Wystartował kickstarter Iron Harvest
Za bardzo tutaj czegoś nie rozumiem
1 mln dolarów Tryb multiplayer PvP, pozwalający toczyć bitwy z innymi graczami.
Osobiście nie widzę sensu wydawać gry z gatunku RTS bez trybu wieloosobowego, myślałem, że gra z góry będzie posiadała tryb multiplayer, tym bardziej, że ten tytuł wygląda jak mod do Company Of Heroes, a moc COH tkwi w rozgrywce wieloosobowej.
1,5 mln dolarów DLC z nową minikampanią fabularną.
To już lepiej aby nie uzbierali takiej kwoty.
Iron Harvest zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Według kickstartera premiera zaplanowana została na grudzień przyszłego roku.
Czyli premiera może być dopiero w 2020 roku? Trochę bez sensu w co oni właściwie celują? Bo tutaj wyklucza się kilka rzeczy, gra wygląda jak Company Of Heroes bez trybu wieloosobowego i ma zamiar też ukazać się na konsole? O ile ta gra w ogóle się ukaże to ciemno to widzę.
Osobiście nie widzę sensu wydawać gry z gatunku RTS bez trybu wieloosobowego
Ja tam widzę, gram w RTS od czasów Dune 2 i tryb sieciowy mnie nigdy nie interesował poza kilkoma grami jak WiC, zazwyczaj wystarczył mi skirmish - myślę, że nie tylko mi i graczy solo jest całkiem sporo
Wątpię aby stworzyli tryb dla jednego gracza gdzie kampanię będzie można przechodzić po kilka razy jak np. w Warcraft 3, Company Of Heroes miał kampanię na jeden góra dwa razy bo mało tam elementów ekonomicznych i czysto strategicznych jak w twoim wymienionym Dune 2.
@Murar11
Piszą o 3 kampaniach. Jeśli kickstarter pójdzie dobrze, a pod goalami widzimy jedną mini, jedną coop.
Więc jedna będzie na pewno w base grze.
Czemu nie mieli by dawać free DLC mini kampani to nie wiem, jak dawali free dodatki (duperele, nie kampanię) do Wiedźmina Redsi to było źle?
miał kampanię na jeden
Dla mnie kampania na raz to idealna liczba przejść :) Na więcej ja sam nigdy nie mam czasu już w dzisiejszych czasach, za dużo gier jest, a czasu coraz mniej, więc kampanie mnie motywują do kupna, przejśćia i odłożenia gry na półkę (tzn skasowania z dysku, przeniesienia do "finished" w steam kategorii, bo nie zbieram fizycznych kopii). Jak są DLC z misjami to też biorę.
Idealny by było wcoś w rodzaju CoHa
Dokładnie. O ile lubię sobie popykać w multi z kolegami w CoH i WiC to najważniejszy i tak był dla mnie singiel
Często wracam do Men of War bo misje singlowe są o wiele ciekawsze niż multi. Posiadam MoW Assault Squad 2 ale przez brak normalnej kampanii (są tylko nudne skirmishe, czyli mapy MP z botami) rzadko kiedy mi się chce go odpalać. Mam nadzieję, że dostaniemy ciekawą kampanię w Iron Harvest, a nie jakieś skirmishe z botami.
@Murar11 -> Powtórz to przy World in Conflict, trylogia Myth, Command & Conquer i tak dalej.
Ma to sens, bo jedni lubią grać w strategie dla multi, ale są tacy, co wolą grać tylko dla single. Tworzenie gry z single i multi wymagają więcej pracy i są bardziej kosztowne. Przynajmniej mogę się liczyć na jakość.
Milion żeby pograć po LANie (jeśli w ogóle taki planują)? Może jeszcze bez split-screena na konsolach?
Mam nadzieję że jednak im się uda to ogarnąć.
Lol, myslalem ze ta gra jest na ukonczeniu, bo opublikowali gameplay niedawno. A tu jeszcze prawie 2 lata !!!!
