www.youtube.com/watch?v=hxgkXxa9c3s&feature=youtu.be&t=3s
Po materiale JackFraga odzyskałem trochę wiarę w ten tytuł. I naszła mnie teraz taka refleksja... nie wiem, czy jest to możliwe technicznie, ale czy nie byłoby idealnie, gdyby w opcjach gry była możliwość wyłączenia wyświetlania elementów customizacji innych graczy? Np. ta nieszczęsna proteza byłaby wyświetlana na naszym ekranie jako zwykła ręka? Model kobiety zastępowany zwykłym piechurem itd. Myślę, że wówczas każdy byłby zadowolony, ale tak jak mówię... nie wiem, czy jest to możliwe z technicznego punktu widzenia.
Raczej nie było by z tym większego problemu, to tylko podmiana modelu który jest generowany na twoim komputerze. Ale pomysł bardzo dobry, jednak wątpię czy EA go zaimplementuje.
No tak... w końcu skórki muszą się sprzedawać, a gracze muszą mieć możliwość pochwalenia się swoją protezą... ehh :/ dobrze wiedzieć, że chociaż jest taka możliwość.
Coś takiego jest w war thunder ze gdzie takie zwykłe darmowe skiny widzi tylko właściciel. Dopiero skiny premium są widoczne dla wszystkich. Myślę że to nie problem żeby stworzyć taką opcję. Wszystko zależy od woli twórców a moim zdsię to byłoby idealne rozwiązanie.
Modele graczy, ich broń itp. mają być teraz po stronie serwera. Dzięki temu wszyscy będą widzieć to samo i pozwoli to na większą interakcję z otoczeniem.
Przez to rozwiązanie, to o czym piszesz jest raczej niemożliwe. Przykładowo: zamieniając model szczupłej kobiety na lepiej zbudowanego faceta, automatycznie zwiększasz sobie osłonę. Tym samym leżąc za takim trupem, ty nie widzisz nic, ale przeciwnik już widzi jak odrobinkę wystajesz, bo on widzi szczuplejszą postać.
Nie chodzi o modele postaci tylko o same skiny. Model postaci byłby domyślny zaś sam skin czyli tekstura mogłaby podlegać zmianie. To nie wpływałoby na wielkość hitboxów i ich rozmieszczenie a jedynie co najwyżej na widoczność jeśli ktoś sobie np włączy różowe skiny :P
@Krecik1218
Oglądałem właśnie wywiad z Danielem Berlinem i to, co on mówi trochę się kłóci z tym, co piszesz. Zapytany o to, czy gracz, który się potknie i przewróci wpłynie na to, gdzie będą jego hitboxy, ten odpowiedział, że na razie jeszcze rozważają czy ten system ma być widoczny jedynie dla członków zespołu czy też dla wszystkich. Czyli jednak istnieje możliwość rozgraniczenia, co widzą jedni i drudzy.
https://www.youtube.com/watch?v=dh4MHyozPyU
Rzeczony fragment w 11:27
Wszystko o czym piszecie nie ma sensu w fpsach.
Model postaci gruby/chudy a hitboxy jakie? Zależne od modelu? Nie sądzę aby tak to działało, a jednakowe dla wszystkich modeli nie miałyby sensu tym bardziej.
Tak samo potykanie etc widoczne tylko dla sojuszników. I co byś widział? Kolegę co się potknął i zginął od kul wystrzelonych w powietrze, bo przeciwnik widzi co innego?
@czopor
Odnośnie modeli hitboxów w grach to taki przykład z PUBG:
https://youtu.be/mp9jH-y8rg4?t=1m59s
A co się tyczy tego co widzą inni gracze to chyba sam słyszałeś, co powiedział developer BF'a?
"Zabraknie za to klas elitarnych. Pożegnamy również pojazdy i maszyny typu behemot"
bardzo dobrze co Wolfenstein 2000???!!!!, te wszystkie nie pasujące do okresu gry dodatki, moim zdaniem nie "posunęły" serii do przodu, mnie mimo iż jestem fanem tej serii i gram jeszcze od BF 1942 odrzuciły skutecznie od tytułu ale pewnie jest wielu zadowolonych z takiego koszmaru jakim jest Bf1.
Pomijając zwiastun i opcje wyglądu bohatera, które są moim zdaniem lekko przesadzone reszta zmian wygląda na duży krok naprzód.
Jeżeli chodzi o wygląd żołnierza w multi, mam nadzieję, że nie będę widział na każdym kroku kobiety ze sztuczną ręką czy tam nogą a opcje malowania munduru i broni nie będą oznaczać, że będziemy biegać pośród klaunów.
Z ważnych rzeczy jakie mi się podobają to brak lootbosków i brak przepustki premium. Nie było nic gorszego w poprzednich BFach niż to, że mapy dzieliły społeczność na tych z DLC i tych bez DLC.
