System Shock - prace nad grą zostały wstrzymane
No i po co taka kombinacja? Prosty remake klasyka i to by była bomba. Ale nie, trzeba pokombinować. I tak to się kończy właśnie.
I to jest bardzo (BARDZO) zła wiadomość. Nie dla tego, że może nie być gry - ale z powodu nadziei pokładanej w ten projekt.
No i po co taka kombinacja? Prosty remake klasyka i to by była bomba. Ale nie, trzeba pokombinować. I tak to się kończy właśnie.
Ech... Oby nie każą nam czekać zdecydowanie za długo.
Szkoda. Nigdy nie grałem w System Shocka i fajnie byłoby ograć odświeżoną jedynkę, ale skoro pracę wstrzymali na razie się na to nie zapowiada :/
Fatalna wiadomość, jedna z najbardziej oczekiwanych przeze mnie gier tego roku, powinni się skupic na mocnym odswiezeniu grafiki, interfejsu i korekt w mechanice aby odpowiadaly dzisiejszym standardom, a nie brac się za budowanie nowej gry.
To jest najprawdopodobniej skutek braku ogarnietego project managera. Zabrali sie za to pasjonaci z nastawieniem: "a dodajmy jeszcze to... i to..." a miesiace leca, budzet sie konczy i budza sie w czarnej dupie.
Akurat oni wydawali sie ogarnięci, maja za sobą kilka remasterów. Jednak widać wyszło jak wyszło.
Wielka szkoda
Nawet z chęcią zagrałbym w remake trochę pozmieniany
Aczkolwiek wystarczyło skopiować grę 1:1 i tyle Nie potrzebnie kombinują Po co w ogóle bawili się w dodawanie nowej treści
Nie ma to jak dobry początek weekendu...
No nic, oby Night Dive miało więcej szczęścia z System Shockiem III. O ile studio OtherSide kiedykolwiek skończy Underworld Ascendant, żeby mogło w ogóle wziąć się za ten projekt na poważnie.
A tymczasem pozostaje mi jak najdłużej trwać przy Preyu...
O ile wiem, to NIght Dive weźmie się na dobre za pracę nad SS3 dopiero po wydaniu remakea SS1, więc nie wiem, o jakim "większym szczęściu" mówisz.
Cóż, szkoda, zapowiadało się nieźle. Może kiedyś wrócą do pracy nad tym, żeby tylko SS3 wyszedł.
Kolejna gra ze zbiórki która nie wyjdzie, lub zostanie zrobiona na siłę i okaże się klapą? Kogokolwiek to jeszcze dziwi? Dobre gry ze zbiórek można policzyć na palcach jednej ręki.
Szkoda, że bo wielu oczekiwało premiery w czerwcu.
Z oficjalnych remaków chyba najważniejsze to te:
Ad 1 Resident evil remake 2002 z Gamecube. Dopiero w 2015 wydali ten remake na Pc i Playstation 4 w HD i efektami Dx11. Uważam, że to najlepszy remake ever i przebija nawet oryginał. Jedyna część serii która jest na równi z mega miodnym Resident evil 2 z 1998.
Ad 1 Tomb raider Anniversary 2007 (remake TR1), który co prawda jest uproszczony na tle TR 1, ale gra się nieźle. Z pewnością jest dłuższy i trudniejszy niż Tomb raidery Legend, Underworld czy prequele z 2013 i 2015. Mimo wszystko bardziej wolę wracać do TR1. Crystal Dynamics nie był zadowolony z wyników sprzedaży tej gry więc z winy fanów porzucili plan z wydania remaku Tomb raider 2.
Szkoda, bo pierwsze części klasyczne są kapitalne, zwłaszcza 1 i 2 więc szkoda, że nie zostały odświeżone.
Ad 3 System Shock - remake pierwszej części z 1994.
Przy sukcesie tej gry być może powstał by kiedyś remake także System Shock 2 z 1999.
Ad 4 Powstaje oficjalny remake Resident evil 2.
Ciężko będzie dorównać temu remakowi takiej legendzie survival horror jak Resident evil 2 z 1998 roku. Chyba, że zrobią to w stylu remaku Resident evil 1.
Nieoficjalne fanowskie projekty w postaci remaków/remasterów/modów graficznych i rozszerzających:
Ad 1 Black Mesa z 2012. Remake Half Life 1 na silniku
Half Life 2.
Ad 2 Mody do Gothic 1 :
Edycja Rozszerzona - mod rozszerzający fabułę
Dx 11, Texture pack, Normal maps - mody graficzne
Wszystko razem można zainstalować.
