Farming Simulator 19 na pierwszym screenie
Ja to liczę że gra będzie wyglądać jeszcze lepiej w finalnej wersji. Bo to co jest na screenie wrażenia nie robi. Jedyna zmiana to mgła wolumetryczna i nic więcej. Większość innych rzeczy wygląda bardzo podobnie jak w 17stce. Giants zapowiadało "fotorealistyczną grafikę". Co z tego będzie to zobaczymy.
Akurat bloom nie jest zbyt widowiskowym efektem. Moim zdaniem w nadmiernej ilości nie prezentuje się za ładnie wręcz źle użyty potrafi popsuć wizualny aspekt gry. Czekam raczej na bardziej szczegółowe tekstury i modele maszyn oraz otoczenia.
Oby był Class! #TEAMCLASS
Jakoś nigdy mnie nie ciągnęło do tej gry, nie wiem co w tej grze jest tak dobrego.
Jeżeli wierzyć temu co mówi jeden z CM-ów Giants, to screen pochodzi z wczesnej aplhy. Wobec czego może się jeszcze wiele zmienić. Dla przykładu drzewa nie uzyskały jeszcze finalnego wyglądu. Dla tych co mają niezbyt wydajny sprzęt radziłbym szykować transport świnek skarbonek do rzeźni, bo screen powstał na i7 + GeForce GTX1070. Obecnie pracują na wersji PC, nie mają jeszcze konsolowej.
https://www.youtube.com/watch?v=H71YxhqgrFU
Biorąc pod uwagę fakt, że ci developerzy to leniwe mendy, ten screen to zwykły render. Nawet jeśli, dowalą efektów a gra będzie jeszcze brzydsza bo nie poprawią podstaw.
Dlaczego tak się przyjęło że symulatory muszą wychodzić co rok? Co to za zasada?
Przecież gdyby taki Farming wychodził chociaż co 2-3 lata to może byśmy widzieli jakieś faktyczne zmiany a nie to samo tylko z innymi mapami i nowymi maszynami.
Wersja PC wychodzi co 2 lata (w latach nieparzystych). Tak samo jak wersje mobilne (w latach parzystych).
Na screenie wygląda to dobrze graficznie, ale co będę oceniał "grę na okladce", może i wygląda na zdjęciu przyzwoicie, ale w późniejszej fazie może być lepiej albo gorzej.
Osobiście nie wierzę w ten "screen". Dla mnie wygląda jak render a gra będzie wyglądała jak wyglądała. Farming Simulator 17 był brzydki na max. ustawieniach, wszystko było ubogie. Nawet jeśli by dowalili efektów to wątpię aby poprawili podstawy w postaci jakości tekstur czy samej fizyki.