Pillars of Eternity II: Deadfire z pełnym angielskim dubbingiem
Super! Mi po 30h w jedynkę już zbrzydło modlenie się by akurat ta rozmowa była z dubbingiem i poddałem grę
Świetnie, obsidian znów ładuje budżet gierki w coś co jest nie potrzebne, jak lochy w jedynce w twierdzy
A potem się okazuję, że budżetu nie ma i gra ma z kilka lokacji a wątek główny pillars of eternity jest długością równy 1/3 wątku głównego z baldur gate
,Świetnie, obsidian znów ładuje budżet gierki w coś co jest nie potrzebne, jak lochy w jedynce w twierdzy,,
Lochy były bardzo fajnym nawiązaniem do kultowych dungeon crowlerów. I były opcjonalne przecież, musiałeś chyba tylko ten jeden przeszukać dla czarodzieja a potem już było z górki. Poza paroma zwierzakami, które cię atakowały w sali tronowej, ale bądźmy szczerzy, to chyba nie było żadne wyzwania.
A finał wątku Cead Nuy, był w mojej opinii, naprawdę porządny. Podobnie jak finalny boss i to co mogłeś zrobić z nim.
,,A potem się okazuję, że budżetu nie ma i gra ma z kilka lokacji a wątek główny pillars of eternity jest długością równy 1/3 wątku głównego z baldur gate,,
Aha, a jakie masz dowody na to? Serio, budżet gry był dużo większy niż początkowo zakładali twórcy, więc myślę, że o długość gry lub jej różnorodność nie ma co się martwić. Już jedynka była dobra w tej kwestii, dwójka, raczej nie będzie od niej odstawiać, przynajmniej nie widzę, żadnego powodu by się martwić.
Wątek główny PoE był bardzo krótki, porównując do baldura 1 i 2 i mało mnie obchodzi za przeproszeniem ile budżetu obsidian miał, to fabuła w rpg jest podstawą i PoE właśnie się dostało przez rozczarowywujący wątek główny
I miałeś nie odpisywać na moje posty, tak ci przypomnę
Rozczarowujący? Hm... nie, przypuszczam, że reinkarnacja jest zbyt ciężkim tematem dla niektórych...
@plochol26
Ty umiesz czytać czy cię w szkolę nie uczyli? Przecież piszę wyraźnie że chodzi o o DŁUGOŚĆ wątku głównego
Akurat BG 1 to wątek główny ma króciutki.
że co ? Od Nuy to była jedna z super wrzutek w grze. Liczę że w części drugiej będzie przynajmniej jeden tak super wykonany loch.
,,I miałeś nie odpisywać na moje posty, tak ci przypomnę,,
Niby kiedy?
I POE nie miał rozczarowujacego wątku, był dużo lepszy niż ten z BG xd.
I POE nie miał rozczarowujacego wątku, był dużo lepszy niż ten z BG xd.
Ale nie był lepszy od BG2
W BG 2 dawno grałem, nie pamiętam za dobrze, to się nie wypowiem w tej kwestii
Larian zrobiło pełen dubbing (razem z narratorem) w Divinity Original Sin 2, co było wielkim sukcesem i w pewnym stopniu dzięki temu łatwiej było mi zachęcić znajomych do gry w coopie.
Uważam, że to świetny ruch ze strony Obsidianu, a brak dubbingu byłby w wielu recenzjach uważany za minus, po tym jak Larian zaczyna do niego przyzwyczajać.
Jak dla mnie to tylko kolejny powód do zakupu gry już pierwszego dnia premiery.
Panie, nie rób Pan sobie wstydu, zajrzyj Pan na grę na Steam czy GOG i przeczytaj Pan jakie języki będą...
Obecność języka polskiego nie oznacza jednocześnie, że gra zostanie wydana w Polsce... Chodzi mi o polską edycję pudełkową, a takowa nie została nigdzie zapowiedziana.
Obecność języka polskiego nie oznacza jednocześnie, że gra zostanie wydana w Polsce...
Oznacza
Wydana na pewno zostanie, bo na GOG-u można składać pre-order. Ja jednak czekam na edycję pudełkową o której cisza. Nigdzie nie jest dostępna. Jeśli nie zostanie zapowiedziana do końca przyszłego tygodnia, to zamawiam pudełko na Amazonie. Trudno, jeśli żaden polski wydawca nie chce mojej kasy, dostanie ją niemiecki.
super! ale o tym nie było wiadomo od dawna? w sensie to był chyba jeden z celów podczas zbiórki.
