Strony warte uwagi:
Subreddit: https://www.reddit.com/r/pathofexile/
Wygodny build browser: http://timtips.com/buildbrowser/#/list
Nieoficjalna wiki: http://pathofexile.gamepedia.com
Dzienny layout labiryntu: http://www.poelab.com/
Auction house: http://poe.trade lub ze strony POE: https://www.pathofexile.com/trade/search/
Wygodne sprawdzanie cen legendarek: http://poe.ninja
Vorici calculator, minimalizacja kosztów chromatic orbów: http://siveran.github.io/calc.html
Path of Building, czyli potężne narzędzie przeliczające DPS i umożliwiające prawie nieograniczony theorycrafting (szybka i łatwa podmiana itemów/skilli/gemów/drzewa i wiele wiele więcej): https://github.com/Openarl/PathOfBuilding/releases
Repozytorium informacji o top buildach z laddera: https://www.poebuilds.io
QOL improvements:
Loot filter:
- Neversink https://github.com/NeverSinkDev/NeverSink-Filter/releases + customizacja: http://www.filterblade.xyz/
- alternatywa: ZiggyD (bardziej zbliżony do oryginalnego wyglądu, ale też usuwa śmieci) http://ziggyd.tv/featured/ziggyds-loot-filter/
Jak ustawić AutoHotKey do automatycznego sprawdzania cen z poziomu gry: youtube.com/watch?v=CbC_Sg53kTM
Jak handlować przy pomocy premium stash tabów: http://i.imgur.com/koRGS0r.jpg API poe.trade automatycznie pobiera oferty i wystawia na "domu aukcyjnym", nie trzeba NIC konfigurować!
Związane/solidne kanały na youtube:
- Mathil, czyli jak zgapić kozacki build w 5 minut: https://www.youtube.com/user/Mathilification
- Engineering Eternity, świetnie zmontowane i wyedytowane filmy które dokładnie objaśniają mechaniki, zarówno podstawy gry jak i endgamowych bossów. Po prostu kompendium wiedzy: https://www.youtube.com/channel/UCaFHfrY-6uGSAvmczp_7a6Q
- ZiggyD, czyli newsy + pocięte fragmenty streamów: https://www.youtube.com/user/ZiggyDStarcraft
GOL'owa gildia:
TRX [TRX44], żeby dołączyć zostawcie ingamowy nick w wątku.
Poprzednie części:
Path Of Exile #4 https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14390168
Path Of Exile #5 https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14424324
Path Of Exile #6 https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14456313
Uwaga - z racji tego, że GGG oferuje ograniczoną ilość gildiowych slotów, a chętnych cały czas przybywa, musiałem usunąć wszystkich graczy nieaktywnych od minimum 3 miesięcy. Jeśli jednak ktoś chce grać a został usunięty, proszę o zostawienie nazwy postaci z gry, naprawimy to.
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2057053
"By the way, if you're here looking for our annual free mystery box, come back tomorrow! ;)"
czy istnieje jakis inny trick czy sposob, zeby w zbroi dobrac takie kolory jakie sa praktycznie niemozliwe? Czy trzeba tylko liczyc na szczescie i probowac kilkaset razy? Chodzi mi np o helm pod evasion, i ja chce miec 3 x red i 1 x niebieska dziure. Wiem ze jest to mozliwe, bo gosc ma taki helm w swoim buildzie, ale wydalem juz ponad setke gemow na to,i nic nie wyszlo.
Oczywiście, że istnieje - kolorowanie jeweler's orbami u voriciego :]
https://www.youtube.com/watch?v=ycrneiNryNw
Osobiście wolę wrzucić jak najwięcej offcolorow najpierw u vorka przez chromy a poźniej kontynuować jewelerami :)
Zanim jednak zaczniesz, musisz wiedzieć że:
- zrobienie offcolora to droga zabawa z rng. Może kosztować Cię kilka chaosow, może kosztować kilkadziesiąt, a przy robieniu 5 socketow offcolor nawet kilkaset
- sprawdź, czy na rynku nie ma tego co chcesz zrobić i czy cenowo nie opłaca się kupić gotowca
- zadaj sobie pytanie czy przedmiot naprawdę wart jest takiej inwestycji :)
Chodzi mi oczywiscie o kolory socketow na gemy ;) napisalem troche puklato,bo sie strasznie zirytowalem. W skrocie-jest jakis sposob zeby w helmie pod eva wylosowac 3 red i 1 blue, BEZ dex?
Edit dzieki Blood,rozumiem ze tylko rng?:(
Ano musza byc,bo tylko helm unikat ma dodatkowe bonusy do glownych skilli. No nic,trzeba bedzie zamiast concentrated effect dac faster attak,i strace jakies 10% dmg,bo dex support gemy ssa strasznie,i tylko faster attack sie do czegos nadaje :/
Dzięki za pomoc. Pytanie nooba- czy te mystery boxy się jakoś odbiera, czy pojawiają się w ekwipunku same ? I czy już są wydawane,czy trzeba czekać na jakieś info?
lećta ludzie bo już rzucili !
Fire character effect, no i powoli się robi na mojej postaci ładny wizualny clusterfuck, ale jak to mawiajo - darowanemu koniowi się nie zaglondo!
fcuk you all, zimowe rękawice ;(
A na drugim koncie(starym nieuzywanym nigdy ) lodowa żaba. starczy internetów na dziś.
Jak doebrac tego darmowego Mystery Boxa gdyz po wcisnieciu M nic tam nie mam.
Jak ktoś ma moralnego kaca z powodu setek złotych wydanych na durne MTX, proponuję zalogować się na vanilla templarze.
Poczucie winy przechodzi!
Ja dostałem jakiś tam hełm "robakopodobny". Plus "wróbel" z eventu i oplywam w luksusy ;p
Jade na 4L, ale wypadł mi exalted i kupiłem inspired learning. Bardzo mądry ruch, brawo Kamikaze. Tak naprawde, to próbuję zrobić 6L, ale na razie nie wychodzi. Na drugim Queen zrobiłem 6S, kolory, no i próbuję połączyć.
Dobrze to robię? https://www.pathofexile.com/account/view-profile/ziumbala/characters
Aha - jest tam cast on death, bo kiedyś dołącze portal XD Albo coś innego, na razie jest tak.
Bullshit lvl 100 - dlatego właśnie nie gram na HC :D
https://clips.twitch.tv/ThirstySavageGaurNinjaGrumpy
Tylko streamerzy grają na HC, dla hajsu („donejty" bleh) i wyświetleń.
Takie małe pytanko - w atlasie przy niektórych mapach są takie małe znaczki jakby pieczątki i dodatkowo opis na niebiesko np Arachnoxia can by captured for soul of arakaalli . Z czym to się je ?
Jak zabijasz w A5-A10 bogów to dostajesz ich moce. Te moce można ulepszać, aby to zrobić to z mapką wrzucasz divine vessel, ubijasz bossa i tym sposobem łapiesz jego duszę i ulepszasz daną moc. Te znaczki na atlasie pokazują, że tutaj jest jakaś dusza cobyś nie musiał wszystkich map przeglądać, co i tak jest bez sensu bo szybciej jest sprawdzić na wiki.
