Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Sprzedaż Star Wars Battlefront II raczej nie osiągnie wyznaczonego przez EA celu

14.12.2017 10:45
1
8
zanonimizowany449082
103
Generał

Czy jest na forum ktoś, kogo ten news zaskoczył?

post wyedytowany przez Admina 2017-12-14 11:22:11
14.12.2017 10:45
1
8
zanonimizowany449082
103
Generał

Czy jest na forum ktoś, kogo ten news zaskoczył?

post wyedytowany przez Admina 2017-12-14 11:22:11
14.12.2017 10:50
2
3
odpowiedz
antena333
0
Chorąży

EA chciało oszukać 14 milionów frajerów którzy dali się nabrać na te przedpremierowe piękne pokazy.

14.12.2017 10:56
3
1
odpowiedz
zanonimizowany153971
177
Legend

nawet jeśli to nie będzie 14 to pewnie będzie 10 milionów frajerów którzy tak czy siak dadzą zarobić tym pazernym gnojom.

14.12.2017 10:58
PanWaras
👍
4
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
PanWaras
95
Legend

Chcieliście wydymać Freda? Teraz Fred wydyma was!

post wyedytowany przez PanWaras 2017-12-14 10:59:02
14.12.2017 16:00
topyrz
4.1
topyrz
77
O_O

11,5 milionów kupiło. Gra sprzedała się dobrze. Nie zgodnie z przewidywaniami, ale do srogiego ukarania daleko.

14.12.2017 16:37
SuperSamuraj
4.2
SuperSamuraj
54
Konsul

SW:B2 sprzedało się w 880 tyś. egzemplarzy kolego, analitycy przewidują sprzedaż na 11 mln...

post wyedytowany przez SuperSamuraj 2017-12-14 16:38:01
14.12.2017 16:39
4.3
1
zanonimizowany158587
167
Senator

A czytasz ze zrozumieniem? 11,5 Mln to liczba w jakiejs się gra sprzeda wg ANALityków, czyli jak zwykle wróżbiarstwo z tyłka. Na razie, to nbawet 1 miliona gra nie ma.

14.12.2017 11:27
AIDIDPl
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
AIDIDPl
179
PC-towiec

Justin Post prognozuje jednak, że gra tak czy inaczej znajdzie mnóstwo nabywców – choć raczej nie uda się jej osiągnąć wyznaczonego przez szefostwo „Elektroników” celu 14 milionów kopii. ---> Takie anlize to ja sam mogę postawić, żadnych konkretów tylko ogólniki same. I koleś bierze za to pieniądze?


Uznał też przywrócenie mikrotransakcji do Battlefronta II (...) za kluczowe dla inwestorów wydarzenie pierwszej połowy przyszłego roku
---> Na pewno nie pozytywnie wpłynie to na sprzedaż gry. W jakiejkolwiek zmienionej postaci, nie pomoże to w większej sprzedaży gry, tylko nakręci kolejne tematy do krytykowania tytułu i samego wydawcy, nie mówiąc o poprawie mocno szarpniętego już wizerunku EA.

Ci sami analitycy zapewne są odpowiedzialni za stan BFII w dniu premiery, cały system progresji i sukces monetyzacji wywróżyli z fusów, tak jak Post teraz mówi że grę nabędzie mnóstwo osób, ale sprzedaż raczej nie przekroczy 14 milionów...Przy takim syfie i sprzedawaniu gry w najgorętszym okresie nie sięga nawet miliona to ja pokuszę się o swoja analizę:

Grę nabędzie mnóstwo ludzi, całe tabuny, hordy, bardachy, ale sprzedaż całkowita nigdy nie sięgnie nawet 10 milionów, bo za dwa lata już będzie BFIII a BFII porozdawają za darmo miesiąc przed trójką...

post wyedytowany przez AIDIDPl 2017-12-14 11:35:58
14.12.2017 11:46
5.1
zanonimizowany449082
103
Generał

10KK nabywców może znaleźć z prostego powodu - gra za jakieś 5 miesięcy trafi do Accessów.
Będziemy zatem mieli SemiF2P, jak to ma aktualnie miejsce z pierwszym Battlefrontem.
W celu zmaksymalizowania zysków, mikro transakcje powrócą wtedy (jeśli nie wcześniej) do modelu Pay2win.

Prawdziwymi frajerami okażą się jedynie gracze, którzy zakupili tytuł w okresie od premiery, do wprowadzenia do Accessów.

Osobiście chętnie ogram singla jak gra trafi do EA Access, ale multi i lootboxy nie kręcą mnie w ogóle!

post wyedytowany przez zanonimizowany449082 2017-12-14 11:47:38
14.12.2017 13:28
5.2
Marvin
20
Common z loot boxa

@AIDIDPl
"Takie anlize to ja sam mogę postawić, żadnych konkretów tylko ogólniki same."

Skąd pomysł, że to wszystko, co powiedział? Bo GOL pominął szczegóły, które nas, graczy nie interesują?
W artykule jest link do źródła, gdzie można przeczytać resztę.
Wklejam fragment, bo widzę, że kliknięcie, lub nawet odnalezienie linka przerasta Twoje możliwości.

The analyst noted how EA shares have "materially underperformed" since the end of September falling 11 percent versus the S&P 500's 5 percent return. He said November U.S. physical game unit sales of "Star Wars Battlefront II" declined 52 percent versus 2015's "Star Wars Battlefront" in its first month, according to NPD sell-through data.

As a result, Post predicts the title will miss the company's guidance of 14 million unit sales by 2.5 million. The analyst lowered his earnings estimates for EA's fiscal 2018 earnings-per-share to $4.22 from $4.28. He also reduced his fiscal 2019 forecast to $5.02 from $5.14.

