Remake System Shocka zadebiutuje dopiero w 2020 roku
A kto bedzie w to gral w 2020 roku? Czekaja pewnie az poumieraja wszyscy co pamietaja pierwotna wersje, w sumie tez metoda, beda mogli sprzedawac jako nowosc jeej ;)
@UP
Np ja i inni gracze
Wraz z upływem czasu nasz projekt ewoluował, stawał się coraz bardziej złożony i coraz bardziej odchodził od pierwotnej koncepcji.
Ciekawe ile pieniędzy się zmarnowało przez taką akcję
Buahahahahaha.... dobra... wygląda na to, że trzeba olać ten tytuł, nie ma sensu na to czekać... będzie to będzie, nie to meh.
Mnie tam się nie śpieszy. Niech spokojnie robią. Oby był to godny remake. Czasami warto zaczekać.
Cos czuje ze bedzie dodatkowa zbiorka na pokrycie xtra kosztow. Tak jedna z pierwszych z Kickstatera od znanego tworcy, rozbil gre na 2 epizody...
System Shock z 1994 a to co bedzie w 2020 to inna bajka i to juz nie bedzie to samo straszenie jak w to sie gralo na systemie dos. Bardziej wyczekiwac na cos nowego od Frictional Games.
,,musiał wrócić do punktu wyjścia, jako że nowa wizja projektu zbyt odchodziła od oryginalnych założeń"
Niezła ściema ze strony twórców.
Pierwotny projekt (który miał wersję demo) był nawet niezły mimo słabej optymalizacji (to zrozumiałe, to wczesny etap produkcji) i prostego gameplaya i braku wielu funkcji z oryginalnego System Shocka (które i tak by pewnie nie wprowadzili bo przycisków na padzie by brakło D: )
Potem zmiana silnika (po co, już był jeden Duke Nukem Forever co skakał z kwiatka-silnika na kwiatek-engine) i projektu stacji wyglądającej jak 247527 sztampa sci-fi, a potem kasa się skończyła.
Wraz z upływem czasu nasz projekt ewoluował, stawał się coraz bardziej złożony i coraz bardziej odchodził od pierwotnej koncepcji.
mhm
A w 2018 o tym remake zapomną. :D
Wraz z upływem czasu nasz projekt ewoluował, stawał się coraz bardziej złożony i coraz bardziej odchodził od pierwotnej koncepcji
Wytłumaczy mi ktoś, co oznacza ten bełkot pana robiącego remake? :D Bo nie ogarniam za bardzo jak można odchodzić od pierwotnej koncepcji danej gry
Remake powinien polegać na oddaniu całej gry 1:1 ulepszając sterowanie, grafikę, walkę, animację, i interfejs
A oni zaczęli dodawać własną treść do remake? D:
Wiele gier zostało pozbawione zawartości poprzez brak funduszy i czasu - możliwe, że tak jest i tym razem i chcą pododawać jakąś zawartość, która była planowana, a jednak nie znalazła się w finalnej wersji oryginału. Ewentualnie dodadzą jakieś misje poboczne.
Cóż, często wiele koncepcji gameplayowych również wynika z ograniczeń sprzętowych (zwłaszcza w starszych grach), w związku z czym zapewne rozważano i implementowano drobne poprawki, a do tych drobnych poprawek można było dopiąć kolejne i kolejne w rezultacie znacznie odchodząc od pierwowzoru. Gwarantuję Ci, że odtworzenie tak starej gry, jak to napisałeś, 1:1 ulepszając sterowanie, walkę (i tu w obu przypadkach już masz POTĘŻNY wpływ na gameplay) i warstwę audiowizualną da w rezultacie średniaka i w najlepszym wypadku bardzo niszową grę.
Czekać mogę - mam tylko nadzieję, że nie zakończy się na anulowaniu projektu w ostatniej chwili jak to już bywało ...
Night Dive odniosło już sukces z odświeżoną wersją System Shocka, wypuszczoną w 2015 roku
Lol, rotfl, wtf i co tam jeszcze sie teraz mowi. Dowcip tygodnia zaliczony.
Ciekawe ile się napracowali a ile po prostu zapłacili za tą ulepszoną wersję, która była za darmo do ściągnięcia na forum SystemShocka. Która to została stamtąd usunięta niedługo przed wydaniem SySo1 na GoGu.
To czekam dalej. Szkoda, że tak duże opóźnienie. Chciałem zagrać w oryginalny System Shock, ale odkąd dowiedziałem się o remake'u to odpuściłem. Oryginał trochę się zestarzał i średnio ładnie. Filmiki z prac nad remake'iem wyglądały bardzo dobrze pod względem graficznym a to duża zaleta tym bardziej, że w tej grze dodatkowo mocarna jest ponoć fabuła. Dobra grafa + dobra fabuła = hicior. Dwa lata to kawał czasu, ale i tak będzie co robić :).
Wygląda na to, że ten projekt
http://www.moddb.com/games/citadel
Dotrze do nas szybciej i będzie lepszym remasterem niż ta finansowa porażka powyżej.