Ad 3 Mody do Gothic 2 Noc kruka:
Dwa warianty
L'Hiver Edition+ Dx 11- mody graficzne bez dodatkowej fabuły.
Returning 2.0 + Dx 11 - mod rozszerzający fabułę i także poprawiający grafikę na równi z L'Hiver Edition.
Obecnie powstaje spolszczenie do Returning 2.0.
Ad 4 Mod Dzieje Khorinis do Gothic 2 Noc kruka
(prequel Gothic 1 dziejący się na 10 lat przed znaną nam fabułą) z profesjonalnym dubbingiem nagranym przez prawdziwych aktorów. Ma ukazać się w dwóch częściach.
Cz 1 na wyspie Vaduz. Cz 2 na wyspie Khorinis w czasach jej świetności, kiedy jeszcze w górniczej dolinie nie było magicznej bariery.
Ad 5 Powstaje fanowski remake Tomb Raider 2 od podstaw zrobiona postać, mechanika, animacje czy projekt lokacji.
Demo wyszło 31 sierpnia 2017 po ponad 2 latach prac jednego człowieka z Francji o ksywce Nicobass i zawierało prawie cały 1 level z Chińskim murem. Gra jest w stylu Tomb raider Anniversary, Legend, Underworld, ale znacznie lepsza graficznie z efektami Dx11 na silniku Unreal Engine 4.
Widać, że ten fan wkłada w ten projekt mnóstwo serca i pracy, bo grało się nawet lepiej niż studyjne Anniversary, Legend czy Underworld. Po wydaniu dema dostał dobrą pracę i ma znacznie mniej czasu. Ponoć ma plan dokończyć 1 level i jeszcze wykonać dom Lary. Nie ma wielkich szans bez dużej pomocy innych zdolnych ludzi do stworzenia pozostałych poziomów. Tomb raider 2 zawiera 17 lokacji.
Mi marzyło się zobaczyć w takiej grafice poziomy w Wenecji, zwłaszcza teatr, zatopiony wrak Maria Doria w głębinach czy klasztor oraz świątynia Xian na Tybecie, które były ulubionymi lokacjami w oryginalnym Tomb raider 2.
Ad 6 Powstaje fanowski Remake Tomb raider 3
tworzony przez kilka osób już blisko 4 lata na silniku Unity.
Prace są zaawansowane. Remake ma swój własny styl nieprzypominający innych odsłon, bo zawiera także elementy serii Prince of Persia i Assassin's creed.
Remake ma zawierać wszystkie 19 lokacji z Tomb raider 3 i
także 5 leveli z dodatku do Tr 3 The Lost Artifact.
Ad 7 Skywind - remake Morrowind na silniku Skyrim.
Wątpię, żeby ktokolwiek będący jako-tako obeznany ze stanem projektu spodziewał się premiery w czerwcu, lub nawet w tym roku.
Twoja lista "najważniejszych, oficjalnych remakeów" to jakiś żart. O ile remake RE1 jest uważany za bardzo dobry, to zdecydowanie nie jest "najlepszym remake ever".
Znacznie lepszymi grami (zwłaszcza od leciwych oryginałów) były Dune 2000, Sid Meier's Pirates! i oczywiście Doom.
Nie można też nie wspomnieć, o nie mniej od RE1 ważnych, a na pewno ważniejszych od Tomb Raider Anniversary:
- Homeworld: Remastered Collection
- Baldur's Gate: Enhanced Edition
- Baldur's Gate II: Enhanced Edition
- Icewind Dale: Enhanced Edition
- Oddworld: New 'n' Tasty
- Grim Fandango Remastered
- Another World – 20th Anniversary Edition
- Settlers 2: 10th Anniversary Edition
- The Secret of Monkey Island: Special Edition
- Monkey Island 2 Special Edition
- Day of the Tentacle Remastered
Przyznaję, że ostatnich pięć pozycji nie są może super-ważnymi (oprócz Settlersów oferują tylko grafikę w wyższej rozdzielczości), ale ciężko mi je pominąć.
Jeśli chodzi o nieoficjalne, to mody do Gothiców są bite na głowę przez Stalker: Call of Chernobyl, a nie mniej ważnym jest Deus Ex: Revision.
Z nieukończonych, poza Skywindem, godnym śledzenia jest Daggerfall Unity.
Lista dotyczyła oficjalnych remaków !
