Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - znamy szczegóły PC-towej wersji
Czyli tradycyjnie...aby do pierwszej przeceny na steamie, owszem kusi złożenie preordera ale... dam rade :)
Ubisoft to firma która zabija każdą markę, Heroes, Far Cry, Tom Clancy's.
Szkoda pieniędzy i czasu na ich gry.
Lepiej zamiast tych wszystkich opcji niech pochwalą się optymalizacją. A nie, sorry nie pochwalą się bo na pewno nic się nie zmieniła od bety i gra pewnie nadal potrafi ostro zgubić klatki i zalecany GTX 970 miejscami nie dawał rady. Więc po co te mało przydatne bajery skoro gra dzięki nim straci jeszcze więcej klatek.
Swoją drogą ciekawe dlaczego nie zdecydowali się użyć silnika z Division, który wygląda pod każdym względem lepiej i co najważniejsze działa bardzo dobrze. Możliwe, że Snowdrop nie był jeszcze dostatecznie dopracowany, gdy zaczynali tworzyć Wildlands... jeśli teoria jest prawdziwa to wielka szkoda.
Wildlands to UBI Paris, a nie Toronto. Widac mają swój silnik. Poza tym the Division dzieje się w mieście, co ułatwia pewne rzeczy z punktu widzenia renderingu, podczas gdy Wildlands stawia na widoki i przestrzeń.
Btw, beta (czyli wersja niezoptymalizowana, ze starymi sterownikami nVidii, które we wtorek dodadzą pewnie 15-20% fpsów) śmigała na ustawieniach ultra na GTX1060 bardzo zacnie, więc po co ten hejt?
śmigała na ustawieniach ultra na GTX1060 bardzo zacnie
Super. Karta nowsza niż podana w wymaganiach rekomendowanych, więc dziwne żeby nie dawała rady. 970tka zalecana nie daję, więc pewnie za to ten hejt, bo Ubi podaje bzdury. Chociaż nie bardzo idzie zrozumieć jak bardzo płynne działanie to dla Ciebie "bardzo zacnie".
ze starymi sterownikami nVidii, które we wtorek dodadzą pewnie 15-20% fpsów)
Aha. To Nvidia ma poprawiać działanie gier zamiast ich twórców? To proponuje żeby deweloperzy kompletnie zlewali optymalizację. No bo "Nvidia odwali robotę za nich, wyda sterowniki i będzie dobrze" Gdyby optymalizacja od samego początku była dobra to nikt nawet nie musiałby zawracać sobie głowy jakimiś sterownikami.
więc po co ten hejt?
Oceniam to co widziałem w obu betach. Sądzisz, że w lekko ponad tydzień dużo się zmieni?
@Swinki3
"śmigała na ustawieniach ultra na GTX1060 bardzo zacnie, więc po co ten hejt?"
A po to, bo niestety kłamiesz. Mam tę kartę i miała ona duże problemy w utrzymaniu stałych 60 klatek na Ultra.
W closed beta były problemy z optymalizacją, ale już w open na GTX 970 wszystko chodziło płynnie, oczywiście nie na full Ultra bo wtedy miałem 30fps i nie dało się grać komfortowo, ale GTX 970 to już karta dość stara. Silnik to Ansel 2.0 ten z R6 Siege więc żadna rewelacja. Snowdrop z The Division to nie jest, najgorsze jest to że kij z grafiką, ale AI nie te i cover system to żenada. Od strony technikaliów z The Division szans nie ma ale gameplayowo będzie hicior.
Ansel nie wymaga mocnego sprzętu tak jak napisaliście, zrzuty "super resolution" nie są robione na żywo.
Swoja drogą podali szczegóły, które są standardem, a przynajmniej powinny być.
FAILCOM do dzisiaj nie dodał 21:9 w re7 ehhh...
Za bardzo nie interesowałem się gra ale jak będzie zwykły singiel przynajmniej na te kilka godzin z przyzwoitymi misjami to być może zzagram.
No dobrze, może i wygląda bardzo ładnie ale co z tego skoro gra jest cholernie nudna i nie ma w niej absolutnie nic ciekawego?
Tytuł oferować ma szereg ustawień graficznych, wbudowany benchmark, pełne wsparcie dla myszki oraz klawiatury i sporo innych atrakcji
Ożeż ty orzeszku!
Przecie to wszystko było w becie bo pamiętam te screeny porównawcze z opcji :D Myszka i klawiatura też działały szał :)
A ja sobie kupiłem Ghost Recona : Future Solidier i sobie od dwóch dni pykam w niego ( wcześniej mi jakoś umknęła ta seria ) i zamknięty świat jest atrakcyjniejszy pod względem akcji i fabuły przy podobnej mechanice do Wildlands.
Poza tym możecie liczyć chociażby na dostosowywanie sterowania, pełne wsparcie dla klawiatury i myszki czy też czat tekstowy w multiplayerze dla osób niekorzystających z headsetów.
same ekstra nowoczesne ficzery!
a news jakby ctrl+c - ctrl+v z promo materiałów ubi.