Squad 44 | PC
Już wkrótce premiera :) nie mogę się doczekać. Gameplaye wyglądają niesamowicie a sam koncept gry jest świetny. Mam tylko nadzieje że twórcy kiedyś skuszą się na coś więcej po za market garden.
Nie do końca pełną bo w późniejszym czasie dojdą jeszcze amerykanie. Ale w momencie startu na steamie gra mw być jak najbardziej grywalna i bez większych bugów. Mam nadzieję.
True... chociaż jakiś gameplay z Alfy z komentarzem. Gra ma potencjał. Pozdro Adaś ;)
Druga wojna światowa, taktyczne uderzenie we wroga, czego trzeba więcej od Post Scriptum? Nagrałem pierwsze warażenia dla zainteresowanych, zapraszam:
https://youtu.be/LBJMaaKOB3I
No wreście jakaś gra nie dla głupiej dzieciarni w której nie trzeba biegać na pałę. Liczę na ten tytuł bo ARMA jest dla mnie drętwa, CS oklepany a Battlefieldy nudzą niemiłosiernie.
Liczę na ten tytuł. Jak wyjdzie zobaczymy, narazie moje oczekiwania są wysokie.
Na szczęście stać też na to, by być dzieciarnią. Post Scriptum szybko im się znudzi. Zostaną Ci, którym taki typ rozgrywki dawno już odpowiada oraz tacy gracze, którzy od dawna szukali swojego Świętego Graala i w końcu go znaleźli.
A wszystko tylko po to, żeby wypuścić kolejną grę sieciową. Już testy pokazane na YouTube są pełne bugów i spowolnień fps.
Dziś rusza "otwarta" beta.
Goście od gier odlatują coraz bardziej.
Beta "otwarta", ale możesz w nią zagrać dopiero jak kupisz grę, której nie ma.
Cud, miód i orzeszki!
Przyznaję, że termin "open beta" został tutaj błędnie wykorzystany, ale wbrew temu co twierdzisz gra "jest" i ludzie chcą po poprzednich weekendowych testach w nią po prostu grać, dlatego testy 24/7 to lepsza decyzja niż trzymanie serwerów offline do 9 sierpnia.
P.S "Goście od gier odlatują coraz bardziej." Mhm, na przykład użytkownicy, którzy wsparli w 2012 Squad na kickstarterze dostali klucze do Post Scriptum w 2018 jako bonus, strasznie ich goście od gier potraktowali! :)
Przyznaję, że termin "gra, której nie ma" został tutaj błędnie wykorzystany ;)
A pisząc o odlocie, miałem na myśli szerszy kontekst.
testy 24/7 to lepsza decyzja - Oczywista oczywistość. Tylko dlaczego dev testuje grę moim kosztem?
Jeśli chodzi o postawę OI, to rzeczywiście piękna ci ona!
Bonus do gry z 2015 (której nie ma*) w postaci gry z 2018 (której nie ma*)
Coraz bardziej to wszystko skomplikowane, ale czemu się dziwić, skoro np. nie jest moim coś za co zapłaciłem (vide JaśniePanSteam).
* - wciąż przed premierą
Tylko dlaczego dev testuje grę moim kosztem?
Bo tego chcesz? Jeśli tego nie chcesz to Steam --> Refund, załatwione.
Jeśli chodzi o postawę OI, to rzeczywiście piękna ci ona!
No nie, kijowa postawa, rzeczywiście dranie :)
T_bone, plizz ;))
Bo tego chcesz? - chcę sprawdzić grę, a nie opłacać jej testy ;)
To, że Steam pozwala odzyskać kasę, nie zmienia sytuacji, że muszę ją najpierw wydać, prawda?
rzeczywiście dranie :) - przecież nigdzie nie napisałem, że dranie. Chodzi mi tylko o to, że cała sytuacja koślawa jakaś taka nie sądzisz? To tak jak bym był szewcem, u którego zamówiłeś buty i zapłaciłeś zaliczkę, a ja oddałem Ci te buty bez obcasów. I dałem Ci nawet w bonusie zelówki do tych obcasów! I pozwoliłem testować przez kilka dni!!
Oczywiście pod warunkiem, że za te buty zapłacisz.
A jak coś Ci się nie spodoba, to oddam Ci kasę.
Oczywiście wcześniej zainwestuję ją w klej, który pozwoli mi dokończyć Twoje (i nie tylko) buty.