To już wiem po co były divine vessels w poprzedniej lidze :))) Narazie nie mam żadnej
Dziękuję za odpowiedź
edit spróbowałem , zrobiłem mapkę ( conservatory dla soul of the brine king) w labolatory z divine vessel ., zabiłem bosa i nic buu (((
Musisz umieścić divine vesela w urządzeniu do map, tam gdzie wciskasz same mapy i je aktywujesz. Umieść go razem z mapą, aktywujesz, ubijasz bossa i powinno się złapać, idziesz z tym do SINa i on ci dodaje duszę do Panteonu.
Tylko nie pamiętam już czy trzeba było ulepszyć mapy alchemy orbem (np. mapy żółte. tier 6-10) i zrobić ten warunek BONUS: kill boss of the RARE map czy coś takiego by tą duszę złapać...
Już wiem - po zabiciu bossa napełniony vessel jest w miejscu gdzie wkładamy mapę do aktywacji, zabieramy go i idziemy do Sin-a
Kupilem belly i ponad 300 jeweller by zrobić sockety, już dostawałem... Na szczęście, może w ramach rekompensaty ;p, 50 fusow i mam linki.
Jakie są zasady korzystania ze skrzynki "gldiowej"? Chodzl mi również o to co wkładać do niej.
Masz coś ciekawego i nie potrzebujesz to możesz wrzucić. Czegoś potrzebujesz to bierzesz, tylko nie tak po polskiemu że wszystko Ci się przyda, pomagamy sobie nie kradniemy :)
Jak w tej grzez zarobić piniondz?
Bo już mnie trafia. W jaki sposób zrobić progres skoro ogranicza mnie brak sprzętu... nieee, tego mam w huk. Większość legendarki, które są tak gówniane, że szkoda czasu nawet sprawdzać na poe.trade.
Grind, grind, grind na low lvl mapkach? Do usrania czy jest inny sposób?
https://www.youtube.com/watch?v=G0cIN9l0lRA :)
Osobiście polecam farme eternal/uber labiryntu. Postać zdolną robić to względnie łatwo i szybko można obecnie naprawdę tanio poskładać -> https://www.youtube.com/watch?v=8hn40A0geuY Jeden dobry strzał z enchantem i jesteś ustawiony na całą ligę
Spróbuję farmy laba, bo z mapek uja leci.
Dzięki.
To może ja dorzucę coś od siebie....
Jaki masz poziom? Jeśli wypadają ci przedmioty na ilvl79 (najeżdżasz na przedmiot z wciśniętym ALTem) to możesz gromadzić te żółte przedmioty (zachowując umiar bo możesz skończyć z bałaganem w skrzyni) i robić Chaos Orb vendor recipe.
Za niezidentyfikowane zestawy dostajesz po 2 Chaos Orby,
Z broni potrzebujesz 2xjednoręczne albo jednoręczna+tarcza albo dwuręczniak.
Do tego pancerz, rękawice, pas, buty, hełm, dwa pierścienie i amulet. Te ostatnie najbardziej spowalniają gracza przy zarabianiu na Chaos orb vendor recipe...
Prócz chaos orb vendor recipe możesz zbierać kamienne młoty, ulepszać je 4 whetstone'ami (osełkami) i sprzedawać razem z białymi mapami jeśli ci zalegają. Dostajesz za nie chisele do ulepszania map które nie śą tanie w dużej ilości (12c za 20 gwoździ od Zany? Proszę was...).
Nawet z białej mapy można coś zarobić. Najlepiej jest jak dropią ci mapy z dopiskiem "Superior...Map", wtedy dostajesz darmowe +Quality. Traktujesz taką mapę Alchemy Orbem,
Mapy na atlasie traktujesz sextantami, najlepiej jak kręgi nachodzą na siebie. To działa najlepiej z mapami na krawędziach potraktowanymi Shaper Orbami albo czerwonymi w środku ale to już wyższa szkoła jazdy.
A teraz najważniejsze - najważniejszym boostem jest +% Quantity, ulepszanie Rarity of Item nic ci nie daje jeśli przedmioty nie mają szans wypaść...
Także jest odwrotnie niż w prawdziwym życiu :]
Dzięki za dodatkową pomoc.
Sprzedaż za Chaosy przerabiałem, ale miałem taki bajzel, że odpuściłem. Za mało mam stashy.
Możesz wyjaśnić te chisele? 20 szt. kupuję czy sprzedaję je u Zany? Jak dotychczas to tylko mapki miała w ofercie.
Nie kupuj chiseli u Zany, 12c za 20 chiseli to drogo jak...
Zbierasz je i albo sprzedajesz za mapy/chaosy albo ulepszasz mapy do farmienia.
[tu miał być film ale został zablokowany przez yt, ładuje się na twitcha ;)]
Twitch przyjaźniejszy od yt :D
Shaper po imprezie sylwestrowej w stanie po imprezie sylwestrowej w lidze Abyss ;) Ciekawe doświadczenie, które pokazało mi że jeszcze trochę pracy przede mną w kwestii optymalizacji całego buildu ;) Generalnie nie wiedziałem co robię :P No i jeden fajny inaczej desync, dlatego nie gram na hc ;)
No nic, shaper po procentach postacią w trakcie budowy ;)
https://www.twitch.tv/videos/214394162
Tym razem bez czelendża :(
Graty :) Sam też dziś zrobiłem Shapera. U mnie on sam bez problemu, aby między fazami shapera od The Unshaped dostałem na wejście do niego dzwona o.O
Dzięki :D Nie polecam robić takich rzeczy od razu po tym jak tylko goście wyjdą z imprezy sylwestrowej przed 5 nad ranem ;D
Te 2 zgony to niezły bullshit. W sumie nie wiem nawet co tam się stało, shaper już dawno powinien zakończyć fazę, wszystko się jakby zdesynchronizowało. Szkoda trochę tych 20 proc. no ale z drugiej strony mogło być gorzej bo byłem totalnie niedysponowany ^^
Arcadius - gratki :)
Ja tutaj nie moge buildu na shapera na standard wybrac... a tu taki aope...... gz :P
Nie jestem pewien czy można odgrywać jakąś animację podczas wczytywania mapy, ale myślicie, że reinstalacja pomoże?
Gdyby ktoś miał ochotę... i walutę to poniżej prezentuje build, na którym opierałem swoją postać.
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2050819
Po przesiadce z juggernatua wydaje się delikatna, ale przeważnie mobki są martwe nim zdążą cokolwiek zrobić.
Atziri jest problematyczna, ale tak to build wart każdego chaoska.
Pooglądałem i wygląda to fajnie, tyle że strasznie "rippy", jak typowy glass cannon, więc dla mnie odpada :/ Niemniej clear speed na najwyższym poziomie :3
Dlatego ja spróbuję chyba wersji ze scionką (slayer, assasin), wygląda na bardziej zbalansowaną :)
Fakt, trzeba uważać z tym buildem, bo ataki bossów, które mają zabijać faktycznie to robią, ale widziałeś go w akcji na drugim po ele reflect najgorszym modzie dla tej postaci, czyli na hexproofie.
W większości przypadków obrażenia i life leech są na tyle duże, że można stać na bosie i robić to ->
https://www.youtube.com/watch?v=FgXRk6RQP5s&feature=youtu.be
No i nie mam Watcher's Eye, więc przeżywalność może się jeszcze polepszyć.
Cześć, to znowu ja i znowu mam problem.
Pamiętacie jak w poprzednim wątku przyszedłem załamany moim Raiderem?
Wtedy poleciliście mi kanał z buildami, na nim znalazłem builda Gladiatora Blade Flurry Claws (Bloodseeker+Scourge).
