Twórca DayZ o podwyżce ceny ARK: Survival Evolved - "to chciwość – czysta i prosta"
Ma racje, ale to raczej nie Dean Hall powinien o tym pisać, bo opinii o sobie nie ma za dobrej.
I po co to kupujecie :) Czemu takie coś dzieje się tylko na rynku gier? W restauracji jakby Wam podali ciasto z sosem bez sera i składnikow z obietnica "za 30 minut kelner posypie" to byście kupili? Już zimną... Ja kupuje tylko skończone gry i naprawione, popatrzcie, kupiłem tydzień temu DA:I na ps4 I zadnych bugów nie doswiadczylem:)
Twórcy A.R.K. o stanie DayZ w obliczu premiery ich gry: "To partactwo - czyste i proste".
Ma racje, ale to raczej nie Dean Hall powinien o tym pisać, bo opinii o sobie nie ma za dobrej.
Twórcy A.R.K. o stanie DayZ w obliczu premiery ich gry: "To partactwo - czyste i proste".
A jak pomyślę sobie ze ja podstawkę + dodatek kupiłem dawno temu w sumie za około 100zł to mi się śmiać chce przy każdej takiej wiadomości jak to widzę + ceny wydań tej gry. Na samym steamie jeszcze 4 dni temu było po 15E ma chłop rację to jest chciwość. A jeśli mnie pamieć nie myli z 2 dni chyba była nawet cena 70E na steamie za podstawkę ostatnio ale obniżyli.
Optymalizacja się od dawna nic nie ruszyła mniej więcej tak jak sprawa DX12 w tej grze. Ostatnio przyspieszyli tempa i co tydzień jest jedna wielka lista poprawek jak dawniej co miecha czy dwa ale nie sądzę by zdążyli tknąć optymalizację a bez tego można o stabilnych 60 FPS zapomnieć nawet na najpotężniejszym sprzęcie na max detalach ( w youtube ark gtx 1080TI sobie zobaczcie jak to cienko chodzi ). U mnie na gtx 1070 OC są skoki od 45 do 70 FPS na max ustawieniach z wyjątkiem cieni na wysokim i bez dalekich cieni w FullHD w grze solo na multi są jeszcze większe spadki płynności ( obniżenie ustawień prawie nic nie da bo zyskam z 5FPS kosztem całej grafiki jak zejdę do średnich ) a włączenie tych dwóch opcji które mam obniżone spowoduje że w pewnych sytuacjach będę miał spadki do 20-30 FPS.
Zapomniałem dodać jak komuś się gra będzie wczytywała przez 30 - 45minut ( single player lub własny dedykowany server ) to przesiadka na SSD powinna to skrócić do 2minut tu też brak totalny optymalizacji po dłuższej grze i rozbudowie z pół roku minimum. Ostatnio to zrobiłem i totalny szok.
Mam w tej grze przegrane ponad 1000h grać się da całkiem przyzwoicie ale trzeba mieć wyjątkowo dużą tolerancję na błędy i to jest prawdziwa droga przetrwania w ARKu :)
A wieczna alpha DayZ nie jest lepsza.
Kiedy ta gra będzie skończona? Wzięli kasę i co? I nic?
To chciwość – czysta i prosta.
Takie gry jak DayZ, Playerunknown’s Battlegrounds, No Man's Sky czy ten ARK Survival Evolved to jedno wielkie bagno które niszczy cały rynek gier, nie rozumiem jak ludzie mogą płacić za te gry które są bez końca sztucznie rozwijane i tak naprawdę sami twórcy nie wiedzą jak ma wyglądać ich końcowy produkt.
I po co to kupujecie :) Czemu takie coś dzieje się tylko na rynku gier? W restauracji jakby Wam podali ciasto z sosem bez sera i składnikow z obietnica "za 30 minut kelner posypie" to byście kupili? Już zimną... Ja kupuje tylko skończone gry i naprawione, popatrzcie, kupiłem tydzień temu DA:I na ps4 I zadnych bugów nie doswiadczylem:)
Gość który sprzedaje moda jaką pełną grę mówi o chciwości... Czy tylko dla mnie coś jest tu nie tak?