Wiem, czepiam się ;))
Pil plizz :)
Ta branża wygląda tak, że nikt Ci twoich wymarzonych butów nie zrobi jeśli nie będzie trochę koślawo. Ten szewc jest niezależny, i nie jest tak gorący jak buty w stylu Battle Royal, żeby jakikolwiek wydawca sypnął kasą na projekt. Segment butów AAA ma tego szewca w czterech literach, a AA dogorywa. Jest jak jest, albo nie ma wcale i tyle, dodaj do tego fakt, że szewc musi często utrzymywać 24/7 parkiet, po którym będziesz chodził razem ze swoimi kolegami. Podejrzewam, że gdybyś był takim szewcem, to byś tym za przeproszeniem pieprznął i zatrudnił się po prostu w UbiShoes Corp.
Dla mnie problem jest kiedy szewc to zwykły oszust albo segment AAA zaczyna stosować te koślawe sztuczki, żeby zmniejszyć koszty produkcji...
A ogólnie kiedyś to panie było! Ta wypożyczalnia Steam nie istniała i pudłka były piękne, instrukcje i w ogóle takie tam wspominki ;)
A ogólnie kiedyś to panie było! Ta wypożyczalnia Steam nie istniała i pudłka były piękne, instrukcje i w ogóle takie tam wspominki ;)
Wiesz, bo ja stary już jestem i czasem mnie nostalgia (zołza rogata) napada :D
Kiedyś na przykład można było sobie gry posmakować za pomocą wersji DEMO.
Zetknąłeś się ostatnio z jakąś? Jeśli tak, to pewnie incydentalnie. Zastąpił je "wczesny dostęp", który w odróżnieniu od WD nie jest darmowy.
Generalnie trudno się nie zgodzić z tym co piszesz, ale mimo to od czasu do czasu budzi się we mnie buntownik ;)) Tak żeby się trochę lepiej poczuć :D
Serwery wystartują o 20:00. Myślę, że polski serwer również znajdziecie. Gorąco zachęcam do dołączania!
Wkurzyli mnie z tą open/closed betą dlatego pamiętajcie:
Teraz jest najłatwiej poznać mapę i wyrobić sobie umiejętności w strzelaniu gdy jest chaos na serwerach bo każdy się uczy. Za te 2-3 miesiące to większość będzie znała topografię mapy i będą campić. Najlepiej od początku grać wtedy są największe szanse bo każdy zaczyna od zera. To jest tak samo jak z Batlefieldem. Zakupisz kilka miesięcy po premierze to większość ma już odblokowane wszystkie bronie i jadą po tobie. Tak było w BF4.
@Maniac1098 chyba Ty tak miałeś. Po mnie nikt nie jechał w BF4 a kupiłem grę z 3 miesięcznym opóźnieniem i tak samo będzie w tej grze chyba że jesteś amebą umysłową.
Panowie, jak z wymaganiami? Nadal trzeba mieć kombajn zamiast komputera żeby to odpalić?
Niestety tak. W moim wypadku jedynie obniżenie ustawień graficznych do średnich daje w ogóle możliwość jakiejkolwiek gry, chociaż też nie jest idealnie ( i2500K, GTX970 ). Biorąc pod uwagę przedpotopową grafikę to jeszcze duuuuuuużo pracy ich czeka przy optymalizacji. Zresztą nie tylko, bo bugów taka masa jak rodzynków w świątecznym cieście. No ale grać da radę :)
Jedna godzina w tej grze daje więcej immersji niż wszystkie inne gry o drugiej wojnie razem wzięte.
To jest teoretycznie i przekleństwo tego typu gier. Kiedy raz zagra się bajeczną rundę w PS, SQ lub PR to wszystkie inne fpsy tracą na znaczeniu, bo nie potrafią dostarczyć tego "czegoś" w takiej ilości.
Dokładnie.
Jak ostatnio zobaczyłem takiego BF5... gdzie ziomuś skacze i zabija 10 chłopa jak w quake w ciagu 10 sekund to opadły mi ręce :P.
Inne gry nawet nie są w stanie sie zbliżyć do takich Gier jak PS czy SQ.
Tu też Orek666 wypisuje te bzdury o Quake. A łatwiej zabić 10 osób siedząc w krzaku w Post Scriptum niż w BF (a w bf 10 osób w 10 sek nie zabijesz i tak...)
1. Wciąż nie ma to nic wspólnego z Q.
2. Mogę Ci wyszukać filmiki PS gdzie koleś siedzi w krzaku i zabija jednego za drugim. Czy to znaczy, że PS to jedynie kampienie w krzakach?