Szkopuł w tym, że robiłem wszystko niemal wg instrukcji (jedynie gear- pancerze nie są identyczne np. nie mam Belly of the Beast bo za drogie ale nie ma ona udziału w dmg) a różnica w DPS między mną a tym z filmiku jest kosmiczna, na moją niekorzyść.
Wczytywałem się w kalkulacje w Path of Buildings i za cholerę nie mogę rozgryźć z czym jest problem.
Nie wiem też czemu w zakładce Calcs komórka "Combat Buffs" jest pusta.
Oto build z kanału
https://www.youtube.com/watch?v=Iy1cTTo-aBk
https://pastebin.com/DcYiqup4
tutaj natomiast mój
https://pastebin.com/r50Lq75F
Wziąłem go bo mam już dość grania glass cannon (nie da się nimi grać na moim ciulowym internecie) i chciałem coś wytrzymalszego, nieopartego na VP ale też mającego jakiś damage.
Zakładka combat buffs jest pusta, bo w zakładce configuration nie zaznaczyłeś tych opcji :D
Po za tym żeby porównywać dobrze brać takie samo drzewko, czyli np: brakujący u ciebie 5 charge do frenzy. Wyglądałoby to wtedy tak:
https://pastebin.com/1Y5di1gF
No i teraz można porównywać:
- masz tylko 83% szansy na hit (w buildzie 91%), (nie masz accuracy na itemach jak w buildzie)
- masz gorsze staty na obydwu broniach
- masz defensywny anvil zamiast ofensywnego amuletu jak w buildzie
- masz inne flaski, w buildzie total dps z flaskami wzrasta o prawie 100%, u ciebie o 30%
- masz dużo slabsze jewele oraz bezuzyteczny abyss jewel w pasku
Trochę zmian zrobiłem, dzięki za zwrócenie mi uwagi co do Configuration, teraz wyświetla ok 342k DPS, co jest lepszym wynikiem choć to nadal mniej niż zakładany wynik.
O ile wcześniej była to 1/4 zakładanego DPS to teraz jest to 1/2 :D
Z pasem rzeczywiście jest nieciekawie (nie ma ciekawych jeweli do niego), postaram się coś z tym zrobić.
Co do amuletu - Anvil jest na lepszą obronę i spisuje się tutaj nieźle,
Dzięki wielkie, naprawdę.
Aż wstyd mi że takie rzeczy przegapiam.
edit - kupiłem też Atzri's Promise ze statami jak najbliższymi tego z builda i jest jeszcze lepiej! Myślałem że flaszka takiego bossa jest droga (zbieranie map etc.) ale się okazało inaczej.
Bardzo fajny build, grałem nim w krótkiej lidze :) Jeszcze dużo pracy przed Tobą w temacie skalowania dpsu, detale robią różnicę, uber lab zrobi dużą różnicę, phys na sprzęcie zrobi dużą różnicę. Jeśli będziesz w stanie ogarnąć resy/int pomyśl o steel ringach (dobrze zrobione mogą podnieść Ci dps względem tego co masz nawet o prawie 30 proc. ale są kosztowne w swojej dobrej formie) ew. diamond ringach, abyssal jewel z dodatkową szansą na blok również się sprawdzi. Pamiętaj o accuracy - najłatwiej to podbić na rękawiczkach, na których u Ciebie acc brak, a to też zrobi różnicę i to dużą. Generalnie - sporo jeszcze optymalizacji przed Tobą, ale potencjał jest dobry :)
Mam problem :] Pytanie z pozoru proste - jak do diaska tak naprawdę działa support Ruthless? :] Opinie są podzielone, wypowiedzi ze strony GGG brak, jednoznacznej odpowiedzi od community również brak.
http://poedb.tw/us/gem.php?n=Ruthless+Support
Cytując: "Supports melee attack skills. Every third time you use a supported attack, that use of the skill will be more powerful."
I teraz. Czy to działa z automatu, czy - jak sugeruje sporo osób - na zasadzie trzeciego kliknięcia/użycia skilla (ponieważ opis nie podaje tego jako Hit, co byłoby zgodne z "automatem", a jako Attack, co faktycznie niekoniecznie jest z automatem zgodne)? Ktoś z Was rozgryzł temat/testował to? Zero powiadomień kiedy jest to aktywne, tooltip milczy. Jeśli trzeba to manualnie aktywować (klik, klik, ruth) to generalnie jest idiotyczne, bo kto liczy kliknięcia? Hm? :]
Niby proste, a nie wiadomo. Sam się mocno zastanawiałem grając blade flurry. W przypadku tego skilla wiele osób potwierdzało (nie wiem czy się później to zmieniło), że liczą się kliknięcia. Czyli na bossach przed walką zalecali dwa szybkie kliknięcia, żeby następny stack już w walce na bossie był tym trzecim, a wtedy niby cała seria ataków miała ten bonus do dmg. Tyle, że to był channeling skill, a teraz już ruthless z nimi nie działa...
Z sunderem jak jest nie wiem. Ale kliknięcia rzeczywiście byłyby głupie w takich wypadkach bo np. teraz mam ruthless z ancestral warchiefem, więc oznaczało by to, że za trzecim razem gdy go postawie, to będzie zadawał ten dodatkowy dmg ? :D I to do momentu gdy nie zniknie, nie padnie albo nie postawie nowego... Więc mimo, że w opisie tego nie ma, to powinien być co 3 hit.
No właśnie, nigdzie nie mogę znaleźć jednoznacznego potwierdzenia, jak to działa :)
uzywalem ruthless, z multistrike, i co trzecie uzycie skilla, czyli co 3 multistrike , na 1 hit, bonus
No właśnie o to się rozchodzi - czy 3 użycie na zasadzie trzecie kliknięcie mychą, czy 3 użycie na zasadzie jeden klik i automatycznie po 3 ataku się aktywuje :P Bo właśnie na to nie mogę znaleźć odpowiedzi :)
Rób czerwone mapy, uzupełnij kilkoma żółtymi bo jakiś tytan intelektu w GGG pomyślał, że czerwone mapy nie muszą być ze sobą połączone, czekaj na spawn eldera i jego strażników...
No współczuje, miałem bardzo podobnie, choć nie aż tak :D
Ogólnie ten system z elder vs shaper bardzo fajny jako pomysł, ale wykonanie naprawdę średnie, od właśnie tego głupiego braku połączenia między 4 ćwiartkami czerwonych mapek. Do tego sytuacje gdy robisz kolejne mapki żeby powiększyć teren eldera z jednej strony, to zmniejsza ci go z drugiej. Alob miałem sytaucję gdy zaczynam drugą ćwiartkę czerwonych, mam zrobione 3 mapki już, robię kolejną a po jej zrobieniu cofa mnie z powrotem do żółtych.. Robię je od nowa i tym razem już po dwóch mnie cofa.... No to idę na inną ćwiartkę, tym razem hurra jest ok :D Po za tym zdarzało mi się, że nie wypadały shaper orby na mapkach ze strażnikami eldera. No i wisienka na torcie w postaci zgonów z dupy podczas walk z elderem.
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/7o194i/china_31_ptr_holding_alt_able_to_show_modifier/
Yes, this feature is coming to the international version. We have the non-Chinese version of it basically ready also. It breaks down the mods as prefixes/suffixes, shows ranges, and what tiers things are.