No, fakt. Ale niektórzy gry nawet są tworzone przez ponad 3-10 lat. :)
Wolę, by firmy wydadzą gry rzadko, ale za to są lepiej zrobione i przemyślane, a nie takie gry na pokroju Call of Duty i Assassin's Creed. Ale to zależy od koszty i założenie twórcy.
"850 tys. dolarów Tryb skirmish, w którym zmierzymy się ze sztuczną inteligencją według ustalonych przez gracza zasad."
Serio? Dopiero po uzbieraniu dwukrotności kwoty do wydania gry dadzą tryb skirmish? Ja pierdziule, tragedia.
@Murar11
"Osobiście nie widzę sensu wydawać gry z gatunku RTS bez trybu wieloosobowego"
Ja z kolei nie widzę sensu tworzenia kolejnego RTSa pod MP. W ciągu ostatniej dekady spośród wszystkich RTSów z dużym naciskiem na MP jedynym, który odniósł prawdziwy sukces jest Starcraft 2, co pokazuje, że miłośnicy RTSów nie są zainteresowani tym trybem rozgrywki.
"ten tytuł wygląda jak mod do Company Of Heroes"
Wygląda jak mod? Po czym dokładnie wnosisz? Na filmie widać raptem kilku-sekundowe "scenki" z wczesnej alfy. Nie wiemy praktycznie nic, o tym jak będzie wyglądała rozgrywka w wersji finalnej.
"1,5 mln dolarów DLC z nową minikampanią fabularną.
To już lepiej aby nie uzbierali takiej kwoty."
Ale trzeba być beznadziejnie zgorzkniałą osobą, żeby wypisywać takie bzdury. Rozumiem, że gra Cię nie interesuje, ale żeby od razu życzyć twórcom ograniczonego (żadnego?) sukcesu? Po prostu żałosne.
"Czyli premiera może być dopiero w 2020 roku?"
Tak, a nawet w 2022, lub później, jeśli proces produkcji się przedłuży, tak to jest z tworzeniem gier.
"Trochę bez sensu w co oni właściwie celują?"
Wyjaśnij, co jest dla Ciebie nie jasne?
Jak dla mnie gra zapowiada się świetnie. Cieszy mnie zepchnięcie MP na dalszy tor i chęć dostarczenia przede wszystkim solidnej kampanii SP, a właściwie, to trzech.
Mają ode mnie równowartość tych 45 dolarów.
"Osobiście nie widzę sensu wydawać gry z gatunku RTS bez trybu wieloosobowego"
Ja z kolei nie widzę sensu tworzenia kolejnego RTSa pod MP. W ciągu ostatniej dekady spośród wszystkich RTSów z dużym naciskiem na MP jedynym, który odniósł prawdziwy sukces jest Starcraft 2, co pokazuje, że miłośnicy RTSów nie są zainteresowani tym trybem rozgrywki.
Tutaj się zgadzam w 100%. Nie ma nic gorszego niż RTS projektowany z myślą o multi.
"ten tytuł wygląda jak mod do Company Of Heroes"
Wygląda jak mod? Po czym dokładnie wnosisz? Na filmie widać raptem kilku-sekundowe "scenki" z wczesnej alfy. Nie wiemy praktycznie nic, o tym jak będzie wyglądała rozgrywka w wersji finalnej.
Wystarczy spojrzeć na screeny i na dowolny gameplay z COH albo COH 2. Z początku też myślałem że to modyfikacja, przecież nie ma praktycznie żadnych różnic poza skórkami do jednostek.
"1,5 mln dolarów DLC z nową minikampanią fabularną.
To już lepiej aby nie uzbierali takiej kwoty."
Ale trzeba być beznadziejnie zgorzkniałą osobą, żeby wypisywać takie bzdury. Rozumiem, że gra Cię nie interesuje, ale żeby od razu życzyć twórcom ograniczonego (żadnego?) sukcesu? Po prostu żałosne.
Każde DLC jest złe i piętnować należy sam pomysł projektowania DLC przed premierą gry.