14.12.2017 12:01
WolfDale
6
odpowiedz
2 odpowiedzi
WolfDale
79
~sv_cheats 1

EA chciało inwazyjne mikro
Lecz graczom zrobiło się przykro
CorpoKnighty w zakupach dały ciała
Analitycy od prezesów dostaną bana

14.12.2017 15:58
topyrz
👍
6.1
topyrz
77
O_O

Lepiej za haiku się weź.

15.12.2017 14:26
FoxyTravel
😁
6.2
FoxyTravel
12
Chorąży

Świetne

14.12.2017 12:03
7
1
odpowiedz
Absolem
131
Generał

Mimo wszystko liczę, że konsumenci nie okażą się takimi naiwniakami i premiera filmu czy święta nie skuszą ich do sięgnięcia po tę grę i EA odniesie spektakularną porażkę, na którą zasługuje już od wielu, wielu lat.

14.12.2017 13:33
8
odpowiedz
Marvin
20
Common z loot boxa

W artykule jest błąd: "Analitycy sugerują więc <<Elektronikom>> zmiany w systemie."

Nie "analitycy", tylko "analityk", ten sam Justin Post, o którego wypowiedzi traktuje news.

post wyedytowany przez Marvin 2017-12-14 13:33:24
14.12.2017 15:42
dj_sasek
😊
9
odpowiedz
1 odpowiedź
dj_sasek
160
Freelancer

Brawo gracze, jestem z was dumny

14.12.2017 15:57
topyrz
9.1
topyrz
77
O_O

Jednocześnie zapowiedział, że według analiz nowa gra z uniwersum Gwiezdnych Wojen sprzeda się w około 11,5 milionach egzemplarzy – o 2,5 miliona mniej, niż spodziewali się szefowie EA
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/sprzedaz-star-wars-battlefront-ii-raczej-nie-osiagnie-wyznaczonego-przez-ea-celu/ze1a219

Ciągle przynajmniej 10 milionów za dużo.

14.12.2017 15:45
raziel88ck
10
2
odpowiedz
5 odpowiedzi
raziel88ck
203
Reaver is the Key!

Swoją drogą. Czy EA w ciągu ostatnich 3 lat stworzyło cokolwiek interesującego?

14.12.2017 18:52
10.1
1
Marvin
20
Common z loot boxa

@raziel88ck
Titanfall 2, Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 i Unravel.

14.12.2017 19:06
👍
10.2
zanonimizowany668247
168
Legend

Bad Company 2, Mirror's Edge i Mass Effect 2-3.

post wyedytowany przez zanonimizowany668247 2017-12-14 19:10:50
14.12.2017 19:44
10.3
Marvin
20
Common z loot boxa

@Blackthorn
Chodziło mu o gry z ostatnich trzech lat.
A po drugie to niechcący (oczywiście) pominąłeś Mass Effect 1, Dragon Age: Origins, C&C Red Alert 2 i Dungeon Keeper 2, znane jako najlepsze gry od EA, jakie kiedykolwiek powstały. ;)

post wyedytowany przez Marvin 2017-12-14 19:46:20
15.12.2017 07:04
10.4
Heinrich07
2
Generał

Ale to nie oni stworzyli, tylko wydali te gry, a to różnica.

15.12.2017 14:21
10.5
Marvin
20
Common z loot boxa

@Heinrich07
Nieprawda. Poza Unravel wszystkie wymienione przez nas gry zostały stworzone przez studia, których właścicielem jest/było EA (RIP Bullfrog i Westwood).
Słyszałeś o czymś takim jak Google? Następnym razem radzę skorzystać zanim spróbujesz kogoś poprawiać, robiąc z siebie idiotę.

14.12.2017 15:59
not2pun
11
odpowiedz
not2pun
115
Senator

przecież poprzednia cześć zawiodła wielu graczy, którzy moze i kupili grę ale za bardzo w nią nie grali,
wiara w to iż kolejna część rozejdzie się lepiej i szybciej była dość naiwna.
Fakt ze gracze mają dość krótką pamieć, ale to już bez przesady 100% z nich nie cierpi na amnezję.
Tak więc teraz raczej podchodzą ostrożnie czyli no preorder i do tego cyrk z płatnościami też swoje zrobił.

Sam od poprzednika 3x się odbiłem, niby mulit jakieś takie w miarę, ale nawet w wersji ultimate mam wrażenie ze map jest mało.

14.12.2017 21:20
LSZ
12
odpowiedz
1 odpowiedź
LSZ
60
Konsul
Image

Jest tylko jedna właściwa reakcja na produkty made in Electronic Arts...

14.12.2017 21:42
WolfDale
😜
12.1
WolfDale
79
~sv_cheats 1

Czuję że rośnie nam kolejny Picasso.

15.12.2017 07:05
13
odpowiedz
Heinrich07
2
Generał

I da się? Da się. Wystarczy po prostu nie kupować gier z tym chłamem ładowanym chamsko do gier.

Ale nie czarujmy się, to tylko testowanie pola, na ile sobie można pozwolić i ile dymać. Niemniej, jest to sygnał dla twórców gier. Oby tak było częściej przy okazji premier takich gniotów.

17.12.2017 10:16
14
odpowiedz
PaniPaniWrocky
33
Pretorianin

Jaki czas Kampanii? jak 5h to dla mnie ta gra jest warta max 50 zł.

17.12.2017 12:33
15
odpowiedz
zanonimizowany146624
131
Legend

Unravel - ostatnia normalna gra od EA

Wiadomość Sprzedaż Star Wars Battlefront II raczej nie osiągnie wyznaczonego przez EA celu