We haven't exposed it to the public stash API yet, but if we can do that in a way that doesn't break stuff, then it sounds reasonable.
Chce :)
W jaki sposób się pojawiają te fragmenty pamięci i elder bo u mnie pusto. Wczesniej mi się to caly czas pojawialo ale doszedłem do fragmentu 4 i zabiłem eldera i od tej pory nic.
Wiki podaje tylko co to jest ale nic o tym jak doprowadzić do pojawienia. W opisie w grze jest, ze niby walcząc powiększam jego wpływ. No ale walcze, walcze, robie te mapki i ciagle nic, stanelo w miejscu.
Jeśli na atlasie nie ma wcale terenu eldera, to robisz mapki zajęte przez shapera. W pewnym momencie pojawią się mapka/i eldera. Wtedy powiększasz ten teren przez robienie mapek pod kontrolą shapera, które są połączone z tymi eldera :) I jeśli obszar zajęty przez eldera będzie dostatecznie duży to pojawią strażnicy i elder, a wraz z nimi często shaper orby.
Oki dzięki. Wczesniej samo to wpadalo i tyle ;)
Czy Elder może w jakiś sposób zniknąć z mapy poza jego ubiciem? Przez robienie map (sąsiadujących) w jakiś sposób?
Zastanawiam się czy nie przegonić go jakoś na inną mapę...
U mnie skubaniec siedzi w Basilica, jak na ironię jednej z najdroższych map na Atlasie (nie licząc „Lair of..." oraz specjalnej mapy Museum i Joyful Asylum) i kolejne próby kosztują słono... mimo że jego taktykę znam, videa oglądałem, nie nawalam na chama (facetanking tak zwany) to i tak jest nieciekawie.
Odkryłem też, że na Atlasie jest czerwona mapa Vaal Temple ale jedynym sposobem na jej zdobycie jest potraktowanie innych czerwonych map Vaal Orbami i liczenie na szczęście.
Serio.
Możecie kupić każdą mapę, oprócz niej.
o co chodzi,że niektóre bronie mają w ekwipunku takie rozgwieżdżone animowane niebo?
Wreszcie się mogę wiedza wykazac ;)
To itemki shape które mogą mieć doskonale mody i warto je sprawdzać ale, jak unikaty, w większości sa jednak crapem. ;p
Dzieki.
Coś takiego miałem, gdy zrobiłem którąś z mapek obok tej kropki to pojawił się chyba pierwszy shaper orb albo pierwszy elder.
Zboczeniec, co ty nam tu pokazujesz!
https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/7orlqs/new_character_models_teased_in_tencent_poe/
Templarowi na pewno by się przydało.
Ten build z golemami był genialnym pomysłem :D Ma dużo warstw ochronnych. Temporal Chains i Enfeeble na 20 lvl z 44 quality (Enhance) :D W skróce wrogowie mają ścięte accuracy o 80% + 65% mniej szansy na crit, są wolniejsi o jakieś 70%. Do tego dodaj dużo block chance na spell i atak (golemy maja jeszcze wiecej na atak i mniej na spell, ale to nic), fortify i immortal call. Aha - jeszcze 62% chaos res :D Każdy golem ma dps ok. 85k (są 4) i jeszcze nigdy zaden przeciwnik/boss nie byl w stanie ich zadrapać, nie mówiąc o zabiciu :D
Ano piękna. Dziś wypadł mi perfect Ngamahu, sprzedałem za 4ex i kupiłem sobie nowy amulet :V I udało mi się zvaalować Anvil na +4% block XD Jak zbiore trochę, kupię empower 4.
ooo ja dopiero raczkuje :D ale widze ten sam builc na dual course + 75/75 block :D ?
i ile juz masz gemow pri
Nie, nie mam 75 block, mam 55 i wystarczy :V Gdy zmienilbym na max block, wtedy mooocno spadlby moj dps. Nie warto ;V I dalej mam dual curse. Mam 6 Harmonies + Anima + Might. Do tego jeszcze 2 rare z minion block i damage.
Jak zdobywac nowe mapy? Grac na tych ktore mam,i czekac az wypadna?
To jest generalny problem w 3.1, ale coraz więcej głosów wskazuje na to, że GGG bardzo wiele w kwestii dropu uzależniło od używania sextantów, co jest idiotycznym pomysłem :/ Do tej pory faktycznie było tak, że wystarczyło grać na mapach, teraz jest problem aby utrzymać grania na odpowiednich tierach bo mapy nie lecą tak często jak kiedyś :/
Będzie czym farmić, hej!
Wypadło mi na jednej z map Zany.
Może doczekam się Bisco's Collara kiedyś, ceny zabójcze.
Mój Raider nie ma co robić (mimo waszej pomocy więcej niż czerwone mapy nim nie ugram) tak na tym profilu, co podaliście w poprzednim temacie, gracz przerobił tego Raidera by dzierżył ten łuk :)
Na razie skupię się na Inq Claw...
Niestety bez butów, ale tak mniej więcej prezentuje się nowy abyssowy set, jak GGG chce to potrafi zrobić ładny armor.
Są na to jakieś ciekawe buildy?
https://www.youtube.com/watch?v=5Jmh4rl-FCw
Dziwię się że dopiero teraz wprowadzili ten kask. W końcu gra kręci się wokół nich.
Pytanko o mechanikę. Jeśli do skilla mam wlozone Greater Multiple Projectiles Support to obniza wyświetlany dps z powodu jego zmniejszania dmg. Ale czy kazde projectile które wystrzelę ma ten sam dmg co wcześniej, minus to odjecie, miał pojedynczy czy calosc dmg jest teraz dzielona na ilość projectile i każdy ma tylko ta 1/5 pojedynczego?
Na single target jeśli się dmg dzieli to tak wspomagany skill bylby już dużo słabszy bo tylko 1 projectile może trafic ale jeśli każdy zachowuje "podstawowy" dmg to strata już mniejsza a secondary projectile mogą już trafiać chyba ten sam cel, chociaż większość pewnie chybi na single target ;p,
Ogolnie moglbym przed bossami zmieniac skill glowny ale mało który nie ma trochę trash i przydalby się bardziej obszarowy.
Konkretnie w tym wypadku mowie o tornado na którym mam 5 projectile czyli 15 secondary.
Notabene dmg wyświetlane odnosi się do secondary chyba bo to one zadaja dopiero dmg? I każdy z nich ma to "pelne" dmg czy wyświetlany dps, jak bardzo by był niedokładny, w przypadku tornado tyczy się 3 secondary lacznie a wiec każdy z nich zadaje tylko 1/3 wyświetlanego dmg?
Na packach to wszystko jedno ale jeśli z całej serii 15 secondary trafi tylko 1, czy nawet 2-3, a kazda ma % dmg to byłoby slabo.
W tym ostatnim wypadku jednak mimo wszystko przed bossem warto by było zmienić na jakiś single target skill zawsze.
Pewien nie jestem, ale dmg każdego pocisku z GMP to dmg pocisku bez tego gema, oczywiście minus ten % z gema. Tyle że w bossa i tak trafi max jeden pocisk.
Tak czy inaczej tornado shot jest tylko na trash, a na single target najczęściej barrage.
Jeśli chodzi o sprawdzanie damage to raczej nie ma co sugerować się tooltipem z gry, a lepiej to sprawdzać w Path of Building.
