Playerunknown's Battlegrounds - twórcy gry rozważają rozgrywki cross-platform i wspomaganie celowania
Ja tam jestem fanem rozgrywki corss-platformowej. Przydała by się taka opcja po premierze The Forest bo gra na PS 4 z kumplem który ma wersję PC była by fajnym rozwiązaniem i co najważniejsze nie narażającym na dodatkowe koszty. Co do akurat tej gry to opis sposobu gry jest jak dla mnie spoko, im słabiej grasz tym większa szansa na granie z konsolowcami a im lepiej tym większa na granie z pecetowcami.
Jeśli będzie asysta celowania to zaraz zrobią jakieś emulatory padów i będą mieli te asysty na myszce, a wtedy już będzie po grze :P
Sa emulatory, ale klawiature i mysz trzeba podlaczyc do emulatora, ktory jest podlaczony do pada, przez co sygnal jest spowolniony i trudniej graloby sie w strzelanki.
Moim zdaniem słaby pomysł.
Nawet z asystą celowanią pad zawsze będzie mniej dokładny od myszki.
Myślę, że gdy ta gra wyjdzie na konsole, to mnóstwo osób ją kupi. Po co utrudniać im rozgrywkę?
Wprowadzenie wylacznie rozgrywki cross-platformowej faktycznie byloby slabym pomyslem, ale mozna tez zrobic osobne serwery cross-platformowe i kazdy mialby wybor.
Ciekawe czy autoaim odpali się na osobie która schowa siew krzakach i normalnie jej nie widać.
Są gry gdzie takie rozwiązanie by się sprawdziło, akurat ta do nich nie należy. Oby temat upadł.
Zamiast asysty celowania, dac OFICIALNIE wsparcie myszki i klawiatury z logiem PS/X dla tam 10 wybranych gier online.
Domyslam sie ze w takim COD na konsole na bank jest wiele modow padow czy osob grajaych na klawiaturze przez jakies przejsciowki, ale czemu by tego nie zrobic oficialnie?
Wy myślicie naprawdę, że oni będą kierować się logiką? Błąd. Jeśli ktoś zapłaci odpowiednią kasę za pewną rzecz to to i tak dostanie, niezależnie od tego co powie społeczność.
Konsola vs inna konsola okej, ale konsola vs pc? Nawet lepsi gracze na padach będą w tyle za przeciętnym użytkownikiem myszki. Autocelowanie to już w ogóle poroniony pomysł w grze tak skillowej w strzelaniu jak PUGB. Algorytmy będą obliczały fizykę pocisków żeby celować przed biegnącym przeciwnikiem na większych odległościach? Poza tym nie tylko czas reakcji i precyzja jest tu problemem. Strzelam, że na PC dużo szybciej przebiega lootowanie, niż to będzie zaimplementowane na konsoli.
Póki co developerzy w miarę słuchają społeczności to może i z tego pomysłu się wycofają.
najprościej byłoby dać konsolowcom grać na klawie i myszce, porty usb są, troche oprogramowanie przypudrować i voila! po problemie ;) No ale to za trudne dla geniuszy z sony i microsoftu no bo sprzedaż padów spadnie, marzenia ściętej głowy.
A ja to bym chciał, żeby te cross-play weszło do każdej grze i nawet bez auto-aima( swoją drogą wielu nawet nie wie na jakiej zasadzie to działa i myśli, że to zwykły aimbot ). Mit o tym, że nawet dobry gracz na padzie nie ma szans z myszkowcem został by w jeden dzień obalony:D
Jestem za rozgrywka cross-platformowa. Gram na konsoli xbox one i bardzo bym sie ucieszyl mogac grac z kumplami grajacymi na PC. Idealnym rozwiazaniem bylyby osobne serwery do gry cross-platformowej bez albo z lekkimi asystami celowania (nie jak w GTA, gdzie nie trzeba celowac, bo sam trafi w przeciwnika, ale o np. spowolnienie ruchu kamery w czasie celowania).