Stan Oregon trafi do American Truck Simulator
Po załączonych zdjęciach widać prawdopodobieństwo, że będziemy dostarczać ładunki wewnątrz baz, a ci, co narzekali do tej pory za dużą ilość terenów pustynnych mogą spodziewać się, jak napisali twórcy zróżnicowanego terenu i wreszcie będzie więcej terenów leśnych.
Jestem lekko zaskoczony, że Oregon, po wydaniu Nowego Meksyku spodziewałem się Teksasu, ale nie jest źle.
+ dla nich za ciągłe robienie dodatków do ATS i ETS2. Ale mam nadzieję, że zamiast wydawać dwie gry na tym samym silniku i z tym samym menu wydadzę kiedyś połączoną wersję.
Maży mi się World Truck Simulator.
Albo przynajmniej Half World Truck Simulator :D
Możliwości jest wiele, ale wyobraź sobie taką sytuację, gdzie gracze piszą o Ameryce, że w całości wyjdzie w 2060 roku jak kolega wyżej napisał a co dopiero ze światem by pisali, to już by lata świetlne powstawały
a co, jak i w jakim celu miałbyś transportować przez oceany?
nie wspominając o różnicach chociażby w samych ciężarówkach, o systemie ekonomicznym i budowie dróg wcale nie mówiąc...
ATS biorę w ciemno (Asia Truck Simulator) w podstawce wystarczą same Chiny, marki oczywiście tylko chińskie, w późniejszych dodatkach Mongolia, Kazachstan, Korea Północna, Rosja... Z resztą samo Russia Truck Simulator to też obszerny temat.
@izbi1982
Czy mógłbyś przeczytać to co napisałeś? Gościu 2 lata i 1 DLC a ty pier... o nowej grze. Kolejny... eh
A ja mam nadzieję, że mają jakiś zespół R&D który pracuje z myślą o nowym silniku i kolejnym tytule.
Kolejnym tytule? Wydali 4/50 stanów w 2 lata a ty marzysz o kolejnej grze.
Retardinho ale wiesz że zespół research and development nie musi strikte współpracować z tymi co tworzą kolejne części mapy? Jak sama nazwa wskazuje, badają i rozwijają nowe technologie. Niewykluczone, że mają taki zespół, bo kiedyś czytałem, jak jeden z twórców wypowiadał się o rozwoju silnika w kierunku przyszłych odsłon gry, więc wcale nie wykluczone, że mają w opracowaniu nowe technologie, które wdrożą z czasem lub w kolejnym tytule. Do tego wielokrotnie wypowiadali o zmianie silnika fizycznego i renderującego lub czerpaniu z innych gotowych silników graficznych, które można dostosować pod ich potrzeby. A ostatnio zatrudnieni nowi pracownicy, zapewne będą mieli w tym swój udział, bo firma dobrze im prosperuje, więc jaki problem tworzyć kolejną grę wydając ciągle dodatki to poprzedniej?
ATS bedzie mial wiecej dodatkow niz wszystkie simsy razem wziete :D
Obiecałem sobie, że kupię tylko jak będzie całość. Ciekawe czy dożyję ;)
Będziesz mieć kilka tysiecy by kupić ze wszystkimi DLC? :D
Dla kogo ten dodatek zwany Oregonem znowu?Chyba dla nich samych to jeszcze by miało jakiś sens bo jeśli dla graczy to nie ma żadnego sensu gdyż tych już w tej chwili jest mało a będzie niestety jeszcze mniej.Już Nowy Meksyk wydany w listopadzie zeszłego roku cieszył się takim "zainteresowaniem" że nawet żaden serwis do tej pory nie pokusił się o recenzje owego DLC.Oni już zresztą napomknęli że Oregon to jest tak zróżnicowany krajobrazowo stan że pewnie wyrobią się z nim gdzieś tak około listopada ale 2019-go roku.A to tradycyjnie dużo za długo.Ta gra to jest już staroć-nie ma co ukrywać.Jak wcześniej pisałem choćby wnętrze trucka niby ładne to to jest ale widać że to render.Nawet pościeli na leżance z tyłu nie ma.Deszcz pada ale widać tylko krople na szybie trucka natomiast droga jest sucha.To już wychodzi właśnie leciwy silnik graficzny i takich kwiatków będzie więcej bo co było dobre w roku 2008 czy 2010-tym to nie dziesięć lat później.A podejrzewam że ten silnik graficzny jest gdzieś właśnie z tych lat.
+ dla nich za ciągłe robienie dodatków do ATS i ETS2. Ale mam nadzieję, że zamiast wydawać dwie gry na tym samym silniku i z tym samym menu wydadzą kiedyś połączoną wersję.