No tak myslalem czy tez miałem nadzieje, nawet jeśli nie jesteś pewien ;)
A tornado i tak się licza secondary której z każdej z 5 strzal maja jakas szanse trafic bossa wiec jeśli maja "pelne" dmg to raczej trafi więcej niż 1. Chociaz może tez żadna nie trafic ;p
Poki co mi starczy na nich bo mam dobra bron ale pewnie na mapkach będę zmienial, leveluje sobie gem na single target i w razie potrzeby zmiana niewiele zajmie, supporty mogą wspierać oba. Nawet ten "nieszczęsny" GMP do pewnego stopnia ale pewnie i jego będę zmienial a tornado pojdzie z nim do drugiego slotu z mniejsza iloscia linkow by wspierać na trashu na bossie.
Chociaz jeszcze 1 kwestie niezbyt rozumiem w tornado. DMG zadaje "glowna" projectile tez, jeśli trafi w cel, czy dopiero secondary i tylko one? Jeśli mam cos na celu to trafienie zadaje dmg czy wręcz odwrotnie od niego rozchodzą się secondary i ten cel może uniknąć całkowicie obrazen?
Zreszta w opisie po dojsciu do wskazanego obszaru się tornado "rozpryskuje", czyli chyba dokladne celowanie nim wlasciwie nie ma sensu i nie działa jako takie?
Czy nadal ( pytam ogólnie) najlepszym 1h axem jest soul taker?
Nope, istnieją bronie które mają prawie dwukrotność pdps Soul Takera. Oczywiście ich ceny sprawiają że są niedostępne dla 99,99% populacji graczy POE. (fee to zwykle mirror + kilkadziesiąt/set exaltów).
Ale na start Soul Taker to bardzo fajna opcja.
Wlasnie widze ze za 30 chaosow mozna miec cos o wiele lepszego. Niezle ludzie szaleją z dodatkowymi affiksami oO
To zależy czego potrzebujesz. Soul Taker jest świetnym sprzętem z racji swojej unikalnej cechy - do ataków nie potrzebujesz many, więc możesz ją np. zarezerwować na dodatkową aurę. Czy to będzie aura zwiększająca dps, defensywna albo jeszcze inna - zależy od Ciebie i w tych warunkach należałoby rozpatrywać ST. Ja od siebie mogę polecić, bardzo fajny toporek. Niemniej ceny wyraźnie lepszych (400+ pdps) to już koszt rzędu od 6 do kilkudziesięciu/kilkaset exaltów, a te 400 pdps jest granicą :)
nie ma tak źle, za 120 chaosów wyhaczyłen takie cudo, do 400pdps niewiele mu brakuje ;)
381 pdps pół godziny szukania , i porównywania ale warto było;)
ZNowu jest wyprzedaż w ten weekend. kupował ktoś paysafecardem ? Nie ma żadnych problemów? Czy jakiś inny sposób jest bardziej opłacalny?
Poprzednie pytanie nieważne ;) co się bardziej opłaca? kupić normalne zakładki i jedną currency, czy 2 x normalne zakładki?
Currency dużo ulatwia i z pewnoscia warto ja mieć jeśli już decydujesz się na kupno.
Currency tab to podstawa :) Z zakładek zdecydowanie premium (handel, nazywanie, kolory).
Za to nie polecam Map Taba, lepiej kupić zwykłą a najlepiej Quad Taba.
Przydatne dla każdego na endgame.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1BQVhe_4f2ujyzhQ9uKbAkU_j1bOUKCDxpjwdVx8MfV4/htmlview?usp=sharing&sle=true#
I GGG u Ziza ;) Sporo ciekawych informacji
https://www.twitch.tv/videos/218320165
Może ktoś w jednym zdaniu wytłumaczyć kiedy powinno się używać sekstantów i chiseli? Zbieram, to zbieram i nie mam pojecia jakie zasady obowiązują.
Chisele dodajesz do normal map, +5 bonusu za 1, i tyle z grubsza. I raczej te najlepsze mapy, chyba ze masz tego dużo i możesz wkladac wszędzie.
A sekstanty to generalnie szukasz miejsc jak mapa Vault która może znaleźć się w zasiegu bodaj 9 sekstantów i jest pod tym względem najlepsza. Jest kilka innych które mogą mieć po kilka sekstantów i na tym to polega by maksymalna ich ilość obejmowala swoim zasięgiem 1 konkretna mape na która chcesz się wybrać.
dzieki:)
Zauważyłem u siebie od jakiegoś czasu (od początku roku) że gra przestała działać płynnie tzn. laguje - raz mocniej raz mniej. To problem u mnie czy ogólny?
U mnie to samo.
Poprzednia liga - działało spoko.
Teraz? Lagi, freezy, urwane połączenia... ten sam sprzęt, ten sam internet, regularne czyszczenie i konserwacja. Myślałem że tydzień, dwa czy trzy po starcie nowej ligii się unormuje ale gdzie tam. Po południu jest jeszcze gorzej. W nocy też.
Z innymi grami - zero problemów. Także ta liga chyba będzie ostatnia...
U mnie zero problemów, przez całą ligę miałem jak na razie może z 5 crashy. Dużo stabilniej niż jakakolwiek wcześniejsza wersja.
Masakryczna liczba ludzi ma te same problemy, ja często też. Wystarczy popatrzeć na forum pomocy technicznej.
Czytałem że pracują nad tym i wersja 3.2 będzie zoptymalizowana. Trzymam za słowo.
NeverSink's itemfilter - nowa wersja
- Designed a new Shaper/Elder section! The new Section has been written after studying the economy (ASC-based) for several hours (please kill me). It's now split into Shaper/Elder subsections and features 3 tiers. Low tier (random) Shaper/Elder items no longer make a dropsound. Please note that you can't curently hide any Shaper/Elder items. This is a (rather strange) limitation by GGG. Feel free to make them transparent instead though on www.FilterBlade.xyz ;). Feedback extremely welcome.
- Retiered all Divination cards. Several cards have been added to the T5 section (the "worst level" of divination cards)
- Abyss Jewels: While useful abyss jewels are not strictly superior or better than "old" jewels. I've normalized their handling: No longer have any dropsounds. They also have the same appearance as "old" jewels. Itemlevel 84+ Abyss jewels still have a red border. Magic Abyss jewels are hidden on Very Strict and higher strictness versions.
- Abyss Stygian Belts: Removed the dropsound of Stygian Vises below ItemLevel 86
- Map Handling: The "map outleveling" feature has been adjusted. Maps (under Tier 10, non shaped/unique) are now outleveled, if their area level is 8 levels (up from 7) under the level of the monster that dropped them (yes it's complicated). This behaviour can be adjusted on www.FilterBlade.xyz
- Map Handling: Uber-Plus-Strict no longer hides any low map tiers by default
- Retiered all Uniques Items.
https://github.com/NeverSinkDev/NeverSink-Filter/releases
Kolejny raport - udało mi się wbić lvl90 moim Inkwizytorem wyposażonym w Wasp Nest+Doryani's Catalyst.
https://pastebin.com/WZcXNyRS
Wreszcie jakiś porządny DPS, niestety kosztem HP. Obiecałem sobie nie skończyć znowu ze szklaną armatą ale wyszło jak wyszło.
Robiłem 3 rundki po UberLabie, fajnego lootu nie stwierdzono (3 srebrne klucze i 4 treasure keys) może w następnych wizytach będzie lepiej...
