Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Playerunknown's Battlegrounds – pustynna mapa na nowym zrzucie ekranu

24.08.2017 10:21
1
MajorROB
30
Centurion

Mam nadzieję że zmienią sposób projektowania pomieszczeń jak w CS gdzie budynek to labirynt pomieszczeń i korytarzy, każdy dom ma po 3/4 drzwi często 2 obok siebie, no bo przecie nie można wchodzić przez okna i balans musi być.

24.08.2017 13:36
GhostMaree
2
odpowiedz
GhostMaree
39
Konsul

myślę że ludzie nie wchodzą na gry-online aby zobaczyć jaka nowa mapka będzie w tej grze xD

24.08.2017 18:20
berial6
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
berial6
158
Ashen One

Świetny pomysł- dotychczasowa mapa jest zabugowana, optymalizacja leży, animacje to poziom roku dwutysięcznego- więc co studio decyduje się zrobić? Pracować nad kolejną mapą
Ah ten early access

24.08.2017 22:59
3.1
MUSH47
8
Legionista
Wideo

Optymalizacja leży ? Mam GTX660 w sli i nic mi nie leży... Zobacz film który nagrałem z tej gry. Ciągłe 60 klatek nawet podczas nagrywania filmu: https://youtu.be/3I0QI933IOI

25.08.2017 01:52
berial6
3.2
berial6
158
Ashen One

No widzisz, a u mnie na 1050 na niskich 30-40 jest normalnością, tylko w otwartych polach widuje piątkę z przodu. To chyba tylko gorzej świadczy o optymalizacji.
P.S. słaba reklama, powinni za coś takiego banować

post wyedytowany przez berial6 2017-08-25 01:52:39
25.08.2017 08:48
3.3
1
chomikvm
4
Junior

berial6 a jaki Ty masz procesor?

24.08.2017 22:32
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
Komandor_Jonasz
55
Pretorianin

Już sobie wyobrażam te przenudne końcówki w TPP jeśli strefa będzie się kończyć w tym mieście. Dziesiątki pięter i wszyscy wyglądający zza okien i drzwi kamerą. Mimo wszystko dobrze, że nad czymś pracują.

25.08.2017 08:09
4.1
1
DarknessOverSun
1
Junior

To idź na FPP. Przecież masz tryb FPP, jeżeli nie podoba ci się TPP.

25.08.2017 14:40
4.2
Komandor_Jonasz
55
Pretorianin

Ja osobiście znacznie bardziej wolę FPP w tej grze, ale nie mam nic przeciwko casualowemu graniu w trzeciej osobie. Miałem na myśli głównie turnieje, które póki co w głównej mierze są organizowane w TPP. Wiadomo, że gra wygląda całkiem inaczej przy zwykłym matchmakingu niż rozgrywka, w której $ jest stawką. Chcą budować pro ligę w PUBG, ale w TPP im się to nie uda, bo to nie jest dobre do oglądania.

post wyedytowany przez Komandor_Jonasz 2017-08-25 14:41:05
25.08.2017 05:12
GhosteKl
5
odpowiedz
3 odpowiedzi
GhosteKl
66
Pretorianin

najważniejszą rzeczą nad jaką powinni aktualnie pracować to optymalizacja, animacje, responsywność postaci (feeling poruszania) i pojazdów (żeby nie chodzić i jeździć drewnem), fizyką, stabilnością łącza czy serwerów, a międzyczasie dodawać content w postaci map, broni, dopieszczania ui, czy skinów. Nie bez powodu podałem taką kolejność, wszystko robią od tyłu, ciekawe, jaką wywróżą sobie tym przyszłość. Oby nie kolejne dayz, bo tym razem chciałbym zagrać..

post wyedytowany przez GhosteKl 2017-08-25 05:13:18
25.08.2017 08:12
5.1
1
DarknessOverSun
1
Junior

Skoro "Tym razem chciałbym zagrać", rozumiem, że gry nie masz i nie grałeś? Widziałeś kiedykolwiek patch notes? Masz i nowy CONTENT i poprawki techniczne. W "Weekly patch" mniejsze, ale "Monthly patch" jest zazwyczaj olbrzymi. Po samym dodaniu trybu FPP mam wzrost klatek z 25-30 do 40-45 w grze. A sprzęt, do tej gry, mam gówniany.

No ale Polsza. Narzekajmy. Tylko to potrafimy.

25.08.2017 12:58
GhosteKl
5.2
GhosteKl
66
Pretorianin

Polszę to może i Ty reprezentujesz.

Za projektowanie zabierają się od dupy strony, jakby mało hajsu dostali na start. Nie muszę grać, żeby wiedzieć co się w grze dzieje i jak się zmienia. Masa moich znajomych gra i ciągle mi suszą o wszystkim, poza tym sam z ciekawości czytam. Tak, tym razem, bo nie zamierzam inwestować w kolejne EA gunwo, które nie ujrzy światła dziennego.

25.08.2017 13:37
5.3
1
Komandor_Jonasz
55
Pretorianin

Optymalizacja od wypuszczenia na steam znacznie się poprawiła. Od marca mam średnio 20 fps więcej na wyższych ustawieniach. Poruszanie się jest bardzo dobre (tylko czekać na długo zapowiadane animacje przeskakiwania). Fizyka, szczególnie motorów ssie tak samo jak netcode. Intensywnych kilka miesięcy czeka twórców, skoro chcą wydać grę do końca roku i nie zawieść wszystkich. Jednak wszystko małymi kroczkami idzie w dobrym kierunku.

Nam graczom łatwo krzyczeć o optymalizację. Tylko co z tego? Zoptymalizują grę teraz, a później dodadzą masę contentu, który znowu trzeba będzie optymalizować? Z punktu widzenia programistów zapewne lepiej wprowadzać nowości i na bieżąco ulepszać kod.

Wiadomość Playerunknown's Battlegrounds – pustynna mapa na nowym zrzucie ekranu