3. Pokazywanie filmiku profesjonalnego gracza CS jako standard jest po prostu głupie.
Mam trochę godzin w Squad i to co przez te godziny widziałem to najlepsze chwile przy komputerze od ostatnich lat. Wcześniej takie coś było mi dane przeżyć jedynie w Armie 2. Przez ostatnie dni ogrywałem Post Scriptum i jest to prawie to samo co Squad tylko sądzę, że bardziej dopracowane. Jedynie do optymalizacji można się przyczepić bo momentami potrafią spaść klatki i być może jakieś minimalne zmiany w balansie rozgrywki bo najczęściej to strona niemiecka zawsze ciśnie brytyjczyków. Największym atutem tej gry jest z pewnością udźwiękowienie i dbałość o szczegóły. Te wybuchy, eksplodująca amunicja w zniszczonym pojeździe i animacje przeładowania to po prostu wisienka na torcie. ;) Polecam zagrać!
jeżeli chodzi o balans to niemcy powinni być trochę mocniejszy ponieważ byli przygotowani na atak z lądu jak i z powietrza ale nie byli przygotowani na aż taki. na złość brytyjczyków właśnie dotarła tam ze wzmocnieniem dywizja pancerna przepraszam ale zapomniałem jej nazwy ale ta dywizja była elitarna. a podczas walk spadochroniarze nie mieli ze sobą kontaktu i mieli lekki sprzęt nie mogący zniszczyć większości czołgów niemieckich. myślę że trochę wyjaśniłem problem z balansem. pozdrawiam
17 września Niemcy w ogóle nie byli przygotowani, a "elitarna" 9. Dywizja Pancerna SS była w trakcie reorganizacji. Największą siłą w sektorze Arnhem, w pierwszych dniach operacji, był pułk zwiadowczy Hauptsturmführera Viktora Gräbnera ze wspomnianej dywizji (0 czołgów), który 18 września podjął próbę przekroczenia mostu i został zmasakrowany.
Inna sprawa, że balansowanie gry na zasadzie "bo Niemcy niby byli historycznie mocniejsi" to nie jest dobry pomysł, twórcy o tym wiedzą i dlatego Brytyjczycy od razu mają dostęp do czołgów.
Balans gry nie może być oparty historycznie! Jakby w PS ciągle niemcy wygrywali starcia przez historyczną przeszłość to by nie było chętnych na granie aliantami.
Jest epicko, odgłosy walki takie aż ciarki przechodzą, zwłaszcza jak sztukasy atakują. Może ktoś chętny do wspólnej gry?
Lepiej poczekaj do premiery(9 sierpnia). Teraz jest beta i optymalizacja jest bardzo słaba, do premiery ma być poprawiona. ;)
Gra ma ogromny apetyt na moc 1 rdzenia. i3 może mieć zbyt niski zegar. Ale najlepiej zrobisz wchodząc na oficjalne forum, to skarbnica wiedzy i bardzo uprzejmi ludzie. Do grania w 1080p, przy mniej obłożonych serwerach, powinno być OK (chyba, że mówimy o starszej generacji i3, wtedy może być ciężko). Najgorsze wydajności w PS uzyskują procesory FX. Najlepjej sprawdzają się topowe modele dowolnego producenta, ze wskazaniem na CPU typu 7700K/8600K + OC.
Grałem w betę - optymalizacja tragiczna jak na "wodotryski" graficzne z początku lat 2000. Graficznie coś jak Arma II z początku 2009 roku... Fizyka niestety dużo gorsza.
Coś ucichło o tej grze. Przed premierą wielki hype a teraz nikt nic o niej nie mówi.
Gra jest absolutnie niesamowita. Zacząć warto od strony technicznej - tak samo jak w Squad, bliźniaczym tytule, do płynnej rozgrywki jest potrzebny bardzo mocny procesor oraz przyzwoita karta graficzna. Procesor musi dźwigać ~100 graczy na mapie. Graficznie jest poprawnie ale nierówno. Najsłabsze są budynki, najlepiej wykonane są efekty ostrzału, wybuchy, dym oraz dźwięki. Roślinność jest przyzwoita. Jeśli chodzi o gameplay, to jest to absolutny majstersztyk i moim skromnym zdaniem, najlepsza gra FPS o 2 wojnie w jaką możemy zagrać. Poniekąd sposób gry "wymusza" łączenie się w grupy i współdziałanie jako grupa. Bez gry zespołowej, daleko nie zajdziemy. Warto poruszać się ostrożnie, wypełniać rozkazy (lub wydawać je z głową), bardzo ważne jest również przygwożdzenie przeciwnika ogniem oraz flankowanie. Broń zachowuje się świetnie, a dystanse na których się walczy są bardzo realne. Budowanie umocnień oraz system zapasów jest bardzo ciekawym dodatkiem. Ilość zabić nie ma znaczenia - to co się liczy to wykonanie zadania. Z pewnością jest to gra dla dojrzałego gracza, wszelkie przejawy "psucia" zabawy innym są nagradzane banem z danego serwera. Ogólnie, społeczność w tej grze jest jedną z najlepszych z jaką miałem do czynienia.
Jeśli ktoś szuka gry w której można poczuć się jak bohaterowie książki O jeden most za daleko oraz jest zmęczony FPS dla ludzi z ADHD ... mogę tylko polecić.