Do zrobienia zostało mi wykurzenie Eldera z Basilica (Tier 15) oraz pozbycie się Guardianów Shapera i jego samego. Na czysto idzie gładko, z korupcją Vaala - już gorzej.
W jednym z ostatnich postów pochwaliłem się Windripperem, niestety chaosów nie przybywa mimo dokupienia pary Ventor's Gambe z dodatnimi Quantity+Rarity.
Obecne jest 59% Quantity oraz 179% Rarity.
Nie wiem czy nadal to obowiązuje ale gdzieś czytałem, że te lepsze unikaty (tj. takie co sprzedają się na rynku za chaosy a nie za alchemy/chisel/chance) wypadają dopiero od 300% Rarity...
Z dropami map też coś było kombinowane. Robiłem żółte mapy Tier9 i Tier8 i może dropnęło mi w tym czasie 5? map z czego jedna czerwona, jedna biała i 3 żółte.
Atlas skompletowany w 151/157.
Jest to irytujące bo żółte mapy dają może 2% XP a czerwonych jak na lekarstwo.
Udało mi się zrobić Putrid Cloister mapę, wspomnienia z Poorjoy Asylum wróciły... na szczęście boss mięczak to szybko poszło.
PS. czy mapy Guardianów tanieją z czasem? 15-20c to nadal cena zaporowa... oczywiście poza końcem ligii i Standardem...
PS. czy mapy Guardianów tanieją z czasem? 15-20c to nadal cena zaporowa... oczywiście poza końcem ligii i Standardem...
Raczej nie. Poprzednia liga była anomalią przez orby zwiększające lvl mapy, więc strażnicy byli i po 5 chaosow jako odrzut z nieudanej próby zrobienia Beachhead :P
Nowa łatka wkrótce:
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2075367
No i super:
There's now a UI option called "Advanced Mod Descriptions" which shows additional information about items when you press Alt.
I wreszcie poprawka do map taba :))
Highlighting has been improved when searching in the Map Stash Tab.
Changed the colours of the text on tier buttons in the Map Stash Tab to match their respective maps
Ja to tylko tu zostawie xD Biegałem ze znajomym po arenie i przez jego cwdt zabijalismy wszystkich ;) Taka zabawa ;) No i stacki bloku xD
Przy okazji 7 razy zrobiliśmy przez to crash całej instancji :P Obecnie myślę nad zrzutką do cwdt z jakimś podobnym zestawem ekskluzywnie na arene xD
Chcesz się pobawić? W każdym itemie cwdt + kilka firestormów, dołączasz do różnych grupek i gwarantowane wkur... ludzi, jak im będzie gra lagowała, albo będzie ich z serwera wywalać, a wszystko przez to, że ludzie na ziemniakach grają :)
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
Elder ubity, skubanieć zabarykadował się w Basilica (Tier 15) na szczęście ceny map spadły do ludzkiego poziomu.
Niestety loot był żenujący.
Podobno Red Tier Elder jest trudniejszy od Shapera, także nie mogę się doczekać starcia...
Podobno Red Tier Elder jest trudniejszy od Shapera
Kto tak twierdzi? :D Dobre :D
Też nie wierzę za bardzo temu (a potrafią pisać niezłe bzdury, tyle że wymaga to wiedzy by to wyłapać albo przekonać się na własnej skórze, niestety) co ludzie wypisują, może Shaper ma trochę mniej HP od czerwonego Eldera i tyle z tej „mniejszej trudności" :]
No i mamy fragment stash taba za 75pkt. Co prawda nie jest mi potrzebny przy tym ile gram, ale i tak kupuję z lenistwa i dla wsparcia GGG. :D
Cebula mode on: W sumie mogli to spokojnie dodać do currency taba, a nie dodawać kolejny. Cebula mode off.
No ale i tak kupię :)
Wczoraj nie dałem rady zabić Shapera, wstyd jak cholera, bo nic trudnego w sumie. Za to dziś dojebałem tę szmatę bez śmierci >_< Musiałem chyba być po prostu trochę zmęczony. I muszę przyznać, że to bardzo proste, poprzednim razem po prostu biegałem dookoła jak paralityk, a tym razem trzymalem sie blisko rzucajac klatwy i padl ekstremalnie szybko. Jedyna "taktyka" to po prostu zabic go tak szybko jak sie da, a dla golemów to nie problem ^^ Trzesa mi sie rece, bo wczorajszy wpierdol złamał mi serce ;V Skurwiel nic nie wyrzucil :< Tylko rekawiczki. Also - gra z jakiegos powodu uznała, że nie mam achievka za Shapera i go dostalem O_o
PS. Moj komputer to toster, w momencie screena zalaczyl sie lowres
PS 2. Spectre nie padły ani razu :D Jedyne to (chyba - nie patrzyłem za bardzo) padlo to ich totemy, ale to bez znaczenia.
Kontynuując "tradycję" polecanych buildów z poprzedniego wątku, chciałem zaprezentować Wam mojego gladiatora. Build nie jest dla mnie nowy, wymyśliłem go jeszcze w poprzedniej lidze, spędzając godziny na optymalizacji i dopieszczaniu całości. Opłaciło się - zrobiłem nim 99 lvl i zabrakło trochę czasu do wbicia 100. W obecnej lidze była to moja druga postać jaką zrobiłem i rozwijałem przez dobry miesiąc, aby osiągnąć zadowalające efekty. Co więcej - dzięki nowemu amuletowi Impresence (wersja phys), można osiągnąć więcej niż kiedykolwiek wcześniej (darmowe vulnerability, więc możemy uruchomić dodatkową aurę). Tym samym mogę ze spokojnym sumieniem rekomendować. Założenia przy tworzeniu były proste:
- zrobić coś, przy czym nie będę się stresował mając kilka procent do osiągnięcia poziomu
- bardzo dobry clear speed
- wystarczający dps aby zrobić cały content jaki gra ma do zaoferowania
- możliwość farmienia Hali Grandmasterów
- możliwość farmienia Eternal labiryntu
- jak najwięcej warstw ochronnych + blok
Zdawałem sobie jednocześnie sprawę, że w PoE nie istnieje coś takiego jak super-tanky-build-z-kosmicznym-dpsem. Jest albo-albo i sztuką jest znaleźć odpowiedni balans. Tak samo jak nie istnieje "budżetowy build" który robi wszystko i jest oh ah. Nope.
Klasa to oczywiście duelista ze specjalizacją gladiator. Broń z wyboru to jednoręczny topór + tarcza, a główny skill to Sunder. Kluczowe są dla nas specjalizacje, ponieważ zapewnią nie tylko dobry clear speed, ale także dobry poziom obrony i naprawdę przyzwoite wzmocnienie dpsu.
W temacie levelowania - jest bardzo proste. Środkową część drzewa zostawiamy na koniec i skupiamy się na dolnej lewej ćwiartce z jedną uwagą - nody odpowiedzialne za blok bierzemy dopiero gdy uzyskamy dostęp do tarczy. Levelować możemy z naszym głównym skillem, tj. Sunder. W temacie specjalizacji: Painforged -> Versatile Combatant -> Gratuitous Violence -> Violent Retaliation.