Nabyłem dawno temu, w przecenie którejś za małą sumę. Popykałem trochę, oczywiście solo. W sumie żałowałem tej niewielkiej kwoty, którą wydałem, gra się przykrzyła dość szybko. Obecna cena? Za to? W życiu. Ciekawostka: to chyba najczęściej updatowana gra w mojej bibliotece. Bywały serie po kilka uaktualnień tego samego dnia, w tym parogigowe.
Kto podnosi cenę, ten chce więcej zarobić, czyli jest chciwy na pieniądz, jak to firma. Eureki nie odkrył, szoku nie ma. Tyle, że to chciwość głupia i krótkowzroczna, bo bezczelna i bijąca po oczach, która być może szybko ugryzie ich w de. Ciekawe, to już chyba trzecia tego typu "afera" w ostatnim czasie, kiedy to firma podpada graczom na Steamie i obrywa za to.
za fraze:
Kto podnosi cenę, ten chce więcej zarobić, czyli jest chciwy na pieniądz,
powinienes do konca zycia zbierac stonke za 700zl.
sprobuj sie upomniec kiedys o podwyzke w pracy.
Surowyś.
Żebyś mógł się jeszcze trochę oburzyć (można się jej czepnąć jeszcze przynajmniej o jedno), powtórzę z całą powagą tę jakże kłującą w oczy frazę:
Kto podnosi cenę, ten chce więcej zarobić, czyli jest chciwy na pieniądz.
Wyluzuj ździebko, czytaj w kontekście i z minimum dobrej woli.
Odezwał się... Pamiętam jak w 2012 roku zapowiadał cene wersji alpha DayZ, mówił o 10 czy 15 euro za alphe, a potem skok ceny do ponad 20 w becie. A co się okazało, nie dość że premiera przesunęła się o ponad rok, to jeszcze pierwsza wersja alpha kosztowała chyba 24 euro... i w sumie to dobrze, bo bym kupił tego gniota.
Może i rację ma, ale hipokryta niezły. Spojrzałby na to co on wypuścił i w jakim stanie...
kij z tym co wypuścił... ale to jak żałośnie się to rozwija to kpina i totalne olewanie wielu ludzi którzy mu zaufali...
Tak przy okazji. Czy bogaci ludzie na zachodzie nie mają jakiegoś poczucia winy, że sa bogaci? Są bardzo często lewicujący, a nawet jak ostatnio Garemu Linekerowi zarzucano, że nienawidzi kapitalizmu choć to on go uczynił bogatym. Czy to po prostu budowanie swojego wizerunku?
Chcieliście to macie. Nikt nie będzie się przejmował tym, że część ludzi nie kupi gry, skoro wzrost cen zrekompensuje brak wpływów od mniej zamożnych klientów.
Beka z ludzi płacących w euro za gry na steamie. Grę można kupić w sklepie steam za 1049 rubli, czyli jakieś niecałe 65 zł. A 29 maja br. cena wynosiła 159 rubli, czyli niecałą dychę.
Nawet dziś można kupić gifta na stronach typu plati.com za 419 rubli (niecałe 26 zł). Jak ktoś jest frajerem, niech buli.
A potem na forum temat "Pomocy! Kupiłem GTA V za 30 zeta, ale gra zniknęła ze Steam!!!1".
Można, ale steam może Ci za to konto zbanować więc jak się ma konto prawie 10 lat to troche szkoda...
Nie ma to jak oceniać GRĘ, na podstawie ceny. Zwłaszcza, że oceniający mają już swoją kopie zapewne zakupione w niższej cenie. Skąd to ich narzekanie? Rozumiem, dać łapę w dół za optymalizację, za liczne błędy...Polandia
Wiesz, mają do tego pełne prawo i są też przykładem inteligentnych (w przeciwieństwie do Ciebie) ludzi. Znają grę, wiedzą jak działa itp., a kiedy widzą, że za tak niedorobiony tytuł wydawca chce jeszcze więcej na premierę (a powinno być mniej) to w solidarności z innymi graczami reagują jak mogą. I zdecydowanie to popieram, tak samo jak to było ostatnio z GTA. A niestety, jako gracze możemy co najwyżej nie kupić, albo już po zakupie słabo ocenić dany tytuł więcej wpływu nie mamy. Rozwiązanie powinno być proste - jeśli jest gra w ea i nie spełni ona oczekiwań, nie zostanie dodane co obiecano, premiera będzie przesuwane nie wiadomo ile, optymalizacja będzie leżeć - pieniądze zwrócone, gra usunięta ze steama.
