Graliśmy w They Are Billions – RTS wzbudzający miliard emocji
bardzo dobra gra, wczoraj grałem i mi się podoba.
trochę tower defense + trochę cywilizacji
jest aktywna pałza która pozawala na ogarnięcie tego wszystkiego
Według mnie gra się bardzo fajnie, czekam na tryb fabularny.
P.S Jak przejdą przez mur to nie ma czego zbierać ;-;.
Ja wiem czy taka trudna? Fakt że gram już sporo lat ale w takiego fajnego tradycyjnego Rtsa nie grałem dawno i powinienem polec. W sumie tak było ale za każdym razem rozwijałem wioskę bardziej. Wystarczy jako tako trzymać się tego żeby był balans obrona = rozwój, czyli jak w większości tego typu gier.
Co smieszniejsze podniecilem się że jak przedostatnia fala hordy była do wygrania to z ostatnia poradzę sobie z palcem w dupie i to bez rozwoju najlepszych żołnierzy....no, to się zdziwiłem :D kto dotrwal ten wie
Czekam na pełną wersję, ciekawe co jeszcze wymyślą
W związku z tym trzeba wybierać – czy rozwijamy się gospodarczo, bagatelizując początkowo mury obronne, czy też bunkrujemy się, a bogacenie się i rozwój wioski pozostawiamy na czas późniejszy.
To drugie prowadzi do przegranej, drogi autorze. Stety bądź niestety tryb surwiwalu, choć ze sporą domieszką tower defense, jest wciąż rasowym RTS'em, w którym by pokonać przeciwnika dążymy do jak najszybszej rozbudowy i dominacji na mapie. Moim zdaniem, gdy już sobie to uświadomimy, gra sporo traci na klimacie.
Kilka wskazówek dla tych, co nie dają rady:
-często używaj pauzy, zwłaszcza podczas budowy
-przeszukaj okolicę by znaleźć rozległy teren pod budowę wydajnego osiedla z bankiem i marketem
-jak najszybciej zacznij szkolić ranger'ki, bez problemu poradzą sobie z pierwszą czy drugą falą a w większej liczbie z osadami zombiaków
-oczyść mapę, zyskasz dodatkowe surowce i doświadczenie dla wojska, a i ostateczna fala będzie łatwiejsza, gdyż ta zabiera ze sobą potężniejsze zombiaki z rogów ekranu
-nie siedź w miejscu, ustawiaj żołdaków w patrole by czasem ktoś się nie przemknął i ciągle rozbudowuj, więcej ludzi to więcej złota a co za tym idzie wież i wojska
-jednostką i wieżą możesz ustawiać priorytet ostrzału, ważne zwłaszcza dla najperów
Ostatni punkt to już kłuje w oczy, wcześniejsze błędy tak się nie rzucają...
"JednostkOM i wieżOM"
Brak s to już pewnie zbyt szybkie pisanie, inne mniejsze błędy też pominę, ale to mnie zabolało.
Co do gry - jak ktoś zjadł zęby na Twierdzach to tu będzie łatwo.
Rozumiem, że gracie na najwyższym poziomie trudności 340%, 500%, bo jak nie to jesteście miękkie faje.
Ile masz lat? Tak, mogę być miękka taką, bo mnie twardnieje przy kobiecie a nie grze :) niech każdy gra by mieć przyjemność, a nie by się chwalić.
zbalansowany poziom trudności, sensowny rozwój, sensowna ekonomia, mało technologii, kiepskie możliwości obronne - gra aż się prosi o jakąś smołę, ulepszenia murów i ich obsadę, grenadierów podstawowych, jakieś pułapki na przedpolu, jakieś ulepszenia jednostek. ciekawe czy odważą się zrobić jakieś zmiany/nową zawartość? możliwe, że dodadzą tylko kampanie i po robocie.
Pomysł i styl graficzny świetny. Gra bardzo 'mechaniczna' więc poczekam na 1.0.
Podobnie jak z Oxygen not Included czy Kingdoms and Castles.
Mogli by dać Lucyferom strzelania przez mury ... choćby na odległość 1/2 hexów.