@KucharKM
"Wystarczy spojrzeć na screeny i na dowolny gameplay z COH albo COH 2. Z początku też myślałem że to modyfikacja"
Biorąc pod uwagę, to że gry na pierwszy rzut oka często wyglądają podobnie do innych, to domyślam się, że często macie takie myśli widząc zapowiedź nowej gry. Jednakże rozumiem, że Ty, pisząc "z początku też myślałem że..." zdajesz sobie sprawę, że pierwsze wrażenie czasem bywa błędne. Murar11 pewnie do tej pory myśli, że taki np. Battlefield 3 jest modem do Call of Duty 4.
"Każde DLC jest złe i piętnować należy sam pomysł projektowania DLC przed premierą gry."
Serio? KAŻDE? Nawet np. nowe frakcje do Total War Warhammer, które w większości (tylko Warriors of Chaos i Blood for the Blood God są słabe) powszechnie uważane są za wybitnie dobre, pomimo tego, że były projektowane na długo przed premierą gry? A co z tymi darmowymi jak w Wiedźminie 3? Też były projektowane przed premierą gry. Ale to DLC, więc należy piętnować CDPR? Nie bądź śmieszny.
Kiepskie DLC jest złe (duh), ale dobrze wykonana i odpowiednio wyceniona zawartość dodatkowa, która nie zasługuje na miano pełnoprawnego dodatku, to jedna z lepszych rzeczy, jakie przytrafiła się branży gier.
Serio? KAŻDE? Nawet np. nowe frakcje do Total War Warhammer, które w większości (tylko Warriors of Chaos i Blood for the Blood God są słabe) powszechnie uważane są za wybitnie dobre, pomimo tego, że były projektowane na długo przed premierą gry?
Oczywiście, bo to zwykłe wyciąganie dodatkowej kasy od graczy. A wycinanie frakcji z gry strategicznej to już prawie że kryminał...
A co z tymi darmowymi jak w Wiedźminie 3? Też były projektowane przed premierą gry. Ale to DLC, więc należy piętnować CDPR? Nie bądź śmieszny.
Oczywiście że nie, darmowe DLC jest jak najbardziej w porządku, myślałem że to oczywiste.
Jednak, kiedy wycina się zawartość (bronie, frakcje, postacie) i sprzedaje później idąc po linii najmniejszego oporu to należy takie zachowania piętnować.
"darmowe DLC jest jak najbardziej w porządku, myślałem że to oczywiste"
Nie wiem, na jakiej podstawie "myślałeś", że kiedy pisząc "każde DLC jest złe" oczywistym jest, że masz na myśli tylko te płatne. "Każde" znaczy dosłownie "każde", a nie "prawie każde", lub "niektóre".
"Oczywiście, bo to zwykłe wyciąganie dodatkowej kasy od graczy."
Nie, to jest oferowanie DODATKOWEJ ZAWARTOŚCI, za opłatą. Uwielbiam takie typowo polaczkowe podejście do cudzej pracy - jeśli ktoś oferuje coś za darmo, to spoko, ale jeśli oczekuje godziwej zapłaty, to nie nie nie, to chamstwo i trzeba piętnować. Brawo.
Rozumiem, że Ty sam wykonujesz dodatkową pracę dla swojego pracodawcy, lub klientów za darmo, tak? Nie mówię tu o jakiejś pierdole jak, w porównaniu, dodatkowym mieczu do jakiejś tam gry, ale o czymś porównywalnym do stworzenia całej, nowej frakcji do Total War Warhammer (projekt mechaniki, programowanie, tworzenie nowych modeli i animacji jednostek, efekty dźwiękowe, pisanie i nagrywanie kwestii dialogowych, balans rozgrywki i wiele innych). Śmiało, pochwal się, jaki to z Ciebie fraje... Samarytanin.
"Jednak, kiedy wycina się zawartość (bronie, frakcje, postacie)..."
Zdajesz sobie sprawę, że takie praktyki są zdecydowaną mniejszością płatnych DLC, tak?