Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Cuphead - sprzedaż przekroczyła milion egzemplarzy

14.10.2017 10:19
Kapela-rules
😡
1
1
Kapela-rules
128
stary wyjadacz

2 tygodnie po premierze a nadal nie wypuścili żadnego patcha który poprawiałby bugi. Jeżeli używa się pada, to przy wychodzeniu z gry gra po prostu się crashuje, w trakcie gry już kilka razy się po prostu zawiesiła, dwa razy wibracja w padzie nie potrafiła się wyłączyć i działała cały czas. I nie jestem odosobniony, sporo osób piszę że ma takie problemy.
Nie kupuję normalnie gier na premierę (ze względu na cenę i bugi), dla tej gry zrobiłem wyjątek no i niestety jest jak jest.

14.10.2017 10:59
Koktajl Mrozacy Mozg
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

To nie bug lecz ficzer, masaz rak by nie rzucic padem.

Rowniez potwiedzam blad z wibracja, przynajmniej na padzie X360 bo moze na XO jest lepiej

14.10.2017 16:53
Kapela-rules
2.1
Kapela-rules
128
stary wyjadacz

Z początku grałem z kumplem na dwóch padach od X360 i właśnie te problemy z wibracją mieliśmy, ale teraz gramy na iBuffalo wyglądających jak te od SNES (lepszy krzyżak)
https://i.warosu.org/data/vr/img/0026/88/1442942785550.jpg

15.10.2017 17:32
matiszka
2.2
matiszka
11
Legionista

Zauważyłem, że wystarczy otrzymać obrażenia, żeby wibracje ustały.

16.10.2017 08:51
2.3
geohound
129
Generał

A ja nie potwierdzam. Gram na x360 i nie mam problemów, ale nie używam wibracji, bo ostatnie czego potrzebuje, to skaczący kontroler podczas grania.

14.10.2017 11:00
robert357
3
odpowiedz
1 odpowiedź
robert357
66
Konsul

Czy te błędy mają związek gdzie się kupiło grę? Ja mam GOGowską wersję i jedyne błędy, jakie miałem to na którymś Hit'n'runie były problemy z detekcją trafień/obiektów na planszy. Ba, nawet gra mi się nie wywaliła, mimo że to powszechny problem.

14.10.2017 16:53
Kapela-rules
3.1
Kapela-rules
128
stary wyjadacz

Też mam na GOG i mam te problemy co wymieniłem, z resztą na Steam czytałem forum i też je ludzie mają.

14.10.2017 11:40
4
1
odpowiedz
1 odpowiedź
12dura
48
Senator

I bardzo dobrze, że się sprzedała, zasługuje na dobry zarobek. Gdyby tylko wszystkie dzisiejsze gry były takiej jakości :'(

A co do bugów, ja nie uświadczyłem ani jednego tylko, że ja grałem normalnie- na klawiaturze. A ten bug gdzie gra się crashuje jak ją wyłączasz... oooooo bracie poważna sprawa, tak nie może być, to niedopuszczalne jest!

14.10.2017 16:56
Kapela-rules
4.1
Kapela-rules
128
stary wyjadacz

No "zaszalałeś" z tym sarkazmem :P Ale powiedz mi, jak można w trakcie tworzenia czy beta testów nie wykryć tego. No chyba że developing i alfa/beta/rc testy były na jednym kompie robione (szczerze to nie wiem ilu ludzi robiło tą grę, nie chce mi się szukać :P)

14.10.2017 11:47
👍
5
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany307509
99
Legend

Dobra wiadomość. Widzę, że Cuphead 2 to już prawie pewniak. Takie dobre gry Indie z dobre grafiki nigdy nie za wiele. :)

Kolejny dowód, że wystarczy robić dobre gry i reklamy (np. mocny pokaz na E3), a DRM nie jest w ogóle potrzebny. Ale zawsze znajdą się tacy, co mają odmienne zdanie.

post wyedytowany przez zanonimizowany307509 2017-10-14 12:44:09
14.10.2017 13:27
topyrz
5.1
1
topyrz
77
O_O

Metroidvanię mogliby zrobić.

14.10.2017 15:03
marcing805
5.2
marcing805
193
PC MASTER RACE

Prey był bardzo dobry i zobacz jak sie sprzedał. Argument z dupy. Reklamę dla Cupheada stanowili streamerzy i lecplejerzy, czy jak to tam się zwie. Jakby nie cała otoczka wokół gry, to sprzedaż byłaby na znacznie niższym poziomie.

14.10.2017 17:58
kaszanka9
5.3
kaszanka9
109
Bulbulator

Prey sprzedał się dobre, bo jak na moje to był słaby.

14.10.2017 21:08
Koktajl Mrozacy Mozg
5.4
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

topyrz - zgadzan sie. Pewnie produkcja potrwala by z 5 lat ;)

14.10.2017 12:59
Vociferus99
6
odpowiedz
3 odpowiedzi
Vociferus99
84
Pretorianin

Kolejny dowód na to, że 90% gier, w które warto dziś grać na PC to gry indie, które nie kosztują po dwie stówy.

14.10.2017 14:55
marcing805
6.1
marcing805
193
PC MASTER RACE

A niby na jakiej podstawie to sobie ubzdurałeś? Bo sprzedaż jest wysoka? Dwie sprawy mają na to kluczową decyzje. Cena gry i otoczka wokół której reklamowano cała grę, jak i krótko po premierze sami gracze. Przypisano jej metkę "Cuphead: Prepere to die", wiec ludzie sami to chcieli sprawdzić. Streamerzy i inni na YT tylko to podkręcili. A sama gra nie jest wolna od błędów, o czym piszą pierwsze pisane osoby w temacie.

No i kolejna rzecz. Nikt Ci nie każe grać na premierę i płacić po 200 zł. Poczekaj rok czasu i gra bedzie po 70-80 zł. Tym bardziej, że gry są juz po takim czasie naprawione.

post wyedytowany przez marcing805 2017-10-14 14:57:23
14.10.2017 16:36
Vociferus99
6.2
Vociferus99
84
Pretorianin

marcing805 - Nie do końca o to mi chodziło, ale wytknąłeś mi kilka istotnych faktów. Wycofuję się z tamtego posta, pospieszyłem się z nim.

14.10.2017 21:09
Koktajl Mrozacy Mozg
6.3
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Ale jesli komus sie nie spodobalo mogl zwrocic bo to normalka na cyfrowej dystrybucji, gorzej jest na konsoli ze takie cos nie istnieje...

Wiadomość Cuphead - sprzedaż przekroczyła milion egzemplarzy