W temacie wartsw ochronnych, które odpowiadają za ów brak stresu. Oczywiście skupiamy się na bloku. W końcowej fazie rozwoju postaci dojdziemy do maximum, czyli 75 proc. szansy na blok ataków i spelli. W efekcie nie tylko będziemy w stanie poradzić sobie z większością ataków przeciwników, ale nawet - jeśli rng pobłogosławi - zablokować podwójne wybuchy Uber Atziri. Piękna sprawa. Dodatkowo - jeśli blok zawiedzie, bo może, to wciąż 75 proc. - posiadamy 75 proc. redukcji obrażeń fizycznych jeśli coś nas jednak trafi, dodatkowo mamy 63 proc. szansy na evade ataku, a także potężny leech oraz regen. Dzięki odpowiedniemu poziomowi regeneracji życia, jesteśmy w stanie utrzymać Blood Rage bez żadnego uszczerbku na zdrowiu, a w razie potrzeby nawet przy aktywnym Blood Rage mamy do dyspozycji regenerację na poziomie 1k HP/sekundę. Dodatkowo dzięki Leap Slam aktywujemy Fortify.
W temacie - ale za ile? No cóż, tanio nie jest. Źródłem nieszczęścia dla naszego currency taba są 3 elementy:
- zbroja 6L (najmniejsze nieszczęście, można nabyć już za 6 exaltów)
- jewel The Red Nightmare (koszt minimum 10 exaltów) potrzebny aby osiągnąć maximum bloka, w gratisie odporności na żywioły
- jednoręczny topór z dpsem na poziomie minimum 400 pdps (tutaj budżetowo można posłużyć się np. Soul Takerem) czyli znów kolejne 8 exaltów (tutaj lista toporów z dobrą bazą: http://poe.trade/search/usokitasahatow )
Poza tym są jewele. Interesuje nas 7 proc. increased life, 10+ proc. incr. phys dmg/axe dmg, attack speed, jako 4 mod idealnie increased melee dmg. Koszt jewela z 3 pierwszymi modami to okolice 3 exaltów/szt, jeśli z 4 modami - wchodzimy już w kwoty dwucyfrowe. Żółtych jeweli będziemy potrzebować 5, z The Red Nightmare - 6.
Można oczywiście zrezygnować z The Red Nightmare (-12 proc. szansy na blok), można użyć Soul Takera (kilkanaście/dziesiąt chaosów zamiast 8+ exaltów) a także zaoszczędzić na jewelach. Taki budżetowy build myślę że spokojnie poradzi sobie ze wszystkimi tierami, a być może nawet i ze strażnikami (przy odpowiedniej dozie akrobacji ze strony grającego). Dobry pomysł aby sprawdzić przed większymi inwestycjami :)
W temacie - wady? Oczywiście są. Sunder ma średni dps na pojedynczy cel, nie jest to build który zabije shapera w 5 sekund (ale i nie takie było jego założenie), wciąż trzeba uważać na obrażenia od chaosu, krwawienie, zamrożenie itp. Jednak zalety zdecydowanie górują nad wadami - naprawdę dobry clear speed, mega tanky, bezstresowe granie. Ograłem wiele buildów i zawsze z przyjemnością wracam do gladiatora. Jeśli nie lubisz czuć się jak postać ze szkła - to może być odpowiedni wybór.
F.A.Q
- Ale dlaczego <tu wstawić pytanie>?
Tak.
- Używany jest multistrike, przecież zginę na fazie z lustrem u Atziri?
Niekoniecznie. Możemy się odpowiednio spozycjonować, uciekając w róg i z niego atakując, dzięki czemu Sunder dosięgnie tylko jednego celu. Często jednak nie mamy ochoty na takie zabawy i wiele się dzieje, więc na Atziri/Uber Atziri zamieniamy Sunder na Heavy Strike (który posiada bardzo fajny dedykowany jewel - Weight of the Empire. Możemy z niego skorzystać jeśli odczuwamy braki w dpsie, jednak nie jest to wymagane)
- Blood Rage w labiryncie?
Zdejmujemy do eksploracji i zakładamy na walkę z Izaro.
- Co z celnością?
Używamy Resolute Technique, więc celność na sprzęcie nas nie interesuje.
- Ale przecież tracimy obrażenia krytyczne
Tak.
- No to może lepiej odznaczyć?
Nie.
- Czy nie lepiej zamiast Chance to bleed wrzucić np. Concentrated Effect?
Na pewno można zastanowić się nad zmianą Chance to Bleed na Ruthless w przypadku bossów. Conc effect jest również dobrym wyborem, ale mogą pojawić się dwa problemy - mana (mocno podnosi jej zużycie) i kolorowanie. Jeśli jednak krótszy zasięg Sundera nie przeszkadza, z maną jest OK, oczywiście można.
- Map z jakimi modami unikać?
Na pewno nie zrobimy map z Physical Reflect i Cannot regen life/mana. Warto też uważać na reduced block chance i zmniejszony regen życia.
- Czy pojedynczy przeciwnicy z reflectem na normalnych mapach stanowią problem?
Nie. Blokujemy ich odbicie, a jeśli nawet nie zablokujemy to wciąż mamy szansę na evade, a gdy również ono zawiedzie pozostaje redukcja.
- Czemu aż tyle inteligencji?
Ponieważ chcemy też farmić Halę Grandmasterów. Mogą się nam trafić przeciwnicy, których zabijemy tylko za pomocą Scorching Ray. Najprościej wykorzystać do tego nowe macki Balefire, wymagają jednak 131 pkt. inteligencji. Jeśli nie zamierzamy farmić Hali, potrzebujemy tylko 111 pkt. inteligencji.
- Czemu Surrender a nie tarcza z tym fajnym modem dającym ładunki/5 proc. życia przy bloku?
Na głęboki endgame, przy odpowiedniej ilości waluty może to być ciekawa alternatywa. Na pewno zyskamy na lepszym odzyskiwaniu życia, a sam mod zapewniający ładunki jest świetny. Jedyny problem to znalezienie tarczy zapewniającej podobny poziom życia i pancerza. Dodatkowo tracimy Reckoning, który w pewnych sytuacjach może być bardzo przydatny. Niemniej jeśli mamy naprawdę dużo waluty - czemu nie.
- Panteon i bandyci?
Arakaali i Tukohama. Bandytów zabić wszystkich dla 2 punktów.
- Zauważyłem, że można coś zmienić/ulepszyć
Super, uwagi zawsze mile widziane.
Tym samym dzielę się linkiem do PoB: https://pastebin.com/w2kSY39P
Mam nadzieję, że jeśli zdecydujecie się na zrobienie swojego gladiatora opartego na tym buildzie, będziecie z niego równie zadowoleni jak ja jestem :)
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2082047
Top Ten Run areas in Abyss League
The Twilight Strand
The Blood Aqueduct
Arid Lake
Beach
Burial Chambers
Vault
Strand
Desert
Abyssal Depths
Channel
The Twilight Strand na pierwszym miejscu, kto by się spodziewał? Chyba pierwszy taki fenomen w lidze od lat?
Poza tym - otwarte mapy (niskiego tiera) rządzą, z nieotwartych kanały wodne, tylko po co, Humility i Tabula Rasa nie są drogie.
PS. customizowany loot filer to świetna rzecz, nie wiem czemu zwlekałem z jego przeróbką.
Szfak, walka z Sharperem nie jest taka zła (właściwie to na papierze i video wygląda nieźle, Faza 1 i 2 też są ok) ale już drugie podejście i kolejny raz to samo - zawaliłem trzecią fazę na którą wytraciłem wszystkie portale.