Człowieku wypisałeś same remastery ! LOL :)
Gdzie mowa o oficjalnych remasterach?
Remake tworzy się od podstaw.
Remaster to ta sama gra z lepszą oprawą.
Remasterów jest cała masa. Nie tylko twoje wymienione,
które znam bardzo dobrze.
Czemu nie wymieniłeś np:
Heroes III
COD- Modern warfare czy
zapowiedziany Dark Souls.
Z twoich wymienionych remasterów posiadam
- Baldur's Gate: Enhanced Edition
- Baldur's Gate II: Enhanced Edition
- Icewind Dale: Enhanced Edition
- Another World – 20th Anniversary Edition
- Settlers 2: 10th Anniversary Edition
- Monkey Island 2 Special Edition
To są kapitalne gry
Faktycznie coś mi się pokiełbasiło z tymi remasterami. Tak to bywa jak człowiek pisze zaspany (nocki robię).
Wbrew temu, co mówisz remastery nie są jedynymi grami, jakie wymieniłem i większość z wymienionych właśćiwych remakeów (Dune 2000, Sid Meier's Pirates! i Doom) wciąż działa na korzyść mojego argumentu.
Heroes 3 nie wymieniłem, bo wyszedł bez dodatków, ergo oryginał jest lepszy, CoD mam gdzieś, a Dark Souls jeszcze nie wyszedł.
Luzik. Wiadomo, że zawsze będą braki, bo nie każdy zna wszystkie odświeżenia i też każdy ma swoich faworytów.
W każdym razie cieszy, że czasem twórcy zafundują graczom remake lub remaster klasyków.
Szkoda z tą słabą sprzedażą Tomb raider Anniversary w 2007,
bo dawno byśmy dostali od Crystal Dynamics Anniversary także 2,3,4 części, a tak jedyna szansa w tych projektach fanów.
TR 2 Nicobass zrobił genialnie 1 level, by dostać pracę w branży. Jego cel się ziścił. Dziubał przy tym po 10-12 godzin dziennie przez ponad 2 lata. Samo opanowanie silnika Unreal Engine 4 uczył się pół roku. Najtrudniejsze było stworzenie animacji i kolizja obiektów.
TR3 tworzy grupa fanów, gdzie przewodzi im osoba, która ma duże pojęcie o tworzeniu gier, bo ma pracę w tej branży,
a po godzinach bawi się w fanowski remake.
Poza tym silnik Unity jest łatwiejszy do opanowania.
Mi marzy się remake System Shock 2,
ale to jest zależne od ewentualnego sukcesu
System shock remake, którego prace wstrzymali.
Daggerfall Unity raczej nie przyciągnie tylu ludzi,
bo II część Tesa jest dużo gorzej wypełniona od
TES Morrowind. W Daggerfall świat to wręcz iluzja.
Zobacz sobie jak świetnie jest zrobione w tym stylu
Elvira: Mistress of the Dark 1990.
Swego czasu ogrywana na Commodore 64 i Amidze 500 na
początku lat 90'
Być może masz rację z Dagerfall Unity, o ile twórcy nie zaczną dodawać nowych elementów gra przejdzie raczej bez echa, ot taka ciekawostka.
Elvira (próbowałem grać na mojej Amidze 500, ale bariera językowa okazała się nie do przejścia) była z kolei zupełnie innym typem gry, gdzie w przeciwieństwie do swobodnego poruszania się po świecie jak w Daggerfallu zastosowano system poruszania się po "siatce" jak w innych starych cRPG typu Eye of the Beholder, czy wczesne odsłony Might & Magic.
Seria Tomb Raider nigdy nie była mi specjalnie bliska. Tzn. grało się za młodu, ale to raczej z braku laku (i dla Lary, oczywiście), niż dla prawdziwej przyjemności.
Jeśli chodzi o SS2, to też bym na pewno zagrał w remake, bo zanim pierwszy raz miałem okazję zdobyć kopię, gra była zbyt stara, żeby chcieć się w nią zagłębić. Wiem, że są mody poprawiające wygląd pewnych elementów, ale wygląd, to nie wszystko, bo UI i innych składowych modami nie da się uwspółcześnić. Tak w ogóle, to szczerze mówiąc, mam zbyt wiele, znacznie nowszych gier, w które mam zamiar zagrać, żeby męczyć się z takimi starociami. Piszę "męczyć", bo na przestrzeni lat gry wyewoluowały nie tylko pod względem grafiki, ale też w wielu innych miejscach jak np. UI, design poziomów, poziom symulacji świata itp.
