Returning 2.0 - nowy mod do Gothica II oferuje ponad 300 dodatkowych zadań
Niektóre lokacje i tekstury robią naprawdę duże wrażenie, co do samej mechaniki modyfikacji to domyślam się, że jet to mocno niezbalansowany projekt.
Eeeeee a czy to nie wyszło już jakieś 2 lata temu? i chyba jest tam skopany balans, że umierasz co 3 sekundy.
Zależy od poziomu trudności, bo są 4, a sam mod ma już ponad 2 lata i jest genialiny, nowe potwory zbroje, gildie, umiejetności, zadania, npc, obszary, wszystkiego nowego jest tak dużo że ciężko ogarnąć, i już dawno go przeszedłem, i można grać z polskimi napisami jest spolszczenie na niemieckiej stronie World of Gothic, choć ma trochę blędów( nieraz są to kszaki) ale idzie zrozumieć co jest napisane.
Więc w końcu załatali tego moda?
Bo jak czytałem o pracach nad dodatkiem do niego a także wersją dla Gothic1 to wątpiłem czy w tej dekadzie załatają moda, który jest niemały.
@antena333
Cóż, Rosjanie mają dziwny fetysz odnośnie poziomu trudności w ich modyfikacjach. Podbijają ją do takiego poziomu, że aż zabija przyjemność z gry.
@antena333 oryginał Rosyjski był trudny, ale dzięki poziomom trudności spokojnie do ogrania. Natomiast nasz zespół tłumaczy miał dziwna manierę utrudniania jeszcze gry do poziomu absurd już miejscami.
To prawda, Returning 1.2 (rosyjski) jeszcze może dałoby się przeżyć ale już 1.3.2 (polski) był tak absurdalnie trudny, że wszyscy teraz głoszą o jakie to mody do Gothica trudne...
Grałem w Ret2 jakiś rok temu i poziom trudności był ok, tylko raz na ile człowiek trafiał na jednego megatrudnego przeciwnika który był częścią jakiegoś questa albo wymagał innej metody na pokonanie, tak to nie ma sadyzmu...
wystarczy podstawowy g2 czy noc kruka też trzeba mieć zainstalowanego?
Skąd informacja o angielskich napisach? jak ostatnio grałem, jakoś pól roku temu to angielska wersja była tylko przerzucona przez google translator, tzw autotranslate, a jakiej jakości były te napisy, to nie ma co nawet wspominać, więc chyba nie o nie chodzi? ja osobiście do tej pory nie słyszałem nic, żeby wyszło jakieś zangielszczenie
aż musiałem sprawdzić czy to nie ten sam głos co w tym filmie
https://www.youtube.com/watch?v=5AvCxa9Y9NU
ale ten sam ton wypowiedzi
Jest jeszcze większa modyfikacja, tym razem niemiecka - Odyseja 2.0: W imię Króla, która zawiera jakieś 565 zadań. Raczej trudno przypuszczać, że każde z nich jest ciekawe i rozbudowane, zapewne większość tego to fedeksowa drobnica, co nie zmienia faktu, iż rozmiary moda robią wrażenie. W przeciwieństwie do Returninga 2.0, Odyseja nie rozszerza G2:NK, lecz jest jakby odrębną częścią, która rozgrywa się na Myrtanie. Można powiedzieć, że jest to taka "trójka" na silniku G2:NK, chociaż wcielamy się w innego bohatera, a akcja moda rozpoczyna się w momencie w którym Bezimienny wypływa z Dworu Irdorath na Myrtanę.
Odyseja 2 jest już ukończona? Trwają prace nad tłumaczeniem (angielskim lub polskim)?
To że spora część zadań to fedexy mi nie przeszkadza jeśli jest tam trochę ciekawych zadań.
Niedawno wyszła rusyfikacja i na jej podstawie powstaje spolszczenie tworzone przez Bractwo Gothica.
Tylko dwa lata zajęło redaktorowi napisanie tego newsa. Chyba jakiś rekord.
Ktoś grał w ogóle dłużej w tego moda? Warto poświęcić mu czas?
Lubię Gothicka, chętnie do niego wrócę w stuningowanej wersji, pytanie zasadnicze jednak, czy zmiany są na gorsze, czy raczej to po prostu utrudnienie rozgrywki i niewiele więcej?
Nie grałem w niego, ale słyszałem, że jest bardzo fajny. Na twoim miejscu bym spróbował. Jeśli ci się nie spodoba zawsze można zagrać w L'Hivera.
7 nowych światów, nowe frakcje główne i poboczne, masa zadań, postaci i przedmiotów.
Jedyne utrudnienia są z niektórymi przeciwnikami i trzeba na nich sposobu (albo zrobić związanymi z nimi questy)
Czy jest respawn potworów w tym modzie?
