„Wolimy zjeść potłuczone szkło, niż zabrać się za sequel” - mówi scenarzysta gry Spec Ops: The Line
To po co na siłe kretyni wprowadzali nikomu nie potrzebny tryb multi?
Hmm... Take-Two/2K Games???
Dostaniecie gruby hajs i inaczej zagadacie.
A na ***j sikłel do de lajn? To tak jakby ktoś napisał kontynuacje Czau Apokalipsy opisującej dalsze losy plemienia.
Wielka szkoda, SO: The Line to jedna z moich ulubionych gier zeszłej generacji ;/.
To po co na siłe kretyni wprowadzali nikomu nie potrzebny tryb multi? <- multiplayer byl zlecony zewnetrznej firmie. Yager nie mial z tym nic wspolnego i sami otwarcie postulowali, aby gra byla pozbawiona trybu wieloosobowego.
Fabula i ta cala otoczka byla dobra, ale gameplay byl slaby jak nieszczescie. Juz by lepiej bylo jakby z tego film zrobili.
@Mwa Haha Ha ha
Mam lepszy pomysł. Niech zrobią visual novel.
Bardzo fajna gra z bardzo przeciętnym gameplayem :) Taki trochę paradoks, ale historia opowiedziana w tej grze nie potrzebuje sequela (a może jakiś prequel?). Zakończenie (dowolne z wybranych) było w pełni satysfakcjonujące.
Szkoda, bo ta gra bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Ciężki, ponury klimat, do tego ładne odwzorowanie Dubaju pokrytego piaskami pustyni. Robiło to wrażenie. Mechanika była trochę toporna, ale tylko na początku. Potem już się przyzwyczaiłem. Niektórzy narzekali, że była zbyt krótka, ale jak dla mnie wystarczająco. Mogliby zrobić sequel, ale w zupełnie innym miejscu na świecie. Jest tyle historii do opowiedzenia, że zawsze coś ciekawego by powstało.
To jedna z nielicznych gier których historia zostaje w głowie na długo po zakończeniu. Bardzo miłe zaskoczenie, gameplay był ok, ale był tylko pretekstem dla świetnego scenariusza. Polecam wszystkim co nie mieli styczności jeszcze, tutaj można zobaczyć prawdziwe piekło wojny, CoD przy tym to sielanka.
bardzo przecietna gra(a mowie to jako fan chociazby takiego Deadpoola ktory i tak jest lepszy od tego badziewia gameplayowo), gdzie dawac temu sequel... a nawet jesli to nie mam pojecia jak mozna by to ciagnac, chyba ze jakis nudny walking simulator spierdolenia umyslowego jak ostatnio wydany hellblade.
Siłą The Line była fabuła oparta na bardzo sugestywnym twiście i jego konsekwencjach. Grając w sequel wszyscy wyczekiwaliby ów zwrotu wypatrując go bacznie podczas rozgrywki.
Zadanie bardzo trudne pod względem fabularnym, a ryzyko braku spełnienia wygórowanych oczekiwań odbiorców zbyt duże.
Historia w The Line jest kompletna i nie wymaga kontynuacji. Kolejna czesc Spec Ops będzie zapewne nosić inny podtytuł.
76% to już gra na wysokim poziomie. SO:TL to pierwsza 5 jednych z najlepszych gier.