Tak może wyglądać Borderlands 3
Nie uwierzę w nic, co Randy Pitchford prezentuje dopóki to nie wyjdzie.
Na moje oko to różnic w stosunku do Borderlands 2 jest niewiele. Lepsze cienie, obiekty reagujące na wiatr.
Fajnie że powoli hype sie zaczyna na B3. Akurat w tym stylu graficznym różnic za duzo nie widać, ale gdyby dołozyli możliwość niszczenia budynków., to już jakas wartośc dodana do tego co było.
Z technologicznego punkty widzenia robi to spore wrażenie (chociaż i tak nie są to rzeczy, które wychwyci przeciętny gracz - bo stanowią tylko ułamek całości), jednak nie dokońca podoba mi się kierunek artystyczny. Wolałbym żeby B3 wizualnie było bardziej zbliżone do drugiej części.
Chociaż sam fakt, że otwarcie mówią o istnieniu borderlands 3, to dobra wiadomość.
Jakieś różnice wobec B2 są. Dodatkowe cieniowanie, oświetlenie i takie tam upiększanie. B2 ma i tak świetną grafikę, także nie wiem czy da się coś więcej wyciągnąć już z cel-shadingu.
Jak dla mnie mogliby wydać BL3 na silniku BL2. Gra i tak jest idealna. Parę dodatkowych postaci i map i tyle, podobnie jak w Prequelu i robię preorder.
No nie wiem, pewnie też uległbym emocjom, ale tak na chłodno oceniając, gdyby nie zmiana z niską grawitacją w Prequelu to powtarzalność zaczęłaby mocno dawać się we znaki... Niech dłubią przy tym nawet dłużej ale zaskoczą nas pozytywnie, jest tyle innych gier do ogrania w tym czasie.
A jest co robić w tym gatunku, np. pełna customizacja postaci (pancerze, hełmy itd które coś poza wyglądem dają jak w prawdziwym arpg-u), może jakieś losowo generowane etapy, drzewko umiejętności z nastawianiem na aktywne skille (już b1->b2 było krokiem w tym kierunku ale nadal niewielkim) itd.
Jak pokazali screena bez tych efektów to pierwsze co pomyślałem to „wygląda lepiej".
BTW. Tiny Tina podrosła i stała się grywalną postacią? To by było ciekawe, te papierowe ludziki które mieliśmy do wyboru w BL2 były najsłabszym punktem gry, nie mieli startu do tych z jedynki...
to nie tiny tina gdyż Ash Burch czyli osoba która podkładała pod tiny tinę głos już nie współpracuje z gearbox, tak samo jak jej brat który był głównym twórcą borderlands 2, trójkę robi zupełnie inna ekipa.