Plus dla nich za robienie czegokolwiek może i nawet tak (to akurat prawda) ale minus dla nich za to że każą za to płacić oraz drugi minus za to że na byle stan trzeba czekać ruski rok jak nie dłużejTen drugi minus też niestety dla nich.Nie wydadzą połączonej,to nie oni.
A ja mam nadzieję, że mają jakiś zespół R&D który pracuje z myślą o nowym silniku i kolejnym tytule.
Nie mają i nikt nie pracuje nad czymś takim.Ani nie mają zespołu ani nie mają odpowiedniego silnika graficznego który sprawiłby że gra stanie się atrakcyjna.A jeśli nawet by mieli to tego nie zrobią gdyż to wymaga pracy a to studio nie lubi się przepracowywać.
ATS biorę w ciemno (Asia Truck Simulator) w podstawce wystarczą same Chiny, marki oczywiście tylko chińskie, w późniejszych dodatkach Mongolia, Kazachstan, Korea Północna, Rosja... Z resztą samo Russia Truck Simulator to też obszerny temat.
Zdecydowanie zbyt obszerny dla czeskiego studia SCS składającego się z ośmiu osób,czy z ośmiu łebków.Jak ich zwał tak zwał tych łebków.Grunt że to jest ponad ich możliwości to co zaproponowałeś.Tak zwane marzenie śćiętej głowy:(
ATS bedzie mial wiecej dodatkow niz wszystkie simsy razem wziete :D
Ale nasze pokolenie już niestety tego nie dożyje.Może dopiero dzieci twoich dzieci się doczekają.Aż chciałoby się powiedzieć,,, "Każde pokolenie ma własny czas...".Dla naszego pokolenia widać nie było dane.Chociaż prosiliśmy a panowie z czeskiego studia postąpili według zasady-"Prosić możecie tylko niewiadomo czy będzie wam dane."Nie było.Niestety.
Obiecałem sobie, że kupię tylko jak będzie całość. Ciekawe czy dożyję ;)
Nie,nie dożyjesz.Zresztą nikt z nas tu obecnych nie dożyje.Ale jedno z tego dobre że nie kupiłeś bo tak wynika z twojego postu że jednak nie.Gdybyś kupił to stałbyś się kolejnym nabitym w butelke.A tak jednego mniej.Zawsze lepsze to niż nic jeśli to jakieś pocieszenie...
Wycieczka przez cały Oregon Trail może byc ciekawa ;)
Tylko że tej gry już nie będzie to co ci z tego Oregonu?Podsumowując samo studio SCS pogrzebało tą grę razem z pigułkami i jak już pisałem w listopadzie zeszłego roku niejako na własne życzenie poprzez nieodpowiednie prowadzenie tego tytułu,masakrycznie długie czasy oczekiwania na kolejne i to płatne stany,mało licencji,stary silnik,pójście na łatwizne i przekopiowanie wielu rzeczy z ETS-a 2 i tak dalej i tak dalej.Aktualizacji od czasu premiery było już chyba z dziesięć a w praktyce nic one nie dają.Ważą za to często po blisko 800 Mb.Co tyle waży?To piszczące goowno przyklejone na szybie czy nieco inny zakres oświetlenia otoczenia przed truckiem?Czy wóz straży pożarnej który pojawił się ostatnio na drogach ATS?Chyba się nie pali bo nie jeżdżą na sygnale-nigdy!
To już w Rig'n'Rollu który był tworzony X lat wcześniej ale w Polsce ukazał się dopiero w 2010-tym roku udało się stworzyć piękny efekt podczas deszczu chociaż silnik już też do najmłodszych nie należał.Którego to Rig'n'Rolla do dziś uważam za zdecydowanie lepszą i ciekawszą grę od ETS-a,ATS-a a także całą serię 18 WOS razem wziętą.Na tym forum na stronie dedykowanej grze można zobaczyć screeny z gry Rig'nRoll które wrzuciłem w 2010-tym roku.I zachody słońca jakby ładniejsze i efekt padającego deszczu również ciekawszy.Choćby te refleksy odbijające od asfaltu mieszające się z oświetleniem trucka i naczepy.A tu nie ma nic-niby pada a droga sucha.Szkoda też że pada nad tą grą i to już nie tylko kropi ale przeszło w ulewe.Tylko czekać na mróz to woda zacznie zamarzać.
