Developerzy zaskoczeni dobrą sprzedażą Hellblade na PC
Mądra, liniowa , singlowa gra bez denuvo z żeńską bohaterką? Dobra sprzedaż?
Developerzy zaskoczeni?
Pomyślnie jakiego mindfucka muszą mieć analitycy EA.
Ludzie grają na PC! Szok i niedowierzanie!
Nie dziwię sie, jak gra jest naprawdę dobra, ciekawe czy będzie kontynuacja?
DanuelX@ No w sumie masz racje :) Tak czy siak gierka jest spoko i warta zagrania. :)
Prosta przyczyna, na PC jest dużo oldbojów i hardkorów mających już dość sandboxowej rozmytej gunwoznajdźkami tppmakerowej rozrywki i docenili ten nieszablonowy, ambitny można rzec, tytuł. To powrót do mitycznych "starych, dobrych czasów", skoncentrowanej zawartości opartej na fabule i ciekawym pomyśle kreacji świata i bohatera. Sam planuję kupić jak stanieje do mojego budżetu.
He? jaki powrót? Toż to tylko fabuła w tej grze jest ambitna. Cała rozrywka jest masakrycznie uproszczona. Co oczywiście nie ujmuję tej grze, bo nie o to w niej chodzi.
Bardzo ciekawa gra. Bardzo dobra fabuła, a ze słuchawkami to już odjazd totalny. Jednak jest jedno ale. Jeśli już nazywamy jakieś gry samograjami, to ta gra jest tego ewidentnym przykładem jeśli chodzi o samą rozrywkę.
Mądra, liniowa , singlowa gra bez denuvo z żeńską bohaterką? Dobra sprzedaż?
Developerzy zaskoczeni?
Pomyślnie jakiego mindfucka muszą mieć analitycy EA.
Żadnego? Bo zarabiają miliony i mają na to wygwizdane? Serio myślisz, że ich to obchodzi?
Analityków?
Powinno. Od tego są, żeby obserwować trendy.
Poza tym to tylko taka figura retoryczna.
Twoja druga ulubiona gra z poprzedniego roku czyli Prey też miała Denuvo. I co, teraz uznasz, że jednak była słaba?
planeswaker
To do mnie?
Denuvo mnie specjalnie nie boli. Natomiast fakt, że dobra gra bez zabezpieczenia dobrze się sprzedała na pc pokazuje, że jakość produktu jest ważniejsza dla sprzedaży, niż poziom piractwa
marcing805
Weź pod uwagę też koszty produkcji.
To że wersja na PC poradziła sobie dobrze nic mi to nie mówi!
Liczby poproszę!!!
I co ci te liczby dadzą bez wiedzy ile kosztowała produkcja i jakie były oczekiwania?
W artykule jest napisane że przynajmniej połowa sprzedanych egzemplarzy to zasługa PC, te statystyki nie obejmują Xone na którym sprzedało się 50tyś.
Przez trzy pierwsze miesiące sprzedali 500 tyś egzemplarzy, do teraz pewnie jakiś milion. No i to trzeba podzielić na pół.
Niemożliwe, przecież na komputery osobiste powinno się sprzedać maksymalnie 1/10 tego co na PS4 . Ciągle się słyszy, że przez ogromną skalę piractwa, nie opłaca się sprzedawać gier na PC i trzeba stosować zabezpieczenia DRM.
A tu proszę wyszła gra, która na premierę była na GOGu, z tego co pamiętam, czyli wolna od DRM i ma taką samą sprzedaż jak na konsolach, gdzie piractwo nie istnieje. Moim zdaniem ktoś tu kłamie.
Po prostu na pc jest więcej causali. Stąd tak dobre przyjęcie tego ambitnego, aczkolwiek samograja na tej platformie.
Na PC więcej casuali? No chyba nie. Raczej domeną konsol są odbiorcy "żeby raz na jakiś czas wsadzić płytkę i mieć spokój i w dodatku tańsze"
No raczej, nie inaczej.
To na PC nie gra się tylko w gry na FB? Czyżby karty graficzne służyły do czegoś więcej niż podpinanie monitorów?!
Dobra wiadomość. Bardzo się cieszę. :)
Developerzy wydali w miarę dobrego SINGLA NA PC i są zaskoczeni xDDDDDDDDDD
Normalnie wielkie odkrycie ze gracze PC chcą dobrej single gry, a nie syfu multi albo pustego sandboxa z znajdźkami