W grze Assassin's Creed Origins zwiedzimy wiernie odwzorowane grobowce
Mam nadzieję tylko że to nie będą ,,łamigłówki'' typu ,,wciśnij guzik i dostań się do wajchy w X sekund'' tak jak w poprzednich częściach. To mnie właśnie w Mauzoleach najbardziej irytowało.
Znam układ większości grobowców na pamięć. Dobrze, że Ubisoft pomyślał o tym żeby nadać temu realizmu.
Tak naprawdę to nie.
Może chociaż grobowce będą interesujące, bo patrząc na ich poprzednie gry mapy były ogromne (a Wildlands to już w ogóle IMO przesada, chociaż widoki na horyzoncie są niezłe). Ale co z tego, skoro były, puste i mało interesujące, a co gorsza na każdym kroku były napchane tym samym syfem, który nudził już po kilku godzinach. Chyba tylko mapa z Division była w miarę ciekawa.
Realizm chyba w takich momentach nie jest porządany, domyślam się, że wiałoby nudą. Dopowiedzieli coś tam o tym, że troche fantazja ich poniosła, dobre i tyle.
Jakby zrobili porządne łamigłówki wy tych grobowcach, to chyba kupiłbym pierwszego AC od czasów jedynki.
Gdyby te zagadki środowiskowe były na modłę Tomb Raidera czy chociażby Prince of Persia to byłby to ogromny plus według mnie i bardzo na to liczę
Taa... Łamigłówki dla "hardcore’owych, kruszących zęby na padach graczy". Już to widzę. Tak samo jak "wymagający system walki" w którejś z poprzednich części, dwa przyciski i tyle.
Wygląda to bardzo zachęcająco,ale też niepokoi mnie jak napisał Konr@d,żeby gra nie przybrała postaci łamigłówki,co zrobiono choćby w Resident Evil 7 dzięki czemu typowy klimat dla RE 7 został gdzieś daleko w tyle,moim zdaniem...
Fajniutko, byle nie wyszło jak w innych takich "łamigłówkach", że albo sprawa się ściąga do skakania na czas, albo znalezienia wajchy 5 metrów obok. Co do odwzorowania, to jestem spokojny, bo akurat w tej kwestii Ubi can into.