Witam. Mam problem z Wiedźminem 3, związany jest on z popsuta grafiką, kanciastą, nie umiem tego wytłumaczyć wiec wrzucę zdjęcie. Nie wiem jak to naprawić, zmienić coś w plikach gry może. Gram na ustawieniach średnio- wysokich, antyaliasting włączony, głębia ostrości też, karta graficzna MSI r9 270x, i5 3470, 8 Gb ram. Próbowałem reinstal gry i mam tak samo, może trzeba też gog zainstalować jeszcze raz.
Nie wiem może jestem inny ale dla mnie to wygląda normalnie i nic na tym screen'ie nie widzę. Masz włączony Sharpen (wyostrzenie)? Może on powoduje u Ciebie takie złudzenie.
Wyostrzanie mam włączone, ale to nic nie zmienia. Spójrz na te drzewa, jak słabo wyglądają. Na filmach z wiedzmina 3 z moją kartą drzewa są bardziej... bystre, normalnie wyglądają
Aż z ciekawości sprawdziłem jak to u mnie wygląda tyle, że ja mam ustawione Ultra i mod HD Reworked Project więc może to nie być za dobre porównanie. Już wiem o co Ci chodzi ale jakoś nigdy nie zwracałem na to uwagi. Może zobacz jak to wygląda na wyższych ustawieniach.
No właśnie, u Ciebie drzewa normalnie wyglądają, mówisz że grasz na Ultra, przypuszczam ze na high podobnie powinno wyglądać tylko u mnie nie ważne jakie detale mam tak samo, takie kanciaste drzewa. I czego to może być wina :(, detale wody i cienie mam medium, detale teksturek ultra a reszta na high.
Nie wiem jak powinny wyglądać drzewa w Wiedźminie, ale porównywanie screenów z włączonym i wyłączonym depth of field nie ma za grosz sensu.
Włącz głębię pola i wtedy porównaj.
Głębie ostrości mam włączoną i tak to właśnie wygląda jak na zdjęciu. Bawiłem się wszystkimi ustawieniami i mam tak samo.
Jak zmiana ustawień nic nie daje to nie wiem co masz nie tak. Może spróbuj z tym modem
http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1021/?tab=1&navtag=http%3A%2F%2Fwww.nexusmods.com%2Fwitcher3%2Fajax%2Fmoddescription%2F%3Fid=1021&preview=&pUp=1
Zmiany wydajności nie zauważyłem, a jakość tekstur (wszystkich) uległa dużej poprawie. W czystego Wiedźmina grałem pół roku temu więc ciężko mi powiedzieć czy też to miałem.
Może to wina sterowników graficznych, może ograniczają przeciążenie karty poprzez zmniejszenie wyświetlanych, teksturek, coś w tą mańkę lub wina patcha ale to chyba nie to
Zmieniłem patch z1.31 na 1.30 i jest tak samo. Dobra próbuje zainstalować jeszcze raz sterowniki do karty.
Serwus.
Jak na moje to przestawiła Ci się wartość TextureMipBias w configu.
A na ile ustawiłeś?
Nic nie zmieniłem w ustawieniach i z całą pewnością nie mam ustawionego jakiegoś wyostrzania. Rozdzielczość 1920x1080 ustawienia graficzne i postprocesy najwyższe możliwe ( z hairworks ) i wygląda to tak