Faza Trzecia wygląda tak - obrabiam go jak zawsze, uważam na jego klona i kulki, zostaje mu mały skrawek HP (3-8%?) i znika robiąc swoje ataki co faza II ale przeszkadza mi klon i więcej orbów, skutkuje to moim zgonem mimo starań. Wracam, wpadam na arenę i od razu zgon, ani orba ani beama ani nic... próbowałem odczekać przed portalem na arenę ale nie pomogło. Albo klon Shapera coś kombinuje poza ekrane i puści „niespodziankę", można się zdenerwować.
Nawet ten drugi miniboss z randomowymi falami orbów (które puszcza bez uprzedzenia) nie jest taki zły, w najgorszym razie marnuje się jeden portal.
Winą obarczam moje łącze, która do grania się nie nadaje a zmienić się na inne nie da niestety. Może i by się dało ale to za dużo roboty z tym a postacie dawny by kisiły się w Standardzie do tego czasu... Tak to większość zawartości gry da się przejść ale tu już są schody...
Także co do mojego wcześniejszego posta „czy Red Tier Map Elder jest łatwiejszy czy trudniejszy od Shapera" - powiedziałbym że są chyba równie trudni. Szczególnie faza trzecia... Ale nawet najdroższa mapa Red Tier wychodzi taniej niż zestaw 4 fragmentów Shaper's Guarians.
kolejnym zaskoczeniem w fazie trzeciej jest to, że wbrew poradnikom te czarne orby są jeszcze gorsze niż w poprzednich fazach i nie ranią a ubijają mnie od razu. Dziwne.
PS. dzięki za builda Gladiatora, choć planuję porzucić grę po ubiciu Shapera (nadal to strefa marzeń) to z chęcią zainwestuję w zmianę sprzętu i Orb Regrety na niego.
Tak, udało się już jakiś czas temu :) Dobrze, że ostatnia nagroda (w tej lidze portal) jest za 36 wyzwań, a nie wszystkie :P
TAK udało się! Ubiłem dziada! To chyba czwarta czy piąta próba, za każdym razem kładł mnie na deski (tyle by żużyć wszystkie portale) w ostatniej rundzie (trzecia faza walki), po każdej porażce latały mi łapy (gram od lat w różne gry i takich nerwów nie miałem) choć tu raczej obwiniałbym słaby sen po maratonie zlecenia+PoE (pamiętajcie, kawa szkodzi).
Posłużyłem się tym buildem
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1971701/page/1
Niestety cena zwycięstwa była wysoka. Koszt kluczy, respeca drzewka i ekwipunku kosztował mnie cały majątek - chyba z 500-600c jak nie więcej o.O
No i gra mało co nie załatwiła mi karty graficznej, co jakiś czas od startu nowej ligii miałem artefakty po jakimś czasie gry, nie za często ale jednak zauważale. Dobrze że wytrzymała :D
Co mi zostało? Breache, uzupełnienie Atlasa o mapy których nie znoszę (Hall of Grandmaster idzie gładko do ostatniej grupy). Tyle że po uwaleniu Shapera zapał jakoś opadł...
No i farmienie - Bisco+Windripper i można gadać o jakimś farmieniu (choć przydałby się Rigwald's Quill, może w następnej lidze).
Cóż kochani, życzę wam powodzenia w końcówce tej ligii, to był świetnie spędzony czas z wami, od czasu obrania sobie na cel Shapera narosło mi zaległości w innych grach a i szara rzeczywistość ma dla mnie zajęcia) także do zobaczenia w nowej lidzie, o ile będzie ciekawa jak dwie poprzednie.
Gratulacje :) Fajnie że wreszcie się udało :) No to teraz została jeszcze Uber Atziri :) Ale to już poziom wyżej niż Shaper :P
Dobra decyzja. Obawiam się tylko tego, że używanie jakichkolwiek innych pasków przestanie mieć sens. No ale może ggg ma jakieś plany co do zmian w dotychczasowych unikatowych beltach, czas pokaże. Ogólnie - na plus.
Mam też szczerą nadzieję, że w kolejnych ligach nieco przystopują z częstotliwością dedykowanych zdarzeń. Co za dużo to niezdrowo i po prostu z czasem aż się nie chce. Tak było ze szczelinami, tak samo było z ogromem kamieni w legacy, ba, tak samo było nawet w breach (o ile dobrze pamiętam jak przedłużyli ligę to ludzie mieli serdecznie dość). Chciałbym aby ggg poszło w stronę lepszego wynagradzania przy jednoczesnym zmniejszeniu natężenia. Mniej ale lepiej. Rzadziej ale z lepszymi nagrodami.
Znowu jakieś "War of..." cośtam? Nawet chwili spokoju...
Monster base damage reduced by 35% across the board. zero zaskoczenia, częsty zarzut w tej lidze.
Players can now change their Ascendancy class when no Ascendancy points are allocated. niezłe
Flachy przywracające ES? No tego to jeszcze nie grali.
Barrage base damage reduced to 35-45% (down from 50-61.4%). Now gains an additional projectile at gem level 10, 15, and 20. Can no longer be supported by Greater and Lesser Multiple Projectiles Support. ocholera, zabolało...
No i wykrakałem - Molten Strike nie będzie wspierany przez Multistrike...
Chaos Inoculation no longer grants 100% Chaos resistance. Now prevents Chaos damage from bypassing Energy Shield and no longer reduces maximum Life to 1.
Headhunter is now restricted to a maximum of 2 buffs active. Killing a rare enemy will override the oldest buff. Buff duration increased to 25 seconds. ciekawe o ile spadnie cena
Removed Vessel of Vinktar. Players have been compensated with an Exalted Orb in exchange for each flask. jakieś jaja
zobaczymy ile z tego wprowadzą, żegnaj MS kosicielu...
Będą jeszcze większe jak jakąś część z nich wprowadzą.
....
No co, zrobili zmiany w balansie w środku ligii to czemu by nie pożartować dalej?
Tak wiem że to żart i to niezły, ciągle jednak pojawia mi się przed oczami obraz osób które takie zmiany by zabolały, nie mogę nic na to poradzić :D
Mówiłem że blok jest op xD Muzyczka pasuje xD
Gratuluję, mi brakuje 2 map do kompletu i to tych najgorszych :D - Vaal Temple oraz Hall of Grandmasters.
Co do ostatniej zapowiedzi: "I wanted to give a cryptic hint about the upcoming league, but couldn't really find a way to capture it in one sentence. Maybe I need a better net."
HUUUUUUUUUUUUUUUUH?
Mystery box gratis za wydanie punktów. Najtańsza chyba veta (5 pkt) i skin transfer (6 pkt) :)
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2088568
Ja tam dalej będę używał klasycznej pelerynki bo nie lubię kiedy moja postać za bardzo się świeci, ale po tym jak w poprzednim boxie wylosowałem kryształy do hideoutu 3x pod rząd - miła odskocznia.
Aope dragon flame dash jest spoko, jeśli zdarzy ci się go używać :P Trafił mi się wcześniej, a akurat grałem postacią z tym skillem. Za to tym razem wypadł ice tiger :D
Za pół godziny (godzina 21) poznamy szczegóły nowej ligi :)
https://www.timeanddate.com/countdown/generic?iso=20180216T09&p0=22&font=cursive&csz=1
Jako że zaraz do wątku dopisałaby się druga strona, a skakanie między nimi jest upierdliwe:
Kolejna część, ósma:
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14513878&N=1
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14513878&N=1
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14513878&N=1
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14513878&N=1
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14513878&N=1