Escape from Tarkov trapią problemy z ogromnymi lagami
^ geniusz komedii
Ta gra była i będzie słaba. Nie dośc, ze brzydka to do tego nie grywalna. Drugi Pubg się znalazł
Silnik Unity...
Silnik Unity i gry...
- Ori and the Blind Forest
- Hollow Knight
- Pillars of Eternity
- Homeworld: Deserts of Kharak
- Kentucky Route Zero
- Rain World
- Oddworld: New 'n' Tasty!
- The Room
- Firewatch
- The Book of Unwritten Tales 2
- The Silent Age
Może Unity nie jest najlepszy silnik, ale spokojnie daje radę. Jego główna zaleta to tańsza licencja, a dla inni darmowa. Jak ktoś dobrze napisze gry, to działają bardzo dobrze i miłe dla oczy.
Silnik gry a netcode to dwie różne rzeczy.
Ja bym do tej listy dodał jeszcze Rust'a. Co prawda w kwestii hadrware'u gra jest bardzo wymagająca, ale netcode działa w porządku.
"Silnik gry a netcode to dwie różne rzeczy."
Równie dobrze możesz napisać, że silnik gry a grafika to dwie różne rzeczy. Zarówno netcode, grafika jak i pierdyliard innych rzeczy wchodzi w skład enginu. Pozostanę przy swoim, że unity do takiej produkcji się nie nadaje (co nie znaczy, że nie nadaje się np. do platformówek etc.)
O ile też mam uczulenie na Unity i podchodzę z dużą ostrożnością do każdego tytułu opartym na nim tak EfT wygląda naprawdę nieźle i nie ma jakichś kosmicznych wymagań, jak na grę na Unity we wczesnym dostępie.
Czego nie da się powiedzieć o PUBG który jest na UE4, czego nie widać bo jest brzyski jak cholera i wymagania ma za duże w stosunku do tego co widać na ekranie.
Taki CryEngine 3 też ma problemy z netcodem, więc w sumie developerzy zawsze się muszą trochę napracować, żeby zmusić silnik do poprawnego działania. Znajomy robi grę na Unreal Engine 4 (GRIP) i też mają dużo pracy nad netcodem. Z Tarkovem pojawił się problem jak więcej osób zaczęło grać, wcześniej wszystko działało względnie dobrze. Zresztą po to się robi stress testy, żeby ukazały wszelkie niedociągnięcia, w szczególności te z netcodem.
Dla mnie osobiście PUBG jest mocno irytujący jeżeli chodzi netcode, to nawet nie chcę wiedzieć jak to w Tarkov wygląda widząc te wykresy...
Nic odkrywczego. Cały czas jest o tym mowa pod prawie każdym newsem związanym z EfT.
Gra jest sama w sobie zacna i ma klimat ale faktycznie są chwile kiedy można dostać szału.
Przykład: Ostatnio spaceruje sobie między drzewami ze strzelbą. Zatrzymuje się za drzewem, wychylam i widzę faceta max.50m dalej w otwartym terenie w pełnym wyposażeniu. Wygladą na zajętego wyszukiwaniem celów po drugiej stronie łąki. Powoli podchodzę do niego niezauważony na ok.3-4 metry. On cały czas kręci się patrząc przez optykę. Obrócił się profilem do mnie odsłaniając połowę twarzy nie zakrytą przez hełm. Wypaliłem mu ze śrutu w policzek. Została plama na twarzy, a on odwrócił się i zastrzelił mnie na miejscu.
Rozumiem, że hełm „ryś-t” czy „maska” używany przez różne specnazy może zatrzymać pocisk ale hitbox jest tu całkiem skopany. I nie ważne czy byłby to śrut 000, 00 czy sabot bo przy takiej odległości zdarło by mu twarz.
Polecam sprawdzić odpowiedzi devow na Reddit. Niejaki Nikita..CCO projektu odpowiada że te testy to jeden wielki syf, że Battlenonsense się nie zna, że stremerzy sprawdzali a oni ich oglądają i nic nigdy takiego nie widzieli. Ot cała wschodnioeuropejska szkoła robienia gier. Najlepiej zrobić 100 modeli broni i menażek z mikro rysami, pedyliad hełmów i okularów niż zająć się mapami i netcorem. Z tej części świata pochodzą takie cuda jak STALKER, METRO czy SURVRIUM które są bardziej benchmarkami w dniu wydania.
Ruscy chcieli rpg na peceta, to mają. Będą tak kombinować dwa lata aż stwierdzą że trzeba zrobić wersję uproszczoną i puścić na konsole.
Słusznie. Jakbyś mi wyjął to z ust. Kilka lat temu plan wydawał się tak ambitny, że ludzie się maksymalnie podjarali. Survival pola walki na peceta i postać rozwijana na podstawie 150 zmiennych. Dziś donoszą o niezliczonej liczbie lagów. Jeśli poradzą sobie z nimi do jesieni to i tak gra nie będzie gotowa prędzej jak na początek 2019 roku. Skończy się okrojeniem produkcji do strzelaniny z minimalnym survivalem i bez świrowania z opcjami sieciowymi.
Problemy z grameplay'em i synchronizacją.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=92&v=Avh0F6npbWQ