Secret World Legends | PC
Odpaliłem stary SW teraz, i muszę powiedzieć, że to jest gra, do której trzeba dojrzeć. Odpalona parę lat temu wkurzała toporną walką. Dziś z innym podejściem, świetnie się śledzi fabułę.
A ponieważ mamy renesans fabularnych MMO (SW: TOR, ESO), to myslę, że taka forma gry dzisiaj przekona - no i może wreszcie gracze dojrzeli do tej gry. Warto.
Po dłuugiej przerwie, zainstalowałem wczoraj nowy i ulepszony SWL. Nie wiem, ale dla mnie walka jak była słaba, tak nadal jest. Coś tej obiecywanej "nowej" jakości specjalnie nie czuję.
Oczywiście gra nadal broni się klimatem, questami i całkiem ciekawą fabułą. Ale ten wielki "wipe" tylko po to, żeby zamienić jedno drewno na inne. Eh, Funcom :<
Tak słabego startu nowego F2P to chyba świat nie widział :) Patcher pobierał grę z prędkością 22 kb/s (jest na to sposób - należy zamknąć patcher i uruchomić ponownie), potem okazało się że moje konto Funcom nie działa, musiałem założyć nowe, na które też nie mogłem się zalogować (jest na to sposób - należy zamknąć patcher i uruchomić ponownie - brzmi śmiesznie?). O ile The Secret World działał mi dobrze tak SWL zamula na minimalnych ustawieniach. Fakt lapek leciwy ale kurna co oni zrobili? Nowa mechanika może pogrążyć tytuł, który do niedawna był uznawany za w miarę dobry.
Zmień na DX9, u mnie też zamulało na nowym kompie i5 i GTX1060. Teraz mam wszystko na maxa i śmiga, a wcale gorzej nie wygląda.
U mnie defaultowo też ściągało koszmarnie wolno, pomogło ustawienie priorytetów w karcie sieciowej killer. Ruszyło z kopyta.
Natomiast brak klienta Steam na ten moment uważam za pomysł chybiony.
Mnie wczoraj ściągało normalnie ale przez jakieś pół godziny zamulało po 200 kb/s.Zostawiłem bo stwierdziłem że może zaraz ruszy i..ruszyło za chwilę z kopyta.Dziś będę gierkę testował.
Jeśli grę potraktujemy jak zwykłego rpga i zapomnimy o że to MMO to nawet daje rade. Fajny klimat i ciekawe questy, do tego za darmo. Polecam spróbować.