Poza tym rzadko kiedy sięgam po gry FPP/TPP, bo już od dłuższego czasu nie czerpię z nich takiej przyjemności jak dawniej, więc tego typu gry muszą być czymś na prawdę wyjątkowym, a remake SS1, lub SS2 jak najbardziej ma/miałby taki potencjał.
Pod pewnym względami masz rację, ale nie do końca.
Przecież gry w ostatnich kilkunastu latach są upraszczane i mają ograniczane możliwości. Wręcz same się przechodzą :)
Zabrali graczom dawną oryginalność, trudność czy
zagadki podczas których było trzeba używać mózgownicy.
Obecnie to najlepiej jak klucz znajduje się sam i
jest o 3m od bohatera.
W tym nastąpił wyraźny regres, a nie progres.
Patrz - seria Tomb raider. Idealnie to pokazuje.
Half Life 1998, System Shock 2 1999, Half Life 2 2004 to kolejny przykład. Od czasu tych gier wszyscy robią gry bezpiecznie. Bez szans na przełom.
Bioshock 2007 to tylko uproszczony System Shock.
Zresztą w System Shock 2 można nie oddać ani jednego strzału, a ukończyć grę.
Fizyka czy możliwości w grze nie są w ogóle rozwijane.
W 1998 był problem z wydaniem Half Life.
Wielu bało się, że ta gra jest zbyt nowatorska i przełomowa,
by się przyjęła. Poza tym mogła wywrócić do góry nogami całą branżę gier FPS/FPP.
Uważam, że popełniasz błąd sprowadzając całokształt gier do dużych produkcji nastawionych głównie (tylko?) na zysk. Jest masa nowych gier, które oferują wysoki poziom wyzwania (Furi, Cuphead, Ruiner, Rain World, Underrail i wiele innych) i/lub wysoki stopień złożoności rozgrywki (Stellaris i inne gry Paradoxu, Rimworld, Oxygen Not Included, Faktorio, Opus Magnum i wiele innych).
Świat gier na mainstreamie się nie kończy, a wręcz przeciwnie, dopiero produkcje spoza głównego nurtu oferują prawdziwie kreatywne i oryginalne podejście do cyfrowej rozrywki.
Nie jest tak jak piszesz, bo znajduje takie produkcje.
Zauważ tylko jak mały procent jest oryginalnych gier i
jak trudno wyłapać takie pozycje.
Jak tak, to dobrze, weź jednak pod uwagę, że wiem tylko to, co napiszesz. Nie powinnaś więc uogólniać i sprowadzać do najmniejszego mianownika wszystkich współczesnych gier.
Zgadzam się z Tobą, że w oceanie kupy i chłamu może być ciężko znaleźć perełki godne uwagi, ale biorąc pod uwagę liczbę obecnie wydawanych gier, to wciąż wychodzi na to, że ogólna liczba tych dobrych jest wcale nie mała, a wręcz możliwe, że większa, niż kiedykolwiek.
Polecam serwis Rock Paper Shotgun, gdzie oprócz recenzji gier mainstreamowych bardzo często piszą o dobrych, mało znanych grach niezależnych. Mają też kuratora na Steamie, na pewno znajdziesz tam coś ciekawego.
Recenzje zaczynają się od "Wot I Think...".
Warta uwagi jest też seria "Have you played…", gdzie wracają do gier nie całkiem nowych.
Teraz już nie masz wymówki ;)
Sorry za pytanie,ale po co wysylasz same takie badziewne komentarze ewunia?
Ciagle jakies listy starych gier,wszystko z toba w porzadku?
Marvin - wrzuć sobie tę paczkę do SS2 i spokojnie możesz cieszyć się grą.
https://neutralx2.com/2013/07/14/system-shock-2-mod-pack
Sama gra w żaden sposób nie wymaga "uwspółcześnienia", bo jest zrobiona świetnie. Grafika faktycznie się mocno zestarzała, co w sporym stopniu poprawia powyższa paczka modów, ale sam gameplay nadal jest świetny i stanowi właśnie miłą odskocznię wobec współczesnych tytułów (mało która współczesna gra mnie przyciąga na dłużej - może jestem już po prostu stary piernik, ale według mnie większość z nich to po prostu pozycje piękne, efekciarskie i zarazem nudne)
Owszem, są pewne niedociągnięcia, jak np. zupełna nieprzydatność "robalowych" broni, ale jest ich niewiele. Spokojnie możesz odpalić oryginalną wersję z poprawioną grafą i się nią zachwycać nawet w AD 2018.