Pozdrawiam.
Jestem zszokowany oceną tej gry. Szczerze ja oceniłem ją na 10. Jeszcze żadna gra mnie tak nie wciągnęła. Jeśli ktoś lubi klimat WW2 tak jak ja to jest to strzał w dziesiątkę. Mam ją niedługo a już ponad 400 h pograne ... Jestem uzależniony :) Gra jest trudna na początku trzeba przywyknąć, ale jak załapie się co i jak to jest miodzio. Przede wszystkim nie nudzi się. Oddział ma 9 osób i każdy ma jakąś funkcję np. leader, obsługa ciężkiego mg, saper, medyk, obsługa radia, sekcja przeciwpancerna po zwykłego szeregowego strzelca. Poza tym jak komuś się to znudzi zostaje sekcja logistyczna czyli budowanie umocnień, gniazd ciężkich mg, obsługa moździerzy i masę innych zadań. Jeśli to też się znudzi to zostaje sekcja pancerna :) do takiego np tygrysa wchodzi 4 graczy, kierowca mechanik, dowódca, obsługa mg, i celowniczy. Jak dla mnie ta gra to spełnienie marzeń. Aha jeszcze jedno niektórzy narzekają na grafikę. Dla mnie na ustawieniach medium wygląda kapitalnie a gram na laptopie nie jakimś mega wypasionym kompie. I nie mam problemów z fps W każdym razie goraco polecam !!! Jak kogoś interesuje jak gra wygląda wpiszcie sobie na yootube gościa KARMAKUT on tam wysyła sporo fimików z tej gry
Ostatnio wpadłem na Karmakut na YT.
Robi filmiki przede wszystkim z taktycznych strzelanek.
Squad, Rising Storm 2 Vietnam, Post Scriptum, Hell Let Loose i Insurgency: Sandstrorm.
Dobry gracz. Świetnie zmontowane Klipy.
Chłopaki doradźcie:
Post Scriptum czy Hell Let Loose?
1.Zależy mi na grafice czyt. imersji
2. liczbie graczy aby serwery żyły
3. optymalizacji
4. ciekawe mapy itd.
Generalnie, który zakup jest bardziej opłacalny. Dziękuję z góry za wszelkie wskazówki i odpowiedzi.
Z tego co Wiem to Post Scriptum jest skupione tylko na Market Garden a Hell Let Loose na wszystkich bitwach. Ja bym poczekał jeszcze na trzeciego gracza, którym może być Enlisted
p4go i co wybrales? Ja nabieram ochoty na post scriptum i zastanawiam sie czy warto?
Mam obydwie gry, Post Scriptum od niedawna. Grafika w obydwóch grach jest dobra. Więcej graczy gra w hll 3,5k, ps dziś było 750 (6-7 full serverów). Post Scriptum ma na pewno lepszą optymalizacje od hll. HLL cierpi na brak optymalizacji.
W hll mapy są ciut większe i skala bitwy wydaję mi się większa. Jednak w obydwóch grach mapy są bardzo klimatyczne i dobrze zrobione. W ps masz wielką brytanie, w hll tylko usa, jednak pod koniec lipca dodani będą sowieci. Obydwie gry mają wady i zalety i trochę się różnią wielkością, skalą, udźwiękowieniem i mechaniką. Obydwie gry są bardzo dobre.
Mam obydwie gry, Post Scriptum od niedawna. Grafika w obydwóch grach jest dobra. Więcej graczy gra w hll 3,5k, ps dziś było 750 (6-7 full serverów). Post Scriptum ma na pewno lepszą optymalizacje od hll. HLL cierpi na brak optymalizacji.
W hll mapy są ciut większe i skala bitwy wydaję mi się większa. Jednak w obydwóch grach mapy są bardzo klimatyczne i dobrze zrobione. W ps masz wielką brytanie, w hll tylko usa, jednak pod koniec lipca dodani będą sowieci. Obydwie gry mają wady i zalety i trochę się różnią wielkością, skalą, udźwiękowieniem i mechaniką. Obydwie gry są bardzo dobre.
Też bardzo lubię obydwie. Jak chce zagrać piechurem to obydwie są świetne.
Z kolei jak chce pograć czołgami to zawsze wybieram Post Scriptum, bo w tym akurat aspekcie PS deklasuje konkurencję jeśli chodzi o realizm i przyjemność z gry.
Do Post Scriptum był w przygotowaniu dodatek "Plan June" https://store.steampowered.com/news/app/736220/view/1716366446341240449 akcja osadzona we Francji w 1940 roku. Na youtubie nie ma za dużo filmików o tym, a jeśli już to są sprzed roku. Został wogóle wydany?