Wywiad z reżyserem Assassin's Creed: Origins - nowe informacje o grze
ubisoft zawsze dużo mówi a mało robi aczkolwiek ta gra zapowiada się fajnie zobaczymy tylko co dostaniemy finalnie jak by nie patrzeć nie zostało im już dużo czasu, a dwa lata to nie wiele na stworzenie dobrej gry, mam tylko nadzieje ze nie będzie żadnego downgradeu
Na marginesie – w grze zabraknie elementów fantastycznych, przynajmniej takich, których nie będzie się dało racjonalnie wyjaśnić, co rozwiewa obawy części graczy, wywołane obecnością gigantycznego węża na zwiastunie.
No tak, w serii przecież nie było nigdy elementów fantastycznych. Fragmenty Edenu, jabłko tworzące iluzje, miecze rażące błyskawicami, pastorały kontrolujące umysły itp to przecież da się wyjaśnić racjonalnie :) To nie wiem co dla nich jest elementem, którego nie da się racjonalnie wyjaśnić...
I żeby nie było mi tam koncept z wielkimi wężami, potworami itp się podoba - to w końcu gra z elementami fantastyki, niezależnie od tego co teraz próbują wcisnąć tymi zapewnieniami twórcy...
Oczywiście, że wszystko się da wytłumaczyć ponieważ odpowiedzialni za to są Isu – znani też jako Ci, Którzy Byli Przed Nami, Pierwsza Cywilizacja, Prekursorzy czy Homo Sapiens Divinius to nazwa starożytnej, niezwykle zaawansowanej technicznie rasy humanoidów, odpowiedzialnych za stworzenie ludzkości i Fragmentów Edenu. Cała mitologia pasuje do nich nawiasem mówiąc.
Bo nie było, to są zabawki technologiczne obcych, co nie zmienia faktu, że ja tam nie widzę przeszkód by dawać gigantyczne węże itp. komu by to przeszkadzało.
@Comek1984
Wiem o tym. Tak samo można wytłumaczyć gigantycznego węża, mrówki potwory i inne mutanty, ot, efekty działalności Pierwszej Cywilizacji. Generalnie każdy element mitologii da się pod to podciągnąć...
@kaszanka
Zabawki technologiczne obcych to ciągle element stricte fantastyczny, zwłaszcza, że nie mówimy tu o pistolecie laserowym a zabawkach z których kilka było grubo przegiętych :)
Nie, to nie fantastyka, a scifi, przegięcie nie ma znaczenia, liczy się sposób wytłumaczenia.
"Fantastyka – gatunek literacki, a także filmowy, komiksowy, gier a niekiedy i malarstwa. Polega ona na kreowaniu istot, które są wytworem wyobraźni, części świata lub całej rzeczywistości zupełnie odmiennej od tej, którą znamy z życia. [...]
Gatunki fantastyki to m.in. fantastyka naukowa (ang. science fiction – inspirowana postępem nauki i technologii, najczęściej akcja toczy się w przyszłości)"
Sci-fi to też fantastyka. I to że ktoś powie że magiczna kulka potrafiąca wszystko jest urządzeniem a nie magicznym artefaktem nie zmienia faktu, że to to element stricte fantastyczny, nie mający odzwierciedlenia w prawdziwej historii czy rzeczywistości.
,,Twórca odniósł się też do zarzutów graczy po pierwszej prezentacji gry na E3 2017, w tym dotyczących nienaturalnych animacji uniku. Zapewnił, że zespół pracuje nad poprawieniem tego i innych elementów na podstawie pozyskanych opinii.''
oby tak zrobili, jak widzę te uniki i zdalnie sterowane strzały to mam ochotę zwrócić obiad
czyli mamy rewolucję (w Ubisoftowskim znaczeniu tego słowa)
Zdalne sterowanie strzały pozostanie bo jest to jedna z umiejętności do odblokowania. Ale to ślizganie się na prawo i lewo jest tak kiepskie że aż śmieszne, czekam aż to "urealistycznią".
Ale jestem napalony an eksplorację tego świata, aż zapominam o @watchdogsuczy. Mam nadzieję że gra będzie taka jaką ją sobie wyobrażam...
@darden ale ty wiesz że oni pracują dłużej nad tą grą niż trwała ta przerwa pomiędzy origins a syndicate nie?
W tej grze będzie jedna piramida? ja wg sobie inaczej wyobrażałem ten Egipt jak zobaczyłem co zaprezentowali to brak mi słów kolejny gniot na miliard godzin zbierania nic nie znaczących znajdziek
i jak to jest Egipt ich zdaniem to niech oni już nie ćpają
Brak dostosowania wyglądu bohatera żenada.
Brak dostosowania wyglądu bohatera żenada
Przecież tego nigdy w tej serii nie było... Tu nie chodzi o całkowite pozbawienie możliwości wpływania na wygląd Bayeka, bo ubrania (zbroje) jak zwykle można zmieniać (tym razem nawet dołożyli możliwość zdejmowania kaptura). Było to nawet widać na E3, poza tym specjalne edycje gry i pre-ordery mają bonusy w postaci dodatkowych strojów, co tym bardziej potwierdza taką możliwość.
Za to najprawdopodobniej nie będzie możliwości fizycznej zmiany bohatera, tj. jego twarzy, koloru skóry, włosów, zarostu itp.
Zapowiada się super, wygląda na to, że poprawią najbardziej dla mnie irytująca rzecz w tej grze czyli walkę. Starożytny świat, bliskość natury, żeglowanie - to jest to co lubię. Serię traktuję tylko jako opowieści z życia Asasynów, wątek współczesny mnie nie interesuje w ogóle (gram nie poklei zacząłem od Arno, potem Altaďr, teraz Connor (Ratonhnhaké:ton) .
Nie grałem w serię AC, ale dla zbadania piramid i grobowców starożytnego egiptu chyba się skuszę na Origins :O
Jak dla mnie mogliby wywalić całkowicie wątek współczesny z głównej serii. Jeżeli chcą go nadal ciągnąc to zawsze mogą zrobić jakąś grę poboczną :-)
Po Watch Dogs 2 i AC Syndicate moje nadzieje trochę wzrosły, ale potem wyszedł Wildlands... Boje się, że to skopią.
szkoda że wzorują się na Black Flag , to jedna ze słabszych części .... Najlepsze są 2 z dodatkami , 3ka i Rouge