Sprzedaż Star Wars: Battlefront II raczej nie osiągnie wyznaczonego przez EA celu
Czy jest na forum ktoś, kogo ten news zaskoczył?
Czy jest na forum ktoś, kogo ten news zaskoczył?
EA chciało oszukać 14 milionów frajerów którzy dali się nabrać na te przedpremierowe piękne pokazy.
nawet jeśli to nie będzie 14 to pewnie będzie 10 milionów frajerów którzy tak czy siak dadzą zarobić tym pazernym gnojom.
Chcieliście wydymać Freda? Teraz Fred wydyma was!
11,5 milionów kupiło. Gra sprzedała się dobrze. Nie zgodnie z przewidywaniami, ale do srogiego ukarania daleko.
SW:B2 sprzedało się w 880 tyś. egzemplarzy kolego, analitycy przewidują sprzedaż na 11 mln...
A czytasz ze zrozumieniem? 11,5 Mln to liczba w jakiejs się gra sprzeda wg ANALityków, czyli jak zwykle wróżbiarstwo z tyłka. Na razie, to nbawet 1 miliona gra nie ma.
Justin Post prognozuje jednak, że gra tak czy inaczej znajdzie mnóstwo nabywców – choć raczej nie uda się jej osiągnąć wyznaczonego przez szefostwo „Elektroników” celu 14 milionów kopii. ---> Takie anlize to ja sam mogę postawić, żadnych konkretów tylko ogólniki same. I koleś bierze za to pieniądze?
Uznał też przywrócenie mikrotransakcji do Battlefronta II (...) za kluczowe dla inwestorów wydarzenie pierwszej połowy przyszłego roku ---> Na pewno nie pozytywnie wpłynie to na sprzedaż gry. W jakiejkolwiek zmienionej postaci, nie pomoże to w większej sprzedaży gry, tylko nakręci kolejne tematy do krytykowania tytułu i samego wydawcy, nie mówiąc o poprawie mocno szarpniętego już wizerunku EA.
Ci sami analitycy zapewne są odpowiedzialni za stan BFII w dniu premiery, cały system progresji i sukces monetyzacji wywróżyli z fusów, tak jak Post teraz mówi że grę nabędzie mnóstwo osób, ale sprzedaż raczej nie przekroczy 14 milionów...Przy takim syfie i sprzedawaniu gry w najgorętszym okresie nie sięga nawet miliona to ja pokuszę się o swoja analizę:
Grę nabędzie mnóstwo ludzi, całe tabuny, hordy, bardachy, ale sprzedaż całkowita nigdy nie sięgnie nawet 10 milionów, bo za dwa lata już będzie BFIII a BFII porozdawają za darmo miesiąc przed trójką...
10KK nabywców może znaleźć z prostego powodu - gra za jakieś 5 miesięcy trafi do Accessów.
Będziemy zatem mieli SemiF2P, jak to ma aktualnie miejsce z pierwszym Battlefrontem.
W celu zmaksymalizowania zysków, mikro transakcje powrócą wtedy (jeśli nie wcześniej) do modelu Pay2win.
Prawdziwymi frajerami okażą się jedynie gracze, którzy zakupili tytuł w okresie od premiery, do wprowadzenia do Accessów.
Osobiście chętnie ogram singla jak gra trafi do EA Access, ale multi i lootboxy nie kręcą mnie w ogóle!
@AIDIDPl
"Takie anlize to ja sam mogę postawić, żadnych konkretów tylko ogólniki same."
Skąd pomysł, że to wszystko, co powiedział? Bo GOL pominął szczegóły, które nas, graczy nie interesują?
W artykule jest link do źródła, gdzie można przeczytać resztę.
Wklejam fragment, bo widzę, że kliknięcie, lub nawet odnalezienie linka przerasta Twoje możliwości.
The analyst noted how EA shares have "materially underperformed" since the end of September falling 11 percent versus the S&P 500's 5 percent return. He said November U.S. physical game unit sales of "Star Wars Battlefront II" declined 52 percent versus 2015's "Star Wars Battlefront" in its first month, according to NPD sell-through data.
As a result, Post predicts the title will miss the company's guidance of 14 million unit sales by 2.5 million. The analyst lowered his earnings estimates for EA's fiscal 2018 earnings-per-share to $4.22 from $4.28. He also reduced his fiscal 2019 forecast to $5.02 from $5.14.
EA chciało inwazyjne mikro
Lecz graczom zrobiło się przykro
CorpoKnighty w zakupach dały ciała
Analitycy od prezesów dostaną bana
Mimo wszystko liczę, że konsumenci nie okażą się takimi naiwniakami i premiera filmu czy święta nie skuszą ich do sięgnięcia po tę grę i EA odniesie spektakularną porażkę, na którą zasługuje już od wielu, wielu lat.
W artykule jest błąd: "Analitycy sugerują więc <<Elektronikom>> zmiany w systemie."
Nie "analitycy", tylko "analityk", ten sam Justin Post, o którego wypowiedzi traktuje news.
Jednocześnie zapowiedział, że według analiz nowa gra z uniwersum Gwiezdnych Wojen sprzeda się w około 11,5 milionach egzemplarzy – o 2,5 miliona mniej, niż spodziewali się szefowie EA
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/sprzedaz-star-wars-battlefront-ii-raczej-nie-osiagnie-wyznaczonego-przez-ea-celu/ze1a219
Ciągle przynajmniej 10 milionów za dużo.
@raziel88ck
Titanfall 2, Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 i Unravel.
Bad Company 2, Mirror's Edge i Mass Effect 2-3.
@Blackthorn
Chodziło mu o gry z ostatnich trzech lat.
A po drugie to niechcący (oczywiście) pominąłeś Mass Effect 1, Dragon Age: Origins, C&C Red Alert 2 i Dungeon Keeper 2, znane jako najlepsze gry od EA, jakie kiedykolwiek powstały. ;)
@Heinrich07
Nieprawda. Poza Unravel wszystkie wymienione przez nas gry zostały stworzone przez studia, których właścicielem jest/było EA (RIP Bullfrog i Westwood).
Słyszałeś o czymś takim jak Google? Następnym razem radzę skorzystać zanim spróbujesz kogoś poprawiać, robiąc z siebie idiotę.
przecież poprzednia cześć zawiodła wielu graczy, którzy moze i kupili grę ale za bardzo w nią nie grali,
wiara w to iż kolejna część rozejdzie się lepiej i szybciej była dość naiwna.
Fakt ze gracze mają dość krótką pamieć, ale to już bez przesady 100% z nich nie cierpi na amnezję.
Tak więc teraz raczej podchodzą ostrożnie czyli no preorder i do tego cyrk z płatnościami też swoje zrobił.
Sam od poprzednika 3x się odbiłem, niby mulit jakieś takie w miarę, ale nawet w wersji ultimate mam wrażenie ze map jest mało.
I da się? Da się. Wystarczy po prostu nie kupować gier z tym chłamem ładowanym chamsko do gier.
Ale nie czarujmy się, to tylko testowanie pola, na ile sobie można pozwolić i ile dymać. Niemniej, jest to sygnał dla twórców gier. Oby tak było częściej przy okazji premier takich gniotów.
Jaki czas Kampanii? jak 5h to dla mnie ta gra jest warta max 50 zł.
Unravel - ostatnia normalna gra od EA