Właśnie dzisiaj wyszło spolszczenie do moda polecam.
https://themodders.org/index.php?topic=29287.0
oo dobra wiadomosc :D
Pół roku po opublikowaniu ten news ma sens.
Mam dwa pytanka:
1. Czy ktoś próbował łączyć returning z modami ulepszającymi grafikę elementów jak https://www.nexusmods.com/gothic2/mods/4?tab=files
2. Czy wreszcie można używać tarcz - ale tak bez bugów i innych gówno-przycięć?
Co do tego moda mam mieszane uczucia niby fajnie się zapowiada ale im dalej tym nudniej robi się z tego hack and slash zabijasz zabijasz zabijasz i to do tego stopnia ,że zanudzasz się zabijaniem.Najgorsze co może być to chyba optymalizacja trzeba restartować grę co jakiś czas żeby fpsy wróciły do normy.Super ,że są nowe bronie nowe style walki nowe zbroje brakowało takich artefaktów w zwykłym Gothicu. A misje ? No cóż 3/4 misji to ściek parę dni temu temu policzyłem ile mam zadań aktywnych a ile skończę z tego w 6-7 rozdziale z 21 misji wyszło 8 sztuczne naciąganie questa dziennik w sposób iluzoryczny pełny. Poza tym za te misje nowe nagrody są komiczne zarówno finansowe jak i z XP .Nowych misji wgl nie opłaca się robić napocę się 2 h żeby coś zrobić a dostane 200 XP no i complete w dzienniku :) Niektóre rzeczy są abstrakcyjne tak ,że aż bolą w oczy np. Mag Lex mówi ze nie wie ze zginęli inni magowie ognia wgl typek nie zauważył ze zniknął na kilka pieprzonych miesięcy ,że GD jest przesiąknięta złą energia wszystko do okoła gnije jest szare i ponure xd Tak samo dać 10k Gregowi za to żeby Loa mogła płynąć z nim statkiem. Niektóre misje naprawdę robią z gracza debila jak na początku można się targować za pomocą retoryki jak ma się wystarczający poziom tak później ta umiejętność zanika i nie ma jej kompletnie.Pustynia Adanosa to coś totalnie sztucznego biegasz po pustyni jak baran bez celu żeby kruka dopaść jego ucieczka fajna sprawa ale sztuczne naciągany wątek.Las Assasynów fajna sprawa infiltracja i te sprawy.Ale i tak nic nie przebije misji "Ur-shak" Musisz zabić Nekromante w ŚŚ , pieprzonego demona w Kopalni orków , i Azgalora w dolinie Cieni i na koniec masz co ? Koniec misji i satysfakcje ,że nasz przyjaciel może wrócić do swojego ludu hehe :) A sory jeszcze W obozie na bagnie Demon, super 4 mocnych bosów zrobić trzeba żeby 1 quest gówniany zrobić i nic nie dostać za to ciekawego na koniec.No i mag ... 1 krąg na rozdział ?Rly? To jest rżnięcie w dupę magów. Połowy bossów nie rozwalisz do 4 rozdziału bo te zaklęcia są za słabe no i musisz mieć chociaż 4 krąg żeby mieć ciekawsze zaklęcia 5 rozdział 5 krąg a 6 to chyba przy napisach końcowych można się nauczyć :) tak żeby był.To tylko namiastka uwag jest tego o wiele więcej.Gdzieś jest cienka granica miedzy ilością i jakością coś wyszło super ale coś jest totalnie zepsute aż odechciewa się grać.I walki z niektórymi bossami to nieporozumienie są przesadzeni najlepszy przykład to ten chyba kapłan na pustyni adanosa ... jak bym miał oceniać to 5/10 bo wiele elementów naprawdę zniechęca do dalszej rozgrywki to ,że świąt jest wypchany po brzegi to nie czyni gry super od razu :P Czuję się przez grę strasznie ograniczany grając jako mag wojownik jak zdobędzie bronie na nieumarłych jakis dobry pancerz to sobie naostrzy ulepszy i jest zadwolony sieka aż miło. A mag ? Nawet kostury zabierają mane gdy mana się skonczy i przyjdzie walczyć czystym magiem z bliska ... No cóż innosie dopomóż :) bij Demonicznego szkieleta straznika 4k zycia za 5 hp :P Powodzenia ! Obecnie mam broń 400 dmg i nadal ledwo sobie z nimi radze już nie mówiąc o tym ,że przeklęta broń ma wiekszy dmg w grze niż niektóre z naszych najlepszych broni ... Jak przejść tego moda to raz tak dla zasady max 2 nie więcej.Pomysł dobry ale troche przekombinowany ;p Wole Mroczne Tajemnice do G1 pare nowych rzeczy ale nie do przesady tak jak tutaj chociaż nie ma tych nowych animacji i przewrotów z akrobatyką to koniec konców rozgrywka jest dużo przyjemniejsza tam . I czekam na dzieje Khorninis :)