Budowanie zasiek i okopów bardzo spoko, podoba mi się to, że jak zabudowania zostaną zrównane z ziemią będzie je można odtworzyć i budować zasieki itp.
Brak regeneracji HP do pełna to również spoko opcja.
Animacje do podnoszenia amunicji, apteczek itp., moim zdaniem to oznacza, że rozgrywka trochę zwolni na tempie to moim zdaniem jest na plus, chociaż zwiastun sugeruje, że nadal tempo jest zabójcze.
Grand Operations który połączy różne typy gry może być tutaj strzałem w dziesiątkę, szczególnie z tą limitowaną ilością sprzętu.
Ogólnie jestem pozytywnie nastawiony, jedynie ta różnorodność modyfikacji postaci poszła troszkę za daleko a trailer był po prostu słaby. Czekam na prawdziwy gameplay.
"Ponadto generalnie rzadziej przyjdzie nam korzystać z granatów. Będziemy za to mogli je odrzucać w stronę przeciwników oraz detonować celnym strzałem."
Już widzę, jak ktoś używający pada dokonuje takiego wyczynu - na tym demonie precyzji problemem jest nawet trafienie w głowę ze średniej odległości
Swoją drogą niektóre rzeczy mnie bawią, na które narzekacie:
1. Narzekanie na protezę - zobaczyłem to dopiero za trzecim razem, a to tylko dlatego, że wyczytałem o tym w komentarzach i tego szukałem. Podczas gry na taką rzecz nawet nie będziecie zwracać uwagi.
2. Customizacja postaci - ja tam zawsze lubię grać babkami, nawet kiedy tego nie widzę. Zresztą podobnie jak z protezami - nawet tego nie zauważycie podczas grania, bo będziecie się skupiać na strzelaniu i przeżyciu.
3. Narzekanie na to co się dzieje w trailerze - słowem klucz jest tutaj właśnie "trailer". Po prostu postanowili, że zrobią go efektownym jak się da i dla wielu mogli przesadzić. Pokazałem trailer ojcu, to się spytał co to za świetny film akcji.
4. Kolorki - ale gry z tej serii od dawna tak wyglądają, od czasów BC2.
5. Mniejszy realizm - w tej serii od dawna jest go mało poza kampanią - kto oglądał jakie ludzie akcje wyczyniają (przykład - wyskok z samolotu, strzał z rpga w inny, wejście z powrotem do samolotu) ten to wie.
Oby radio beacon było jak w Hardline, BF3 oraz BF4 to będę szczęśliwy. Reszta mnie nie obchodzi :)
Trafiłeś w samo sedno. 99,9% graczy nie zauważy płci, koloru skóry, czy protezy, bo będzie skupiona na grze.
I nie oszukujmy się, tu nie chodzi o realizm, tylko o niechęć do idei, że osoby inne od tych pieniaczy pod względem płci, koloru skóry, czy stopnia sprawności też mogą brać udział w fantazji bycia przec.ujem na polu bitwy stylizowanym na 2.WŚ.
@Gorn221 A może po prostu lubię obejrzeć zwiastun bez analizy klatka po klatce jak niektórzy porąbani ludzie?
Człowieku, w pewnym momencie ta proteza zajmowała 1/7 ekranu przez kilka sekund.
Ta proteza jest niczym z jakiś star warsów, to jest 2 WŚ czy sci-fi ?
Trailer to była porażka i chyba to był wypadek przy pracy, albo pomyliły im się pliki wideo, ale coraz więcej wiadomości na temat samej rozgrywki napawają optymizmem.
Wywalenie behemotów to naprawdę duży plus. Czekanie pół gry aż zrespi się pojazd, którego 80% serwera nie umie obsługiwać to było kijowe rozwiązanie, podczas gdy 14 lat temu w BF1942 wszystko to było od początku bitwy w większej ilości i się respawniło po zniszczeniu.
Tak sobie popatrzyłem i nie rozumiem. Co za nowina, że druga wojna? Równie dobrze skakać mogą koniki polne po różowym dywanie. Ta gra nie ma nic wspólnego z jakimikolwiek realiami.
To, co powinni zmienić to przede wszystkim ograniczyć znacznie ilość snajperów w meczu bo ci kamperzy są wkurwiający jak upier... stół w tefałenie
Szkoda, chyba Call of Duty WWII oddawał mały klimat drugiej wojny, choć o prawdziwie opartej grze na drugiej wojnie światowej możemy zapomnieć. Battlefield 5 z tego co zapowiadają będzie niczym innym jak grą jedynie bazującą na drugiej wojnie, jej elementach. Cóż szczerze po Amerykanach nie spodziewałem się niczego, co mogłoby zaskoczyć. Fajnie gdyby jakieś nasze polskie studio zrobiło ekstra grę typową o WW 2.