Załączam zrzut ekranu z gry Need For Speed 2015 w którego zresztą cały czas gram.Gra była tworzona zaraz po ukazaniu się Rivals czyli gdzieś od końca 2013-go roku jak sądze.Tutaj widać dopiero jak mocno odstaje graficznie ATS.Jak tu pięknie wygląda efekt padającego deszczu,te kałuże zalegające na jezdni w koleinach i odbijające się od nich refleksy.A nie gram w najwyższej rozdzielczości bo sprzęt mi na to nie pozwala.Gdybym ustawił grafikę i wszystkie detale na full to byłoby jeszcze piękniej.Ale tu jest nowoczesny silnik graficzny Frostbite 3 a nie staroć jaki jest w ATS.Także SCS Software-z czym wy do ludzi w 2018-tym roku???Hm???W starocia chcecie inwestować i jeszcze pieniądze za to brać?Bo wy raz na dwa lata rzucicie Oregon czy Teksas przekopiowany z Kalifornii...Pomyłka,pomyłka!
"Plus dla nich za robienie czegokolwiek może i nawet tak (to akurat prawda) ale minus dla nich za to że każą za to płacić"
Za co płacić, za darmowe aktualizacje?
"drugi minus za to że na byle stan trzeba czekać ruski rok jak nie dłużej"
Byle jaki stan? co, dróg jest za mało, czy krajobraz nie odpowiada?, a może nazwy miast są sprzeczne z rzeczywistością?
"nie mają zespołu ani nie mają odpowiedniego silnika graficznego który sprawiłby że gra stanie się atrakcyjna"
Skąd wiesz? była już mowa o silniku gry i jest prawdopodobieństwo małe albo duże, że silnik zostanie unowocześniony.
"Nie,nie dożyjesz.Zresztą nikt z nas tu obecnych nie dożyje" (chodzi o całość Ameryki)
Wróżenie z fusów.
"Tylko że tej gry już nie będzie to co ci z tego Oregonu?"
Pożyjemy, zobaczymy, trzymam za słówko :)
Ostatni akapit mnie rozbawił i to dość, jaki ty przykład dajesz? NFSa z 2015 roku, gdzie jest tylko cykl nocy, a o dniu można tylko pomarzyć, tego NFSa gracze nie chcieli kupować, bo wiedzieli, że to jest bubel tylko wyłącznie stworzony dla dochodów.
Załączam zrzut ekranu z gry Need For Speed 2015 w którego zresztą cały czas gram.Gra była tworzona zaraz po ukazaniu się Rivals czyli gdzieś od końca 2013-go roku jak sądze.Tutaj widać dopiero jak mocno odstaje graficznie ATS.Jak tu pięknie wygląda efekt padającego deszczu,te kałuże zalegające na jezdni w koleinach i odbijające się od nich refleksy.A nie gram w najwyższej rozdzielczości bo sprzęt mi na to nie pozwala.Gdybym ustawił grafikę i wszystkie detale na full to byłoby jeszcze piękniej.Ale tu jest nowoczesny silnik graficzny Frostbite 3 a nie staroć jaki jest w ATS.Także SCS Software-z czym wy do ludzi w 2018-tym roku???Hm???W starocia chcecie inwestować i jeszcze pieniądze za to brać?Bo wy raz na dwa lata rzucicie Oregon czy Teksas przekopiowany z Kalifornii...Pomyłka,pomyłka!
tak śmieszne, że aż boli!!!
Nie porównuj dwóch gier z całkiem dwóch różnych światów!
Fakt, rozwija się baaardzo pooowoolii, ale się rozwija :)
Może nie powala graficznie, ale każdy jeszcze długo, nawet na leciwym sprzęcie, może pomykać w to!
Pomyślałeś Ty o wszystkich licencjach, obwarowaniach prawnych i innych przepisach, które muszą te "łepki", jak ich nazwałeś, zdobyć, żeby coś dodać?
Jak długo ETS 2 był bez licencjonowanych ciężarówek, bo graczom się "paliło", a studio nie kupiło jeszcze praw do maszyn?
co do aktualizacji:
nie wiem dokładnie, co one wszystkie wnoszą, ale na pewno rozwijają grę, jakbyś dokładnie sprawdzał, na pewno coś się znajdzie :)
co do płacenia:
jesteś "leszczem", płacisz, jesteś fanem, też zapłacisz :)
a jak Ciebie to tak boli, po co bulisz za coś co wg Ciebie jest chłamem?!
Ciężarówki:
to jest ich konik trojański, nie dość, że mało, to rzeczywiście coś nie bardzo zrobione, bo mogliby się bardziej postarać o efekty wizualne i fizyczne zniszczenia tych pojazdów, ale to już inna historia...
co do ilości, wspominałem już licencje, to trochę kosztowne (czasami niemożliwe) i czasochłonne, ale się opłaca :)