Playerunknown's Battlegrounds – pustynna mapa na nowym zrzucie ekranu
Mam nadzieję że zmienią sposób projektowania pomieszczeń jak w CS gdzie budynek to labirynt pomieszczeń i korytarzy, każdy dom ma po 3/4 drzwi często 2 obok siebie, no bo przecie nie można wchodzić przez okna i balans musi być.
myślę że ludzie nie wchodzą na gry-online aby zobaczyć jaka nowa mapka będzie w tej grze xD
Świetny pomysł- dotychczasowa mapa jest zabugowana, optymalizacja leży, animacje to poziom roku dwutysięcznego- więc co studio decyduje się zrobić? Pracować nad kolejną mapą
Ah ten early access
Optymalizacja leży ? Mam GTX660 w sli i nic mi nie leży... Zobacz film który nagrałem z tej gry. Ciągłe 60 klatek nawet podczas nagrywania filmu: https://youtu.be/3I0QI933IOI
Już sobie wyobrażam te przenudne końcówki w TPP jeśli strefa będzie się kończyć w tym mieście. Dziesiątki pięter i wszyscy wyglądający zza okien i drzwi kamerą. Mimo wszystko dobrze, że nad czymś pracują.
Ja osobiście znacznie bardziej wolę FPP w tej grze, ale nie mam nic przeciwko casualowemu graniu w trzeciej osobie. Miałem na myśli głównie turnieje, które póki co w głównej mierze są organizowane w TPP. Wiadomo, że gra wygląda całkiem inaczej przy zwykłym matchmakingu niż rozgrywka, w której $ jest stawką. Chcą budować pro ligę w PUBG, ale w TPP im się to nie uda, bo to nie jest dobre do oglądania.
najważniejszą rzeczą nad jaką powinni aktualnie pracować to optymalizacja, animacje, responsywność postaci (feeling poruszania) i pojazdów (żeby nie chodzić i jeździć drewnem), fizyką, stabilnością łącza czy serwerów, a międzyczasie dodawać content w postaci map, broni, dopieszczania ui, czy skinów. Nie bez powodu podałem taką kolejność, wszystko robią od tyłu, ciekawe, jaką wywróżą sobie tym przyszłość. Oby nie kolejne dayz, bo tym razem chciałbym zagrać..
Skoro "Tym razem chciałbym zagrać", rozumiem, że gry nie masz i nie grałeś? Widziałeś kiedykolwiek patch notes? Masz i nowy CONTENT i poprawki techniczne. W "Weekly patch" mniejsze, ale "Monthly patch" jest zazwyczaj olbrzymi. Po samym dodaniu trybu FPP mam wzrost klatek z 25-30 do 40-45 w grze. A sprzęt, do tej gry, mam gówniany.
No ale Polsza. Narzekajmy. Tylko to potrafimy.
Polszę to może i Ty reprezentujesz.
Za projektowanie zabierają się od dupy strony, jakby mało hajsu dostali na start. Nie muszę grać, żeby wiedzieć co się w grze dzieje i jak się zmienia. Masa moich znajomych gra i ciągle mi suszą o wszystkim, poza tym sam z ciekawości czytam. Tak, tym razem, bo nie zamierzam inwestować w kolejne EA gunwo, które nie ujrzy światła dziennego.
Optymalizacja od wypuszczenia na steam znacznie się poprawiła. Od marca mam średnio 20 fps więcej na wyższych ustawieniach. Poruszanie się jest bardzo dobre (tylko czekać na długo zapowiadane animacje przeskakiwania). Fizyka, szczególnie motorów ssie tak samo jak netcode. Intensywnych kilka miesięcy czeka twórców, skoro chcą wydać grę do końca roku i nie zawieść wszystkich. Jednak wszystko małymi kroczkami idzie w dobrym kierunku.
Nam graczom łatwo krzyczeć o optymalizację. Tylko co z tego? Zoptymalizują grę teraz, a później dodadzą masę contentu, który znowu trzeba będzie optymalizować? Z punktu widzenia programistów zapewne lepiej wprowadzać nowości i na bieżąco ulepszać kod.