Po cholerę powielasz te mity? Sprzedałem w ten sposób 400 gier na allegro i nikt nie zgłosił, że dostał bana albo że gra zniknęła.
Na szczęście ja sobie kupiłem Arka za 7 euro, ten kto chciał już dawno kupił ...
Zapominacie o jednej ważnej rzeczy - Dean Hall jest twórcą moda do Arma II o tytule ,,DayZ'', ale nie pracował długo przy ,,DayZ Standalone''.
Wszyscy nazywają Deana hipokrytą, a komentarze w których użytkownicy wykazują się zwykłą ignorancją są podświetlone na niebiesko jako te które zebrały najwięcej łapek.
Podczas gdy Dean Hall nie ma absolutnie nic wspólnego z tym, jak DayZ obecnie wygląda - zwinął się ze studia kilka dobrych lat temu.
Druga sprawa że Dean Hall od początku był tam tylko po to, żeby pomóc Bohemi nakreślić kierunek w jakim mają rozwijać grę - ale nigdy nie miał pełnej swobody artystycznej nad tym projektem, i nie odpowiada za techniczne problemy tytułu.
Ot, facet robił jako tymczasowe wsparcie - bo był twórcą moda do Army II, a za efekt końcowy ,,DayZ Standalone'' odpowiada już studio tworzące grę, nie on.
Czyli jest kimś jeszcze gorszym od hipokryty bo nie tylko gra to porażka ale już na wczesnym etapie rozwoju uciekł i porzucił jak ci pseudo developerzy od early accessu zawijający swój projekt po roku bo nikogo ich "dzieło" nie interesuję
eglume - przypominam raz jeszcze, że Dean nie był twórcą DayZ Standalone tylko moda do Army II, przy Standalone robił za coś w rodzaju wsparcia, po prostu nadzorował kierunek w jakim będzie rozwijana gra i wcale nie miał obowiązku żeby siedzieć z nimi do samego końca, sam zresztą oświadczył że nie miał takiego zamiaru. Z powodów które już dawno uzasadniał - wystarczy poszukać w sieci jego wypowiedzi.
A miał też prawo odejść, szczególnie jeśli (to tylko teoria) nie dogadywał się ze studiem i nie odpowiadały mu warunki pracy. Po co miał na siłę czekać aż Bohemia skończy produkcje - skoro po ich zapale do roboty widać, że siedziałby tam jeszcze długi, długi czas? On za kiepską jakość techniczną gry nie odpowiadał. To już problem Bohemi, nie jego.
Najłatwiej oceniać człowieka, nie znając sytuacji - tak zwykle rodzą się plotki i pomówienia.
Od ładnych paru lat widzę po uruchomieniu DayZ : CREATED BY DEAN HALL...
Ale o sso chodzi? Było we wczesnym dostępie, można było kupić taniej podejmując ryzyko. Wychodzi z wczesnego dostępu więc cena rośnie. Nie bardzo rozumiem oburzenie. No bo to tak było, tak?
A negatywne oceny dla gry wystawiane z powodu podniesienia ceny świadczą tylko o tym, jakie upośledzone i tępe gówniarstwo przesiaduje przed komputerami.
Co do twórcy dayz - szkoda klawiatury.
To jest twórca moda, a nie gry. Co do EA to zgadza się. Od tego jest, by wcześniej kupić taniej.
Ludzie którzy gre mają piszą Ci że gra nie jest warta tak dużej ceny, zapalając Ci może jakąś lampkę ostzegawczą a Ty ich nazwiesz upośledzonymi... To są TYLKO opinie graczy, Ty i Tylko Ty decydujesz czy je weźmiesz pod uwagę...
Czy to nie czasem ta gra, ktora jeszcze nie wyszla z EA, a oni juz zapowiedzieli platne dlc? A teraz druga burza o zbojecka cene, dzial PR i marketingu chyba tam spi, ja rozumiem ze maja ludzi za idiotow, ale by sie z tym tak otwarcie nie obnosili. Andromeda pokazala, ze z hejtem graczy nie da sie wygrac.
Skonczy sie failem sprzedazowym, przejsciem na f2p i sprzedaza skorek, jak w Evolve.
Śmieszna sytuacja tak swoją drogą.