A jednak :P
Przydałoby się do tego jeszcze dodać, że wraca Matthew Mercer, będzie też Ashley Johnson (Ellie z TLoU) i kilku innych doświadczonych aktorów. Będzie czego posłuchać :D
No i dla tych co mają już preordera: na oficjalnej stronie jest "Scavenger Hunt" - można wyłapać darmowe przedmioty do gry, takie pierdołki, ale zabawne, kody do nich można znaleźć na reddicie i forum Obsidian ;)
Od PoE, Torment, Tyranny ostatnim czasy mocno się odbiłem. Z miesiąc temu robiłem kolejne podejście do PoE i nie dałem rady. Zrobiłem kilka kroków drużyną i zostawałem zalewany ścianami tekstu gdzie nie było ciekawych treści. Jedyną grę jaką przeszedłem było Icewind Dale którą ogrywałem z radością. Jak w PoE 2 będą kiepskie ściany tekstu to pewnie też sobie odpuszczę.
dla ludzi na bakier z czytaniem są nowe gry bioware z kolorowymi ikonkami do dialogów: inwizycja czy andromeda, tam jest więcej biegania między znajdzkami niż dialogów/historii. po mojemu ostatnio nie było nic piękniejszego niż przepotężne opisy artefaktów z białej marchii czy listy z tyranny.
@boy3
Lubię RPG tego typu, w PoE fajnie się grało do momentu jak nasza postać potrafiła czytać w myślach czy coś takiego i buch cała strona tekstu, kolejne kilka kroków i bum cała strona tekstu.
W Tyranny było znowu dużo wszystkiego co ciężko się zapamiętywało, kilka frakcji, fikuśne imiona, miasta też miały swoje dziwne nazwy. Po kilku godzinach grania pogubiłem się w tym wszystkim bo już sam nie wiedziałem co podbiłem i kogo pokonałem.
Torment to już było całkowicie sci-fi, Piotr Fronczewski już w prologu czytał jakieś egzorcyzmy.
Widocznie może te gry nie są dla mnie ale też nie twierdze, że są słabe. Bardziej wole gry typu Wiedzmiń, Elex itd. Nie lubię dużo zbędnego pier... tylko konkretów.
w PoE fajnie się grało do momentu jak nasza postać potrafiła czytać w myślach czy coś takiego i buch cała strona tekstu, kolejne kilka kroków i bum cała strona tekstu.
Zamiast się zapytać na forum, to wolałeś strzelić focha na tą grę ...
Czytanie w DUSZY, nie myślach, można na npc którzy w ramce gdzie są imiona mają kolor złoty
Ludzie w zamian za wsparcie na kickstarter mogli napisać własnego npc z jego własną historią, a następnie obsidian umieścił ich w grze i TYLE Oni całkowicie byli nie obowiązkowi
Naprawdę nie zauważyć tego ... *ekchem*
PoE ma naprawdę fajnie napisane dialogi, które nie są wcale długie
Nie cierpię czytania stron tekstu (szczególnie w grach). Zawiodłem się na Ni No Kuni 2, bo niestety część tekstu nie jest czytana. Na szczęście nie ma go zbyt dużo, bo to JRPG. Z wyżej wymienionego powodu olałem między innymi Wasteland 2, PoE, T:ToN nieważne jak dobre miałyby fabuły. Cieszy mnie to, że pod wpływem Larian Obsidian zdecydował się na full-vo. Dla mnie to jeden z argumentów przemawiających za kupnem. A właśnie - czy pierwsze Divinity: Original Sin też miało pełny vo, bo zastanawiam się nad kupnem tego tytułu?
No niestety, nie miało. W ogóle to ci rzeknę, iż pierwszy "Grzech Pierworodny" jest wg. nie tylko mnie, grą słabszą pod każdym względem od poprzedniczki.
Zgadzam się, mnie bardzo szybko zmuliła.
Obsidian brawo. Widać podjęli zdrową rywalizację z Larianami i nam graczom wyjść to może tylko na plus.
Jedynke kupiłem dopiero w promocji że względu na brak dubbingu. Dwójkę kupię na premierę jeśli oceny będą w okolicach 8/10, tym dubbingiem mnie kupili, to zawsze zmienia trochę sposób narracji na bliższy mojemu sercu
od razu mogę powiedzieć że PoE II to kosmiczny przeskok względem PoE I (ograłem wszystkie bety na różne sposoby), gra mocno się udoskonaliła tam gdzie ewidentnie to było potrzebne / jeśli fabularnie da radę, a wierzę że da to mamy jedną z najlepszych gier cRPG od bardzo, bardzo dawna.
Oj już nie od takiego dawna bo DOS 2 wyszło bodajże we wrześniu ;) i jest jak dla mnie głównym konkurentem ostatnich lat.
Wow, swietny news. Jedna z wiekszych zalet DoSII, czyli pelen voice acting, pojawi sie w PoEII. Jeszcze zeby laczylo sie to z brakiem npc-kukiel w miastach to juz w ogole bedzie bajka. Jednak za sam voice acting gra ma u mnie +1 do oceny. :)
Ps.
boy3 jakies rozdwojenie jazni przezywasz w tym watku??
Świetna wiadomość. Teraz tylko ograć PoE z dodatkami i czekać na drugą część.