No chyba, że wolisz współczesne pierdoły typu autoregeneracja, skrypty itd. w takiej sytuacji nie masz po co zabierać się za SS2 w ogóle. Ale raczej bazując na tym, co piszesz wyżej, nie spodziewam się tego.
A niech mnie... To wygląda naprawdę dobrze. Nie zdawałem sobie sprawy, że ludzie wciąż tworzą nowe mody. Pamiętam, że ostatnim razem jak się tym interesowałem (wiele lat temu), to były np. troszkę ulepszone modele przeciwników, troszkę inne tekstury tej "substancji organicznej" (tutaj są zupełnie nowe modele) i parę innych pierdół.
Namówiłeś mnie i przez Ciebie mam teraz kolejną pozycję na liście "do przejścia".
Mam kopię na GOGu, więc nie mam wymówki.
"Dzięki"
;)
I tak oto najbardziej oczekiwana przeze mnie gra w tym roku odeszła... W takim razie chcąc poznać historię upadku Cytadeli będę musiał ujarzmić to archaiczne sterowanie, które tak skutecznie mnie od oryginału odstrasza :/
Czytałeś dokładny news? Nie? To czytaj fragment:
„Robimy sobie przerwę, ale nie porzucamy projektu. Wrócimy silniejsi niż kiedykolwiek. System Shock zostanie ukończony, a wszystkie nasze obietnice spełnione” – napisał Kick w oświadczeniu."
Krótko mówiąc, projekt został tylko wstrzymany na czas nieokreślony, ale nie skasowany na zawsze.
Nie martw się o moją umiejętność czytania ze zrozumieniem, bo nie umknął mi ten fragment. Ja z kolei martwię się o Twoją umiejętność stosowania poprawnej polszczyzny - tj.poprawnej deklinacji rzeczowników, stosowania czasowników w odpowiedniej formie i odróżniania przymiotnika od przysłówka. Po prostu smuci mnie to, że cykl produkcyjny wydłuży się na tyle, że premiera zapewne będzie miała miejsce dopiero po premierze "Cyberpunk 2077" ...
@wiko123
Nie wiem, czy wiesz, ale Sir Xan jest niesłyszący. Więc tak trochę niefajnie jest mu zarzuć nie do końca poprawną pisownię.
Nie wiedziałem o tym, bo nie śledzę jego postów na forum. W takim wypadku chcę przeprosić za ewentualną przykrość którą mogłem mu sprawić.
@wiko123
"nie umknął mi ten fragment."
Tak? Napisałeś: "I tak oto najbardziej oczekiwana przeze mnie gra w tym roku odeszła".
Nie da się tego zinterpretować inaczej.
@Marvin
Odejść nie trzeba na zawsze można również na czas nieokreślony :) Tak na marginesie to myślę, że są w życiu o wiele ciekawsze rzeczy do roboty niż dokładna analiza wypowiedzi takiego anonka jak ja ;)
Co za chukowa wiadomosc. Jedna z kilku gier na ktora naprawde czekalem i to juz od 2 lat. :/
Ps.
Jest i moj ulubiony user Ewunia1818 - uprzedzam potencjalnych rozmowcow, ze to jakas dziwna podpucha i facet udaje na forum kobiete-rozwodke. Poprzedni nick Pawson18.
[edit]
SS to raczej nie bedzie... ale jak ktos nie slyszal o grze Scorn to mysle, ze warto sie nia zainteresowac. Klimat i artstyle jak od H. R. Gigera. :)
Ciekawe jak czują się osoby które wsparły projekt i to większymi kwotami a teraz słyszą że devsi muszą sobie zrobić przerwę xD
Nie mogę mówić w imieniu wszystkich, ale osobiście czuję się dobrze.
Projekt nie został skasowany, a ja jestem cierpliwy.
Dlatego te zbiorki powinny byc ktos chce 300k, i uzbiera to zbiorka sie zamyka a nie ludzie wplacaja dalej. Daja niski pulap bo "latwiej uzbierac" a potem laduja z milionami...
Ciekawe czy twórcy gier w końcu po rozum do głowy i jak będą chcieli robić remake czegoś to wszystko jak w oryginale z grafiką na dzisiejsze czasy i poprawionym interfejsem gry. To wystarczy.
To się nazywa remaster.
Remaki są tworzone od podstaw.
Robimy sobie przerwę, ale nie porzucamy projektu.
No za 1 point 3 miliona dolców, można sobie całkiem długą przerwę zrobić. ;)
To można już grę skreślić.
Wstrzymane, a anulowane to jednak różnica.
Może wyjdzie zamiast w tym roku w 2019 lub 2020,
gdy założenia początkowe będą zrealizowane właściwie.
Niestety trzeba zgodzić się z osobami twierdzącymi, że grę już można skreślić. Wiadomo, że tzw. „wstrzymanie prac” to tylko PR-owy bełkot. Nie znam przypadku, w którym doszło do wstrzymania prac, a gra jednak się ukazała. No nic, wielka szkoda, bo obok TLOU 2 to była najbardziej oczekiwana przeze mnie gra.
To by był gwóźdź do trumny dla Nightdive po tym jak wyrobili sobie markę przywracając tyle starych gier do życia. Myślę, że skończą kiedyś ten remake, ale kwestia jest taka jakiej jakości to będzie produkt i kiedy go wydadzą.
@ stefanovs Obyś miał rację, ale ja już nie wierzę.
Nie traćmy nadziei, myślę że projekt jeszcze nie umarł
W końcu cały budżet gry jeszcze nie został użyty
Muszą mieć czas na ogarnięcie tego bałaganu, posegregują co trafi do gry a co nie, dokończą podstawową grę, kilka dokrętek i jeszcze może być świetny remake
Kotor 2, czy taki wiedźmin1, całe gry były przerabiane, a zobaczcie jakie perełki wyszły
Początki prac nad Wiedźmin 1 nie przypominają w ogóle efektu końcowego. To byłaby gra zbliżona do Ultima, gdyby nie zmieniły się założenia :)
Fatalna wiadomość. Bardzo czekałem na ten remake. Nie wiem po co zmieniali silnik, na filmikach w Unity gra wyglądała wystarczająco dobrze, o dodawaniu innych, kompletnie nowych rzeczy nie wspomnę. Jeżeli zebrali tyle kasy i nic z tego nie wyjdzie to ktoś powinien za to beknąć.
Pewnie dużo w tym racji, że przejście z silnika Unity na
Unreal Engine 4 mogło znacznie opóźnić pracę.
Na silniku Unreal Engine 4 przez ok 2 lata jedna osoba stworzyła od podstaw 1 level do Tomb raider 2 remake i
wydał demo.
Na silniku Unity przez niecałe 4 lata dwie osoby, gdzie jedna z nich wykonuje 90% prac tworzył od podstaw
Tomb raider 3 remake. Wszystkie 19 leveli + 5 z dodatku.
Premiera jest prawdopodobna w 2019 więc po ok 5 latach.
Wydaje się, że na Unity znacznie szybciej postępuje prace.
Ale może nie znam szczegółów i się mylę.
W Unity się znacznie szybciej pisze bo i język jest dużo nowocześniejszy.
Troszkę się zestarzał oryginał z 1994.
www.youtube.com/watch?v=Xap7JLlROSQ
Mi osobiście to w ogóle nie przeszkadza. Wiadome że grafika jest coraz lepsza, ale nawet pikseloza nie jest dla mnie czymś co mnie odrzuciłoby od gry. Może wynika to z faktu, że mam bardzo dobrą fotogeniczną pamięć i tak jak moi znajomi po latach odpalili jakąś starą grę to przeżywali wielki zawód. Natomiast u mnie jest tak zabawnie, że dla mnie dana gra wygląda zawsze tak samo, czy odpalę Dooma czy Half-Life to ja widzę dokładnie to samo co widziałem np. w 1998 roku. Widocznie jestem w mniejszości, ale tak po prostu mam.
Do pierwszej odsłony wracam dość często i bawię się równie dobrze co wiele wiele lat temu, aktualnie po raz n-ty przechodzę DN3D i mam tak przednią zabawę, że aż dziw mnie bierze. Bo nowsze produkcje których nie znam nie potrafią mnie tak wciągnąć jak jakiś staroć który ograłem ze sto razy i nadal mnie bawi.
Czyli co ? Wzięli kasę i poszli w długą?
Ten Kickstarter to jedno wielkie bagno. Powinni być zobowiązani do oddania pieniędzy tym, którzy projekt wsparli.
Też uważam, że powinna być jakaś większa kontrola nad tym i odpowiedzialność twórców. Inaczej takich darmozjadów będzie więcej. Zebrać ponad melona i bez żadnej odpowiedzialności móc olać sprawę. Toż to raj dla naciągaczy wszelkiej maści.
@Butryk89. wierzysz w to?